Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

    Абе не съм съгласен с част от съжденията ти.
    1/ всички класове е редно да се движат в едно и също трасе а не по различни . Екстремите не е проблем да са едни и същи.
    2/ класовете са по подготвеност на автомобилите (за това са направени) - покриването на изискванията са за идентификация на автомобила.
    3/ малкия клас не пречи на класирането на големия клас, но обратното е факт.

    Съгласен съм че изискванията за безопасност трябва да ги има (клетка и колани).


    Работата е там че има желание да участва автомобил покриващ клас Стандартен да се включи в Модифициран . Знам какво гласи таблицата но...... ,но желанието е едно а недовършената клетка и липсата на четериточков колан е друго.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.png
Прегледи:7
Размер:87.6 КБ
ID:5748876
    Има такава защита и е подпряна с тези фрагментиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20170412_214556_016.jpg
Прегледи:1
Размер:21.0 КБ
ID:5748877Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20170412_214623_194.jpg
Прегледи:1
Размер:20.4 КБ
ID:5748878
    Работата е ясна ,ще участва в Стандартен
    Последно редактирано от banjo; 12-04-17, 20:52.
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

      Прото, Модифициран и Стандартен имат различни трасета, които съответстват на подготовката на автомобилите.

      Все пак Прототип по трасе като за стандартен джип не е приятно за пилота на Прототипа. Миналата година Модифициран и Прототип бяха задължени да карат по едно трасе, сега това отпадна.

      Коментар


      • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

        Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
        Прото, Модифициран и Стандартен имат различни трасета, които съответстват на подготовката на автомобилите.

        Все пак Прототип по трасе като за стандартен джип не е приятно за пилота на Прототипа. Миналата година Модифициран и Прототип бяха задължени да карат по едно трасе, сега това отпадна.
        Това по принцип си е глупост, да се правят трасета според подготвеност на автомобилите. Твърдя го от толкова време. Мен по принцип не ме е страх със Стандарт да се пусна в трасето на Прото . Единственото е да има адекватно класиране според подготвеност на автомобила. Когато правиш три трасета за трите класа е все едно да правиш три отделни състезания! Кое от тях няма да е ТРОФИ , каквото и да означава формата ТРОФИ?.
        Последно редактирано от banjo; 12-04-17, 21:45.
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
          Това по принцип си е глупост, да се правят трасета според подготвеност на автомобилите. Твърдя го от толкова време. Мен по принцип не ме е страх със Стандарт да се пусна в трасето на Прото . Единственото е да има адекватно класиране според подготвеност на автомобила. Когато правиш три трасета за трите класа е все едно да правишствия три отделни състезания! Кое от тях няма да е ТРОФИ , каквото и да означава формата ТРОФИ?.
          Благо всичко ще е трофи,основен път и след 20 км вляво прото вдясно модефициран ,стандарт направо с леки препядствия.Но в новият правелник мисля че ще се реши .В точка-; екстрем;ще се фиксира дължина широчина денивилация,мак ъгал на изкачване и спускане с минимален риск за екипаж и машина.Аз държа за трофи -навигация 80-120 км на ден, да и препядствия но не задължително лебедка.По правелник Ж спри засега е създадено от нас и
          всеки се съобразява да го изработи правилно .За 2 години видях заснех интересни състезания за коментар но по късно.

          Коментар


          • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

            Първоначално публикуван от delfin Преглед на мнение
            Благо всичко ще е трофи,основен път и след 20 км вляво прото вдясно модефициран ,стандарт направо с леки препядствия.Но в новият правелник мисля че ще се реши .В точка-; екстрем;ще се фиксира дължина широчина денивилация,мак ъгал на изкачване и спускане с минимален риск за екипаж и машина.Аз държа за трофи -навигация 80-120 км на ден, да и препядствия но не задължително лебедка.По правелник Ж спри засега е създадено от нас и
            всеки се съобразява да го изработи правилно .За 2 години видях заснех интересни състезания за коментар но по късно.
            То е ясно че е ТРОФИ ,ама единия клас ще кара едно а другия друго . Единия имал екстрем, другия какво няма да има ли? Защо се делят трасетата. ТРАСЕТО за навигация неможе да е еднакво за всички ли? Знаеш преди как карахме. Всички имахме едно трасе, еднакви препятствия. Единствено нямахме адекватно класиране според подготвеност на автомобила.
            Сега има класове според подготвеност на автомобила но пък направиха разделение на трасетата според какво ?.
            Сега трасетата според някой са за "Лигльовци" , "Мухльовци" и " Голямата п.шка" - делят ги на "Големия" и "Малкия" клас.
            Сами виждаме в Трявна как минават препятствия единия и другия клас .
            Защо трябва Прототипите да завиват в ляво , Модифицираните​ да са в дясно а Стандартните направо? Какъв е проблема всичките да се движат по едно трасе?
            Този Чл.6 би следвало да се промени след разисквания
            Последно редактирано от banjo; 13-04-17, 04:54.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

              Нали виждаш, че трасетата са според различните нива на технически възможности на автомобилите, не на екипажите.
              Нормално в блатисто дере без удобни места за връзване, Самурайка с 205-ци ще прелети, докато един Прото с 42-ки ще се чуди как да се измъкне вертикално?
              А за разликите в подготовката на колите са причина самите желаещи да участват, за да се угоди на всеки е така.
              Един вид рибарския кош трябва да може да обере и големия добитък и дребния гюмюш.
              И трасета има достатъчно за всички. Защо не!
              За самия формат, дай дефиниция. Какво толкова, каране на четириколесно мпс по горски и полски пътища с естествени или изкуствени затруднения, налагащи за преодоляването им ползване на помощно оборудване. И това с цел най-кратко време за да се спечели най-добро класиране и евентуално Трофея на състезанието. Обикновенно това е най-високото стъпало на стъбицата на победителите и одобрително потупване от останалите.
              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

              Коментар


              • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                Нали виждаш, че трасетата са според различните нива на технически възможности на автомобилите, не на екипажите.
                Нормално в блатисто дере без удобни места за връзване, Самурайка с 205-ци ще прелети, докато един Прото с 42-ки ще се чуди как да се измъкне вертикално?
                А за разликите в подготовката на колите са причина самите желаещи да участват, за да се угоди на всеки е така.
                Един вид рибарския кош трябва да може да обере и големия добитък и дребния гюмюш.
                И трасета има достатъчно за всички. Защо не!
                За самия формат, дай дефиниция. Какво толкова, каране на четириколесно мпс по горски и полски пътища с естествени или изкуствени затруднения, налагащи за преодоляването им ползване на помощно оборудване. И това с цел най-кратко време за да се спечели най-добро класиране и евентуално Трофея на състезанието. Обикновенно това е най-високото стъпало на стъбицата на победителите и одобрително потупване от останалите.
                До преди 5-6 години участвахме по ЕДНО трасе. Тогава обаче Модифициран и Стандартен автомобил участваха в едно класиране ,което не беше редно. Значи тогава можеше да има едно трасе а сега да не може.

                Апелирам ВСИЧКИ КЛАСОВЕ да карат по ЕДНО ТРАСЕ но класирането да е според ПОДГОТОВКАТА НА АВТОМОБИЛА.


                За формата на състезанията:

                Писал съм незнам колко пъти. Нека да се вземе трезво решение.
                Вариантите са следните:
                1/ Спортно ориентиране по пресечен терен . Маршрута е описан в пътна книга (roadbook).
                Преодолява се маршрут от точка (А) до точка (Б). Маршрута не е затворен за общо ползване и не е обезопасен. Не е желателно да има публика. Печели преминалия за най - кратко време. Класове според подготвеност а на автомобилите.

                2/ Изпитания за класиране (SS) , 4 - 5 (четери или пет ) на ден . Обезопасени и затворени за общо движение. Преминава се по график. Засича се време за преминаване . DNF- максимум 15мин. на всеки (SS) . Публика и медии. Реклами за потенциални спонсори.
                Предвижване между два (SS) става по пътна книга (roadbook) за точно време със средна скорост 25км/ч . Движението по пътна книга се контролира с Транзитни контроли (TP) и Часови контроли (CP).
                Трасето е едно . Класирането е по времена от (SS) и наказания направени от екипажите. Класират се по класове по подготвеност на автомобила.


                Пламене, сега се кара една смесица от тези два варианта , внася се хаус , тапи и други последици.
                Сега се кара по пътна книга от А до Б с междинни екстремни участъци , спиране на времена или други глупости . Екстремни участъци ама да се минава от няколко места ( тоест различни трасета) - Кое е равнопоставеността? Италиански преследвания. Скоростни затворени участъци за Епилог които объркват тотално класиранията от предишните два дни.
                Говорено е много по темата.

                В заявките за участие които са за Варненското състезание има изискване за данни които представляват конфиденциалност ( ЕГН, лична карта, шофьорска книжка)!. Имате ли официално разрешение за Администратор на лични данни? За какво са ви нужни данните?


                Ако ти остане малко свободно време може да го изговорим и на живо.
                Последно редактирано от banjo; 14-04-17, 08:10.
                Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                Дий Снайдер

                Коментар


                • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                  Време има.
                  ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                  Коментар


                  • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                    Сигурно се шегуваш Благо. По това трасе с тия ора ли искаш да кара Стандартен джип или тия ора да карат Стандартно трасе. Може някога да е било едно , ама нещата са различни вече.

                    https://m.youtube.com/watch?v=HmD2pKqsW3U


                    Екипажи от този клип ще карат на Варна и Зверино.
                    Последно редактирано от Стоян Францов; 14-04-17, 14:17.

                    Коментар


                    • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                      Първоначално публикуван от Стоян Францов Преглед на мнение
                      Сигурно се шегуваш Благо. По това трасе с тия ора ли искаш да кара Стандартен джип или тия ора да карат Стандартно трасе. Може някога да е било едно , ама нещата са различни вече.

                      https://m.youtube.com/watch?v=HmD2pKqsW3U


                      Екипажи от този клип ще карат на Варна и Зверино.
                      Евала на пичовете. Мен хич не ме е страх да карам Стандартен по такива трасета, въпроса е да ме класират с други Стандартни а не с Прототип или Модифициран. Друг е въпроса дали със Стандартен съм изявил желание да меря сили с по горния клас.
                      Чл.4. Откритият национален шампионат „Bulgaria Trophy Challenge” 2017 е за автомобили с висока проходимост до 3,5 тона, притежаващи необходимите документи по ЗДВП в Република България. Шампионатът включва отделни състезания с аналогична степен на трудност.
                      То и прототипите в момента не отговарят на този Член от правилника.
                      Разбираш ли Стояне кое е кумичното в цялата работа.
                      Правим състезание което
                      Чл.8.(2) Трасетата не са обезопасени и отцепени.
                      Чл.9. При движение по републиканската пътна мрежа се спазва Закона за движението по пътищата и правилника за прилагането му.
                      ,а Ти искаш да допуснеш до участие тези от клипа. Не знаех че Варна е кръг от Траялния шампионат
                      Не се шегувам а съм напълно сериозен.Имам нужния автомобил с който да карам по описаните трасета , защото мога и знам как да го направя
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от banjo; 14-04-17, 16:19.
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                        Не се шегувам а съм напълно сериозен.Имам нужния автомобил с който да карам по описаните трасета , защото мога и знам как да го направя
                        И, ако десет такива джипа, бяха миналата година на коловозите на варненското състезание, някой от тях, и до днес щяха да са там.
                        Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
                        SSang Yong Kyron 2.0xdi
                        Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

                        Коментар


                        • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                          Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
                          И, ако десет такива джипа, бяха миналата година на коловозите на варненското състезание, някой от тях, и до днес щяха да са там.
                          И не само на коловозите.
                          В последните години бих казал, че трудността на препятствията ескалира с с радостно приемане от страна на калпазаните в модифициран и прото.
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                            От темата за 2016, да припомня:

                            Няколко разяснение относно класовете:

                            клас Стандартен:

                            Всички изброени точки не са позволени за клас Стандартен:

                            1. стандартен джип със стандартно окачване, но с добавени по още един амортисьор
                            2. стандартен джип с ресьори, но ресьорите вдигнати над моста, промяна на местоположението им.
                            3. използване на airshocks
                            4. използване на coilovers

                            Значи простичко казано "типа" и броя елементи на окачването трябва да се запази фабричично за модела.

                            Има и едно пояснение към свтлинната и сигнала уредба на машините - тя трябва да е пълната за един автомобил - фарове, мигачи, стопове и клаксон.

                            Коментар


                            • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                              Имам въпрос към председателя на Bulgaria Trophy Challenge Стоян Францов - състезанието Загора Трофи 2017 кръг от шампионата ли е ? Питам защото има публикация , с която е обявено , че Загора Трофи е вече част от шампионата Балканска купа по Офф-роуд , на която Вие сте администратор . Две състезания с едно и също име , по едно и също време ли ще има - моля за разяснения по въпроса .
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • От: Трофи Шампионат 2017 - коментари, въпроси, мнения и т.н.

                                Милен и Любо решиха да организират 2 отделни състезания по едно и също време - т.е. различни трасета различни класове и т.н.

                                Доколко това е правилно всеки може да си състави собствено мнение.

                                До момента още не беше обявено официално като решение на Милен и Любо. Сега ще трябва да се обсъди с всички организатори на кръгове от шампионата и членовете на комисията и въз основа на това обсъждане да вземем или не някакви решения/мерки.

                                Балканската купа е един трофей, който е идея на Тодор Христов. Участници в различни частни състезания, които са със собствени правила да имат годишно класиране за спечелване на този трофей. Моят ангажимент е да обобщя класиранията от отделните състеания в едно генерално и така.
                                Последно редактирано от Стоян Францов; 20-04-17, 19:28.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X