Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    И как без да се засича време? Ще дойда с един Самурай от моргата с яка лебедка и 4 акумулатора в багажни. Сещай се нататък.
    ...и като ти сложат наказание за всяка лебедка в зоните , нещата пак си идват на мястото ...
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #17
      От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

      Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
      Ще се появят едни господа от една федерация и ще се почне........
      Господата няма да са поканени, пък ако решат да си пъхат мазните муцуни при нас ще бъдат изхвърлени. В краен случай може да не се наричаме официално шампионат за да нямат повод да се месят, просто ще си правим състезанията по еднакъв правилник, ще си даваме някакви точки, и изобщо няма да споменаваме за шампионат официално. Накрая на годината ще си направим купон да се видим, напием, повеселим, и между другото ще обявим кой е събрал най-много точки.
      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      И как без да се засича време? Ще дойда с един Самурай от моргата с яка лебедка и 4 акумулатора в багажни. Сещай се нататък.
      Нека да има максимално време за преминаване. Даже е необходимо, защото някой може да реши да направи основен ремонт на двигателя докато е в трасето. И никой няма да може да го накара да се мръдне... Едни 30 минути като на Лазарово са достатъчни. Но всеки организатор ще си прави сам преценката за времето за минаване. Пък ако искаш минавай цялото трасе на лебедка-щом си във времето за преминаване-няма проблем.

      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
      ...и като ти сложат наказание за всяка лебедка в зоните , нещата пак си идват на мястото ...
      Дали ще се налага наказание за лебедка, джек или пътечки нека да бъде решение на организатора. Но ако ползването на помощни средства се наказва-коефициента за трудност трябва да е по-голям отколкото, ако не се наказва. Абе варианти всякакви, въпросът е да се получи дискусия в която да се обсъдят максимално много подробности за да се избегнат поводите за дрязги, и вместо шампионат да имаме поредната караница във форума.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #18
        От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

        А защо деленето на класове да е според размера на гумите или килограмите? Не може ли просто- оглеждаш двете трасета, преценяваш дали я бива машината ти и дали ти имаш дупе да караш и сам си определяш.
        На сърбела майката му е чесането.
        Борислав Борисов Русе О885 О37815

        Коментар


        • #19
          От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
          ...и като ти сложат наказание за всяка лебедка в зоните , нещата пак си идват на мястото ...
          Така нещата си идват на мястото.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #20
            От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

            Още нещо ми дойде наум-да се спазват сериозни мерки за безопасност. Задължително клетки и каски, независимо от класа. Щом е траял-има възможност от обръщане...
            Задължителни успокоител на въжето на лебедката, и съдиите да разгонват публиката извън обхвата на въжето.
            Нали си давате сметка, че ако има и един смъртен случай(недай Боже) ще забравим и за състезания и за траял и за организиран офроуд въобще.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #21
              От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

              Публиката е лесна. Двойни ленти навсякъде. Съдия с хронометър в едната ръка и мегафон в другата. А някой прескочи първата лента, състезанието се спира на момента. Като го спрат 5 пъти и ще спрат да шават. И дисциплинираните фенове ще изкарат непослушни с шутовете.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #22
                От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                Според мен ако се прави правилник колкото е по опростен толкова по малко грешки ще се допускат и толкова по малко недоволни ще има.Например наказанията за лебетки,пътеки и т.н.т според мен са излишни.Даже си мисля ,че всеки ще обърне по голямо внимание на подготовката си като цяло като знае,че няма асистенций който да му помагат.А относно класовете също може да се делят и на кубатури,гумите не винаги са от крайно значение

                Коментар


                • #23
                  От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Публиката е лесна. Двойни ленти навсякъде. Съдия с хронометър в едната ръка и мегафон в другата. А някой прескочи първата лента, състезанието се спира на момента. Като го спрат 5 пъти и ще спрат да шават. И дисциплинираните фенове ще изкарат непослушни с шутовете.
                  Много добро решение. И аз си мислех за спиране на състезанието, като се засича време за което е спряно, но не се сетих за двойните ленти.
                  Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
                  Според мен ако се прави правилник колкото е по опростен толкова по малко грешки ще се допускат и толкова по малко недоволни ще има.Например наказанията за лебетки,пътеки и т.н.т според мен са излишни.Даже си мисля ,че всеки ще обърне по голямо внимание на подготовката си като цяло като знае,че няма асистенций който да му помагат.А относно класовете също може да се делят и на кубатури,гумите не винаги са от крайно значение
                  Написах го и в друга тема, но нека и тук-идеята за наказване на ползване на лебедки, пътечки и всякакво друго оборудване е да се премине трасето на собствен ход. Така си проличава кой е майстор, че то инак всеки може да се довлачи на лебедка. Ако ползването на лебедка не се наказва се стимулира не майсторлъка на каранбе, а по-скоро мързела да се научиш и да си направиш машината по-проходима.

                  Но нека организаторите да имат свободата да решават за своето състезание дали да е с наказание за лебедки, или да не е.

                  Или пък да се направи абсолютно еднакъв правилник за всяко състезание което иска да е част от шампионата?.. Публикуван тук, и всяко състезание да се провежда според него?.. Така ще е много по-лесно и прозрачно, но пък на някои хора може да не се хареса, на други да се хареса... Затова е и тази дискусия.

                  Има и друго-ако се приеме единен правилник-може Жоро Василев(примерно) да не иска да го прилага защото си има свои виждания за това какво трябва да е неговото състезание, а и вече е утвърдил някои традиции за Лазарово, и да не иска да се разделя с тях.

                  За класовете си мисля, че не трябва да има любителски клас. Който е начинаеш и няма добре направен джип няма място на сериозен траял. Ако иска да се учи-има много начини-разходки, самосиндикални тренировки, участие в по-леки състезания... Когато е готов и е прежалил джипа, и е направил клетка-да заповяда. Траяла не е лека дисциплина, и в него няма място за ученици. Лично мнение.

                  За другите машини-да е без класове. Кой колкото си е направил джипа-тдотам ще се класира. Ако му стиска да слага гуми от джуган и мотор с 500 коня.
                  И пак някое самурайче с 31-ци може да го бие
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #24
                    От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                    Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
                    Според мен ако се прави правилник колкото е по опростен толкова по малко грешки ще се допускат и толкова по малко недоволни ще има.Например наказанията за лебетки,пътеки и т.н.т според мен са излишни.Даже си мисля ,че всеки ще обърне по голямо внимание на подготовката си като цяло като знае,че няма асистенций който да му помагат.А относно класовете също може да се делят и на кубатури,гумите не винаги са от крайно значение
                    Ети, нали се сещаш, че има препядствия, който се минават с гуми над 37" без проблем, с по-малките се влачим на лебедка , и такива, който с малки гуми и малък джип, като размери и тегло минаваш без проблем в сравнение с големите джипки. Направи сравнение м-у Лазарово и Тетевен(не, че е критерий), но там най - добре се вижда разликата.
                    Така, че организатора ще може с трасето и препядствията да наклонява везните в нечия поза.
                    В по-напредналите страни има отдавна измислени правилници, който работят добре, защо не погледнем при тях как се случват нещата - ние няма да измислим топлата вода, просто трябва да си купим бойлер.
                    Нека организаторите се произнесат по казуса, те според мен са знаещите и можещите , пък както го направят така ще караме.
                    Поздрави и Успех в начинанието за траялен шампионат.

                    Коментар


                    • #25
                      От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                      За експерт клетка,лебедка,каска и колани трябва да са задължителни.Ограничения в размера на гумите не трябва да има,препоръчително обрудване джек,пътечки,котва.Пожарогасител и аптечка обезателно и много късмет.

                      Коментар


                      • #26
                        От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Публиката е лесна. Двойни ленти навсякъде. Съдия с хронометър в едната ръка и мегафон в другата. А някой прескочи първата лента, състезанието се спира на момента. Като го спрат 5 пъти и ще спрат да шават. И дисциплинираните фенове ще изкарат непослушни с шутовете.
                        Подкрепям напълно! + задължително клетка
                        На сърбела майката му е чесането.
                        Борислав Борисов Русе О885 О37815

                        Коментар


                        • #27
                          От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                          Много ми е интересно защо всички започвате с първото "ВРЕМЕТО Е ВАЖНО".А после всеки да кара кадето намери.
                          Давам следния пример.Участник "1" участва с Нисан Патрол в клас експерт в правилник както вие казвате а срещу него излиза машина от испания (дай боже някой ден) и в класирането този с патрола е последен.Той си казва следното "Няма ред пускат ме с прототипи и винаги ще съм последен." Край точка и такива състезания са обречени.Класове трябва да има и да строго определени.Обаче не само по размер на гуми.А според модефикаций по автомобила.
                          Казвате за ленти на повечето състезания навън ленти почти няма има само колчета.Гледа се само през кой колчета се преминава както го прави Жоро.
                          Искате траял така трябва да е според мен.
                          Темата нали уж беше за ТРАЯЛ а не за въпросни състезания.Защото ако започнем да говорим според мен НАЙ-ДОБРОТО състезание беше по-миналата година състезанието на Лазарово.Защото дори клас Хоби караха на ЗОНИ и трасето си беше един супер готино.Като беше измислено по начин по който всички да бъдат доволни.

                          Коле ако найстина мислиш че за да се разберат всички трябва да се отиде до русе за организация мисля че е малко като ОФФ-РОУД събор в ПРИМОРСКО.
                          Според мен е честно да е някаде посредата на страната кадето ще е честно за всички.Обаче право на дума и глас да имат тези който УЧАСТВАТ или ОРГАНИЗИРАТ мероприятия в това имам предвид по-честите участници.Има много хора който карат навсякаде и са от цялата страна.Аз лично мисля че не са чак толкова много (за жалост).А това мероприятие според мен е Най-добре да се проведе след празниците догодина след като свършат всички състезания за годината.Така всеки организатор ще може да обмисли какво мероприятие от какъв вид иска да проведе.Да се измисли някакъв правилник за ЛЮБИТЕЛСКИ СЪСТЕЗАНИЯ който да нямат АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО С ФЕДЕРАЦИЙ и каквото и да е било.Защото тогава се започва с лицензи както казаха доста хора и ограничения.
                          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                          Коментар


                          • #28
                            От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                            Мисля,че това е една от правилните пътеки по които трябва да се върви.Аз,също съм поддръжник на разделението по-класове(така е в повечето страни,имащи сериозни състезания.)Например,всеки знае в какъв клас ще участва и си подготвя машината за него.Туристическите автомобили,нямат шанс при прототипите.Размера на гуми винаги е бил от значение,и затова е по-добре да се види какво са измислили хората в другите страни,почти навсякъде има класове .

                            Коментар


                            • #29
                              От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                              Клас Експерт е именно за това без ограничения в размера на гумите,изобщо за всякакви машини каквато е родила фантазията на майстора,но не по тежка от 3.5т.

                              Коментар


                              • #30
                                От: ТРАЯЛ - има ли почва в БЪлгария

                                Добре де, нека да вземем пример от чуждите шампионати.
                                Нека който е запознат да каже как точно е решено при тях, и да го приложим спрямо нашите условия. А ако някой преведе един правилник ще е още по-добре.

                                Щом казвате-нека да има класове, само трябва да решим по какъв критерий ще се делят машините.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X