Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Догодина ще има ли отделни класове за моторите?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    що се отнася до класиране
    винаги се прави по класове
    и се съобщава и т.нар овералл измежду всички класове


    така е и много по интересно
    хем никой не е ощетен хем се вижда за този терен кой от класовете е най добър
    така и фирмите са по стимулирани и всички
    ако има само един клас на световното колко участници мислите ще се съберат и колко фирми ще имат интерес
    то и на рали и във абсолютно всеки спорт има такива категоризации
    не може всеки да кара црф450х
    трябва да има и малък и голям клас
    има и момчета с по малки мотори и с по големи на различни трасета различно ще се представят
    по некви бързи пътища големите ще карат бързо ще имат голямо предимство
    по некви пътеки с дървета клони и др 125 ките и 250 4т ще минат като въртолети а другите ще се мъчат
    въобще хората са го измислили е1 е2 е3

    Коментар


    • #17
      Ще взема да си купя за другия сезон един GAZ GAZ 300 2Т, че гледам Е3 е много рехав клас! Що пък да има развалям рахатлъка на Кокера, Жасмин и Митака

      Коментар


      • #18
        жоре дали да не вземем два
        и един за мене
        хем ще ни отбият още от цената
        много ме кефят тия моторетки

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от mitkov
          по некви пътеки с дървета клони и др 125 ките и 250 4т ще минат като въртолети а другите ще се мъчат
          Може тъпо да звучи ама се чудя що е така С какво примерно един crf250r е тооолкова по-добър от yz400f в такива пътечки - вярно че е малко по-лек само
          No bike - no fun!

          Коментар


          • #20
            ми с много неща които ти се струват дребни но като се сбухаш в няква пътека и мотора се чуства по съвсем различен начин

            Коментар


            • #21
              Дилъра за Австрия е "Наш човек", ще ни направи рабат за два във всички случаи
              А бе, аз с пренебрежение се отнасях към тези моторетки, но в най-калния преход в Стара Планина всички КТМ-и дефектираха, а Хондите, Ямахите и Gaz Gaz-a завършиха Аз съм го споменавал и друг път. Това ме навежда на други мисли.
              А специално този модел, е така чудесно балансиран за ендуро никакъв проблем със стръмните изкачвания, лек и опростен. Тази година Фриц (така се казва собственикът му и дилър за Австрия) пак беше с него.

              Коментар


              • #22
                Повечето състезаните тежат под 75кг а аз тежа 95кг! Карал съм WR250F на 1-2 скорост е ок, но нагоре почва да умира...

                Коментар


                • #23
                  гас гас 300 то определено няма да умре на горните скорости даже и с тежък човек
                  тва животно съм сигурен че тегли повече или поне не по малко от 450 4т
                  между другото четох за гас гас в дирт райдър че в щатите обикновенно го купували хора със сериозна състезателна програма участващи в много състезания
                  един от плюсовете които бяха изредили бе "трудно се чупи лесно се ремонтира
                  с такива ходят и на ерзберг и се класират в челото
                  то тва е като ктм 300 само че е гас гас
                  има вариант със олинс окачване доколкото знам само че е по скъп

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от mitkov
                    между другото веднъж като си говорехме гълъбин предложи нещо което много ми допадна а и доколкото знам в рали шампионатите се прилага
                    та идеята е ако има такива допълнителни извънредни кръгове а то такива бива да има пак да се точкуват но например да се вземат точките на половина или нещо такова
                    на европеиския рали шампионат са с коефициент се изчисляват май но ние да не е толкоз сложно може да го измислим просто да се точкува по некъв друг начин с по малко точки
                    хем така ще има и на такива състезания участници хем който иска ще може да навакса малко точки
                    В ралитата това сс прави защото има много държави,федерации и изобщо ралита които се провеждат.Те обаче са на различно ниво и затова са с различен коефицент.
                    Радвам се по принцип на всяка идея,но тази е "малко" не на място.На този етап нито има толкова много състезания,нитo кой и какво да дава лиценз или коефицент на даденото състезание.А за класовете казвам,че няма как да ги има когато двийките са задължителни.

                    и се съобщава и т.нар овералл измежду всички класове
                    Аз мисля,че това всъщност не трябва просто да се съобщава.Не мисля-сигурен съм,че това трябва да е най-престижното класиране.Накрая шампиона ще е един над всички останали.Той ще е шампион съответно и в класа си,а в другите два класа също ще има шампиони.

                    така и фирмите са по стимулирани
                    Митков,кои фирми бе брат???
                    К. Кулев

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от Калин Кулев
                      Митков,кои фирми бе брат???
                      Как кои бе? "Голямото кебапче", "Татарско кюфте", "Харманлийско сметище", "Принс Хамбургер"

                      Коментар


                      • #26
                        Калин Кулев написа:
                        Митков,кои фирми бе брат???


                        Как кои бе? "Голямото кебапче", "Татарско кюфте", "Харманлийско сметище", "Принс Хамбургер"

                        тва сега дето пишете е една голяма ГЛУПОСТ
                        вложете поне малко логика
                        естествено кой
                        за световното това са фирмите производителки на мотоциклети
                        както може би сте чували те произвеждат мотори от различни класове
                        а не само 450 кубикови 4 т та например
                        а всеки клас си е отделна пазарна ниша
                        а това тика целия спорт напред

                        що се отнася до нашия шампионат -фирмите и хората внасящи мотоциклети
                        да ви направя ли сметка колко нови мотора са продадени в българия тая година и колко хора са спечелили никак не малко пари от това
                        интереса на фирми занимаващи се с такива неща ще става все по голям към шампионата защото като няма шампионат нали се сещате че много ама много по малко хора ще се интересуват от закъпуването на нов мотор покрай тях пък има още хора дето като видят че еди кой си купил еди къв си мотор взимат и те
                        тъй че интереса на вносители официални и не официални ще нараства все повече към шампионата защото те най много печелят от него
                        а и трябва да мислим с переспектива а не ограничено и от неска за утре
                        макар че такъв интерес има още и от тая година
                        особенно на състезания покрай софия
                        и на бистрица и на бухово ВНОСИТЕЛИ бяха от основните спонсори
                        на едното ямаха на другото кавазаки я си вижте кво пише на фанелките дето ви ги раздават
                        освен това и всякви други фирми по ще се заинтересуват защото като има повече класове има и повече участници шампионата става по интересен
                        всеки от участниците има познати и кръг от хора около него включително и такива с фирми тоест колкото повече участници и повече хора заинтересовани от представянето им = и на повече фирми включващи се къде повече къде по малко
                        ето покрай ники карагьозов например на сопот се намериха 1000лв за награди, той доведе и още няколко хора с фирми и възможности край състезанията, други участници също
                        маслата дето ни ги дадоха награди на сопот също бяха от хора и фирми покрай ники
                        на габрово също покрай участници в шампионата се намериха и спонсори
                        всеки е по съгласен да спонсорира когато има негови хора там където трябва да се спонсорира
                        ако сина ми участва в еди кви си състезания а аз имам фирма няма да спонсорирам некав друг вид спорт а точно тоя в който участва сина ми
                        я се замислете малко и не ми пишете битовизми

                        Коментар


                        • #27
                          Да бе, общо взето си прав! Аз съм говорил поне с 10 човека от шампионата, дето са планували за следващия сезон да се оборудват с нови мотори, а има и много други такива, за които не знаем. Дано на вносителите им щракне, че този шампионат за тях е много важен и го подкрепят! Само през последната година в Стара Загора се взеха 4 почти нови мотора и 5-6 по-стари
                          Лошото е, че българинът все още няма бюджет да се оборудва свястно, иначе резултатът щеше да е още по-впечатляващ!
                          На ума ми е да пуснем няколко анкети за най употребяваните гуми, масло, екипировка и да наградим фирмите-победители но като знам, че 90% от участниците нямат собствен опит, понеже не са ползвали такива на скъпи фирми поради липса на средства, не знам колко проучването ще бъде реално ?!
                          Например при наличието на гуми от Дънлоп, Пирели, Мишлен, повечето ще посочат Митас, тъй като това е най-многото, което могат да си позволят
                          Все пак ще направим такива анкети и ще разберем.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от mitkov
                            Калин Кулев написа:
                            Митков,кои фирми бе брат???


                            Как кои бе? "Голямото кебапче", "Татарско кюфте", "Харманлийско сметище", "Принс Хамбургер"
                            Всъщност аз написах,само"кои фирми"!Едната голяма ГЛУПОСТ не беше от мен
                            Ама дано наистина си прав.Ентусиазма е хубаво нещо,ама реалноста е маалко по....
                            К. Кулев

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                              На ума ми е да пуснем няколко анкети за най употребяваните гуми, масло, екипировка и да наградим фирмите-победители но като знам, че 90% от участниците нямат собствен опит, понеже не са ползвали такива на скъпи фирми поради липса на средства, не знам колко проучването ще бъде реално ?!
                              Например при наличието на гуми от Дънлоп, Пирели, Мишлен, повечето ще посочат Митас, тъй като това е най-многото, което могат да си позволят
                              Все пак ще направим такива анкети и ще разберем.
                              Напълно съм съгласен с Жоро

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                              Зареждам...
                              X