До: Тема за ВЪПРОСИ относно Рали "България"
Вчера си направих тренировка за каране по роудбук ! Искам да споделя някои мои наблюдения и съвети към тези в Ендурото, които смятат за напред да ползват или да се състезават по този начин за навигация
Използвах пътната книга на "Габрово Трофи 2006", нарязах я и я навих на руло. Както бях отбелязал някъде другаде, размерите на таблицата, която ползва Вера са точно за холдера ! Успях да измина само 22 километра, защото трасето беше променено, имаше много паднали дървета и беше трудно за преминаване ! При нашите дадености в планините, използването на роудбук за мотористи и АТВ е изключително неудачно-точките са къси, което изисква да спираш за да видиш точката, освен гледането на холдера трипмастера и евентуалната точка трябва да внимаваш и за изненадите-камъни, дупки, клони и т.н. В резултат на стремежа ми да поддържам по-висока скорост "разкрасих" четириколката
Според мен GPS-а е идеалното средство за нашите условия, а за "Рали България" да се надяваме, че няма да има криви места и точките ще са "дълги", за да може да се кара ! Средната ми скорост за тези 22 километра излезе 20/км.ч., което е супер бавно ! Необходимо е роудбука да се отпечатва на тънка хартия, за да се събира в холдера. Този, който аз ползвах бе за 85 км. общо и холдера се "мъчеше" в началото заради плътните листи !
Вчера си направих тренировка за каране по роудбук ! Искам да споделя някои мои наблюдения и съвети към тези в Ендурото, които смятат за напред да ползват или да се състезават по този начин за навигация
Използвах пътната книга на "Габрово Трофи 2006", нарязах я и я навих на руло. Както бях отбелязал някъде другаде, размерите на таблицата, която ползва Вера са точно за холдера ! Успях да измина само 22 километра, защото трасето беше променено, имаше много паднали дървета и беше трудно за преминаване ! При нашите дадености в планините, използването на роудбук за мотористи и АТВ е изключително неудачно-точките са къси, което изисква да спираш за да видиш точката, освен гледането на холдера трипмастера и евентуалната точка трябва да внимаваш и за изненадите-камъни, дупки, клони и т.н. В резултат на стремежа ми да поддържам по-висока скорост "разкрасих" четириколката
Според мен GPS-а е идеалното средство за нашите условия, а за "Рали България" да се надяваме, че няма да има криви места и точките ще са "дълги", за да може да се кара ! Средната ми скорост за тези 22 километра излезе 20/км.ч., което е супер бавно ! Необходимо е роудбука да се отпечатва на тънка хартия, за да се събира в холдера. Този, който аз ползвах бе за 85 км. общо и холдера се "мъчеше" в началото заради плътните листи !
Коментар