Обява

Свий
Няма добавени обяви.

PRESTIGIO ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • kok4o1
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Значи все пак, ако имам здрава джипка ще може да я пробвам. Само да кажа, че нямам клетка и лебедка на нея, другото е поправимо.

    Остави коментар:


  • derhunter
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Първоначално публикуван от DJIGATA86 Преглед на мнение
    Ще чакаме с нетърпение инфо и за ендурото!
    Бахме с Гълъбин на място. показахме му възможностите за трасета. Осигурени са му гуми за препятствия. От тук нататък думата има той.

    Остави коментар:


  • DJIGATA86
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Ще чакаме с нетърпение инфо и за ендурото!

    Остави коментар:


  • derhunter
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    И ходовете чак пък не липсват. Единствения недостатък според мен са отворените диференциали. И на двата клипа ясно се вижда как се мъчи горкия с две диагонални буксуващи колела. Нямаше ли накакъв вариант за блокажи от нещо си за тия мостове. Или се отнасяше за нормалните уазови.
    Ходове реално няма. Причината е основно в мен защото таралясника се явява многоцелеви. Подсилил съм ресорите яко защото първо че двигателят е доста по-тежък а и през зимата качвам гребло за сняг/от там и стърчащите отпред железа/, сложи и лебедката и става ясно. Има блокажи за тези точно дифове и полк. Моралез ги беше помъкнал на тук но за нещастие влезе в болница и се разминах.

    пп Уазковите и БТР-ските не стават, дифа е различен.
    Последно редактирано от derhunter; 12-03-13, 23:37.

    Остави коментар:


  • elbgt
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
    Клиренс и мощност- бол, проблем е липсата на ходове и недозавиването което се явява проблем. Като напъне хидравликата и ресорите бягат настрани от зор. като го метна ресорното на скрап и нещата ще си дойдат на място. Иначе клиренса си личи на вторият клип където преди да атакувам реката фронтално си минавам върху едно пънче което е доста едричко.
    И ходовете чак пък не липсват. Единствения недостатък според мен са отворените диференциали. И на двата клипа ясно се вижда как се мъчи горкия с две диагонални буксуващи колела. Нямаше ли накакъв вариант за блокажи от нещо си за тия мостове. Или се отнасяше за нормалните уазови.

    Остави коментар:


  • derhunter
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
    Добре де, аз още не знам дали ще мога да дода и вероятно до последно ще е така. Това означава ли, че ако дода ще ми кажете да го духам и няма да мога да карам по никое трасе? Ако е така да се записвам, пък после ако не дойда, голяма работа...
    За минаване по трасето за паркетници записване няма. Няма да се кара по него от тях само докато тече дамското състезание е има тестове на автомобили на изложители. Така че "духането" отпада.
    Последно редактирано от derhunter; 12-03-13, 23:22.

    Остави коментар:


  • derhunter
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
    И клиренс има, и мощност не липсва, сцепление (гуми и ходове) - също. Ако имаше някакъв проблем в конкретния случай с деренцето, то това беше поради малкия (недостатъчен поне) ъгъл на отклонение на предните гуми.

    пп
    Коментара не претендира за стойностност (да не почнат сега едни лакърдии) - повече е, за да се абонирам за темата.
    Клиренс и мощност- бол, проблем е липсата на ходове и недозавиването което се явява проблем. Като напъне хидравликата и ресорите бягат настрани от зор. като го метна ресорното на скрап и нещата ще си дойдат на място. Иначе клиренса си личи на вторият клип където преди да атакувам реката фронтално си минавам върху едно пънче което е доста едричко.

    Остави коментар:


  • Насов
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Добре де, аз още не знам дали ще мога да дода и вероятно до последно ще е така. Това означава ли, че ако дода ще ми кажете да го духам и няма да мога да карам по никое трасе? Ако е така да се записвам, пък после ако не дойда, голяма работа...

    Остави коментар:


  • davc
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    И клиренс има, и мощност не липсва, сцепление (гуми и ходове) - също. Ако имаше някакъв проблем в конкретния случай с деренцето, то това беше поради малкия (недостатъчен поне) ъгъл на отклонение на предните гуми.

    пп
    Коментара не претендира за стойностност (да не почнат сега едни лакърдии) - повече е, за да се абонирам за темата.

    Остави коментар:


  • nikman
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Пожелавам успех,надявам се да успея да присъствам на купона с паркета

    Остави коментар:


  • derhunter
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    ...а гумите са 35-ци, а за теглото не знам. Откакто е в комбинация с тези мостове и с 6 редови двигател не съм го мерил. Сигурно е доста тежък.

    Остави коментар:


  • Георги Василев
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Мостовете са редукторни от Уаз.

    Остави коментар:


  • elbgt
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Не става дума за нещо притеснително, но понеже вече две години се занимавам с изчисления по окачвания и трансмисия ми стана любопитно още при цитирания пост от другата тема с какъв размер колела самурайския мост би постигнал 37 см клирънс под диференциала. При 6.9" диаметър на самурайската корона и поне още 15 мм за луфт и кожух на диференциала сметката излиза при диаметър на колелата 945 мм или 37.2" и бях приел, че си поне с 37-ци или 38-ци. Останах изненадан от клипа, защото колелата никак не ми приличат дори на 35-ци Явно не е със самурайски мостове и съм 99% сигурен какви. Та само това провокира въпроса ми и нищо друго. Чисто любопитство от технически характер
    Последно редактирано от elbgt; 03-03-13, 18:05.

    Остави коментар:


  • Вико
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Хънтаре, машината колко тона е?

    Остави коментар:


  • derhunter
    отговори
    От: ПЪРВИ НАЦИОНАЛЕН ОФРОУД ФЕСТИВАЛ - гр. София, кв. Суходол 2013 г.

    Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
    В една друга тема derhunter споменава, че машината му има клирънс 37 см под диференциалите.



    За същата машина от долния клип ли става дума?
    Нищо притеснително нама Клиренс има но ходове не. Не е състезателна пък и аз като организатор няма да карам Най-много някоя от дъщерите да бръмне по дамското трасе. То този паркетник за друго и не става

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X