Не напразно писах в деня преди състезанието, че трасето в Сопот е много добре маркирано
Минавах го два пъти и където имаше места, на които се суетих вързахме ленти. С мен имаше и двама човека от сопотския клуб.
В деня на състезанието минах трасето 4 пъти. Два пъти за да снимам и два пъти да си търся ключовете, тъй като ги загубих.
Наистина поне на три възлови места липсваха лентите и на две, много важни маркери, ама то стига.
Първото място бе, когато се прави обратния завой след като слезеш от първия хълм в рабнината и трасето веднага след това поема лекйо в дясно. След спускане от камъните беше махнат "Х"-са и масово много са продължили направо без да свият в дясно през боровете. На поляната между 2 и 3 контроли също бяха свалени ленти и там голямо лутане настана. По пътя, за който сигурно JRC говори наистина имаше по-големи интервали без маркери, но там нямаше за дълго време странични отклонения и въпреки всички сложихме ленти на места.
Преди шеста контрола след стрелката за моторите, сложена малко в страни и не добре видима имаше на първото дърво точка, водеща те по моторджийското отклонение, но и тя липсваше.
Това са възлови места, на които можеш да допуснеш грешки и ...
както това направи Данчо, с който миналата година не сме пропуснали нито една контрола
Вече тръгвам да си мисля, че не само един човек върши тази работа.
От следващия кръг БЕФ реши да се ползва на такива места задължително и боя!
Видя се, че не сме цивилизовани хора и истински спортисти на които може да се разчита.

Минавах го два пъти и където имаше места, на които се суетих вързахме ленти. С мен имаше и двама човека от сопотския клуб.
В деня на състезанието минах трасето 4 пъти. Два пъти за да снимам и два пъти да си търся ключовете, тъй като ги загубих.
Наистина поне на три възлови места липсваха лентите и на две, много важни маркери, ама то стига.
Първото място бе, когато се прави обратния завой след като слезеш от първия хълм в рабнината и трасето веднага след това поема лекйо в дясно. След спускане от камъните беше махнат "Х"-са и масово много са продължили направо без да свият в дясно през боровете. На поляната между 2 и 3 контроли също бяха свалени ленти и там голямо лутане настана. По пътя, за който сигурно JRC говори наистина имаше по-големи интервали без маркери, но там нямаше за дълго време странични отклонения и въпреки всички сложихме ленти на места.
Преди шеста контрола след стрелката за моторите, сложена малко в страни и не добре видима имаше на първото дърво точка, водеща те по моторджийското отклонение, но и тя липсваше.
Това са възлови места, на които можеш да допуснеш грешки и ...
както това направи Данчо, с който миналата година не сме пропуснали нито една контрола

Вече тръгвам да си мисля, че не само един човек върши тази работа.

От следващия кръг БЕФ реши да се ползва на такива места задължително и боя!
Видя се, че не сме цивилизовани хора и истински спортисти на които може да се разчита.
Коментар