На общото събрание в неделя ( 14.12.2008 ) GoldenTyre Bulgaria внесе предложение към всички клубове от РШЕ за въвеждане на едномарков шампионат през 2009та. Идеята не е нова и идва от световната практика, като най-сериозен пример са световните шампионати по Супербайк и Супермото където от 5 години насам се кара съответно с Pirelli и Dunlop. Публикувам конкретното предложение и своя коментар, за да е ясно и прозрачно всичко, а и за да има свободна дискусия около това до колко приложимо и полезно би било такова правило.
Предложението:
Голдън Тайър ЕООД, официален представител за България на марката GoldenTyre - мотоциклетни и АТV гуми, има удоволствието да ви предложи спонсорство и съвместна работа през сезон 2009 при следните условия.
I. GoldenTyre Bulgaria предлага да осигури:
1. Да внесе сумата от 2500лв за всяко състезание от РШЕ проведено през сезон 2009.
2. Да осигури сервиз за смяна на гуми на всяко състезание от РШЕ през 2009, който ще обслужва всички състезатели от РШЕ безплатно.
3. Да осигури награден фонд под формата на мотоциклетни и АТВ гуми за всички качили се на подиума на всяко от състезанията в РШЕ в Оверала на мотоциклети и АТВ „Експерт”.
4. Да продава продуктите си (мотоциклетни и АТВ гуми, вътрешни гуми и мусове) на всички участници от РШЕ с отстъпка в размер на 10% от официалните цени на GoldenTyre Bulgaria.
II. Условия.
1. Всички участници в РШЕ да участват в състезанията на РШЕ единствено и само с марката GoldenTyre и продуктите от официалния каталог на GoldenTyre дистрибутирани от Голдън Тайър ЕООД.
2. Реклама.
Прилики и разлики със посочените примери (световните шампионати)
Прилики:
Всички карат с продукта само на една фирма.
Всички са с равни условия от гледна точка на качествата на гумите (важно само при високи нива на конкуренция)
Фирмата сключила договор с организаторите плаща.
Разлики:
В световната практика няма никакъв награден фонд осигурен от тази фирма.
В световната практика, фирмата сключила договор продава продуктите си на цена каквато тя пожелае (често по-висока от конкурентните) и не дава никакви отстъпки.
Заради последвалите предложенито първосигнални реакции ще кажа, че това не е опит за монопол и едва ли не даване на пари под масата за да бъдат прецакани участниците с налагането им да купуват от само една марка. Предложението е насочено към бъдещето на Ендуро шампионата заради сумата която ще влезе за организацията му и наградния фонд на всяко състезание, каквито принципно няма. Предложението също така е изгодно за състезателите, които ще получат 10% отстъпка от и без това добрите цени на марката и безплатен сервиз на всяко състезание. С други думи, предложението не е направено с едностранен интерс и не опитва да се наложи въпреки състезателите. Предложението е към състезателите и предполага тяхното улесняване.
Не на последно място, ще кажа, че аз лично ще се радвам ако предложението доведе до друго по-изгодно. И се надявам да стане причина да се замислят и други фирми за предложения в посока реклама в РШЕ.
ПП. Ако е възможно моля за въздържане от спам в темата и за сериозни и обмислени отговори.
Предложението:
Голдън Тайър ЕООД, официален представител за България на марката GoldenTyre - мотоциклетни и АТV гуми, има удоволствието да ви предложи спонсорство и съвместна работа през сезон 2009 при следните условия.
I. GoldenTyre Bulgaria предлага да осигури:
1. Да внесе сумата от 2500лв за всяко състезание от РШЕ проведено през сезон 2009.
2. Да осигури сервиз за смяна на гуми на всяко състезание от РШЕ през 2009, който ще обслужва всички състезатели от РШЕ безплатно.
3. Да осигури награден фонд под формата на мотоциклетни и АТВ гуми за всички качили се на подиума на всяко от състезанията в РШЕ в Оверала на мотоциклети и АТВ „Експерт”.
4. Да продава продуктите си (мотоциклетни и АТВ гуми, вътрешни гуми и мусове) на всички участници от РШЕ с отстъпка в размер на 10% от официалните цени на GoldenTyre Bulgaria.
II. Условия.
1. Всички участници в РШЕ да участват в състезанията на РШЕ единствено и само с марката GoldenTyre и продуктите от официалния каталог на GoldenTyre дистрибутирани от Голдън Тайър ЕООД.
2. Реклама.
Прилики и разлики със посочените примери (световните шампионати)
Прилики:
Всички карат с продукта само на една фирма.
Всички са с равни условия от гледна точка на качествата на гумите (важно само при високи нива на конкуренция)
Фирмата сключила договор с организаторите плаща.
Разлики:
В световната практика няма никакъв награден фонд осигурен от тази фирма.
В световната практика, фирмата сключила договор продава продуктите си на цена каквато тя пожелае (често по-висока от конкурентните) и не дава никакви отстъпки.
Заради последвалите предложенито първосигнални реакции ще кажа, че това не е опит за монопол и едва ли не даване на пари под масата за да бъдат прецакани участниците с налагането им да купуват от само една марка. Предложението е насочено към бъдещето на Ендуро шампионата заради сумата която ще влезе за организацията му и наградния фонд на всяко състезание, каквито принципно няма. Предложението също така е изгодно за състезателите, които ще получат 10% отстъпка от и без това добрите цени на марката и безплатен сервиз на всяко състезание. С други думи, предложението не е направено с едностранен интерс и не опитва да се наложи въпреки състезателите. Предложението е към състезателите и предполага тяхното улесняване.
Не на последно място, ще кажа, че аз лично ще се радвам ако предложението доведе до друго по-изгодно. И се надявам да стане причина да се замислят и други фирми за предложения в посока реклама в РШЕ.
ПП. Ако е възможно моля за въздържане от спам в темата и за сериозни и обмислени отговори.
Коментар