Не бива да се пускат джипове без подходящи гуми и без лебедка - Това не е ли много крайна мярка, в такъв случай много хора няма изобщо да карат. т.е ще си се състезавате 2-3 души, което е тъпо.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нужната подготовка за участие в състезание!
Свий
X
-
Нужната подготовка за участие в състезание!
Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
http://www.cardomain.com/ride/2562837Тагове: Няма
-
Re: Ne sam savsem saglasen s ....
Първоначално публикуван от KaskadioraНе бива да се пускат джипове без подходящи гуми и без лебедка - Това не е ли много крайна мярка, в такъв случай много хора няма изобщо да карат. т.е ще си се състезавате 2-3 души, което е тъпо.
Има и нещо друго-повредите са ти почти сигурни,защото натоварваш излишно ходовата част,съединителя и двигателя.
Не се заблуждавайте:НЕ МОЖЕ ДА УЧАСТВАШ В СЪСТЕЗАНИЕ БЕЗ ДА ДАДЕШ НЯКОЙ ЛЕВ ЗА ДЖИПА.
Коментар
-
И ние при ендурото имаме подобни проблеми, хората искат да участват в състезания с пари за семки. Това не може да стане!!! Мото спортовете са най скъпите на света, разберете го! Ако нямате пари за една лебетка и едни хубави гуми + 1000лв. за близките + 2000лв за по далечните състезания не ходете! Имайте в предвид, че на някой им излизат и по 5 пъти повече пари! Ако имах много възможности щях да се пускам и с джип, но да му треперя дали няма да му потроша части за 1-2 хилки нама смисъл да почва човек! Да не говорим че има щети и за по 5-6 за двудневно състезание...
Вече се организират преходи, за по неподготвени и с помагащи коли, които това им е работата. OFFRoad-Bulgaria.com организираха такъв миналата година, терена беше в няколко варианта и всичко можеха да минат, защото на трудните места имаше алтернативни маршрути за по-неподготвените. Естествено пак трябват пари, но все пак говорим за един преход в годината.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Dandiда така е
но эа таэи година ще съм по добре
както go go go казва тоэи спорт не е за социално слаби
но нека да има трасенце и за непригодените
все пак трябва да се "раэмножаваме"Пет пъти ме вадиха от калта
Накрая се довлачих до финала с 2 срязани гуми,2 счупени джанти,ауспуха го нямаше,да не говорим за това,че голфа не приличаше на нищо.Мъжа ми гледаше жално,но не каза нищо
Аз съм "за" новите попълнения и затова ще направя отделно трасе в Габрово.Отсега предупреждавам,че ще бъде само по горски пътища и ще се съберем на Узана.
За състезателното трасе обаче, компромиси няма да има.
Коментар
-
Дано направиш(те) трасето трудничко даже ако е още малко по-серт от това на Киро ще е най-добре ! Все пак е Off-road а не рали ! Скоросният елемент трябва да се убие максимало чрез труднос и препятствия,и може да се направят отделни етапи като екстремите но да са скоросни така ще могат и да се обезопасят както трябваЧовек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Коментар
-
Първоначално публикуван от VE LAАз съм "за" новите попълнения и затова ще направя отделно трасе в Габрово.Отсега предупреждавам,че ще бъде само по горски пътища и ще се съберем на Узана.
За състезателното трасе обаче, компромиси няма да има.
1.По този начин се забавя техническото усъвършенстване на автомобилите и спорта остава в каменната ера.
2.Натрупват се допълнителни трудности пред организаторите и се орязва бюджета за състезателите.
3.Дава се грешна представа на журналисти и публика ,че сме някаква разпасана пияна банда с автомобили направени от скраб.
Това бяха лошите неща , сега опасните:
1.Този любителски клас без ролбари и 4точкови колани и някои от тях крайно недисциплинирани карат по същите трасета и дават същите времена а това е опасно!
2.Много от тях пият и карат, това също е опасно!
3.Като се напият им става топло на главите и махат каските.
Сигурно има и още сто причини да няма любителски клас , неделните разходки в гората да се организират не на състезанията.
Коментар
-
Янчо, тия дни не можем нещо да се видим на лайф, та трябва да си говорим чрез форума, но пък така могат да се включат и други.
Яз мисля, че не е лошо да има любителски клас, тъй като той е стъпка към майсторския!
Аз също имам желание да карам сред добрите, но от разходи по купуване на мотори и тунинги не мога да си взема свестен джип и от там да тръгна да го правя, както трябва за състезания. Плюс това ще съм ангажирам много в ендурото и едва ли ще мога да участвам в повече от 50% на 4Х4, а ми се кара.
Затова нека да има и любитески клас, като големите екстреми се игнорират за да няма нещастни случаи при обръщания. Аз смятам, че дори за този клас обаче наличието на лебедка трябва да е задължително
С включването на любители, повече хора ще се зарибят и след като решат, че са подготвени, ще тръгнат да инвестират за да се пускат сред добрите.
Май изключение прави Митко Фулдата, ама ще му отрежем наградния фонд!Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
тя работата отива да се ,,сътезавате'' два джипа ! доста старички и немощни колици се представиха отлично ! колко джипа завършиха в Шумен , а ?кКолко класи над останалите Бяха вашите коли и все пак времевите разлики не големи ! Значи и с ентусиазъм може ! Напълно подкрепям това че трябва да има минимално оборудване за състезание , но да не се забравя че сме в България и границата не трябва да е недостъпна за повечето състезатели !
А и още нещо - публиката беше дошла основно заради тази ,,пияна и разпасана банда'' ! все пак сте колеги...PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
-
Като ги подкрепяш стани организатор и си бери грижата за всичко,което може до се случи.Шуменското състезание не е в шампионата.Кирил си го прави по други правила.И престанете да твърдите,че има само 2-3 подгатвени коли.Има поне 20.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар