Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трети кръг от Ендуро и ATV шампионат на България в гр.Сопот

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31

    браво Жоре
    страаахотни снимки

    ЕВАЛА

    Коментар


    • #32
      БРАВО на Сопотчани, уникално добро състезание!!! Страхотно трасе, страхотна организация!!!

      Нещастника дето е свалял лентите ще го попитам какво е постигнал с това??? Никой от тези дето са стартирали преди мен не се е представил добре, така че само където се опита да развали за някой хубавото състезание - голямо постижение! Безмозъчни нещастници, които нямате място в този мъжки спорт

      Имам 2 предложения за подобрения:

      1-во - контролите да са с автоматични печати с хубаво мастило, твърди подложки за поставяне на талончето при биене на печат(като в предни състезания) и чадъри, защото в най голямият дъжд като си извадя талончето и докато ми ударят печата става на г*з

      2-ро - (то по скоро това е към БЕФ) времеизмерването беше добро, дори може би много добро доколкото е възможно за хора да мерят времето без електроника, но мисля, че вече не е достатъчно имайки в предвид нивото на конкуренция. Миналата година, когато Калин Кулев ни бучеше за електронно времеизмерване не му обръщахме много внимание, защото рядко се случваше да финишират 2-ма в една минута, но сега не е така! В момента ако погледнете времената ще разберете, че всяка секунда е важна, та дори и под секундата! Не става дума за конкретен проблем, а принципно за всички участници. Има времена в класирането през 1-2 секунди, а подобно засичане на ръка е почти невъзможно при финиширане на повече от 1-2 мотора на група. 1-2- секунди при отчитане на времето на ръка идва доста напечено! Всякаква грешка при измерване е недопустима, защото днес ще ти коства 1 място надолу, но за шампионата може да се окаже че точно тази 1 точка ще ти коства много шампионското място!!!

      Коментар


      • #33
        Жоро, относно маркерите хващаш една бутилка от мин вода с отвор като на спортно шише пълна с оранжева боя и една четка и в първите 10км маркираш кръстовищата на които се отклонява пътя от главният и отделно ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се слагат Х маркери за грешна посока, така че ако някой боклук махне маркер да се луташ само няколко десетки секунди до минута! Говориме за десетина кръстовища, защото тези дето трасето си върви по главният път/пътека няма да са проблем и да махнат някой маркер.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от sabin
          Жоро, относно маркерите хващаш една бутилка от мин вода с отвор като на спортно шише пълна с оранжева боя и една четка и в първите 10км маркираш кръстовищата на които се отклонява пътя от главният и отделно ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се слагат Х маркери за грешна посока, така че ако някой боклук махне маркер да се луташ само няколко десетки секунди до минута! Говориме за десетина кръстовища, защото тези дето трасето си върви по главният път/пътека няма да са проблем и да махнат някой маркер.
          За боята, вече съм решил твърдо да го правя така!
          В Сопот на всички важни отклонения си имаше "Х" маркери, но след слизане от камъните на десния завой за качването през другата група камъни, този"някой" пак беше махнал "Х"-а. Тама много състезатели също се объркаха и продължиха направо, а маркерите бяха в дясно през боровете.
          Колкото до времеизмерването, от следващия кръг ще се ползва вече времеизмервач ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с фотоклетка за отчитане на резултата до десети от секундата

          Коментар


          • #35
            Естественно Жоро пак разцепи мрака(ха нов лаф научих) със снимките си, много ми харесват.
            Следващата седмица ще пробвам нашата измервателна апаратура на световното по конен спорт да видим как ще се представим, очакваме и 2-ра фотоклетка, но при положение че старт-финала е на едно място се ползва една и съща такава.

            Коментар


            • #36
              Gichev, предстоят сондажи и относно вашата апаратура
              Няма значение цената, важното е да е по-евтино ...

              Коментар


              • #37
                За махането на маркерите .. мисля че се разбра,че не е някой от организаторите или от хората обитаващи тези места .. а е един от нас и трябва да се намери ... с Жоро мисля че се разбрахме и остава БЕФ да реши ако се докаже че е той какво ще се прави с него ... колкото до класирането ... след 1-вата обиколка заваля страшен дъжд който намокри апаратурата и всичко започна да се пише на ръка от 3-ма съдии ... и оттам идват тези разлики с 1-2-3-4 сек .. докато се изговори часа и номера на мотора който финишира и другия съдия го запише ... ако не се беше намокрил компа нямаше да има разлики, зашото той спира времето на състезателя с натискането на 1 копче и разликата да е най много 1 сек .... но за нас най голямото удоволствие е това че вие сте доволни ... и мисля че който имаше претенции относно класиране му се обърна внимание, имаше свикване на съвет от страна на съдии , контроли и представител на БЕФ и всичко си дойде на мястото! Благодарим ви за разбирането и нека всяко следващо състезание бъде в пъти по добро ... Успех


                BTW Жоре, в това класиране след 3-ти кръг мене ме нема нещо, а имам точки от Хасково ...

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от Ambarev
                  За махането на маркерите .. мисля че се разбра че не е някой от организаторите или от хората обитаващи тези места .. а е един от нас и трябва да се намери ... с Жоро мисля че се разбрахме и остава БЕФ да реши ако се докаже че е той какво ще се прави с него ... колкото до класирането ... след 1-вата обиколка заваля страшен дъжд който намокри апаратурата и всичко започна да се пише на ръка от 3ма съдий ... и оттам идват тези разлики с 1-2-3-4 сек .. докато се изговори часа и номера на мотора който финишира и другия съдия го запише ... ако не се беше намокрил компа нямаше да има разлики зашото той спира времето на състезателя с натискането на 1 копче и разликата да е най много 1 сек .... но за нас най голямото удоволствие е това че вие сте доволни ... и мисля че който имаше претенций относно класиране му се обарна внимание имаше свикване на съвет от страна на съдий , контроли и представител на БЕФ и всичко си дойде на мястото! Благодарим ви за разбирането и нека всяко следващо състезание бъде в пъти по добро ... Успех


                  BTW Жоре в тва класиране след 3-ти кръг мене ме нема нещо а имам точки от хасково ...
                  Обещавам, че ще хванем "въпросния състезател" който прави "корекции" на трасето
                  Мисля съм доказал това, че не толерирам никого и ако има спорен въпрос, изхождам именно от страната на справедливото му разрешаване, така че да няма ощетени и съответно превилигировани, дори това да са състезатели от нашия клуб
                  Бъдете сигурни, че към Crazy job ще бъда най-строг, тъй като няма да позволя приказки зад гърба ми и опорочаване на Шампионата.
                  За всички спорни въпроси правим консулт с УС на БЕФ, както сега в Сопот.

                  Амбарев, наистина името ти липсва в Е2 и най-вероятно е станало при корекцията на имената на клубовете в класирането, защото бяха много объркани. Грешката ще бъде поправена !
                  Моля ви, ако някой види подобни грешки в класирането, да ми пусне Л.С. за да се оправи всичко наведнъж, че за да се публикува във форума това класиране се работи в четири програми, докато се получи този JPEG файл.

                  Искам да попитам г-н Петров дали няма да може да се качва Excel-ски файл или PDF, тъй като JPEG-ът от кръг на кръг ще става все по-голям, а компресията го разваля и след време едва ще се чете или много бавно ще се отваря.

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от sabin
                    времеизмерването беше добро, дори може би много добро доколкото е възможно за хора да мерят времето без електроника, но мисля, че вече не е достатъчно имайки в предвид нивото на конкуренция.
                    Ситуацията в Е2 става доста инфарктна.Над 40 състезателя,близки времена-първите 12 се нареждат на секунди.Има нужда от фотофиниш.
                    Или на първо време камера,която да снима на финалната линия и да се вижда мотора и часовника.
                    И от мен поздравления за Амбарев и неговите момчета.Много се бяха постарали.

                    Коментар


                    • #40
                      Много,много добро състезание и изключителна организация
                      Браво на Сопотския клуб

                      вижда се че с всеки изминал кръг все повече се доближаваме до истината
                      "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                      MG Racing Team

                      Коментар


                      • #41
                        пускайте снимки .. айде толкова много хора снимаха .. давайте да гледаме .. че ние от тичане по трасето едвам 100 тина снимки събрахме за галерията на страницата

                        Коментар


                        • #42
                          Вчера за 5 часа свалих касетките а днес цял ден се занимавам с монтажа на клипа от 2-ри ден. В момента се компресира и до няколко часа ще е готов! Стана 110 мин

                          Коментар


                          • #43
                            Наистина трасето беше супер , организацията също, а времето създаде супер условия за едно истинско състезание.технично и бързо трасе. Обаче работата с тия маркери е много зле!!! И като цяло мисля, че не случайно е създаден този правилник на БЕФ.. за да се спазва. Там изрично пише, че маркерите се поставят на не повече от 200м и на всички грешни пътеки се поставят такива обозначаващи грешната посока. Жоро като координатор мисля, че трябва да има последната дума и да контролира тези фактори образуващи едно добро състезание. В Сопот на места нямаше маркировка на повече от 800-900 метра, ако не и повече. И това с късането на маркери мисля, че доста го преувеличавате.. защото просто няма кой да скъса толкова много маркери и нито един да не се намери.Никой няма да си носи маркера вкъщи.. а и ако има скъсан маркер, то той все някаде ще се намери. При 70+ участника .. много трудно някой ще скъса повече от 2-3мах маркери без да го видят!!! Мисля, че просто трябва да се спазва правилника с коректното поставяне на маркери и тогава дори и да има такъв, който да ги къса, то неизбежно ще е да не го хванат!!! И дори и да скъса някой друг маркер, то той няма да окаже почти никакво влияние.Също би трябвало на се сложи някакъв диапазон на разстояние за поставяне на маркери преди завоите, а не малко след тях или малко след като завиеш!!! На трасето в Хасково това мисля че беше перфектно направено.
                            МНОГО важно според мен да се поставят някакви маркери преди опасни препятствия или дерата, прагове. Мястото, където падна Красен бе доста коварно .. организаторите би трябвало да се погрижат за тези места по някакъв начин. още повече когато се намират в гъста гора, където светлината е особенно слаба да не говорим за дъжд (като в Сопот) и в далечината много трудно се разграничват такива места преди да ги уцелиш. А когато си на 5 на пълна газ.. все едно че си на Париж -Дакар.
                            Отделно на контролните съдии трябва да се прави някакъв инструктаж за да могат на момента да отреагират при ситуация на състезател идващ от грешна посока или с скъсан или загубен талон .. и да бият печати по ред на пристигане , и да не се мотаят .. и да си бъркат в носа вместо да бият печати !!!! '
                            full time rider, part time racer
                            jrc4life

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от JRC
                              и да бият печати п ред на пристигане
                              с това не съм съгласен. Ако някой си е заврял талона в г*за, аз вина нямам. Който 1-ви си извади талона той плучава 1-ви печат!

                              Аз лично минах през 3 свалени ленти, скъсани със се клончето на дървото! Със Жоро обсъждахме че има места където са свалени със сигурност ленти, защото той ги е сложил за корекция на лошо сложени маркери. Иначе за останалото си прав и ще бъдат взети мерки за следващото състезание.

                              Коментар


                              • #45
                                Клипчето/филмчето за 2-рия ден е готово!

                                https://htftp.offroad-bulgaria.com/s...t2006-den2.wmv


                                Стана прекалено дълго, ама исках да включа всички дето съм снимал, и тъй като отпаднах рано-рано от състезанието - снимах много хора За звук съм сложил едно парче, тъй като имам проблем с микрофона, ако ви писне използвайте "муте"


                                Компресията е минимална и файла е 450МБ, т.е. качеството е много добро, но все пак ако държите да го имате на DVD с перфектно качество и меню с възможност за прескачане между различните участници - срещу 20 лв. може да го имате - пишете ЛС.

                                п.п. ако ви излизат глупости по екрана като кликнете на линк-а: кликнете с десният клавиш на мишката и изберете "Save target as..."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X