Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

    "Когато специален етап се прекрати окончателно преди преминаването на последния екипаж, независимо по каква причина, възможно е да бъде направено класирането, като в случая екипажите, засегнати от прекратяването на етапа, се даде най-лошото време, реализирано до момента на прекратяване на етапа. Ако спортните комисари решат, че най-лошото време е ненормално, те могат да изберат за база време на друг завършил екипаж."
    Този текст не ми е ясен.Значи ли,че тези които не преминат през етапа поради прекратяването му нямат право на добро класиране.В смисъл ще им се прибави най-лошото време?

    Коментар


    • #17
      До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

      Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
      Радвам се, че темата е заинтригувала изтъкнат състезател като banjo
      И моля те, направи нещо или дай някакъв принос за любимия ти спорт, за да имаш основание поне да пълниш постове наляво и надясно и да си "спец" по всичко на тема "Състезания" и "Правилници"

      И през 2001 година съм ти отговорил много правилно, точно така са стояли нещата тогава !!!
      Аз СЪМ организатор и не се "правя" на такъв
      За разлика от теб имам над 30 участия в състезания с ДЖИПОВЕ, включително и в чужбина, за разлика от теб
      ПРИСЪСТВАМ поне или помагам на почти всички организатори в

      "Частните сбирки" пак ги има и ще ги има ( "Лазарово", "Ботево", "Съкровищата на Явор" и т.н. ) така,
      че има място за всички и можеш да участваш там, ако ти е "висока" другата летва...
      Работата е там че не се правя на изтъкнат състезател. Това кой колко участия има по състезания само потвърждава думите ми по горе както и в други теми в които съм взимал участие,че обикновения нахъсан човек няма място при вас изтъкнатите. Медийен интерес има само към определени отбори а към хора извън VIP кръга не се споменава нищо. Само виждам едно ,че определени хора като влязат в дадена организация и дразгите започват (става въпрос за състезание което се проведе тези дни в Шумен)не става въпрос за теб.
      За приноса ми към офф-роуда можеш да си сигурен че ще има и то съвсем скоро и се надявам да вземеш участие.
      Спирам да пиша че този дебат не е за това място.
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #18
        До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

        Колеги,
        предлагам този "Проекто правилник"
        да се обсъди в клубовете, да се излъчат представители, които поне в 3 състезания да са участвали.
        - не бива да се бърза, защото и така 8 години не се получава нищо.
        С това прибързано решение на няколко човека само ще се затвърди мнението, че се върши нещо в против някого.
        Не е правилно да се вземе мнение само на лицензирани клубове, защото се видя, че лицензираните състезатели за тази година са почти, колкото броя на клубовете- къде се вижда броя на участниците в клубовете не е ясно , а търсим масовост.
        Ролята на БФАС е да организира членска маса, която има права и задължения.
        И нека съобщенията да имат дата и час- това от "вчера" стои някъде с години
        14.00-20.11.2008
        Кирил Панайотов
        siko

        Коментар


        • #19
          До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

          Първоначално публикуван от siko Преглед на мнение
          Колеги,
          предлагам този "Проекто правилник"
          да се обсъди в клубовете, да се излъчат представители, които поне в 3 състезания да са участвали.
          - не бива да се бърза, защото и така 8 години не се получава нищо.
          С това прибързано решение на няколко човека само ще се затвърди мнението, че се върши нещо в против някого.
          .....И нека съобщенията да имат дата и час- това от "вчера" стои някъде с години 14.00-20.11.2008
          Кирил Панайотов
          Кириле, не си прав Съобщението за правилника стои от 23 миналия месец, даже Коцето е изразил задоволство от идеята...
          С чакане и "натуткване" пак няма да стане нищо...

          Коментар


          • #20
            До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

            Колежке,
            погледни какво пише на първото съобщение от темата.
            -"Вчера, 20:41 "
            и като не съм влизал във форума от миналата седмица............
            siko

            Коментар


            • #21
              До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

              Първоначално публикуван от Явор(dorzi) Преглед на мнение
              "Когато специален етап се прекрати окончателно преди преминаването на последния екипаж, независимо по каква причина, възможно е да бъде направено класирането, като в случая екипажите, засегнати от прекратяването на етапа, се даде най-лошото време, реализирано до момента на прекратяване на етапа. Ако спортните комисари решат, че най-лошото време е ненормално, те могат да изберат за база време на друг завършил екипаж."
              Този текст не ми е ясен.Значи ли,че тези които не преминат през етапа поради прекратяването му нямат право на добро класиране.В смисъл ще им се прибави най-лошото време?
              Точно за такива случаи спортните комисари могат да преценят, че ако състезателите нямат вина за непреминаването могат да вземат друго време. Под прекратяване се разбира и затваряне поради изтичане на времето за етапа.
              Последно редактирано от IvanMarinov; 20-11-08, 15:22.

              Коментар


              • #22
                До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                Първоначално публикуван от siko Преглед на мнение
                Колеги,
                предлагам този "Проекто правилник"
                да се обсъди в клубовете, да се излъчат представители, които поне в 3 състезания да са участвали.
                - не бива да се бърза, защото и така 8 години не се получава нищо.
                С това прибързано решение на няколко човека само ще се затвърди мнението, че се върши нещо в против някого.
                Не е правилно да се вземе мнение само на лицензирани клубове, защото се видя, че лицензираните състезатели за тази година са почти, колкото броя на клубовете- къде се вижда броя на участниците в клубовете не е ясно , а търсим масовост.
                Ролята на БФАС е да организира членска маса, която има права и задължения.
                И нека съобщенията да имат дата и час- това от "вчера" стои някъде с години
                14.00-20.11.2008
                Кирил Панайотов
                Киро прочети темата защото всички знаем, че най-добрия начин да не свършиш нещо е да го отложиш във времето. Аз лично преди месец, съм пуснал молба до всички да ми пратят мнения и предложения, защото ще правим нов правилник.
                Във БФАС е нормално да гледат само лицензираните клубове, за справка в нашия клуб има 24 лицензирани състезатели.

                Коментар


                • #23
                  До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                  Иване със всичките ми уважения към теб, ама спроред едно от официалните класирания за тази година сумарно участвалите в състезания екипажи са 27.
                  Аз с моят пост исках да кажа нещо друго. Докато официалните клубове и федерацията и организаторите на състезания се разберат, се появяват и развиват алтернативни мероприятия. И ако търканията между вас продължат, ще намалява все повече интереса към официалните състезатели. Познавам много от вас и смятам, че сте големи и отговорни люде, но нещо не се получава спойката в първенството .
                  Само ще ти дам един пример. Може и някой да каже кой всъщност е шампион тази година и защо толкова пъти се променя крайното класиране. Да знам, че никой не е длъжен да дава информация на форума, но мисля, че е честно към зрителите които следяха състезанията през годината ( голяма част от тях са в този форум ).
                  Моля не го приемайте като някаква лична нападка. Просто си изказвам мнението и не искам никого да обиждам или нападам.
                  Пожелавам ви успешна среща и не се избивайте като предните пъти.........
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар


                  • #24
                    До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                    Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                    Но, основната причина да се предизвика "буря в чаша вода" е, че "Комисия Оффроуд" потърси помощ за оцеляването си и запазване на статуквото под крилото на БФАС през 2007
                    На многоуважаемата комисия толкова много и се занимава с глупости , че на една част и писна да се бори с вятърни мелници и си подаде отставката/Десо,Сашо,Доктора и Терзиев/ .Споменатите по-горе организатори на кръгове от шампионата за следващата година не ги заявиха в календара на БФАС за шампионат2009.
                    Това е малко извън темата но поста на Христов дразни.

                    Коментар


                    • #25
                      До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                      pone 3 класа трябва да има !
                      Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                      Коментар


                      • #26
                        До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                        Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                        pone 3 класа трябва да има !
                        И кой ще кара в тях?
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #27
                          До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          И кой ще кара в тях?
                          Ами ако класите са Туристически,Спортни и Прототипни и даден клас е съставен от минимум пет автомобила то вярвай ми ще има кой да кара в тях и дори ще имат отделни класирания освен генералното. Това дори го има и в Рали Дакар но там са разделени и на бензинови и дизелови.
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #28
                            До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                            Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
                            Иване със всичките ми уважения към теб, ама спроред едно от официалните класирания за тази година сумарно участвалите в състезания екипажи са 27.
                            Аз с моят пост исках да кажа нещо друго. Докато официалните клубове и федерацията и организаторите на състезания се разберат, се появяват и развиват алтернативни мероприятия. И ако търканията между вас продължат, ще намалява все повече интереса към официалните състезатели. Познавам много от вас и смятам, че сте големи и отговорни люде, но нещо не се получава спойката в първенството .
                            Само ще ти дам един пример. Може и някой да каже кой всъщност е шампион тази година и защо толкова пъти се променя крайното класиране. Да знам, че никой не е длъжен да дава информация на форума, но мисля, че е честно към зрителите които следяха състезанията през годината ( голяма част от тях са в този форум ).
                            Моля не го приемайте като някаква лична нападка. Просто си изказвам мнението и не искам никого да обиждам или нападам.
                            Пожелавам ви успешна среща и не се избивайте като предните пъти.........
                            Пърси не си прав, първо проблемите през цялата година си седяха и някой хора се правеха, че няма такива, а други къде открито, къде скрито бойкотираха отделни състезания. Проблема си е техен.
                            Във връзка с участвалите екипажи погледнах в Троян са участвали 36 екипажа, а на първата Варна 38 екипажа.
                            За това, че нямаше актуална информация за класирането и шампионата проблема е само в комисията по Офф-роуд към БФАС. А относно няколкото варианта на класирането, бяха защото нямаше достатъчно информация за лицензираните и нелицензираните състезатели. Това за догодина БФАС са обещали да се оправи като имаме инфо за всеки лицензиран клуб и състезател.
                            Тази тема е за правилника, а за срещата има друга тема.
                            Моля само за мнения по правилника.
                            Последно редактирано от IvanMarinov; 20-11-08, 22:46.

                            Коментар


                            • #29
                              До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                              Искам да ви помоля за конструктивни предложения, които аз лично ще обобщя и на срещата в понеделник ще представя на всички.
                              Например идеята на Здравков ми хареса и ако някой я развие (ако ли не ще трябва аз да го правя пак, но да няма сърдити) мисля, че ще бъде подкрепена от много клубове.

                              Коментар


                              • #30
                                До: ПРЕДЛОЖЕНИЕ за Специален правилник по Офф-роуд

                                Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
                                Радвам се, че темата е заинтригувала изтъкнат състезател като banjo
                                Благо, искам да ти кажа, че БФАС излъчва Шампион на България от 2002 година насам ( мен поне ме наградиха там)
                                Интересно е дали БФАС "излъчи" шампиона и за тази година или това стори Маринов,в ролята си на Вездесъщ Директор на последното състезание от шампионата.
                                "Проблем имаме само когато нямаме решение" !
                                „Дори и да са те изяли, пак имаш два изхода.“

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X