Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро - Шумен 04-05.12.2005

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Стават тапи и при моторите, освен ако няма някой скок да презкочиш спрялият

    Дори на трасето на Киро, преди да го промени имаше шанс да стане тапа, защото имаше един гаден ров на много як баир и ровът можеше да се прескочи само на едно място. Ако там примерно закъса някой, спираш ... но неможе да тръгнеш, защото е много стръмно, тръгваш да се връщаш и през това време от долу идва 5-тият в класирането(примерно) и минава покрай теб в долната страна на баира, където е широко.... абе нещата винаги има как да се обаркат... за мен трайал означава тапи а по гадно от това за първите ...

    Коментар


    • #17
      Това вече не е готино.Дори за гледане не е приятно.Аз лично не се радвам да гледам как някой е закъсал и спира другите.Ама като няма друг начин!
      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

      Коментар


      • #18
        Мисля,че правилно разсъждавате и никой не вини организаторите. Постараха се хората.Просто това е лично мое мнение и ви казвам,че можеше да се избягнат някои контузии,ако се залагаше повече на техника,а не на скорост.Тогава Кокера нямаше да кара в големият облак прах толкова бързо и ударът нямаше да бъде фатален за крака му,тъй като той не падна,а просто в облака прах не е видял голямата буца в която си ударил крака и така го е счупил.Прав е Събин,че всеки трябва да си прави сметката и да определя точно ситуацията,но в този прах в началото не се ли натиснеш,също губиш шансове за добро класиране.Аз известно време карах след ATV-то.То пък вдигаше прах колкото стадо диви прасета! Не можеше ли да се пуснат участниците поне през 30 секунди,а не с общ старт?

        Коментар


        • #19
          Принципно, така е най добре. Масов старт не е за офроад, тъй като има много препядствия, но пък тогава трябва да има транспондари за да измерват времето и обиколките, трудно би се осъществило състезание от 20 мотора със съдий гледащи... ще има ущетени и прецакани! А ако са 50 мотора???

          На карпат експрес са се събирали стотици мотори... представете си само

          Коментар


          • #20
            Така е,не знам дали в Б-я ще се намерят общо 50 хронометъра!
            Виж,моля те един участник е пуснал една тема "Ендуро екип" мисля че беше.Помогни му да се ориентира!

            Коментар


            • #21
              Много кофти за Кокера наистина..., но знаете как е в този спорт.

              За 3г. съм чупил 5 пръста и имам куп други контузий , на ком-емине 2002 участвах с 3 недозараснали пръста на десният ми крак, счупени на 4 места две седмици по рано, най голямият проблем беше да си обуя ботуша и се бях заклел да не го събувам 7 дни На преход ком-емине 2003 си счупих палеца на левият крак, пак удар в камък 40 км. преди н. емине. В момента ме боли левиат крак - мотора ми беше премазал стъпалото, дясната ръка - разкъсани връзки между пръстите, лявата китка - не помня къде я изкъртих, дясното рамо - някъкви периартритни болки, един прешлян на гърба - прецакън със сноу боард и кръста.

              Галъбин какво ли не чупи през последната година, вече не помня, Бай Васил чупи ключица.... абе просто е неизбежно, въпросът не е дали а кога!

              Коментар


              • #22
                Ами,това е цената на удоволствието!
                Кокера носи 47 # обувки,а глезенът му е тънък и ботушите му не могат да се затегнат добре там и му хлопат.Затова от един удар и го счупи.И аз всяка година си чупя по нещо и късам връзки,а натъртвания и др. по-леки травми изобщо не броя,но като захладнее почва всяко такова място да ме боли. Майната му,има и по-лошо!Да си пожелаем по-леки презимявания!

                Коментар


                • #23
                  Леле! Бе момчета, акъл имате ли? Я глейте кво става с цените в аптеките. По-добре се пазете, че после ще станете като мене - да се чува как ходите...((( И няма никва оправия, и с годините става се по-лошо. И отвреме - навреме плюскаш повече обезболяващи, отколкото хляб.
                  То не че аз послушах старите хора навремето ...

                  Коментар


                  • #24
                    Всеки път се заричам,че този път ще е по-кротко,ама някой като го удари съчмата ...!

                    Коментар


                    • #25
                      М-да. Секса май по-може да го пуснеш метър...))
                      Ама в аптеката пак е скъпо, мамка им търгашеска(((

                      Коментар


                      • #26
                        При тия твърде модерни болести вече не знаеш кое ще ти излезе по-евтино!Ако не внимаваш и в двата случая аптекарите ще мръднат много напред и я виж са си купили по някой и друг скъп мотор!

                        Коментар


                        • #27
                          ))))))))))))))))

                          Коментар


                          • #28
                            Абе хора вие какво след всяко състезание сте наредени зад бабичките при лекарите и чакате.Е значи вече ще знам че току виж видя някой моторист спрял пред болница.(е дано не се случи на никого).Но няма спор че при мотористите е много по опастно.Но всеки си преценява как да кара.Виждал съм безрасъдни и спокойни карачи.Това се забеляза на Габрово на състезанието за моторите.Имаше такива който даваха яко газ и такива който бяха само за купона.
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • #29
                              Сигурно и при вас е така?!Зависи много от кондицията.Понякога се чувствуваш сигурен и спокоен.Друг път не смееш да се отпуснеш,щото просто нямаш ден,а като нямаш ден да се юрнеш да правиш простотии,направо си с номерчето за травматологията в джоба!

                              Коментар


                              • #30
                                Току що гледах по AB Moteurs някакво френско офроуд състезание, (но имаше участници и от Холандия ,Германия и т.н. ) и искам да споделя следното:
                                1. Състезанието е отборно по 2-ма човека,така винаги има кой да ти помогне ако нещо ти се случи
                                2. Типичен офроуд стил трофи.Имаше и дори прекарване на моторите със сал през река
                                3. Каране с навигация поне 200 км.Времето на първия беше 6 ч и 20 мин
                                4. Затвореното трасе беше именно технично и бавно.Имаше наредени дървени трупи, бетонни пръстени, камънаци, ровове и тем подобни гадости.В интерес на истината препятствията бяха достатъчно широки за да няма "запушване",за което говори Събин.
                                5. Старт през интервал и индивидуално време за всеки отбор


                                А Кокера да не се плаши!60 дни и е като нов при правилна рехабилитация (моят беше счупен на 3 места).И според мен никой ботуш не пази глезена от усукване,както се чупи всъщност.
                                Все пак никому не желая да усети какво е!
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X