Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

    Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнение
    Който не е дал мнение по правилника няма моралното право след приемането му да го критикува.
    Маринов,я преди да парадираш с думата "морал",обясни на всички тук защо Маджо се отказа да кара на състезания,точно след като си направи новата кола и защо са отнети точките на Зъбара от Дупница.
    "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
    „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

    Коментар


    • #32
      До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

      Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
      Интересно е дали БФАС "излъчи" шампиона и за тази година или това стори Маринов,в ролята си на Вездесъщ Директор на последното състезание от шампионата.
      Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
      Маринов,я преди да парадираш с думата "морал",обясни на всички тук защо Маджо се отказа да кара на състезания,точно след като си направи новата кола и защо са отнети точките на Зъбара от Дупница.
      Темата е за ПРЕДЛОЖЕНИЯ за правилника, не за изясняване на отделни случаи, и в никакъв случай не е за лични нападки.
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #33
        До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

        Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
        Темата е за ПРЕДЛОЖЕНИЯ за правилника, не за изясняване на отделни случаи, и в никакъв случай не е за лични нападки.
        Ти приемаш написаното от мен като нападки.Но хора като Иван Маринов са доста далече от моралните и етични норми на поведение,позоваввайки се именно на правилници.
        Маринов,не забравяйте да впишете,че се "изисква специално разрешение от клуба,за участието на всеки негов член в състезание".
        Ако някой се чуди защо е необходимо това,да се обади на Иван и ще разбере подробностите.
        "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
        „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

        Коментар


        • #34
          До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

          Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
          Ти приемаш написаното от мен като нападки.Но хора като Иван Маринов са доста далече от моралните и етични норми на поведение,позоваввайки се именно на правилници.
          Маринов,не забравяйте да впишете,че се "изисква специално разрешение от клуба,за участието на всеки негов член в състезание".
          Ако някой се чуди защо е необходимо това,да се обади на Иван и ще разбере подробностите.
          Аз приемам всички твърдение, неподкрепени с фактология, като нападки.
          Отделно от това пак повтарям, че темата е за ПРЕДЛОЖЕНИЯ по правилника.
          И още по-отделно лично аз смятам, че не е обходимо, да се изкарва "мръсното бельо" на шампионата или федерацията, или какво-то и да било друго, пред 21 000 фенове на оффроуда. Няма да донесе никакви позитиви, нито ще добави популярността.

          Така че предлагам да караме по същество, а именно, който има конкретни предложения да ги дава.
          Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
          Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

          Коментар


          • #35
            До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

            Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
            ... не забравяйте да впишете,че се "изисква специално разрешение от клуба,за участието на всеки негов член в състезание". ...
            Чети по-внимателно!

            4. СЪСТЕЗАТЕЛИ И ВОДАЧИ
            4.1. Състезател в едно състезание са клубовете, получили лиценз от БФАС за съответната година (чл.32 на НКАС)
            ...
            5. ЗАЯВКИ ЗА УЧАСТИЕ
            5.1. Всеки състезател, който желае да участва в състезания по оф-роуд, следва да представи на адреса на организатора в срока посочен в програмата съответна заявка по образец утвърден от БФАС за всеки екипаж по отделно.
            Клубът като не ти пусне заявка ...



            Между другото, в проектоправилника нееднократно се цитира "Национален кодекс по автомобилен спорт". Може повредата да е в "моя телевизор", но на сайта на БФАС в раздел "Документи" аз не можах да намеря документ с такова заглавие.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #36
              До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              И още по-отделно лично аз смятам, че не е обходимо, да се изкарва "мръсното бельо" на шампионата или федерацията, или какво-то и да било друго, пред 21 000 фенове на оффроуда. Няма да донесе никакви позитиви, нито ще добави популярността.
              Защо ако някой от тези 21 000 утре реши да се състезава, да не е запознат с кого би си сблъскал интересите и колко сме "етични" в този спорт,четейки и тълкувайки правилниците.
              "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
              „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

              Коментар


              • #37
                До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Чети по-внимателно!
                Чаво,дори не искам да чета.Знаеш какво точно имам предвид.
                PS: Ти какво правиш тук,а не си на път за Варна - нали знаеш какъв купон ни очаква довечера
                "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
                „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

                Коментар


                • #38
                  До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                  Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
                  Защо ако някой от тези 21 000 утре реши да се състезава, да не е запознат с кого би си сблъскал интересите и колко сме "етични" в този спорт,четейки и тълкувайки правилниците.
                  Чешеме си езици в неподходяща тема.

                  Предлагам, ако имаш достатъчно примери за некорректно отношение към състезатели от страната но организатори, съдии и прочее да отвориш нарочена тема.

                  В интерес на истина и в други теми, коите са тръгнали по подобен сценарий, съм предлагал да се направи същото....

                  Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
                  Ти какво правиш тук,а не си на път за Варна - нали знаеш какъв купон ни очаква довечера
                  И на мен ми се иска да съм там, ама няма как....
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #39
                    До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                    1. ЗАЧЕТНЫЕ ГРУППЫ И ТЕХНИЧЕСКИЕ ТРЕБОВАНИЯ.

                    1.1.«Нива».
                    ВАЗ 2121х.
                    1.2.«жЫп».
                    Все автомобили, кроме ВАЗ 2121х.
                    1.3.Во всех категориях на всех этапах, за исключением СУ Экстрим, запрещено использование всех видов лебедок, кроме использующих мускульную силу команды.
                    1.4.Запрещены цепи противоскольжения.
                    1.5.Обязательно наличие буксировочных проушин, спереди и сзади автомобиля.
                    1.6.Все автомобили должны быть укомплектованы:
                    -аптечкой,
                    -огнетушителем,
                    -тросом с усилием на разрыв не менее двукратной массы автомобиля,
                    -цифровыми фотоаппаратами для фиксации взятия контрольных точек этапов и СУ, а также всем необходимым для обеспечения технической возможности предоставления фото организаторам.
                    1.7.Все автомобили, для допуска к прохождению СУ (Спец. участков) должны быть также укомплектованы:
                    -динамическим тросом с усилием на разрыв не менее двукратной массы автомобиля,
                    -комплектом соответствующих креплений,
                    -приборами GPS-навигации,
                    -минимум двумя включенными и работоспособными (заряженный аккумулятор и положительный баланс на счету) мобильными телефонами, из которых хотя бы один должен быть герметизирован,
                    -комплектом сменного белья, одежды и обуви для каждого выходящего на СУ члена экипажа.
                    1.8.Все автомобили, для допуска к прохождению линейного СУ Экстрим должны быть также укомплектованы:
                    -работоспособной лебедкой (электрической, гидравлической или механической),
                    -корозащитным стропом,
                    -гасителем троса,
                    -запасом питьевой воды и кормовой еды, достаточным для автономного существования в течение суток,
                    -так же настоятельно рекомендуется наличие на борту радиосвязи, работающей в диапазонах CB или LPD (при наличии таковой или иной уведомить организаторов о диапазоне и рабочем канале/частоте).
                    1.9.Любая команда, однозначно не попадающая в одну из зачетных категорий, может быть отнесена к другой зачетной категории по решению административной комиссии.




                    Давам горния текст, като пример за деление на класове в едно от руските мероприятия. Съответно се извинявам че не съм го превел.....
                    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                    Коментар


                    • #40
                      До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                      В този ред на мисли : http://protektor4x4.ru/publ/1-1-0-1 http://protektor4x4.ru/publ/1-1-0-3 , но искрено се съмнявам , че някой ще се съгласи с какъвто и да е технически регламент ... Просто защото колите вече са направени , а промяната им ще струва едни допълнителне средства . Пък и така е по-лесно ... да се печели . Без каквито и да е технически ограничения ... без изисквания за безопастност (изключая клетките , коланите и каските ) , но явно така и ще продължава ... докато БФАС не го наложи .

                      Коментар


                      • #41
                        До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                        Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
                        Интересно е дали БФАС "излъчи" шампиона и за тази година или това стори Маринов,в ролята си на Вездесъщ Директор на последното състезание от шампионата.
                        Ти по добре кажи защо в състезанието на Десо вие изведнъж така от първи изчезнахте от състезанието? И върнахте ли купата след като сте нямали право да карате в състезанието???? Защото това беше обяснението на организатора.

                        Коментар


                        • #42
                          До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                          Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
                          Маринов,я преди да парадираш с думата "морал",обясни на всички тук защо Маджо се отказа да кара на състезания,точно след като си направи новата кола и защо са отнети точките на Зъбара от Дупница.
                          Ти, че не познаваш правилниците всички знаем, но и тези дето ти дават тон явно не ги познават.
                          В специален правилник по ОФРОУД от 2005г.
                          т.9 Задължения на съзтезателите
                          9.1.1 Разрешава се стартиране само при пълен състав на екипажа на автомобила...........
                          .......
                          9.1.5 По време на цялото състезание екипажът на автомобила да бъде в пълен състав.
                          При положение, че единия член на екипажа го няма какво следва според теб, според мен няма право да стартира. Или според вас правилата трябва да се спазват само когато засягат Долфи и Десо, а другите могат да са над тези неща.
                          Аз си знам задълженията и правата, а Маджо щом се е разсърдил значи или не познава правилата или се смята над тях.

                          Подобно е и положението със Зъбаря, който кара с навигатор от друг клуб без съгласието на клуба за това. (Това е като вашата застраховка, значи без лицензиран навигатор, защото клуба лицензира водачите. За да ти е по просто може ли футболист картотекиран от един отбор да отиде да играе за друг отбор без съгласието на клуба.)

                          Коментар


                          • #43
                            До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                            Първоначално публикуван от plrussev Преглед на мнение
                            Ти приемаш написаното от мен като нападки.Но хора като Иван Маринов са доста далече от моралните и етични норми на поведение,позоваввайки се именно на правилници.
                            Маринов,не забравяйте да впишете,че се "изисква специално разрешение от клуба,за участието на всеки негов член в състезание".
                            Ако някой се чуди защо е необходимо това,да се обади на Иван и ще разбере подробностите.
                            Да тук вече си разбрал някой неща от правилата в БФАС, че водещото е клуба и той лицензира водачите. И да не ти харесват това са правилата.
                            Последно редактирано от IvanMarinov; 22-11-08, 17:55.

                            Коментар


                            • #44
                              До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              Чети по-внимателно!



                              Клубът като не ти пусне заявка ...



                              Между другото, в проектоправилника нееднократно се цитира "Национален кодекс по автомобилен спорт". Може повредата да е в "моя телевизор", но на сайта на БФАС в раздел "Документи" аз не можах да намеря документ с такова заглавие.
                              Прав си и аз не можах да го изтегля, но съм го намерил отпечатан и скоро ще го има в електронен вариант.

                              Коментар


                              • #45
                                До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                                Първоначално публикуван от IvanMarinov Преглед на мнение
                                Ти, че не познаваш правилниците всички знаем, но и тези дето ти дават тон явно не ги познават.
                                В специален правилник по ОФРОУД от 2005г. ...
                                А пък аз не бих обвинявал никого, че не познава правилниците, защото през тази година се създаде един красив тюрлюгювеч.

                                На какво основание може да се смята, че е валиден правилник от 2005, когато през февруари, след заседание на комисията четохме това: "Ето правилника след срещата на 06.02.2008 ..." ?!?

                                Всеки нормален човек приема, че този текст заменя съществуващия дотогава правилник.

                                Още повече, че по разпоредбите на БФАС "Автомобилните състезания през 2008 ще се провеждат в съответствие с Международния спортен кодекс на ФИА, Националния кодекс по автомобилен спорт на БФАС, Наредбата на БФАС за организиране и провеждане на автомобилни състезания и шампионати през 2008, специалните правилници и програмите за отделните състезания".

                                Т.е. извън специалния правилник не се предвиждат никакви други правилници, регламенти или каквото там някой реши да измисли.

                                Съответно, организаторите на всички състезания през сезона даваха препратка или директно цитираха текста, който вие сте приели през м. февруари.
                                Т.е. изобщо никъде не става въпрос за прилагане на текстовете на правилника от 2005, някои от които съдържат коренно различни условия.
                                Поради горното не виждам на какво основание може да се упреква някой, че не бил спазвал правила, които не са включени в приетия от вас нов правилник.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X