От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Значи все пак, ако имам здрава джипка ще може да я пробвам. Само да кажа, че нямам клетка и лебедка на нея, другото е поправимо.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
PRESTIGIO ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Свий
X
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Първоначално публикуван от DJIGATA86 Преглед на мнениеЩе чакаме с нетърпение инфо и за ендурото!
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Ще чакаме с нетърпение инфо и за ендурото!
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнениеИ ходовете чак пък не липсват. Единствения недостатък според мен са отворените диференциали. И на двата клипа ясно се вижда как се мъчи горкия с две диагонални буксуващи колела. Нямаше ли накакъв вариант за блокажи от нещо си за тия мостове. Или се отнасяше за нормалните уазови.
пп Уазковите и БТР-ските не стават, дифа е различен.Последно редактирано от derhunter; 12-03-13, 23:37.
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнениеКлиренс и мощност- бол, проблем е липсата на ходове и недозавиването което се явява проблем. Като напъне хидравликата и ресорите бягат настрани от зор. като го метна ресорното на скрап и нещата ще си дойдат на място. Иначе клиренса си личи на вторият клип където преди да атакувам реката фронтално си минавам върху едно пънче което е доста едричко.
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнениеДобре де, аз още не знам дали ще мога да дода и вероятно до последно ще е така. Това означава ли, че ако дода ще ми кажете да го духам и няма да мога да карам по никое трасе? Ако е така да се записвам, пък после ако не дойда, голяма работа...Последно редактирано от derhunter; 12-03-13, 23:22.
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеИ клиренс има, и мощност не липсва, сцепление (гуми и ходове) - също. Ако имаше някакъв проблем в конкретния случай с деренцето, то това беше поради малкия (недостатъчен поне) ъгъл на отклонение на предните гуми.
пп
Коментара не претендира за стойностност (да не почнат сега едни лакърдии) - повече е, за да се абонирам за темата.
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Добре де, аз още не знам дали ще мога да дода и вероятно до последно ще е така. Това означава ли, че ако дода ще ми кажете да го духам и няма да мога да карам по никое трасе? Ако е така да се записвам, пък после ако не дойда, голяма работа...
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
И клиренс има, и мощност не липсва, сцепление (гуми и ходове) - също. Ако имаше някакъв проблем в конкретния случай с деренцето, то това беше поради малкия (недостатъчен поне) ъгъл на отклонение на предните гуми.
пп
Коментара не претендира за стойностност (да не почнат сега едни лакърдии) - повече е, за да се абонирам за темата.
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Пожелавам успех,надявам се да успея да присъствам на купона с паркета
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
...а гумите са 35-ци, а за теглото не знам. Откакто е в комбинация с тези мостове и с 6 редови двигател не съм го мерил. Сигурно е доста тежък.
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Мостовете са редукторни от Уаз.
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Не става дума за нещо притеснително, но понеже вече две години се занимавам с изчисления по окачвания и трансмисия ми стана любопитно още при цитирания пост от другата тема с какъв размер колела самурайския мост би постигнал 37 см клирънс под диференциала. При 6.9" диаметър на самурайската корона и поне още 15 мм за луфт и кожух на диференциала сметката излиза при диаметър на колелата 945 мм или 37.2" и бях приел, че си поне с 37-ци или 38-ци. Останах изненадан от клипа, защото колелата никак не ми приличат дори на 35-ци Явно не е със самурайски мостове и съм 99% сигурен какви. Та само това провокира въпроса ми и нищо друго. Чисто любопитство от технически характерПоследно редактирано от elbgt; 03-03-13, 18:05.
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Хънтаре, машината колко тона е?
Остави коментар:
-
От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.
Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнениеВ една друга тема derhunter споменава, че машината му има клирънс 37 см под диференциалите.
За същата машина от долния клип ли става дума?
Остави коментар:
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: