Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

    Като споменахте живото покритие... нямам впечетления от него като зрител ( неделя пробвах да гледам но не ми зареди ), но само една градивна критика - бре качете камерите на платформи ( 0.7 - 1м ), така че да имат по-добра видимост към трасето, а и да не се конкурират с посетителите. Аз примерно на няколко пъти докато се усетя вече бях закрил изгледа на камерите в опит да хвана картина .

    Коментар


    • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

      Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
      Като споменахте живото покритие... нямам впечетления от него като зрител ( неделя пробвах да гледам но не ми зареди ), но само една градивна критика - бре качете камерите на платформи ( 0.7 - 1м ), така че да имат по-добра видимост към трасето, а и да не се конкурират с посетителите. Аз примерно на няколко пъти докато се усетя вече бях закрил изгледа на камерите в опит да хвана картина .
      Много са кусурите и живот и здраве - следващия път ще ги чистим! Благодаря за съвета.

      Коментар


      • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

        Здравейте колеги аз бях от публиката и се чудех дали да се реши твърдо,че това ще е трасето някои се е опитал да го мине успешно цялото.БЛАГОДАРЯ
        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD
        Toyota Hilux III

        Коментар


        • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

          Много хубаво беше, но:
          1. От стремеж трасето да бъде по-трудно то стана доста трудно.
          2. Озвучаване с коментари на практика нямаше, само горе се чуваше слабо.
          3. Буферните зони за безопасност изчезнаха след час-два, зрителите направо се бутаха под гумите на машините. Направо не знам как пилотите не шамаросаха най-нахалните зяпачи наврели се пред колите! Като цяло публиката се оказа учудващо неграмотна относно елементарни правила за безопасност!
          4. Каките бяха много навлечени
          Jeep Grand Cherokee '96 5,2 V8

          LZ1POP

          Коментар


          • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

            Благодаря за изказаните препоръки, на всяко написано мнение обърнах внимание, но не всичко казано ще се вземе в предвид при следващата подготовка на трасето.Много от мненията са на хора, които никога не съм срещал като участници в траялните състезания.
            На много от вас е известно, че не пиша във форума.Водещата идея при направата на трасето беше то да е достатъчно широко, за да има възможност да преминават машини с различни габарити, подход за технично и майсторско каране.Състезателите, които познават своите машини имаха възможност да приложат творчество и да използват наличното оборудвате без губят точки.Идеята беше не да покажат знания по приложна математика и да се объркат в сметки, а да демонстрират майсторство и екипна работа.Благодаря на всички участници и публика. Специални благодарности на гл. инспектор Стефан Стефанов и неговият екип за оказаната подкрепа.Благодаря и на публиката, която показа, че може да спазва дисциплина и да опази природата.

            Това бе най-чистият терен, който съм виждал след проведено мероприятие от такъв мащаб, уверявам ви, че съм присъствал на много и различни прояви. Адмирации и към момчетата, които се грижеха за чистотата на района преди, по време и след състезанието.И не на последно място изказвам специална благодарност за сътрудничеството и прякото участие на Миро при направата на трасето.
            Последно редактирано от derhunter; 29-05-13, 22:53.

            Коментар


            • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

              Състезанието беше супер! Организаторите се бяха погрижили за всичко. Евала за двойните ленти, но и публиката беше сякаш по-възпитана
              Трасето беше добре подбрано - навигатора играеше важна роля. А добрият екип(пилот-навигатор) решаващ!

              За в бъдеще мисля, че трябва да се обърне внимание на технически преглед преди старта. Да са спазени поне минималните изисквания за безопасност - клетка, колани. Давам пример с кията - пилота беше с някакъв ремък вместо колан, който се прекарваше през колана на навигатора, защото няма закопчалка, и постоянно му падаше дори когато джипа не се движеше. Клетката пък беше.... бих казал опасна! Също според мен е недопустимо употребата на закъсани и протрити колани за теглене или с неотговаряща здравина.
              о 88 з 417 оо 4 - Стоян

              Коментар


              • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                Първоначално публикуван от Жоро Суходолски Преглед на мнение
                .......да приложат творчество и да използват наличното оборудвате без губят точки.Идеята беше не да покажат знания по приложна математика и да се объркат в сметки, а да демонстрират майсторство и екипна работа.
                Жоре, от математиката не можеш да избягаш Широко прокламираното: "използват наличното оборудвате без да губят точки" всъщност не съществува, защото зона премината без използване на помощни средства носи двойно повече точки. При това няма значение дали си сложил 1 пътека или си дръпнал 10 лебедки- получаваш двойно по-малко точки, отколкото , ако не си ползвал оборудване. Йезуитско формулирано, но по същество е едно и също с другите траялни състезания, при това не оценява колко и какви помощни средства са използвани. Дали ще отнемаш точки за ползване на помощни средства или ще прибавяш точки за неползване на същите е все едно.
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                  Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                  .... не оценява колко и какви помощни средства са използвани. Дали ще отнемаш точки за ползване на помощни средства или ще прибавяш точки за неползване на същите е все едно.
                  Мисля, че по тази тема може да се помисли, стига да има читави предложения кое как и да не се усложни прекалено .
                  подаръци за мъже от FACOM
                  промоция на читави инструменти

                  и на хоби такива

                  тел. О879 Ч8Ч 2З5

                  Коментар


                  • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                    ..........
                    Принципа на поощрението и наказанието, моркова и тоягата и т.н. Всеки организатор с неговите си дефиниции, поне за сега. Стремежът, поне при нас е максимално опростяване на правилата и от там и отпадане на математика от рода на " това го заобикалям" или "тук не влизам" и последващи сметки какво печеля и какво губя. Идеята е влизам, карам и до където стигна. Мисля че не е лошо да има поощрения от типа "зона премината без помощни средства". Въпрос на виждане. Някой може да въведе наказание за докосната лента, друг да няма такова за скъсана.... Та така.
                    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                    Коментар


                    • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                      Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                      Жоре, от математиката не можеш да избягаш Широко прокламираното: "използват наличното оборудвате без да губят точки" всъщност не съществува, защото зона премината без използване на помощни средства носи двойно повече точки. При това няма значение дали си сложил 1 пътека или си дръпнал 10 лебедки- получаваш двойно по-малко точки, отколкото , ако не си ползвал оборудване. Йезуитско формулирано, но по същество е едно и също с другите траялни състезания, при това не оценява колко и какви помощни средства са използвани. Дали ще отнемаш точки за ползване на помощни средства или ще прибавяш точки за неползване на същите е все едно.
                      Жоро, позволи ми да не се съглася с теб!
                      Първо - в трасето има заложени определен брой екстреми, които носят точно определен брой точки! Удвояването се явява бонус, който прави сметките много по-трудни, заради непредсказуемото класиране до самия край.
                      Второ - не виждам логика да се наказва някой, който ползва оборудване и техники на които се основава офроуда и са неговата същина.
                      Трето - дава се шанс на тези които нямат дълги въжета и/или бързи лебедки да прогресират в класирането на фона на тези, които могат да го направят на "буксир" от старта до финала.
                      Четвърто - чувствително се намалява броя на тактическите нарушения.
                      Пето - състезанието става по-атрактивно за публиката.
                      Шесто - броя на опънатите лебдеки и на поставените пътеки няма значение, защото те костват време, което в нашия случай няма директно касателство към класирането, а към отпадането за деня, което съчетано с непрекъснатото трасе - без възможност за заобикаляне на екстремите в него, поставя всички при равни условия (няма го варианта - спечелил без да кара) и създава условия за максимално точно и вярно класиране, отразяващо подготовката, уменията и представянето на всеки екипаж - печели този, който мине най-чисто цялото трасе или най-голяма част от него в рамките на контролното време.
                      Седмо - омаловажават се предимствата на отделните машини в различните екстреми (един гази добре в кал, втори катери добре, трети държи повече на страничен наклон и т.н.) като цяло в състезанието, и всичко опира до правилното разпределение на наличния ресурс (и като ниво, и състояние на техниката, и като умения) от началото до края на състезанието.

                      Коментар


                      • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                        Аз имам само един въпрос!
                        Догодина ще се повтори ли феста?Очаквам прост отговор!Да или Не.Друго не ми трябва.
                        https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                        Коментар


                        • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                          Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                          Аз имам само един въпрос!
                          Догодина ще се повтори ли феста?Очаквам прост отговор!Да или Не.Друго не ми трябва.
                          Ще има!

                          Коментар


                          • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                            Марто, ще ти отговоря само по втора и шеста точка, защото другите не мога да ги разбера.
                            Очевидно думичката "наказва" предизвиква у теб отрицателни емоции, затова може да използваш "отнема точки". Целта на отнемането на точки е да разграничи по-доброто каране от по-лошото и това да се отрази в крайното класиране. При вашата система, ако аз карам лошо и мина една зона с 10 пътеки и 2 лебедки, а ти караш майсторски и минеш същата зона само с една пътека с риск да си счупиш машината, ровиш и биеш в траповете и накрая какво?! Двамата излизаме от тази зона с еднакъв брой точки! Това справедливо ли е?
                            По принцип не искам да те убеждавам в нищо, но ако искаш мога да ти кажа и мнението си за заобикалянето на зоните.
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                              Жоро, от зоната можете да излезете с еднакъв брой точки но няма да сте с еднакво време, все пак разпъването на лебедка, слагане и вдигане на пътеки и т.н. отнема време. А и защо вкарваш по-доброто каране с биенето на машината в прагове и трапове и непременното и счупване в един кюп? Я кажи сега за заобикалянето на зоните.
                              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                              Коментар


                              • От: PRESTIGIO ОФФРОУД ФЕСТИВАЛ - ОФИЦИАЛНА ТЕМА ТРАЯЛНИ СЪСТЕЗАНИЯ

                                Да се прибереш от разходка на ход, със здрава машина е също толкова важно, колкото и да запазиш машината си здрава до края на едно състезание. Това най-много си личи по дългите и тежки състезания, като Дакар, Рейнфорест и т.н , но важи за всички видове офроуд. Та в този ред на мисли, когато на разходка счупиш полуоска, започне да ти грее двигателя, откаже ти хидравликата и т.н. не продължаваш да се завираш по най-дълбоките дерета ами започваш да си избираш най-лекия възможен път за преминаване( това се отнася и за състезанията). Това въобще не е лека задача и невинаги е възможно. Тоест способността правилно да си прецениш възможностите и да стигнеш до вкъщи(финала) трябва да се развива, а не да се обявява за "сметкаджийство". Това е моето мнение за заобикалянето на препятствия и екстремни зони .....
                                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X