Привет на всички четящи и пишещи в този офроуд форум.
Включвам се в темата за състезанията по офроуд в България за 2006 г, защото виждам, че се развихря някаква безсмислена полемика на тема, която можеше да е приключила с няколко телефонни разговора.
Много добре всички се сещате, че става въпрос за датите 29-30 април и 1 май.
Преди да ви кажа някои истини, ще използвам момента да поздравя братя Петрови, които успяха да създадат едно наистина добро интернет пространство за българските офроудъри, в което да си призная не бях влизал от 1 година и да изкажа съжалението си, че се отказват от организирането на състезания, защото предлагаха една много интересна алтернатива на роудбуковите трасета.
По отношение на състезанията и прословутата дата, ще ви дам малко суха фактология:
1. Официални състезания за Националния шампионат по офроуд на България за 2006 г. са:
3 - 4 юни 2006г. Варна – организатор клуб “Гладиатор Варна” – Пламен Тенев
22- 29 Юли 2006г. «Ком - Емине» - организатор клуб “Трофи клуб България” Светослав Дойчинов
2 - 3 септември 2006г. Габрово - организатор клуб “Риск” Вера Лагадова
21-22 октомври 2006 г. Бистрица - организатор клуб “Десо тунинг” Десислав Славчев
2. В края на 2005 г. (след края за формиране на календара на БФАС) Тодор Христов подаде заявка в Трофи клуба за състезанието Троян Трофи за датите 29-30 април и 1 май, а информация за това беше изписана на официалната ни страница на 13 януари 2006.
3. На 20 януари Кирил Панайотов ме информира с имейл за намерението си да поднови Балкан Трофи на датите 29-30 април и 1 май.
4. На 2 февруари Сашо Ковачев ме информира, че лично е ангажиран с организацията на Балкан трофи 2006 и желае състезанието да влезне в календара на шампионата.
5. След този разговор със Сашо, проведох многократни разговори с него и с Тодор с желанието да се намери компромисно решение за двете състезания, тъй като и двете събития имат своите почитатели, а и защото много ги уважавам и двамата, като хора, които са помогнали много на българския офроуд.
За сега съществува в мен усещането, че имат желание за синхронизиране на двете състезания.
Заключение:
Националният шампионат е отговорност, която се поделя вече трета година от мен, Вера, Пламен и Десо. В името на развитието на офроуда като спорт, ние четиримата полагаме огромни усилия, харчим много пари и лишаваме семействата си от нормална почивка в името на това да има еднакви условия за състезателите и безпристрастно съдийство. За всеки погледнал поне веднъж в кухнята на организатора е ясно, че това не е нито лесно, нито доходоносно. А за да се регистрира едно състезание в шампионата, не е достатъчно само обаждане по телефона, а и поемането на много отговорности и задължения.
По отношение на дублирането на датите, реших да НЕ дам статут като кръг от Националния шампионат по офроуд на нито едно от двете състезания, ако те не се разминават по дати!
Синхронизация между двете състезания може да има, необходима е само воля за разговори от страна на организаторите.
Това решение касае състезанията и състезателите само ако Сашо и Тодор продължават да искат да са част от националния шампионат по офроуд. Ако не искат да са в шампионата, няма проблем, няма да съм им нито посредник, нито буфер и ще ми е много криво, че двамата човека, които станаха рамо до рамо първите официални шампиони по офроуд на България, не искат да намерят общ език.
Включвам се в темата за състезанията по офроуд в България за 2006 г, защото виждам, че се развихря някаква безсмислена полемика на тема, която можеше да е приключила с няколко телефонни разговора.
Много добре всички се сещате, че става въпрос за датите 29-30 април и 1 май.
Преди да ви кажа някои истини, ще използвам момента да поздравя братя Петрови, които успяха да създадат едно наистина добро интернет пространство за българските офроудъри, в което да си призная не бях влизал от 1 година и да изкажа съжалението си, че се отказват от организирането на състезания, защото предлагаха една много интересна алтернатива на роудбуковите трасета.
По отношение на състезанията и прословутата дата, ще ви дам малко суха фактология:
1. Официални състезания за Националния шампионат по офроуд на България за 2006 г. са:
3 - 4 юни 2006г. Варна – организатор клуб “Гладиатор Варна” – Пламен Тенев
22- 29 Юли 2006г. «Ком - Емине» - организатор клуб “Трофи клуб България” Светослав Дойчинов
2 - 3 септември 2006г. Габрово - организатор клуб “Риск” Вера Лагадова
21-22 октомври 2006 г. Бистрица - организатор клуб “Десо тунинг” Десислав Славчев
2. В края на 2005 г. (след края за формиране на календара на БФАС) Тодор Христов подаде заявка в Трофи клуба за състезанието Троян Трофи за датите 29-30 април и 1 май, а информация за това беше изписана на официалната ни страница на 13 януари 2006.
3. На 20 януари Кирил Панайотов ме информира с имейл за намерението си да поднови Балкан Трофи на датите 29-30 април и 1 май.
4. На 2 февруари Сашо Ковачев ме информира, че лично е ангажиран с организацията на Балкан трофи 2006 и желае състезанието да влезне в календара на шампионата.
5. След този разговор със Сашо, проведох многократни разговори с него и с Тодор с желанието да се намери компромисно решение за двете състезания, тъй като и двете събития имат своите почитатели, а и защото много ги уважавам и двамата, като хора, които са помогнали много на българския офроуд.
За сега съществува в мен усещането, че имат желание за синхронизиране на двете състезания.
Заключение:
Националният шампионат е отговорност, която се поделя вече трета година от мен, Вера, Пламен и Десо. В името на развитието на офроуда като спорт, ние четиримата полагаме огромни усилия, харчим много пари и лишаваме семействата си от нормална почивка в името на това да има еднакви условия за състезателите и безпристрастно съдийство. За всеки погледнал поне веднъж в кухнята на организатора е ясно, че това не е нито лесно, нито доходоносно. А за да се регистрира едно състезание в шампионата, не е достатъчно само обаждане по телефона, а и поемането на много отговорности и задължения.
По отношение на дублирането на датите, реших да НЕ дам статут като кръг от Националния шампионат по офроуд на нито едно от двете състезания, ако те не се разминават по дати!
Синхронизация между двете състезания може да има, необходима е само воля за разговори от страна на организаторите.
Това решение касае състезанията и състезателите само ако Сашо и Тодор продължават да искат да са част от националния шампионат по офроуд. Ако не искат да са в шампионата, няма проблем, няма да съм им нито посредник, нито буфер и ще ми е много криво, че двамата човека, които станаха рамо до рамо първите официални шампиони по офроуд на България, не искат да намерят общ език.
Коментар