Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Приказки за трофи и рали

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Приказки за трофи и рали

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    То верно, че няма много смисъл от дебат с човек, който смята, че е единственият, знаещ Истината, а всички останали, занимаващи се с организиране на състезания, карат по сбъркана концепция от 10 години насам.

    Така че, както рече един колега, който ми звънна вчера покрай тази тема: "Който много знае - да вземе да направи поне едно състезание, пък после ще говорим!"
    Концепцията е сбъркана. Има ли състезание след което да няма недоволни? Във офф-рода има има много варияции също като и ландшафта на трасетата. При нас положението е такова ,не се правят състезания само с една дисциплина, като ще е ориентиране-да е ориентиране,като ще е траял-да е траял,като ще е скоростно-да е скоростно и т.н.. До сега се правиха състезания с приложен характер но изведнъж същите тези състезания се вкараха в шампионат а това вече е грешка.
    Другото което искам отново да те питам. В скоростен етап дълъг 200-300км къде точно стоят екипите за бързо реагиране(ако изобщо има такива) линейка,пожарна и др.? А забравих,вие сте супермени и след като сте подписали декларация тя ще пази теб и организатора. Чавдаре, тези 250лв. стартова такса които давате дали ще покрие една система от типа СПОТ за проследяване на пилотите и паник бутона. Не ми казвай че щом на Дакар го правят ще го направим и в България,няма да стане никога.В Дакар всяка година има по не по една жертва-и тук ли искате да се избивате?

    До тук станаха три въпроса на които искам да ми отговориш.

    P.S. Искам да ми кажеш кога се организира твоето състезание за да се организирам да карам на него защото много знаеш и "твоето" състезание е ще е най-доброто и ще съм горд да участвам в него.
    Последно редактирано от banjo; 21-05-11, 06:19.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • От: Приказки за трофи и рали

      Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
      Концепцията е сбъркана. Има ли състезание след което да няма недоволни? Във офф-рода има има много варияции също като и ландшафта на трасетата. При нас положението е такова ,не се правят състезания само с една дисциплина, като ще е ориентиране-да е ориентиране,като ще е траял-да е траял,като ще е скоростно-да е скоростно и т.н.. До сега се правиха състезания с приложен характер но изведнъж същите тези състезания се вкараха в шампионат а това вече е грешка.
      Другото което искам отново да те питам. В скоростен етап дълъг 200-300км къде точно стоят екипите за бързо реагиране(ако изобщо има такива) линейка,пожарна и др.? А забравих,вие сте супермени и след като сте подписали декларация тя ще пази теб и организатора. Чавдаре, тези 250лв. стартова такса които давате дали ще покрие една система от типа СПОТ за проследяване на пилотите и паник бутона. Не ми казвай че щом на Дакар го правят ще го направим и в България,няма да стане никога.В Дакар всяка година има по не по една жертва-и тук ли искате да се избивате?

      До тук станаха три въпроса на които искам да ми отговориш.

      P.S. Искам да ми кажеш кога се организира твоето състезание за да се организирам да карам на него защото много знаеш и "твоето" състезание е ще е най-доброто и ще съм горд да участвам в него.
      Искаш отговори - ще ги получиш.

      Все по-трудно ми е да разбера какъв ти е точно проблемът. Точно когато чрез правилника се заложи състезанията да се унифицират в един формат (доказал се през последните години като предпочитан от състезателите в шампионата), ти започваш ревеш защо не се правили състезания и във формат "трофи". Т.е. де факто искаш запазване на старото положение, при което колите трябваше да са от някакъв тип "универсален боец". Или, в същност, май и ти не си съвсем наясно какво точно искаш?!?
      Защото в следващия момент добавяш още нещо, което навежда на мисълта, че изобщо си против самото съществуване на шампионат. Ами хубаво, имаш си право на мнение. Ама тогава позицията ти става хептен разкрачена.
      Като не искаш шампионат - просто не участваш в него (което и правиш от години). Като обаче си против и не участваш, от къде накъде ще предявяваш претенции да определяш какви да са състезанията от шампионата?!? Съжалявам, но отстрани просто нямаш думата да "даваш тон за песен" на онези, които са избрали да участват!

      Що се отнася до недоволството след състезание, тук отново прибягваш към некоректни инсинуации. Откак аз участвам в шампионата, само през сезон 2008 имаше по-сериозни скандали, делене на лагери и повече или по-малко основателни съмнения за манипулиране на резултатите. И дори и за онзи период пак твърдението ти, че след всяко състезание имало недовоство не е вярно. От 2009 насам пък изобщо не мога да си спомня за някакви сериозни прояви на недоволство и разправии след състезание. Естествено, мрънканиците на недоволни зяпачи изобщо не ги слагам в никакви сметки.

      С приказките си за безопасността, отново ме хвърляш в чуденки какво точно искаш. Ти нали уж беше за хард трофи за корави мъже? А какво става с безопасността на хард трофи загатват следните думи на Тарга след Трансилвания 2009

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      ... Ама при профитата е било страшно. Около 40 джипа не завършиха. Някои са тотална щета. Над 20 пъти е търчала линейката. Има 4 отрязани пръста и куп строшени крайници. ...
      Сериозното трофи, въпреки по-ниските скорости, може да бъде не по-малко опасно.
      Ама това ти би трябвало да го знаеш по-добре, защото си бил там като асистенция.

      По принцип си прав, че евакуацията на пострадалите при евентуален инцидент може да бъде сериозен проблем. Но това е проблем и за спешната медицинска помощ в страната по принцип (дори насред София за линейка можеш да чакаш с часове).
      В това отношение, положението при състезанията във формат "рали -рейд" е дори по-добро, отколкото при едно сериозно трофи. Защото трасетата за по-скоростното състезание са много по-достъпни и лекар може да стигне до мястото на евентуален инцидент по-бързо и без да има нужда от джип с 35-ци и 2 лебедки. При някои състезания вече има линейка с повишена проходимост, която върви заедно със затварящата кола по трасето. Вече се обсъждат и варианти на въвеждане на система за следене на състезателите в трасето с помощта на GPS. Естествено е, че с Дакар трудно ще се мерим, защото онова си е колкото състезание, толкова и голямо и скъпо бизнес мероприятие, което в наши условия няма как да се осъществи.
      Т.е. по въпроса се мисли и ще се предприемат мерки. Естествено, това няма как да стане лесно и бързо предвид икономическото положение.

      Ти обаче, като толкова си загрижен за безопасността, я да кажеш допуснахте ли до участие коли без клетка? И защо на видео и снимки от трасето се виждат състезатели без каски? Искаш ли да ни кажеш и като как ще осигуриш спешна медицинска помощ насред някое дере в гората? Или смяташ да правиш трофи състезание само в безопасна близост от болница?!?

      И да завърша. Последният ти въпрос е абсолютно безсмислен напън да ми припишеш собствените си мераци. Както вече казах по-горе, аз претенции към формата и концепцията на състезанията нямам! Т.е. нямам никакво основание да се напъвам да правя собствено състезание, за да демонстрирам че имам по-правилна концепция. Ти си този, който мрънка, намира кусури и хвърля обвинения, така че, ако някой трябва да прави нещо за да се доказва, това май си ти. Но като че ли пропусна един шанс в началото на този месец. Е, вярно, че пак някой друг ти попречи да блеснеш, ама все пак ...

      П.П. Между другото, с колеги от нашия клуб се чудим в един момент дали да не спретнем едно състезание някъде около София. Че дори и да е в трофи формат. Ама се притесняваме, че многото мераклии за трофи са май най-вече във виртуалното пространство, а като се опре до реално участие в сериозно състезание положението започва да изглежда другояче и сметките може да не излязат ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: Приказки за трофи и рали

        Първоначално публикуван от banjo;
        Концепцията е сбъркана. Има ли състезание след което да няма недоволни? Във офф-рода има има много варияции също като и ландшафта на трасетата. При нас положението е такова ,не се правят състезания само с една дисциплина, като ще е ориентиране-да е ориентиране,като ще е траял-да е траял,като ще е скоростно-да е скоростно и т.н.. До сега се правиха състезания с приложен характер но изведнъж същите тези състезания се вкараха в шампионат а това вече е грешка.
        Казваш, че концепцията е сбъркана може би си прав, а може би не.
        Искам да ти задам два въпроса :
        Първият въпрос е защо се правят състезанията или заради кого?
        Вторият въпрос е ти би ли написал една концепция пунктуално как би трябвало да изглежда едно състезание и да я представиш в отделна тема или тук и хората ще си кажат директно да това ми харесва и бих участвал в него или не не ми харесва няма да участвам защото еди си какво не ми харесва.
        За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
        0878 79 20 61 Борис

        Коментар


        • От: Приказки за трофи и рали

          Разведрете малко обстановката,пуснете една анкета Рали VS Трофи,така хората ще кажат какво им харесва повече.
          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

          Коментар


          • От: Приказки за трофи и рали

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            П.П. Между другото, с колеги от нашия клуб се чудим в един момент дали да не спретнем едно състезание някъде около София. Че дори и да е в трофи формат. Ама се притесняваме, че многото мераклии за трофи са май най-вече във виртуалното пространство, а като се опре до реално участие в сериозно състезание положението започва да изглежда другояче и сметките може да не излязат ...
            Експеримента си струва......


            Ама не забравяй и онова икономическото положение дето го споменаваш малко по-нагоре в поста си.....

            Само че искам да вметна още едно нещо..... Приказката си беше за трофи и рали, нали така? И уж тръгнахме да си говориме и да си споделяме кому какъв формат му допада повече..... И как стигнахме до шампионат - не разбрах...... Обаче ще кажа - аз лично не бих искал да карам в шампионат на този етап, като причините са много и липсата на пари не е основната......
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • От: Приказки за трофи и рали

              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
              Концепцията е сбъркана. Има ли състезание след което да няма недоволни? ....
              В скоростен етап дълъг 200-300км къде точно стоят екипите за бързо реагиране(ако изобщо има такива) линейка,пожарна и др.? Чавдаре, тези 250лв. стартова такса които давате дали ще покрие една система от типа СПОТ за проследяване на пилотите и паник бутона. Не ми казвай че щом на Дакар го правят ще го направим и в България,няма да стане никога.В Дакар всяка година има по не по една жертва-и тук ли искате да се избивате?

              До тук станаха три въпроса на които искам да ми отговориш.
              1. Въпрос - Има такова състезание и това е "Балкан Оффроуд Маратон".
              2 & 3 Въпрос - Екипите са в трасето, линейката е в трасето, контролират се приблизително всеки 50 километра от хора, а за останалите се грижи система за проследяване, като оператор следи движението на всеки състезател....има и паник бутон !
              В "Дакар" последната жертва от пилотите бе 2009-та, преди това, а и след това 95 % от жертвите са от публиката
              Моето мнение е, че всеки трябва да си кара там където му стиска и колкото му стиска...и във финансов аспект имам предвид, без това да го прави по-слаб или по-силен пилот
              Аз лично не съм фен на трофито (хвърлял съм лебедки до захлас в първите години) и ще продължавам с ралито, защото там има спонсори и интерес.
              Не съм чувал за фирмен отбор или топ-пилот в трофи инженерно състезание
              И още нещо...забелязал съм една закономерност...колкото по-висока таксата за участие, толкова по-малко мрънкалниците или недоволните
              И това защото в България състезателите НЕ УВАЖАВАТ достатъчно все още труда на организатора и нямат нужната дисциплина по време на състезанието и смятат, че след като са платили 200-300 лева за три дена състезание, трябва орга екипа да се върти на пръсти около тях...
              Какво се случва в Европа и по света ? Таксите са от 500 евро до 6700 евро, като на Дакар е 14 400 евра
              Основното в регламентите е финансовата рестрикция и задължително депозит в пари (между 1000 и 2000 евро) и като се издъниш, превишаваш скороста, въртиш гуми където не трябва, мрънкаш или досаждаш, казваш чао на парите и си ходиш...
              Според мен тенденцията е да се увеличавт любителите по традиционните еднодневни състезания, Шампионата да оредява защото тези, които си карат и им се кара, ще ходят в чужбина, а другите няма да имат възможност да си го позволят

              Коментар


              • От: Приказки за трофи и рали

                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                ... Само че искам да вметна още едно нещо..... Приказката си беше за трофи и рали, нали така? И уж тръгнахме да си говориме и да си споделяме кому какъв формат му допада повече..... И как стигнахме до шампионат - не разбрах ...
                Чети по-внимателно в началото, а и след това !

                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                Ами човека които иска в България състезанията по офф-роуд да са само във вариант Рали. На награждаването бяха споменати така че дано да са чули. ...
                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                Сам го писа. Кой или Кои ще вземат еднолично решение какви ще са форматите на състезанието. Хората писаха че искат да карат и "Трофи" и "Траял" а не само този "Рали-рейд" макар че у нас няма нищо общо с формата оригинал. Защо няма правилници за всичките формати,толкова ли е трудно да се направят? ...
                Тези, а и други мнения касят правилника, по който се провеждат състезанията в шампионата от тази година, и в който беше изрично записано, че тези състезания трябва да са във формат "крос кънтри рали" (още известен като "рали -рейд"). Ей затова говорим за шампионата.
                Иначе, както вече се каза нееднократно, спорът "рали или трофи" е абсолютно безсмислен. Извън кръговете на шампионата всеки е свободен да организира състезания в какъвто си иска формат. А тези, които искат да се състезават, също са абсолютно свободни да избират какво да карат.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • От: Приказки за трофи и рали

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  А тези, които искат да се състезават, също са абсолютно свободни да избират какво да карат.

                  Май не беше точно така........ Какво ставаше с лицензираните екипи като карат във състезанията извън шампионата?
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • От: Приказки за трофи и рали

                    Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                    Разведрете малко обстановката,пуснете една анкета Рали VS Трофи,така хората ще кажат какво им харесва повече.
                    Ти написа доста смислени постове. Но този ти е излишен. Никой не искаше още от началото на темата да противопоставя различните дисциплини. Явно искаш да вкараш интрига между хора, които дискутират. Вече те четохме. Сега ти чакаме датите. Казвам ти го сериозно като член на комисия Офроуд към федерацията. Ако се издъниш си в графа "любими постове от селски вечеринки".
                    ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                    Коментар


                    • От: Приказки за трофи и рали

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Искаш отговори - ще ги получиш.

                      Все по-трудно ми е да разбера какъв ти е точно проблемът. Точно когато чрез правилника се заложи състезанията да се унифицират в един формат (доказал се през последните години като предпочитан от състезателите в шампионата), ти започваш ревеш защо не се правили състезания и във формат "трофи". Т.е. де факто искаш запазване на старото положение, при което колите трябваше да са от някакъв тип "универсален боец". Или, в същност, май и ти не си съвсем наясно какво точно искаш?!?
                      Точно за това иде реч ама теб те избива на друга посока и размиваш темата.
                      Би ли ми казал колко състезания имаше до преди три-четери години в шампионата и колко са сега? Би ли ми казал колко на брой са хората които искат "унифицирания" формат и колко искат други формати. С това унифициране какво се цели..........?

                      Ти много си се издухал. Къде е бил без каска в автомобила ли? Ти искаш и вързани за седалката ли да вземат да подсигуряват автомобила. Като си толкова отворен ще ми кажеш ли при положение че нямаше изисквания за клетки колко от автомобилите имаха и колко не. Дори Каскадьора имаше монтиран на Самурая. Я не ме разсмивай. За състезание където средната скорост бе 20-25км/ч не че им трябват ама хората си слагат.Да си чул да е имало обърнат автомобил,аз обаче мога да ти дам обратната статистика за унифицирания формат.
                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Иначе, както вече се каза нееднократно, спорът "рали или трофи" е абсолютно безсмислен. Извън кръговете на шампионата всеки е свободен да организира състезания в какъвто си иска формат. А тези, които искат да се състезават, също са абсолютно свободни да избират какво да карат.
                      Ти обаче наистина не осъзнаваш какво пишеш. Нестига че допускате нелицензирани състезатели в шампионата ами и лицензираните ги пускате да карат извън шампионата. Дали на всички сте им дали писменно одобрение. Ще те открехна и още нещо,през последните петнадесет дни трима лицензирани казаха че им се кара трофи варианта.

                      Тодоре,знам че за теб всичко е пари спонсори с интерес, фирмени отбори с топ-пилоти.
                      Не състезателите не уважават организаторите а организаторите не уважават участниците като си правят ВИП зона за да си мерят пишките. То не е лошо ама не го правете все едно че е национален спорт,затворете си се и вадете метъра.
                      Последно редактирано от banjo; 22-05-11, 01:27.
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • От: Приказки за трофи и рали

                        "дал съм много пари - искам да карам бързо!"
                        Цитата е свободен, по спомен, автора - Чавдар.
                        Давай тогава, да си мерим каквото там. Има интерес от чуждестранен отбор, който може да кара бързо, може и по чукарите. Говорят нормален английски. Нямам собствени пари, ще им играя поддръжка на тукашно състезание. Кажете кое - ще дойдем.
                        Аварийната радиовръзка и прочее спасяване е само моя работа, няма да виси на никого. Може да го смятате като националния на България, срещу Балкантурист.

                        Коментар


                        • От: Приказки за трофи и рали

                          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                          Ти написа доста смислени постове. Но този ти е излишен. Никой не искаше още от началото на темата да противопоставя различните дисциплини. Явно искаш да вкараш интрига между хора, които дискутират. Вече те четохме. Сега ти чакаме датите. Казвам ти го сериозно като член на комисия Офроуд към федерацията. Ако се издъниш си в графа "любими постове от селски вечеринки".
                          Интрига абсолютно никой не желае да има,всичко е добронамерено,като гледам обаче интригата не либсва никога когато се дискотира сериозна тема.Колкото до организацията на едно такова трофи,не е нужно да ви казвам на вас,че не става от днес за утре,нито имам вашия опит,за това тепърва ще се учим,но сме уверени в действията си и е въпрос на време да се осъществи заложеното в предните ми постове,бъдете по позитивни и ще разберете че сме сериозни хора.
                          LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                          Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                          Коментар


                          • От: Приказки за трофи и рали

                            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                            Точно за това иде реч ама теб те избива на друга посока и размиваш темата.
                            Би ли ми казал колко състезания имаше до преди три-четери години в шампионата и колко са сега? Би ли ми казал колко на брой са хората които искат "унифицирания" формат и колко искат други формати. С това унифициране какво се цели..........?

                            Ти много си се издухал. ...
                            Нищичко не размивам. И пак ти казвам, вземи се изясни първо сам със себе си, защото наистина не знаеш какво искаш. Както се вижда от фактите, за последните години състезанията в трофи формат неизменно са били намаляващо малцинство.
                            С унифицирането на формата от тази година се цели яснота. Състезателите ще знаят какъв автомобил да готвят, за да не карат на бързо трасе с 35-ци, бавни дифове и 2 лебедки или да се бъхтят да трошат в деретата коли с независимо окачване.

                            През 2008 имаше 8 състезания, от които само 2 (две) в трофи (или близък до него) формат. Друг въпрос е, че на някои състезания бяхме по има-няма десетина коли ...
                            През 2009 състезанията бяха 6, от които пак само 2 не бяха в по-скоростен формат.
                            През 2010 останаха само 2 кръга (и двата - рали).
                            За тази година бяха заявени 4, предстои да видим колко ще се реализират.

                            Причината за намаляване на броя на състезанията няма абсолютно нищо общо с формата, а е свързана най-вече с един всеобщ за страната проблем "пАре нЕма". Добра илюстрация за него са рекламните стикери по автомобилите. През 2008 на варненското рали трябваше да се чудим къде да намерим място за всички реклами. През тази година май имаше само 2 извън тези на фирмите на наши колеги (Ал. Ковачев и Руси Русев) ...
                            Който си мисли, че може да направи добро сериозно състезание без да влага по-сериозни пари и само с такса участие от 250 лв (дори и за нея някои пищят по форумите, че била висока) - да се пробва.

                            Икономическата криза, естествено, не подмина и състезателите. Като няма пари - няма ни за рали, ни за трофи. В същност, няма особено голяма разлика в разходите за участие в единия или другия формат.

                            При всички положения, шампионат с повече от 4 кръга е доста нереалистичен. Както се спомена и по-горе, при нас професионални състезатели няма. Всички караме за удоволствие, което обаче се заплаща. Поради което няма как всеки месец да отделяме поне по 1 седмица за участие в състезание.
                            В същност, самото наличие на шампионат е немалък лукс, който не си позволяват дори и в доста по-богати страни.


                            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                            ... Нестига че допускате нелицензирани състезатели в шампионата ами и лицензираните ги пускате да карат извън шампионата.
                            Eй, няма угодия! Ако не се разрешава на лицензирани състезатели да карат на самостоятелните състезания извън шампионата ще има писъци, че нарочно се *бават и се пречи на организаторите на такива. Ако не се пречи на състезателите, за да могат да карат, където им е кеф - Благой пак реве и той не знае за какво!

                            Що се отнася до допускането на нелицензирани състезатели в шампионата - пробвай да четеш по-внимателно и да вникваш в прочетеното. Нелицензирани състезатели НЕ могат да участват в шампионата. Те могат да карат на състезания ОТ шампионата, но НЕ участват в класирането и не получават точки за шампионата. Не и без наше настояване

                            УС на БФАС реши през 2011 г. да бъдат издавани еднократни лицензи на стойност 60 лв. по допълнително разработен ред, който ще бъде публикуван. Участващите с такива лицензи ще се класират само за състезанието и няма да получават точки за крайното годищно класиране.
                            Целта на това е от една страна в състезанията да могат да се пробват хора, които още не са решили твърдо дали искат да се ангажират с по-сериозно участие, а от друга - в състезанията да могат без проблеми да участват чуждестранни състезатели, които нямат FIA лиценз (например поради това, че в страната им просто няма шампионат, за който да е необходимо лицензиране).

                            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                            ...
                            Тодоре,знам че за теб всичко е пари спонсори с интерес, фирмени отбори с топ-пилоти.
                            ...
                            Ако измислиш как да направиш състезание от типа на това, което прави Тодор, без пари, при тебе сигурно ще се подреди опашка за консултации ...

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            "дал съм много пари - искам да карам бързо!"
                            Цитата е свободен, по спомен, автора - Чавдар.
                            Давай тогава, да си мерим каквото там. Има интерес от чуждестранен отбор, който може да кара бързо, може и по чукарите. Говорят нормален английски. Нямам собствени пари, ще им играя поддръжка на тукашно състезание. Кажете кое - ще дойдем.
                            Аварийната радиовръзка и прочее спасяване е само моя работа, няма да виси на никого. Може да го смятате като националния на България, срещу Балкантурист.
                            Като изключим автора, общо взето си уцелил идеята. Който плаща (за подготовката на автомобил и участието), той и поръчва музиката! Пак да цитирам един колега от тези дни: "Като ми станеш генерален спонсор - ще ми казваш къде да карам, а аз може даже и да ти козирувам".

                            А ти не знам какво точно ще мериш, но чуждестранният отбор няма да има никакъв проблем да участва в състезанието на Иван Маринов край Дупница следващия месец, или пък в състезанието на Тодор Христов през септември в Кърджали. И за двете състезания има раздели във форума с информация за контакти, така че - свързвай се с организаторите и действай.
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 22-05-11, 09:18.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • От: Приказки за трофи и рали

                              По отношение на стикерите, в доста комични ситуации попаднах, говорейки с параимащите.
                              - състезание по офроуд? Ама за дакар ли се готвите? Тая година все пак ще отидете ли?
                              Иди разправяй че нямаш сестра.
                              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                              Коментар


                              • От: Приказки за трофи и рали

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Нищичко не размивам. И пак ти казвам, вземи се изясни първо сам със себе си, защото наистина не знаеш какво искаш. Както се вижда от фактите, за последните години състезанията в трофи формат неизменно са били намаляващо малцинство.
                                С унифицирането на формата от тази година се цели яснота. Състезателите ще знаят какъв автомобил да готвят, за да не карат на бързо трасе с 35-ци, бавни дифове и 2 лебедки или да се бъхтят да трошат в деретата коли с независимо окачване.
                                Точно за това иде реч,каква яснота какви пет лева. Аз съм си изяснил какво искам а то е защо и кой иска да направи този монопол върху състезанията, кой му е дал право за това.




                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Който си мисли, че може да направи добро сериозно състезание без да влага по-сериозни пари и само с такса участие от 250 лв (дори и за нея някои пищят по форумите, че била висока) - да се пробва.
                                Това го направи един който искаше да ходи на Дакар и му откраднаха мечтата.Грешната душица неможеше да изкара стартовата такса за състезанието,за сметка на това организира алтернативно мероприятие в което ти участва и т.н. историята я знаем.






                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Eй, няма угодия! Ако не се разрешава на лицензирани състезатели да карат на самостоятелните състезания извън шампионата ще има писъци, че нарочно се *бават и се пречи на организаторите на такива. Ако не се пречи на състезателите, за да могат да карат, където им е кеф - Благой пак реве и той не знае за какво!

                                Що се отнася до допускането на нелицензирани състезатели в шампионата - пробвай да четеш по-внимателно и да вникваш в прочетеното. Нелицензирани състезатели НЕ могат да участват в шампионата. Те могат да карат на състезания ОТ шампионата, но НЕ участват в класирането и не получават точки за шампионата. Не и без наше настояване
                                Ама ето вие сами си противоречите с тези решения. Виж ,да станеш шампион на България от две състезания е голям "престиж". Първо унифициран формат а в следващия момент липса на състезания от формата и защо ли да не ги пуснем да карат и в други състезания защото сме се посрали и лицензираните ще ни издухат или се стигне до това
                                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                                Дий Снайдер

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X