Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нужната подготовка за участие в състезание!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нужната подготовка за участие в състезание!

    Не бива да се пускат джипове без подходящи гуми и без лебедка - Това не е ли много крайна мярка, в такъв случай много хора няма изобщо да карат. т.е ще си се състезавате 2-3 души, което е тъпо.
    Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
    http://www.cardomain.com/ride/2562837

  • #2
    има много повече от 3 коли с лебедка и гуми
    drive alive

    Коментар


    • #3
      Re: Ne sam savsem saglasen s ....

      Първоначално публикуван от Kaskadiora
      Не бива да се пускат джипове без подходящи гуми и без лебедка - Това не е ли много крайна мярка, в такъв случай много хора няма изобщо да карат. т.е ще си се състезавате 2-3 души, което е тъпо.
      Трасетата са вече такива,че ти е сигурно закъсването в гората без тези неща.Нека и Дънди да ви каже за перипетиите си на Бистрица.Винаги съм готова да помогна на закъсали джипове,но трябва и да се мисли за тези,които гонят първо място.Не е приятно да спреш на място,където не могат да те заобиколят.
      Има и нещо друго-повредите са ти почти сигурни,защото натоварваш излишно ходовата част,съединителя и двигателя.
      Не се заблуждавайте:НЕ МОЖЕ ДА УЧАСТВАШ В СЪСТЕЗАНИЕ БЕЗ ДА ДАДЕШ НЯКОЙ ЛЕВ ЗА ДЖИПА.

      Коментар


      • #4
        да така е
        но эа таэи година ще съм по добре
        както go go go казва тоэи спорт не е за социално слаби
        но нека да има трасенце и за непригодените
        все пак трябва да се "раэмножаваме"
        WWW.FBRALLYRAID.COM

        Коментар


        • #5
          И ние при ендурото имаме подобни проблеми, хората искат да участват в състезания с пари за семки. Това не може да стане!!! Мото спортовете са най скъпите на света, разберете го! Ако нямате пари за една лебетка и едни хубави гуми + 1000лв. за близките + 2000лв за по далечните състезания не ходете! Имайте в предвид, че на някой им излизат и по 5 пъти повече пари! Ако имах много възможности щях да се пускам и с джип, но да му треперя дали няма да му потроша части за 1-2 хилки нама смисъл да почва човек! Да не говорим че има щети и за по 5-6 за двудневно състезание...

          Вече се организират преходи, за по неподготвени и с помагащи коли, които това им е работата. OFFRoad-Bulgaria.com организираха такъв миналата година, терена беше в няколко варианта и всичко можеха да минат, защото на трудните места имаше алтернативни маршрути за по-неподготвените. Естествено пак трябват пари, но все пак говорим за един преход в годината.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Dandi
            да така е
            но эа таэи година ще съм по добре
            както go go go казва тоэи спорт не е за социално слаби
            но нека да има трасенце и за непригодените
            все пак трябва да се "раэмножаваме"
            И на мен много са ми помагали в началото.Особено на първото ми състезание "София-Самоков 2002".Пепи Цикалов ми каза,че мога да мина с моя Голф Кънтри. Пет пъти ме вадиха от калта Накрая се довлачих до финала с 2 срязани гуми,2 счупени джанти,ауспуха го нямаше,да не говорим за това,че голфа не приличаше на нищо.Мъжа ми гледаше жално,но не каза нищо
            Аз съм "за" новите попълнения и затова ще направя отделно трасе в Габрово.Отсега предупреждавам,че ще бъде само по горски пътища и ще се съберем на Узана.
            За състезателното трасе обаче, компромиси няма да има.

            Коментар


            • #7


              Дано направиш(те) трасето трудничко даже ако е още малко по-серт от това на Киро ще е най-добре ! Все пак е Off-road а не рали ! Скоросният елемент трябва да се убие максимало чрез труднос и препятствия,и може да се направят отделни етапи като екстремите но да са скоросни така ще могат и да се обезопасят както трябва
              Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от VE LA
                Аз съм "за" новите попълнения и затова ще направя отделно трасе в Габрово.Отсега предупреждавам,че ще бъде само по горски пътища и ще се съберем на Узана.
                За състезателното трасе обаче, компромиси няма да има.
                Този екстравагантен любителски клас е много лошо и опасно нещо според мен:
                1.По този начин се забавя техническото усъвършенстване на автомобилите и спорта остава в каменната ера.
                2.Натрупват се допълнителни трудности пред организаторите и се орязва бюджета за състезателите.
                3.Дава се грешна представа на журналисти и публика ,че сме някаква разпасана пияна банда с автомобили направени от скраб.
                Това бяха лошите неща , сега опасните:
                1.Този любителски клас без ролбари и 4точкови колани и някои от тях крайно недисциплинирани карат по същите трасета и дават същите времена а това е опасно!
                2.Много от тях пият и карат, това също е опасно!
                3.Като се напият им става топло на главите и махат каските.
                Сигурно има и още сто причини да няма любителски клас , неделните разходки в гората да се организират не на състезанията.

                Коментар


                • #9
                  еееееее
                  то остава преди старта всички да минаваме през дрегера
                  и в двата класа всеки сам си носи отговорноста
                  всеки кара както му харесва

                  все пак някои са там за да се забавляват и да разпуснат малко
                  WWW.FBRALLYRAID.COM

                  Коментар


                  • #10
                    Дънди , това ми е мнението за формата на състезанието. Неделните кебапчийски разходки също са много гот ,но не трябва да се предизвикват тези хора да карат бързо и да се легитимират, като състезатели.

                    Коментар


                    • #11
                      Янчо, тия дни не можем нещо да се видим на лайф, та трябва да си говорим чрез форума, но пък така могат да се включат и други.

                      Яз мисля, че не е лошо да има любителски клас, тъй като той е стъпка към майсторския!
                      Аз също имам желание да карам сред добрите, но от разходи по купуване на мотори и тунинги не мога да си взема свестен джип и от там да тръгна да го правя, както трябва за състезания. Плюс това ще съм ангажирам много в ендурото и едва ли ще мога да участвам в повече от 50% на 4Х4, а ми се кара.
                      Затова нека да има и любитески клас, като големите екстреми се игнорират за да няма нещастни случаи при обръщания. Аз смятам, че дори за този клас обаче наличието на лебедка трябва да е задължително
                      С включването на любители, повече хора ще се зарибят и след като решат, че са подготвени, ще тръгнат да инвестират за да се пускат сред добрите.
                      Май изключение прави Митко Фулдата, ама ще му отрежем наградния фонд!
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        тя работата отива да се ,,сътезавате'' два джипа ! доста старички и немощни колици се представиха отлично ! колко джипа завършиха в Шумен , а ?кКолко класи над останалите Бяха вашите коли и все пак времевите разлики не големи ! Значи и с ентусиазъм може ! Напълно подкрепям това че трябва да има минимално оборудване за състезание , но да не се забравя че сме в България и границата не трябва да е недостъпна за повечето състезатели !
                        А и още нещо - публиката беше дошла основно заради тази ,,пияна и разпасана банда'' ! все пак сте колеги...
                        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                        0899187766

                        Коментар


                        • #13
                          Като ги подкрепяш стани организатор и си бери грижата за всичко,което може до се случи.Шуменското състезание не е в шампионата.Кирил си го прави по други правила.И престанете да твърдите,че има само 2-3 подгатвени коли.Има поне 20.

                          Коментар


                          • #14
                            ok
                            освен лебетка
                            четириточкови колани и хубави гуми
                            какво още трябва за да бъдат една кола и един екипаж достатачно подготвени
                            WWW.FBRALLYRAID.COM

                            Коментар


                            • #15
                              Ролбари-вътре в купето и външни за отворените джипове

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X