Стават тапи и при моторите, освен ако няма някой скок да презкочиш спрялият
Дори на трасето на Киро, преди да го промени имаше шанс да стане тапа, защото имаше един гаден ров на много як баир и ровът можеше да се прескочи само на едно място. Ако там примерно закъса някой, спираш ... но неможе да тръгнеш, защото е много стръмно, тръгваш да се връщаш и през това време от долу идва 5-тият в класирането(примерно) и минава покрай теб в долната страна на баира, където е широко.... абе нещата винаги има как да се обаркат... за мен трайал означава тапи а по гадно от това за първите ...
Дори на трасето на Киро, преди да го промени имаше шанс да стане тапа, защото имаше един гаден ров на много як баир и ровът можеше да се прескочи само на едно място. Ако там примерно закъса някой, спираш ... но неможе да тръгнеш, защото е много стръмно, тръгваш да се връщаш и през това време от долу идва 5-тият в класирането(примерно) и минава покрай теб в долната страна на баира, където е широко.... абе нещата винаги има как да се обаркат... за мен трайал означава тапи а по гадно от това за първите ...
На преход ком-емине 2003 си счупих палеца на левият крак, пак удар в камък 40 км. преди н. емине. В момента ме боли левиат крак - мотора ми беше премазал стъпалото, дясната ръка - разкъсани връзки между пръстите, лявата китка - не помня къде я изкъртих, дясното рамо - някъкви периартритни болки, един прешлян на гърба - прецакън със сноу боард и кръста.
Коментар