Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Всички с една марка гуми през 2009та ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Всички с една марка гуми през 2009та ?

    Това е предложение!! То ще бъде обсъдено от всеки клуб на събрание и представителите на отделните клубове ще гласуват за или против. Тук във форума какво си пишем е друга работа, пак казвам по добре да сме градивни от колкото да обсъждаме какво качество са гумите.

    Коментар


    • #47
      До: Всички с една марка гуми през 2009та ?

      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
      Веднага се загрижи какво ще направят комисията с парите на другите !
      Защо да не съм загрижен,на нашето състезание се чудихме от къде да вземем и от кое да икономисаме.До последно беше под съмнение дали изобщо ще има.Не вярвам да се гласиш да ги дадеш на организаторите.

      Коментар


      • #48
        До: Всички с една марка гуми през 2009та ?

        Предложението на Калин е супер. И споделям формулата на Явор 50/50, защото всеки клуб ще си помогне поне малко по подготовката на кръга и КЕ ще има възможност да набере част от средствата за измервателната апаратура,която ще е много необходима при провеждането на кръговете по новия формат

        Коментар


        • #49
          До: Всички с една марка гуми през 2009та ?

          Не съм участвал в състезанията ,(за сега нямам, и намерение),
          но от това което прочетох до тук ,се забелязва ,че:

          1.Никой организатор няма да откаже финансови постъпления,
          към провеждащото от него мероприятие,защото в крайна сметка,
          трябва да си покрие разходите, за проявата,и евентуално да
          спечели нещо за ... заради което е ,и самото мероприятие.
          2.При налагане на ограничения ,състезател ,който загуби
          договора със спонсора си,и не може да осигури финансиране
          на участието си ,се превръща в зрител на състезанието .
          3.При налагане на ограничения,състезател ,който си е
          купил мотор от реномирана марка,за 25 000лв,и гуми от
          реномирана марка за 250-300лв бройката (каращ внимателно
          да не се окаля много ,за да го видат всички),в случая,
          отказва да сложи гуми за 120лв ,и се превръща в зрител
          стоящ до мотора си (внимавайки да не го окалят участниците,
          за да го видят всички)
          3.При налагане на ограничения,в състезание ,което е разделено,
          на два класа-"шампионат", и "хоби",състезателите от "хоби",
          при невъзможност да осигурят условията ,за участие ,
          се превръщат,във" волни ездачи", по съседните баири...

          Относно гумите-карах с такива.Нищо лошо...

          Весела Коледа, на всички !!!!
          И, не смесвайте горивата...
          Последно редактирано от MOTORGHOST; 24-12-08, 11:00.

          Коментар


          • #50
            До: Всички с една марка гуми през 2009та ?

            Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
            Защо да не съм загрижен,на нашето състезание се чудихме от къде да вземем и от кое да икономисаме.До последно беше под съмнение дали изобщо ще има.Не вярвам да се гласиш да ги дадеш на организаторите.
            Джарта, ние също правихме състезание и то беше шестдневка, ако се сещаш ! Сумата, с която лично аз се набутах беше 3000 лв, но не рИва, защото, ако бяхме по-стриктни в организацията, нямаше да има чужденци, които да не си платят хотела и паркинга !
            Освен това, намирането на средства на един организатор си е негов проблем и той трябва да знае как да го направи, като започне още от рано кампанията по събирането им !
            И ние го знаем това, и всяка година правим една и съща грешка и накрая си бръкнем в джоба хората от клуба. Да се надяваме, че тази година най-накрая ще се справим, защото 4 години вече стигат, както се пееше преди време в една песен.
            Колкото до КЕ, тя за да развива дейността си на необходимото ниво и членовете и да не се набутват постоянно, когато ходят да координаторстват и като са дежурни по кръговете, както до сега, трябва да разполага с някакви средства все пак.
            Не можем също и да продължаваме да мерим времената с пясъчен часовник !
            Предложението от Golden Tyre е отправено към комисията и тя достатъчно толерантно се отнася по въпроса, за да предложи и алтернативен вариант, като част от сумата се отдели все пак и за организаторите, защото ни са ясни и техните затруднения !
            Крайно време е да се отърсим от разсъжденията: "Най-добре е всички да сме зле" и ако има някакви алтернативни варианти, тези, които правят нещо за спорта, трябва да бъдат подпомагани и стимулирани !

            В интерес на истината, гумите излезе, че са много добри
            На Шумен сложихме задна за кал (от най-скъпия модел) на мотора на Ива и в началото на гората, където всички се носеха като по лед, нейният мотор си стоеше много стабилно ! Самата тя каза, че не е имала никакви проблеми през цялото време, което дори и мен ме изненада.
            Гумата изкара две състезания, няколко тренировки из горите и по трасето, още има грайфер и става за каране, а аз вече смених оригиналната на моя мотор, въпреки, че и двете гуми бяха нови по едно и също време !
            Казаното от мен не е рекламен трик. Съветвам всички първо да пробват продукта и после да си кажат мнението обективно ! Сигурен съм, че то ще съвпадне с моето.
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #51
              До: Всички с една марка гуми през 2009та ?

              Първоначално публикуван от MOTORGHOST Преглед на мнение
              Не съм участвал в състезанията ,(за сега нямам, и намерение),
              но от това което прочетох до тук ,се забелязва ,че:

              1.Никой организатор няма да откаже финансови постъпления,
              към провеждащото от него мероприятие,защото в крайна сметка,
              трябва да си покрие разходите, за проявата,и евентуално да
              спечели нещо за ... заради което е ,и самото мероприятие.
              2.При налагане на ограничения ,състезател ,който загуби
              договора със спонсора си,и не може да осигури финансиране
              на участието си ,се превръща в зрител на състезанието .
              3.При налагане на ограничения,състезател ,който си е
              купил мотор от реномирана марка,за 25 000лв,и гуми от
              реномирана марка за 250-300лв бройката (каращ внимателно
              да не се окаля много ,за да го видат всички),в случая,
              отказва да сложи гуми за 120лв ,и се превръща в зрител
              стоящ до мотора си (внимавайки да не го окалят участниците,
              за да го видят всички)
              3.При налагане на ограничения,в състезание ,което е разделено,
              на два класа-"шампионат", и "хоби",състезателите от "хоби",
              при невъзможност да осигурят условията ,за участие ,
              се превръщат,във" волни ездачи", по съседните баири...

              Относно гумите-карах с такива.Нищо лошо...

              Весела Коледа, на всички !!!!
              И, не смесвайте горивата...
              Вероятно ще е по-градивно хората, които са участвали или поне имат намерение да дадат мнение. Грешиш почти във всяка точка и си личи, че тази материя ти е чужда.
              1. "самото мероприятие" не е за това Не е начин да се изкарат пари.
              2. Няма състезател в БГ който да има договор със спонсор гуми. И не само в ендурото.
              3. Няма чак толкова реномирани марки- Ендуро мотор за 25 000 и гуми за по 300лв
              4.(3.) Разделението Експерт (шампионат) - Хоби не е (както по презумция така и фактически) между хора имащи и нямащи възможност да си закупят комплект гуми, а между по-опитни и по-неопитни и по-бързи и по-бавни. Често участници в Хоби имат по-големи възможности от Експерти, но всички си купуват гуми по няколко пъти годишно.
              Какви гуми си карал от нереномираната ни марка- евтинджоси, от къде ги купи и какви са ти впечатленията.
              Все пак благодаря за поста ти и предварително за отговора който очаквам.
              К. Кулев

              Коментар


              • #52
                До: Всички с една марка гуми през 2009та ?

                Благодаря за забележката.
                В написаното от мен ,си прочел това, което си видял.
                Не нападай от мое име организаторите,и не обиждай
                гумите "goldentyre".
                Това е твое тълкуване,и в моят пост никаде го няма.
                Деиствително имам грешка в цените.
                Мотори има ,и по-скъпи от 25000лв,(след подготовка
                на сериен мотоциклет за състезание).
                Гумите са 100-140 евро с ддс(различните модели,
                като специализираните състезателни са по-скъпи.)

                Не се връзвай толкова,аз съм от провинцията ,
                а и мотора ми е един такъв..." Априлия".

                Коментар


                • #53
                  До: Всички с една марка гуми през 2009та ?

                  Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнение
                  Колеги оспамихте ЯКО темата!!!

                  Стефчо, никой не казва, че всички "Дунлоп" са китайски. Произведен в Япония. ОК. GoldenTyre се произвеждат в Корея. Мишелин, Пирели и т.н. всички са европейски производители и всички имат производство в Азия. За това говорим. По-интересното, което навярно малко хора осъзнават е, че малка фирма (за мащабите на гигантите изброени по-горе) като GoldenTyre е много по-гъвкава. Развитието на продукцията в нея е много по-лесно осъществимо и съответно е по-интензивно. За 6-7 те месеца от както се занимавам с марката са излезли 7-8 модела, а тези дни и мусовете. Говоря за тези, които са излезли вече в продажба. Отделно се развиват други различни. Гумите се променят и развиват интензивно, като най-ярък пример е модела за който писах в темата за LE TOUQET (че и снимка пуснах http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...28&postcount=8). Известния състезател Джаки Мартенс е правил тестове със стария модел за пясък и е дал съвети за това как според него трябва да "изглежда" такава гума. И вече на пазара е GT280 Jacky Тsunami Просто факт е, че гигантите, които спират от производство модели когато падне тиража им под примерно 140 000 бр. не биха могли да бъдат толкова бързи и гъвкави. Със същата логика съществуват бижутата като например ТМ и Лотус, които обръщат много повече внимание на детайлите и на качеството пред количеството.


                  Майтапи говориш ти. Няма никакво място за сравнение. Ако всеки си купуваше мотор за всяко състезание, тогава щеше да е въможно.
                  Калине докато се пребориш само с полвината от форума по тази тема може и половината шампионат да е минал.Предложението като е кьм КЕ нека да се сьбере и да реши в крайна сметка всички заинтересовани и учавстващи в този шампионат имат представители там.За какво иначе избираме делигати гласуваме промени и т.н. ВЕСЕЛА КОЛЕДА на ВСИЧКИ
                  [SIGPIC][SIGPIC][SIGPIC]С Тачката е лесно:wink:[SIGPIC][/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #54
                    До: Всички с една марка гуми през 2009та ?

                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                    Джарта, ние също правихме състезание и то беше шестдневка, ако се сещаш ! Сумата, с която лично аз се набутах беше 3000 лв, но не рИва, защото, ако бяхме по-стриктни в организацията, нямаше да има чужденци, които да не си платят хотела и паркинга !
                    Освен това, намирането на средства на един организатор си е негов проблем и той трябва да знае как да го направи, като започне още от рано кампанията по събирането им !
                    И ние го знаем това, и всяка година правим една и съща грешка и накрая си бръкнем в джоба хората от клуба. Да се надяваме, че тази година най-накрая ще се справим, защото 4 години вече стигат, както се пееше преди време в една песен.
                    Колкото до КЕ, тя за да развива дейността си на необходимото ниво и членовете и да не се набутват постоянно, когато ходят да координаторстват и като са дежурни по кръговете, както до сега, трябва да разполага с някакви средства все пак.
                    Не можем също и да продължаваме да мерим времената с пясъчен часовник !
                    Предложението от Golden Tyre е отправено към комисията и тя достатъчно толерантно се отнася по въпроса, за да предложи и алтернативен вариант, като част от сумата се отдели все пак и за организаторите, защото ни са ясни и техните затруднения !
                    Крайно време е да се отърсим от разсъжденията: "Най-добре е всички да сме зле" и ако има някакви алтернативни варианти, тези, които правят нещо за спорта, трябва да бъдат подпомагани и стимулирани !

                    В интерес на истината, гумите излезе, че са много добри
                    На Шумен сложихме задна за кал (от най-скъпия модел) на мотора на Ива и в началото на гората, където всички се носеха като по лед, нейният мотор си стоеше много стабилно ! Самата тя каза, че не е имала никакви проблеми през цялото време, което дори и мен ме изненада.
                    Гумата изкара две състезания, няколко тренировки из горите и по трасето, още има грайфер и става за каране, а аз вече смених оригиналната на моя мотор, въпреки, че и двете гуми бяха нови по едно и също време !
                    Казаното от мен не е рекламен трик. Съветвам всички първо да пробват продукта и после да си кажат мнението обективно ! Сигурен съм, че то ще съвпадне с моето.
                    Господин Хаджиев (ЖОРО) ти си много уважаван от мен човек допренесал можеби най много за тази Федерация Ендуро и всичките и начинания.Лично аз се занимавам активно с този спорт от малко време (година и полвина)но горе доло ми стана ястно за какво става вьпрос както навсякьде и при нас има доста неясноти непрозрачност от която винаги забравяме да се отрьскаме и после естественно сьжеляваме.Мисля знаем колко друдно се гради един крьг от този шампионат от начало до край без инцеденти и прочие одговорноста е огромна но не сьм сьгласен че всички средства трябва да са от клуба който прави сьответния крьг.За трасе координатори и др такива сьм сьгласен направете си бюджет както някой по досетливи го правят в него ги заложете тези неща но ти знаеш как стават те.Ще се радвам ако КЕ намери начин да стимолира някькси макар и малко свойте участници било членове клубове и др.Аз и нишия РИСК клуб няма да се откажем колкото и трудности да се зададьт имаме доста сериозни и решени на всичко хора.Понякога и най краткия и прост одговор (да) и (не)изискват най много размисли точно и това напривихме и ние по вьпроса дали ще има крьг и при нас и отново това всичко е в името на ЕНДУРОТО.
                    Май се по овлякох.Исках да кажа за гумите взимйте го това решение на общо сьбрание и толкова.Весела Коледа.
                    [SIGPIC][SIGPIC][SIGPIC]С Тачката е лесно:wink:[SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X