На 24.06.2006 (събота) в град Бухово ще се проведе IV кръг от Националния Ендуро Шампионат – Ендуро Victory, Бухово 2006. Състезанието, ще получи голямо медийно отразяване. Организационният комитет Ви обещава, едно добре организирано състезание, атрактивна и оспорвана надпревара за големи награди.
За Ваше улеснение предварително Ви изпращаме Регламента на състезанието, Техническите изисквания към състезателите и Декларациите за участие.
Моля, потвърдете участието си предварително на тел.: 02/9633055, 0887379940, 0888979714 или на teodora.veleva@gmail.com или на stasi80@gmail.com.
За контакти и въпроси: Теодора Велева - 9633055, 0887379940 или Ангел Минев - 0888979714
РЕГЛАМЕНТ
І. ОРГАНИЗАТОР
1. Българската Ендуро Федерация (БЕФ) е организатор на Български Ендуро Шампионат (БЕШ).
2. БЕШ е индивидуално състезание в няколко кръга.
3. Организатор на ІV кръг от Българския Ендуро Шампионат – Ендуро VICTORY, Бухово 2006 са Benlet Marine и клуб „Ендуро VICTORY”. Състезанието се провежда със съдействието на БЕФ.
ІІ. ЗАЯВКИ ЗА УЧАСТИЕ
1. Всички участници предварително ще получат по електронен път Формуляр и Условия за участие, Правилата на състезанието и Техническите изисквания.
2. Оригиналът на Формуляра за участие и всички документи, които изискват Вашия подпис, трябва да представите в дните, определени за регистрация, при Секретариата в Бухово.
3. Секретариатът на Ендуро VICTORY, Бухово 2006 ще приема документи за регистрация от 10:00 часа на 23 юни (петък) до 09:00 часа на 24 юни (събота). Участниците, които не да подали документи, не се допускат до участие.
4. Секретариатът се намира в закрития парк пред арката старт-финал.
5. При регистрация състезателите теглят жребий за получаване на стартов номер.
6. Всички участници под 18 години трябва да представят Формуляр за участие, подписан от родител/настойник и задължително заверен от нотариус. Ако такъв документ не бъде представен, участникът няма да бъде допуснат за участие в състезанието.
7. При записване всеки участник трябва да представи документ за самоличност (лична карта – за лицата над 18 години; акт за раждане, лична или ученическа карта – за лицата под 18 години), медицинско свидетелство и валиден лиценз за сезона, издаден от БЕФ.
8. Състезателите без лиценз ще бъдат допуснати за участие, но ще водят надпревара за наградите само за съответния кръг, без право на точки за Шампионата.
9. Участниците, които желаят да се лицензират, могат да го направят и вечерта преди състезанието (23 юни, петък), но лицензът ще важи за оставащите, непроведени състезания до края на сезона.
10. След регистрация участниците трябва да вкарат мотора/ATV в закрития парк и нямат право да го напускат преди старта.
ІІІ. ПРОГРАМА НА СЪСТЕЗАНИЕТО
Петък, 23 юни 2006 г.
10:00 – 24: 00 часа пристигане на състезатели и подаване на документи за участие
Събота, 24 юни 2006 г.
06:00 – 09:00 часа подаване на документи за участие
09:00 – 10:00 часа пресконференция с журналисти
09:00 – 10:00 часа технически преглед на мотори/ATV и екипировка, провежда се в закрития парк
10:00 часа техническа конференция със състезателите, провежда се в закрития парк
11:00 часа старт – стартовете се дават през 2 минути
18:00 часа финал на състезанието
20:00 часа официална церемония по награждаване
21:00 часа парти за организатори, състезатели и гости
Неделя, 25 юни 2006 г.
10:00 часа старт (без състезателен характер) за желаещи
ІV. РЕГЛАМЕНТ НА СЪСТЕЗАНИЕТО
1. Провеждането на ІV кръг от Българския Ендуро Шампионат – Ендуро VICTORY, Бухово 2006 не зависи от метеорологичните условия.
2. Общата дистанция не трябва да е по-малко от 80 км и повече от 300 км или 4 часа каране на трасе-координаторът с бързо темпо.
3. Състезателното разстояние, вида на трасето и броя на обиколките за децата, юношите и жените могат да бъдат съкратени по преценка на трасе-координаторът.
4. Поради спецификата на времеизмерването, стартът и финалът са на едно и също място.
5. Всички състезатели имат право да разгледат и проучат екстрийм и ендуро тестовете в петък - следобед, но това става само пеш!
6. В събота (24 юни), от 09:00 до 10:00 часа всички състезатели са длъжни да бъдат в закрития парк за провеждане на технически преглед на машини и екипировка.
7. След технически преглед ще се проведе техническа конференция със състезателите, на която ще бъде дадена информация за регламента на състезанието и трасето.
8. Стартът на първия състезател е в 11:00 часа.
9. 10 минути преди старта, състезателят е длъжен да изчака своя ред в предстартовата зона.
10. Краят на състезанието и церемонията по награждаване се провеждат в събота (24 юни) от 20:00 часа.
11. Всички състезатели, които желаят, могат да карат по трасето и в неделя (25 юни) за собствено удоволствие, без да бъде измервано време и без да получават точки.
V. СЪДИИ
1. Съдиите се осигуряват от организаторите.
2. При отсъждане на спорни въпроси в журито се включва и представител на БЕФ, оторизиран като отговорник за съответния кръг.
VІ. НАГРАДИ
1. Наградите се осигуряват от организаторите. Заелите 1-во, 2-ро и 3-то място във всеки от състезателните класове получава купа.
2. Връчването на призовете и другите награди се осъществява по време на тържествена церемония след обработване на резултатите.
VІІ. КАЛКУЛИРАНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
1. Първите 20 състезателя разпределят точките, както следва:
МЯСТО ТОЧКИ
І 25
ІІ 22
ІІІ 20
ІV 18
V 16
VІ 15
VІІ 14
…
ХХ 1
2. Победител е състезателят, получил най-много точки.
VІІІ. НОМЕРАЦИЯ
1. Всеки участник трябва да притежава стартов номер, който се определя чрез жребий по време на регистрацията.
2. Състезателният номерът се получава в началото на сезона и състезателят се състезава по време на целия шампионат с един и същ номер.
3. Номера на състезателя се определя от мястото, което той е заел в предишния сезон в клас Overall.
4. Номерата се лепят на маската и на страничните кори на мотоциклета/ATV.
5. Номерата са оцветени, както следва:
КЛАС ОЦВЕТЯВАНЕ
Деца и юноши Син фон/бели цифри
Мъже, клас Е1 Бял фон/черни цифри
Мъже, клас Е2 Червен фон/бели цифри
Мъже, клас Е3 Жълт фон/бели цифри
ATV Зелен фон/бели цифри
IХ. КЛАСОВЕ
КАТЕГОРИЯ КЛАС
Деца Общ клас
Мъже Е1: от 100сс до 125сс 2Т и от 175сс до 250сс 4Т
Е2: от 175сс до 250сс 2Т и от 290сс до 450сс 4Т
Е3: от 290сс до 500сс 2Т и от 475сс до 650сс 4Т
ATV Общ клас
Х. СТАРТИРАНЕ
1. Състезателят трябва да е подгрял своята машина в предстартовата зона без да форсира двигателя и по този начин да пречи на стартера.
2. Старт се дава от стартовия съдия със специален флаг.
ХI. ЧЕРТЕЖ НА МАРКЕРИТЕ
1. Маркерите се поставят от дясна страна по трасето и най-много на 200м един от друг.
2. Стрелките се поставят на отклоненията и при промяна на посоката.
3. Най-много 200м след кръстовището по пътя в грешна посока се поставя знакът „Х".
4. За по-добро маркиране и сигурност, ще бъде поставена и спомагателна маркировка (ленти, боя).
ХIІ. КОНТРОЛИ
1. Трасето се гарантира с броя на взетите контроли по време на състезанието.
2. Контролите в Ендуро VICTORY, Бухово 2006 са 7 на брой.
3. Съдиите на всяка контрола са облечени със червени сигнални облекла.
4. Взета контрола се счита тази, от която състезателят е взел контролна марка, която се закрепва за кормилото на мотора/ATV.
5. За улеснение на състезателите и по-голяма сигурност контролните печати и талони от предишни състезания са заменени с контролни марки, които не могат да се заличат и/или изгубят.
6. Контролните марки са с различен цвят според номера на контролата и имат уникални номера.
7. 200 метра преди контролната точка на трасето има поставен жълт флаг, който напомня на състезателя, че следва контрола.
8. Всяка пропусната контрола или липса на контролна марка се наказва, като към общото време на състезателя се прибавят 2 часа.
Пример: Време старт/финал - 02:12:15 часа
Липсващи контроли - 2 бр.Х 02:00:00 часа
Общо време: 06:12:15 часа
9. Веднага след финиширане всеки състезател трябва да вкара мотора/ATV в закрития парк и да предостави контролните марки за отчитане.
ХIII. ДВИЖЕНИЕ ПО ТРАСЕТО
1. Състезателят е длъжен да се движи по време на цялото състезание по сигнализираното с маркировка трасе.
2. Участък, ограден с ленти, е задължителен за преминаване.
3. При объркване на трасето, състезателят се връща в трасето, като се движи плътно в дясно по сгрешения участък.
4. Забранява се движение в обратна посока по трасето по каквато и да е причина.
5. При повреда, машината се избутва по най-бързия начин извън трасето, за да не се предизвика произшествие.
6. При движение в населено място, състезателят е задължен да спазва ограничението на скоростта от 50 км/ч.
7. Ако състезател види свой колега, пострадал по време на състезанието, той се задължава да спре, да провери състоянието на пострадалия и да даде първа помощ, ако има нужните познания и ако това се налага или да потърси най-бързия начин за връзка с организаторите.
8. Техническа повреда не се счита за спешен случай и помощта е по желание.
ХIV. СПЕЦИАЛНИ ТЕСТОВЕ – ЕКСТРИЙМ ТЕСТ
1. Тестът включва преодоляване на комбинация от елементи, като паднали дървета, камъни, автомобилни гуми, водни и кални препятствия, скокове и др.
2. Екстрийм тестът се прави до старт/финала за атракция на публиката.
ХV. СПЕЦИАЛНИ ТЕСТОВЕ – ЕНДУРО ТЕСТ
1. Тестът включва типични елементи от ендурото с по-висока сложност и наситеност, като реки, стръмни изкачвания и спускания, земни прагове, гора, храсти и др.
2. Двата теста изцяло се контролират от съдиите и техните помощници и нарушенията се записват.
ХVІ. ЗАБРАНИ И НАКАЗАНИЯ
1. При непопълнен стартов лист, декларация или констатирани неверни данни, състезателят не се допуска до участие.
2. При констатирани отклонения в техническото състояние на машината или екипировката, състезателят не се допуска до старта.
3. Ако състезателят не се яви на старта в определеното му време, то се пуска да тече.
4. Заобикаляне на задължителен участък се наказва с дисквалификация.
5. Състезател, скъсал лента, се наказва с 15 минути наказателно време.
6. Пропусната контрола - 2 часа наказателно време.
7. При подход от грешна посока към контролата състезателят не получава контролна марка.
8. Опасно каране, предизвикало произшествие – дисквалификация.
9. Констатирано каране по трасето след обявената от организаторите забранена зона на състезанието - отстраняване от Шампионата за целия сезон.
10. Пропуснато препятствие в Екстрийм теста – 10 минути наказателно време.
11. Късане, местене на маркери по време на състезанието - отстраняване от Шампионата за целия сезон.
12. Смяна на машината по време на маншовете – дисквалификация.
13. Ако състезател не предостави контролните марки веднага след финиширане, се наказва с дисквалифнкация.
14. Грубо отношение към колеги, съдии, организатори и публика — дисквалификация.
ХVІІ. КОНТЕСТАЦИИ
1. Контестациите за нередности по трасето и по време на маншовете се подават при главния съдия най-късно 1 час след като е финиширал последният състезател.
2. Контестации за резултати се подават най-късно 30 мин. след обявяването им.
ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ
І. ОБОРУДВАНЕ
1. Всеки мотоциклет/ATV трябва да е технически изправен и пригоден да издържи максимално натоварване най-малко за 8 часа.
2. Всеки мотоциклет/ATV трябва да има три състезателни номера.
3. При нощно каране, всеки мотоциклет трябва задължително да има фар и габарит.
4. Всеки състезател трябва да носи средство за комуникация - мобилен телефон или радиостанция за връзка с организаторите.
ІІ. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ МОТОР/ATV
1. Гумите трябва да бъдат в добро състояние. Големината на грайфера на предната гума трябва да бъде минимум 2/3 от оригиналния. Големина на грайфера на задната гума трябва да бъде минимум 1/2 от оригиналния.
2. При меко и кално трасе трасе-координаторът има право да премести състезател по-назад в стартовия лист, с цел да се избегнат задръствания по трасето.
3. Верига и пиньони да са в добро състояние.
4. Спирачките да са изправни и с достатъчно феродо за състезанието.
ІІІ. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ЕКИПИРОВКАТА НА СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ
1. Състезателят трябва да е с подходящ екип.
2. Да има броня или яке с протектори. Протекторите на коленете са препоръчителни.
3. Всеки състезател трябва да има здрава каска, очила, ръкавици и ботуши за ендуро или мотокрос.
За Ваше улеснение предварително Ви изпращаме Регламента на състезанието, Техническите изисквания към състезателите и Декларациите за участие.
Моля, потвърдете участието си предварително на тел.: 02/9633055, 0887379940, 0888979714 или на teodora.veleva@gmail.com или на stasi80@gmail.com.
За контакти и въпроси: Теодора Велева - 9633055, 0887379940 или Ангел Минев - 0888979714
РЕГЛАМЕНТ
І. ОРГАНИЗАТОР
1. Българската Ендуро Федерация (БЕФ) е организатор на Български Ендуро Шампионат (БЕШ).
2. БЕШ е индивидуално състезание в няколко кръга.
3. Организатор на ІV кръг от Българския Ендуро Шампионат – Ендуро VICTORY, Бухово 2006 са Benlet Marine и клуб „Ендуро VICTORY”. Състезанието се провежда със съдействието на БЕФ.
ІІ. ЗАЯВКИ ЗА УЧАСТИЕ
1. Всички участници предварително ще получат по електронен път Формуляр и Условия за участие, Правилата на състезанието и Техническите изисквания.
2. Оригиналът на Формуляра за участие и всички документи, които изискват Вашия подпис, трябва да представите в дните, определени за регистрация, при Секретариата в Бухово.
3. Секретариатът на Ендуро VICTORY, Бухово 2006 ще приема документи за регистрация от 10:00 часа на 23 юни (петък) до 09:00 часа на 24 юни (събота). Участниците, които не да подали документи, не се допускат до участие.
4. Секретариатът се намира в закрития парк пред арката старт-финал.
5. При регистрация състезателите теглят жребий за получаване на стартов номер.
6. Всички участници под 18 години трябва да представят Формуляр за участие, подписан от родител/настойник и задължително заверен от нотариус. Ако такъв документ не бъде представен, участникът няма да бъде допуснат за участие в състезанието.
7. При записване всеки участник трябва да представи документ за самоличност (лична карта – за лицата над 18 години; акт за раждане, лична или ученическа карта – за лицата под 18 години), медицинско свидетелство и валиден лиценз за сезона, издаден от БЕФ.
8. Състезателите без лиценз ще бъдат допуснати за участие, но ще водят надпревара за наградите само за съответния кръг, без право на точки за Шампионата.
9. Участниците, които желаят да се лицензират, могат да го направят и вечерта преди състезанието (23 юни, петък), но лицензът ще важи за оставащите, непроведени състезания до края на сезона.
10. След регистрация участниците трябва да вкарат мотора/ATV в закрития парк и нямат право да го напускат преди старта.
ІІІ. ПРОГРАМА НА СЪСТЕЗАНИЕТО
Петък, 23 юни 2006 г.
10:00 – 24: 00 часа пристигане на състезатели и подаване на документи за участие
Събота, 24 юни 2006 г.
06:00 – 09:00 часа подаване на документи за участие
09:00 – 10:00 часа пресконференция с журналисти
09:00 – 10:00 часа технически преглед на мотори/ATV и екипировка, провежда се в закрития парк
10:00 часа техническа конференция със състезателите, провежда се в закрития парк
11:00 часа старт – стартовете се дават през 2 минути
18:00 часа финал на състезанието
20:00 часа официална церемония по награждаване
21:00 часа парти за организатори, състезатели и гости
Неделя, 25 юни 2006 г.
10:00 часа старт (без състезателен характер) за желаещи
ІV. РЕГЛАМЕНТ НА СЪСТЕЗАНИЕТО
1. Провеждането на ІV кръг от Българския Ендуро Шампионат – Ендуро VICTORY, Бухово 2006 не зависи от метеорологичните условия.
2. Общата дистанция не трябва да е по-малко от 80 км и повече от 300 км или 4 часа каране на трасе-координаторът с бързо темпо.
3. Състезателното разстояние, вида на трасето и броя на обиколките за децата, юношите и жените могат да бъдат съкратени по преценка на трасе-координаторът.
4. Поради спецификата на времеизмерването, стартът и финалът са на едно и също място.
5. Всички състезатели имат право да разгледат и проучат екстрийм и ендуро тестовете в петък - следобед, но това става само пеш!
6. В събота (24 юни), от 09:00 до 10:00 часа всички състезатели са длъжни да бъдат в закрития парк за провеждане на технически преглед на машини и екипировка.
7. След технически преглед ще се проведе техническа конференция със състезателите, на която ще бъде дадена информация за регламента на състезанието и трасето.
8. Стартът на първия състезател е в 11:00 часа.
9. 10 минути преди старта, състезателят е длъжен да изчака своя ред в предстартовата зона.
10. Краят на състезанието и церемонията по награждаване се провеждат в събота (24 юни) от 20:00 часа.
11. Всички състезатели, които желаят, могат да карат по трасето и в неделя (25 юни) за собствено удоволствие, без да бъде измервано време и без да получават точки.
V. СЪДИИ
1. Съдиите се осигуряват от организаторите.
2. При отсъждане на спорни въпроси в журито се включва и представител на БЕФ, оторизиран като отговорник за съответния кръг.
VІ. НАГРАДИ
1. Наградите се осигуряват от организаторите. Заелите 1-во, 2-ро и 3-то място във всеки от състезателните класове получава купа.
2. Връчването на призовете и другите награди се осъществява по време на тържествена церемония след обработване на резултатите.
VІІ. КАЛКУЛИРАНЕ НА РЕЗУЛТАТИТЕ
1. Първите 20 състезателя разпределят точките, както следва:
МЯСТО ТОЧКИ
І 25
ІІ 22
ІІІ 20
ІV 18
V 16
VІ 15
VІІ 14
…
ХХ 1
2. Победител е състезателят, получил най-много точки.
VІІІ. НОМЕРАЦИЯ
1. Всеки участник трябва да притежава стартов номер, който се определя чрез жребий по време на регистрацията.
2. Състезателният номерът се получава в началото на сезона и състезателят се състезава по време на целия шампионат с един и същ номер.
3. Номера на състезателя се определя от мястото, което той е заел в предишния сезон в клас Overall.
4. Номерата се лепят на маската и на страничните кори на мотоциклета/ATV.
5. Номерата са оцветени, както следва:
КЛАС ОЦВЕТЯВАНЕ
Деца и юноши Син фон/бели цифри
Мъже, клас Е1 Бял фон/черни цифри
Мъже, клас Е2 Червен фон/бели цифри
Мъже, клас Е3 Жълт фон/бели цифри
ATV Зелен фон/бели цифри
IХ. КЛАСОВЕ
КАТЕГОРИЯ КЛАС
Деца Общ клас
Мъже Е1: от 100сс до 125сс 2Т и от 175сс до 250сс 4Т
Е2: от 175сс до 250сс 2Т и от 290сс до 450сс 4Т
Е3: от 290сс до 500сс 2Т и от 475сс до 650сс 4Т
ATV Общ клас
Х. СТАРТИРАНЕ
1. Състезателят трябва да е подгрял своята машина в предстартовата зона без да форсира двигателя и по този начин да пречи на стартера.
2. Старт се дава от стартовия съдия със специален флаг.
ХI. ЧЕРТЕЖ НА МАРКЕРИТЕ
1. Маркерите се поставят от дясна страна по трасето и най-много на 200м един от друг.
2. Стрелките се поставят на отклоненията и при промяна на посоката.
3. Най-много 200м след кръстовището по пътя в грешна посока се поставя знакът „Х".
4. За по-добро маркиране и сигурност, ще бъде поставена и спомагателна маркировка (ленти, боя).
ХIІ. КОНТРОЛИ
1. Трасето се гарантира с броя на взетите контроли по време на състезанието.
2. Контролите в Ендуро VICTORY, Бухово 2006 са 7 на брой.
3. Съдиите на всяка контрола са облечени със червени сигнални облекла.
4. Взета контрола се счита тази, от която състезателят е взел контролна марка, която се закрепва за кормилото на мотора/ATV.
5. За улеснение на състезателите и по-голяма сигурност контролните печати и талони от предишни състезания са заменени с контролни марки, които не могат да се заличат и/или изгубят.
6. Контролните марки са с различен цвят според номера на контролата и имат уникални номера.
7. 200 метра преди контролната точка на трасето има поставен жълт флаг, който напомня на състезателя, че следва контрола.
8. Всяка пропусната контрола или липса на контролна марка се наказва, като към общото време на състезателя се прибавят 2 часа.
Пример: Време старт/финал - 02:12:15 часа
Липсващи контроли - 2 бр.Х 02:00:00 часа
Общо време: 06:12:15 часа
9. Веднага след финиширане всеки състезател трябва да вкара мотора/ATV в закрития парк и да предостави контролните марки за отчитане.
ХIII. ДВИЖЕНИЕ ПО ТРАСЕТО
1. Състезателят е длъжен да се движи по време на цялото състезание по сигнализираното с маркировка трасе.
2. Участък, ограден с ленти, е задължителен за преминаване.
3. При объркване на трасето, състезателят се връща в трасето, като се движи плътно в дясно по сгрешения участък.
4. Забранява се движение в обратна посока по трасето по каквато и да е причина.
5. При повреда, машината се избутва по най-бързия начин извън трасето, за да не се предизвика произшествие.
6. При движение в населено място, състезателят е задължен да спазва ограничението на скоростта от 50 км/ч.
7. Ако състезател види свой колега, пострадал по време на състезанието, той се задължава да спре, да провери състоянието на пострадалия и да даде първа помощ, ако има нужните познания и ако това се налага или да потърси най-бързия начин за връзка с организаторите.
8. Техническа повреда не се счита за спешен случай и помощта е по желание.
ХIV. СПЕЦИАЛНИ ТЕСТОВЕ – ЕКСТРИЙМ ТЕСТ
1. Тестът включва преодоляване на комбинация от елементи, като паднали дървета, камъни, автомобилни гуми, водни и кални препятствия, скокове и др.
2. Екстрийм тестът се прави до старт/финала за атракция на публиката.
ХV. СПЕЦИАЛНИ ТЕСТОВЕ – ЕНДУРО ТЕСТ
1. Тестът включва типични елементи от ендурото с по-висока сложност и наситеност, като реки, стръмни изкачвания и спускания, земни прагове, гора, храсти и др.
2. Двата теста изцяло се контролират от съдиите и техните помощници и нарушенията се записват.
ХVІ. ЗАБРАНИ И НАКАЗАНИЯ
1. При непопълнен стартов лист, декларация или констатирани неверни данни, състезателят не се допуска до участие.
2. При констатирани отклонения в техническото състояние на машината или екипировката, състезателят не се допуска до старта.
3. Ако състезателят не се яви на старта в определеното му време, то се пуска да тече.
4. Заобикаляне на задължителен участък се наказва с дисквалификация.
5. Състезател, скъсал лента, се наказва с 15 минути наказателно време.
6. Пропусната контрола - 2 часа наказателно време.
7. При подход от грешна посока към контролата състезателят не получава контролна марка.
8. Опасно каране, предизвикало произшествие – дисквалификация.
9. Констатирано каране по трасето след обявената от организаторите забранена зона на състезанието - отстраняване от Шампионата за целия сезон.
10. Пропуснато препятствие в Екстрийм теста – 10 минути наказателно време.
11. Късане, местене на маркери по време на състезанието - отстраняване от Шампионата за целия сезон.
12. Смяна на машината по време на маншовете – дисквалификация.
13. Ако състезател не предостави контролните марки веднага след финиширане, се наказва с дисквалифнкация.
14. Грубо отношение към колеги, съдии, организатори и публика — дисквалификация.
ХVІІ. КОНТЕСТАЦИИ
1. Контестациите за нередности по трасето и по време на маншовете се подават при главния съдия най-късно 1 час след като е финиширал последният състезател.
2. Контестации за резултати се подават най-късно 30 мин. след обявяването им.
ТЕХНИЧЕСКИ ИЗИСКВАНИЯ
І. ОБОРУДВАНЕ
1. Всеки мотоциклет/ATV трябва да е технически изправен и пригоден да издържи максимално натоварване най-малко за 8 часа.
2. Всеки мотоциклет/ATV трябва да има три състезателни номера.
3. При нощно каране, всеки мотоциклет трябва задължително да има фар и габарит.
4. Всеки състезател трябва да носи средство за комуникация - мобилен телефон или радиостанция за връзка с организаторите.
ІІ. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ МОТОР/ATV
1. Гумите трябва да бъдат в добро състояние. Големината на грайфера на предната гума трябва да бъде минимум 2/3 от оригиналния. Големина на грайфера на задната гума трябва да бъде минимум 1/2 от оригиналния.
2. При меко и кално трасе трасе-координаторът има право да премести състезател по-назад в стартовия лист, с цел да се избегнат задръствания по трасето.
3. Верига и пиньони да са в добро състояние.
4. Спирачките да са изправни и с достатъчно феродо за състезанието.
ІІІ. ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ЕКИПИРОВКАТА НА СЪСТЕЗАТЕЛИТЕ
1. Състезателят трябва да е с подходящ екип.
2. Да има броня или яке с протектори. Протекторите на коленете са препоръчителни.
3. Всеки състезател трябва да има здрава каска, очила, ръкавици и ботуши за ендуро или мотокрос.
Коментар