Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Crazy job 2007 - снимки, коментари, класиране !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

    Ще направя и кратка ретроспекция на състезанието.

    Ден Първи (Пролог)

    Гостите почти смачкаха нашите състезатели на Х-трака. След този ден Ерик Брандауер ми каза, че трябва да тренираме траял много, за да наваксаме пропуските Все пак в шестицата влязоха и нашите Антон Найденов, Здравко Йорданов и Пламен Кунев.
    Както писах и в един предишен пост накрая Ерик Брандауер направи страхотна демонстрация, минавайки препятствията , както обратно, така и отстрани и промени представата на публиката за това какви са границите за проходимост в ендурото.
    Отзивите на гостите за първия ден Х-трак + ендуро тест бяха: "Всичко беше перфектно, като на голямо състезание! Ние сме изненадани много приятно!"

    Ден Втори (Навигация)
    Тракът за втория ден според мен беше най-лесен, но той от своя страна взе като че ли най-много "жертви" ?!
    Посоката беше стената на язовир Жребчево и обратно. Трасето минаваше предимно по ниските, южни склонове на Средна гора, но те са най-каменисти и качванията по тях са много неприятни, а имаше БАЯ такива. През този ден търкалянията не бяха малко, а камъните взеха жертви сред гумите на състезателите в по-голям процент, отколкото очаквах. Например Светльо Деведжиев спука първо и двете си гуми и след като ги направи, ги спука за кратко време отново ! На това ако не му кажеш куцуз !!!
    Борбата през този ден при моторите беше много интересна. Първи тръгна Брандауер, но след 10 км вее почти го бяха настигнали Калин Кулев, Антон Найденов, Тарзан и Пламен Кунев. След 20 км на зареждането в Стара Загора всички тези състезатели пристигнаха на куп, а първи от там се оправи Пламен, след него Брандауер. След първата 15 км серпентина по другия римски път на с. Дълбоки Пламен все още водеше на австриеца със 100-200 метра, но минавайки покрай мен, Брандауер спря и показа антената на своя GPS, която беше откършена от клон. Остана за малко, за да извади резервния си Фортрекс, който беше в чантичката му, но това му отне много време. Много добре през този ден караха и Събин и Гълъбин, които Ерик "прихвана" и се движеше през цялото време с тях до финала. Накрая на етапа той сподели, че българите никъде не са се объркали по трака и това е направо феноменално. Каза също, че на много състезания с GPS е участвал, но такава перфектна навигация у състезатели вижда за първи път
    Неговите думи се потвърдиха и с това, че Пламен Кунев направи на финала на етапа 15 мин. разлика на останалите, което ни зарадва много ! Много добре се класираха през този ден Антон, Калин и Тарзан, което върна надеждите ни за победа на българите в този кръг от НШЕ.

    Ден Трети (Навигация)
    Следваше трасе на запад по Средна гора към хижите Каваклийка, Братан и Свежен. ATV продължаваха към язовир Домлян, а мотори "Експерт" трябваше да слязат е с. Александрово и да поемат по пътеката към хижа Соколна в Ст. Планина. Вече Пламен стартираше първи, тъй като стопи разликата на Ерик от Пролога и взе преднина след навигацията. Брандауер разбра, че трябва да стигне българина, за да разчита на бързо движение по трасето и след като го направи и се опита да го изпревари, но не успя, се залепи за него по време на целия втори етап. Добре през този ден караха двамата румънци и се придвижиха напред в класирането, а Събин и Гълъбин явно се поумориха и останаха малко по-назад. Калин Кулев и Антон Найденов дори изпревариха първите по хубавия черен път към Александрово, но при качването към Соколна се забавиха твърде много. Стабилно отново кара Тарзан.
    Така през този ден Пламен позагуби малко от преднината си, но тя му бе достатъчна за да остане временен водач преди последния етап.

    Ден Четвърти (Навигация)
    Трасето набързо пресичаше Средна гора и се отправяше по няколко нови и стари пътеки по Стара Планина, като стигаше до билото и се връщаше обратно само по стръмните южни склонове. Тези пътеки особено накефиха чужденците, които казаха, че са очаровани от трасето. Освен това те споделиха, че тези неща, които правят нашите ATV-исти в екстрима не са ги виждали никъде преди и едва ли ще могат да им се опрат чужденците в подобен род състезания
    Пламен и Ерик караха отново заедно, без да рискуват особено и това им беше достатъчно да запазят местата си и в крайното класиране, което е голямо постижение за българското ендуро Калин Кулев тръгна с голям хъс да стопява раликата в изоставането, но на няколко стотици метра след старта падна много лошо, счупи си GPS-а и за съжаление състезанието за него приключи ! Настървението, с което тръгнаха всички състезатели през последния ден ги накара да не се съобразяват с ограничението на скоростта в населените места и след влезлите в сила наказания ( за превишаване на скороста с 1км - наказание от 1 мин.), се получиха размествания в крайното класиране, но никой няма право да сърди за това, тъй като аз предупредих още на брифинга преди пролога какви ще са санкциите за превишена скорост !!! Отделно от всичко, след старта през четвъртия ден ме извика кмета на съседно село, който разтревожено сподели, че състезателите са създали няколко критични ситуации за катастрофи и за блъскане на жители на селото. Крайно време е да се знае, че ние няма да допуснем тези правила да не се спазват и да се достигне до нещастен случай Временните водачи обаче спазваха стриктно правилата и при тях нямаше наказани за скорост.
    За съжаление така "изгоря" и Антон Найденов, който щеше да стане трети в клас Е2, но това е положението, правилникът е еднакъв за всички. Добре кара отново Тарзан. Той дори има най-добро време за последния ден, но то не му бе достатъчно да мине по-напред в класирането.
    Обръщам повече внимание на анализа за мотори "Експерт", тъй като там изтригата беше най-голяма.
    При ATV "Експерт" драма имаше в изобилие. Еди Пенчев водеше в предпоследния етап, но накрая обърка трака и започна да го кара обратно, после се отказа и това за съжаление го остави назад в класирането. Аз също имам дял във всичко това, защото съм го заблудил с отговор да кара надясно, но мислех, че въпросът за посока се отнася за пространството на поляната, където беше старта. За мястото, където траковете вървяха един до друг няколко пъти повтаряхме по уредбата, че посоката на трака е наляво, но ... това е положението. Битият бит ... и т.н. Така победител при тези машини стана Десислав Цеков, но можеше да бъде и Йордан Йорданов, и Николай Кушев, от които всеки имаше успех през различните етапи.
    В "Хоби" ATV Сашко Каранов кара много на ниво и не даде шанс на противниците си, а чест прави на него и на младия Николен Кушев, че направиха тийм в този клас, помагаха си и накрая се поздравиха и с победата в тимовете
    Мотори "Хоби" отново бяха нахъсени до краен предел, още повече австриецът в този клас караше много добре и създаде допълнителна интрига. Затова и състезатели там бяха превишили скоростта в населените места с по 45-50 км , за което си получиха съответните наказания. От галимацията излезе "най-сух" Герги Митрв и с най-разумно и сигурно каране заслужи първото място в този клас. За съжаление винаги напористия Михаил Митов катастрофира и това му попречи да се намеси в борбата за титлата.
    Жените ня успаха да премерят сили с германката и австрийките, но по желания на дамите от чужбина, те бяха прехвърлени да карат при мотори хоби и затова двубоят на практика не се състоя.

    Изказвания на чужденците след състезанието:
    Ерик Брндауер - "Перфектно състезание, перфектна организация, празнична обстановка, хубави трасета, но ми се искаше те да са по-траялски ! Българите трябва да поработят още в траяла и при страхотната навигация, която имат, придружена с много добро каране в по-леки терени ще станат от най-добрите в Европа. Обичам да карам по GPS, защото това е инстинското ендуро - дълги трасета, разнообразен релеф, много фън ! Не бих казал, че тук се състезавах само за удоволствие, стремях се да победя, но при невероятната навигация на Пламен Кунев, нямаше как да постигна това, още повече, че Гарминът ми 60 СХ се повреди още на пъвия етап и до края карах с Гармин 5, който е съвсем слаб за сложна навигация. На ралито през май 2008-ма съм пак тук. Тук много ми харесва ! "
    Петер Несута (предствител и на списание http://www.motorrad-reporter.at/ ) - "Състезанието беше страхотно организирано! Трасетата за хоби клас трябваше да са обаче малко по-трудни. За да стане състезанието на нивото на Ерзберг и Ред Бул Романяк, за следващата година подгответе по-трудни тракове за мото "Експерт", а такива за като тазгодишните за "Експерт" пуснете за хоби и аз ви обещавм да докарам най-добрите състезатели от Европа ! Траковете с две малки изключения от по 100-тина метра бяха невероятно перфектни. За пръв път ми се случва да карам по толкова добра навигация. Далеч по-реномирани състезания от това трябва да се учат от вас как се прави навигация! България е чудесна страна за ендуро ! Поздравления за прогресивното мислене да направите шампионата си по GPS! Това е истинското ендуро. "
    Най-пресни новини и репортажи от "Four days Crazy job in Bulgaria" можете да видите на страниците на списанието, като ползвате линка по-горе
    Мартин Фрайадамец (организатор на РедБул Романяк) - не очаквах, че ендурото в България е толкова напред за годините, в които се занимавате с този спорт. Идвал съм тук преди 5 години и все още нямаше нищо. Напредакът е направо поразителен ! Ще се радвам балканските страни да развиваме ендурото и да си помагаме, защото в България и Румъния има чудесни условия за това! Ваши състезатели могат с успех да участвуват в моето състезание и ще се надявам на българско участие през 2008-ма година"

    Това са само в резюме изказванията на някои чужденци за българското ендуро и състезанието в Стара Загора, но то ни радва и показва, че напредакът е осезаем и вървим по правилния път в ендурото

    От името на Българска Федерация по Мотоциклетизъм и Комисия Ендуро благодаря на всички момчета и момичета от клуб "Луда работа", които помогнаха в организацията и провеждането на това тежко състезание !
    Благодарим също на съдии, стартери, проверяващи GPS-ите и организатори по трасетата !
    Благодарим на тел. екипи, журналисти от вестници, които не пропуснаха голямото събитие и го отразиха подобаващо!
    Благодарим лично на Ивайло Пройнов (Боряна Груп), Данчо Йорданов (Магазини Ендуро) и Шарки (Maxxis България) за наградите, с които удостоиха състезателите !
    Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 17-08-07, 00:41.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #17
      До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

      Ето и писмото, което получих от немската състезателка Данила Пекса днес:

      Hi Joro!

      The journalist of the Austrian Newspaper "NON - Die Amstettner Zeitung" asked me for a interview about the crazy job in Bulgaria.
      If you have a nice race-picture of me please send it via email in good quality!

      I will get the newspaper next week, so I could scan the report and send it to you.
      I will also put a report on my website, I will let you know as soon as it's ready.

      AND: Here are alredy some reports of the crazy job: http://www.motorrad-reporter.at/

      I've enjoyed the race a lot and will join it again next year!

      Thank you for everything!

      Best regards,
      Daniela
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #18
        До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

        За съжаление Карл Катох си е счупил ръката при падане и не можа да дойде в България. За това съжалява и австрийското списание, като помества снимка на падането му:

        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #19
          До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.
















          Коментар


          • #20
            До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

            Ето и обещаните снимки от мен.
            За съжаление са само от първия ден обаче

            Една млада надежда:


            Още една млада надежда:


            Старт/финала (на моменти за малко вятъра да го отнесе ):


            Не може без на кака ви Ива машината :


            Е през това изораното трябваше да минават всички състезатели. Към края на първия ден обаче толкова се беше загладило, че бе заприличало на участък от Цариградско шосе, току-що асфалтиран от Бат Бойко :


            Част от трасето през реката. Тук поне участниците можеха да се поразхладят от жегите :


            "Брееее, ейтез трупи ли ще трябва да минаваме?? Пък аз мислех, че са за барбекюто след състезанието "


            Ива и тя мина да огледа трасето ...., ама малко транзитно


            Тук пак тя + механика й, като му се кара и му обяснява че това не е като оная работа, т.е. не става само с ядене, трябва и акъл!


            Пак част от младите надежди на бълграското ендуро :


            Оп, ей го и нашто момче в категория 100+ (аз също съм в тази категория, ама съм само мъничко над 100 ):


            Кой е най-големия фен на КТМ, а



            Тези са от опознавателните обиколки в началото и самото състезание после:











            Кака Ива с мръъъсна гааз


            Едно от изкачванията в гората. То май доста позатрудни повечето участници, вероятно заради издадените камъни в горния край на пътеката Жалко, че не можах да видя Ерик как минава там


            А тук се води пазарлъка за това полицаите да дадат единия полицейски мотор та Брандауер да им покаже как се кара, обаче нещо май не можаха да се разберат за комисионната и работата не стана
            Така е, като всеки тръби НЕ НА КОРУПЦИЯТА ! ! !


            На преден план - лагера на австрийските и немските състезатели


            Жасмин: "Я вземи тая кирка, че ще ми се смеят хората бе!"


            Мястото при излизането от реката. Беше се поразкялало и всички си мислехме, че ще стане интересно, обаче почти всички състезатели го преминаха безпроблемно ... Язък!
            На преден план - джапанката на Пепеляшка ... или на някой от състезателите - да си признае без бой!




            И чуждестранните състезатели имат нужда от помощ по препятствията


            "Шайзе, преди да обещая демонстрация тези трупи май бяха доста по-малко ... Тез булгаришета май ме минаха нещо Дано състезанието се проточи повечко, че да мина метър с показното "


            Е, не му мина номера, наложи се все пак да покаже това-онова :
            https://htftp.offroad-bulgaria.com/H...onstration.wmv

            Това бе парадния вход към състезанието, който аз обаче открих чак на тръгване, защото на обед минах съвсем от друго място


            По-надолу до парка имаше някакъв фолклорен събор от цяла България. Народни песни и хора, и много сергии със сладки лакомства Искаше ми се и тук да погледам и послушам (сигурен съм, че всеки българин би искал), обаче нямаше как ...



            Известно количество възрастни хора от мъжки и женски пол бяха забелязани около ендуро трасето Един дядо ме пита к,ви са тез мотори тука и какво ще правят, обясних му, пък той вика "Тез пишлемета са луди бе момче - път като слънце, пък те в гората и в реката ще карат"

            Надявам се да съм пресъздал поне малко от суперготината атмосфера в този ден.
            Това са малка част от снимките, които направих.
            Всички снимки ТУК
            267 снимки с общ обем около 53МВ, с резолюция 800 х 600 са, някой ако си хареса нещо ги имам всички в 1600 х 1200.

            Имам и много клипчета (много на брой с общ обем около 1GB), но ще се опитам първо да ги понамаля някак си групово (ако въобще е възможно) и тогава да ги кача, че така ще ги качвам сигурно до следващото ендуро състезание
            Последно редактирано от HD; 16-08-07, 22:21.
            Hristo Draganov
            http://htftp.domainbg.com/HD/

            И аз искам България чиста ! ! !

            Коментар


            • #21
              До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

              Първоначално публикуван от HD Преглед на мнение
              А по Ring тази седмица ли ще е репортажа от СтЗагора, или по-нататък?
              Следващият петък най-вероятно

              Коментар


              • #22
                До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

                Хм, интересни и поляризирани са мненията на чужденците за трасетата из австрийските издания и форуми, но всеки си има причини за такова изказване.
                По-екстриймно насочените гости като Брандауер и Фрайнадамец споделят, че състезанието не е било типично хард ендуро, а по-скоро рали с 1/3 ендуро. Скоростите са били твърде високи и това не е техният стил на каране. Българите се чувствали в свои води в бързите отсечки и трудната навигация. Всичко останало им е харесало много.

                Много ласкаво обаче се изказва известният в ендуро средите в Австрия хоби райдър - Петер Несута. Той казва, че това е било истинско състезание за удоволствие на състезателите, без прекомерен екстрийм, който напоследък е отблъснал участници от много състезания в чужбина. "Навигацията на българите беше перфектна и нека от това да се поучат много известни състезания в Европа. (тук той визира най-вече едно известно напоследък близко състезание) Организаторите бяха много точни и понякога безкомпромисни, нито един старт не закъсня. С удоволствие ще карам през 2008-ма отново в България" - споделя Несута.

                Колеги,
                успеха на българите в "Crazy job 2007" показа още веднъж, че не сме никак назад в ендурото. Победата на младия Пламен Кунев е голямо постижение при сериозността, с която чужденците подходиха към кръга в Стара Загора. Честно да ви кажа, надявах се, че ще се представим добре, но чак толкова добре не съм си пожелавал дори насън
                Искам тук да похваля и Георги Митрев, който победи при хобитата в компанията също на няколко чужденци и най-вече известния хоби драйвър Несута.

                Вярно е, че форматите за ендуро състезания в света са различни и ако състезанието беше в друг формат едва ли щяхме да имаме такива успехи, но общо е мнението, че дългото и разнообразно трасе е най за предпочитане и такъв формат доставя най-много удоволствие на състезателите при условие, че има пространство къде то да се разгърне. Дори Ерик Брандауер сподели, че в Европа също имат желание да карат наведнъж дълго трасе, но няма условия за това и правенето на 15 обиколки на едно и също място му е дошло до гуша !

                Благодаря от името на Комисия Ендуро на Пламен Кунев и Георги Митрев и вярвам, че те ще затвърдят позициите си и на балканиадата през октомври !
                Благодаря на всички състезатели, взели участие в това състезание, които не се уплашиха от слуховете за страшни трасета и издигнаха имиджа на българското ендуро и в Европа !
                Тези, които не дойдоха, могат само да съжаляват за изпуснатите емоции
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #23
                  До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

                  Аз и Гълъбин (ако някой ни пита въобще ) се присъединяваме към мнението на Ерик. Имаше прекалено много открити бързи пътища за ендуро състезание. Останалата част беше мания!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

                    Искам и да изкажа съжалението си, че някои много добри наши състезатели не успяха да се класират според еъзможностите си. Знам че всички не могат да са първи, но наистина съжалявам за Брейчев и Деведжиев ! Тези момчета могат много и неведнъж са го показвали в шампионата, но нещо не им тръгна от самото начало и така до последния ден.
                    Светльо сигурно постави световен рекорд по спукани гуми, Славомир също имаше проблеми с гумите, че и с мотора си. На всяка почивка търсеше ключове за ремонти.
                    Жалко също за Краси Грудев и Еди Пенчев от ATV "Expert"
                    Съжалявам за контузията на Мишо от мотри "Хоби" и Десо от експертите ATV, но това е дългото състезание, понякога най-малката грешка или случайно стечение на обстоятелствата могат да ти костват много
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #25
                      До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

                      Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                      Аз и Гълъбин (ако някой ни пита въобще ) се присъединяваме към мнението на Ерик. Имаше прекалено много открити бързи пътища за ендуро състезание. Останалата част беше мания!
                      За догодина ще вземем мерки и в тази насока. Ще махнем дългите прави отсечки и ще ги заменим изцяло с ендуро насочено трасе. Поне имаме ресурс за това ! Имаме цяла година за размисъл и подготовка. За това състезание изключихме някои предварително подготвени трудни пътеки, за да могат почти всички състезатели да приключат състезанието в контролното време, но за догодина ще намалим дистанцията и ще вкараме и тях само за експерт класа
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #26
                        До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

                        Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                        За догодина ще вземем мерки и в тази насока. Ще махнем дългите прави отсечки и ще ги заменим изцяло с ендуро насочено трасе. Поне имаме ресурс за това ! Имаме цяла година за размисъл и подготовка. За това състезание изключихме някои предварително подготвени трудни пътеки, за да могат почти всички състезатели да приключат състезанието в контролното време, но за догодина ще намалим дистанцията и ще вкараме и тях само за експерт класа
                        +1
                        offroad фен
                        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                        Коментар


                        • #27
                          До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

                          Шампионата започна като идея за развлечение и по-скоро събиране на ендуро привържениците от форума, премина през по-остри коментари, противоречия и тежки моменти. Развитието му премина през трудния етап на включването му дори в БФМ. Стана част от световното развитие на ендурото, достигна до популяризация в европейски мащаб, включи дори и участници от състезания познати ни като най-трудните в света на ендурото и сега думата българин има много по-висшестоящо място в очите на други държави и съм сигурен, че всичко това ще продължи да се развива с невероятна сила и успех, и то благодарение на всички, както участващи в самия шампионат, така и вземащи участие в организирането на кръговете му! Българския Ендуро Шампионат накара състезатели от високо ниво да гледат с респект на думата "българин", а не да се сещат за байганьовщината в държавата ни. Именно за това аз искам да кажа едно огромно БРАВО на организацията и състезателите изградили това уважение от страна на други хора чрез това да правят онова, което най-много обичат и ги радва !
                          Преди гледах с интерес снимки и статии от какви ли не ендуро състезания, но сега гледам и с гордост на сърцето българския ни шампионат измежду тези публикации..именно това ме кара да се чувствам горд, че съм българин и част от тази общност която ВИЕ изградихте !
                          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                          [/FONT]________________________________________
                          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                          [/CENTER]
                          [/CENTER]

                          Коментар


                          • #28
                            До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

                            Пускайте по РингТВ - след малко ще дават репортаж от състезанието в СтЗагора
                            Hristo Draganov
                            http://htftp.domainbg.com/HD/

                            И аз искам България чиста ! ! !

                            Коментар


                            • #29
                              До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

                              Тюх, даваха само демонстрацията на Брандауер, пък останалото в следващото предаване щяло да бъде
                              Hristo Draganov
                              http://htftp.domainbg.com/HD/

                              И аз искам България чиста ! ! !

                              Коментар


                              • #30
                                До: Crazy job 2007 - снимки, коментари.

                                Още малко впечатления за състезанието от австрийската състезателка Даниела Пекса, която дръзна заедно със своите съотборнички да кара в хоби класа и завърши всички етапи повече от достойно !

                                http://racing.pexa.at/index.php?id=55,0,0,1,0,0
                                Ендурото и сексът не са шега работа !
                                -------------
                                Животът се измерва с броят на издишванията !

                                http://sixdayscrazyjob.com
                                http://crazy-job.com

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X