Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "X CROSS CHALLENGE"
Свий
X
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Благодаря за предоставената възможност.
1. Какви са разликите относно трасето на „Adventure”и "EXPERT"-те?
2. За „Adventure”-ите има ли задължителен пит стоп в кетъринга с време за почивка, както е в много европейски състезания?
3. Понеже в регламента пише че:
Трасето за мотоциклети и ATV & QUAD е различно, като се събират единствено в затворен участък около 2 км.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Благодаря за предоставената възможност.
1. Възможно ли ще бъде участниците в XCROSS да си запазят и номерът от ATVCCup (иначе ще трябва през месец да се разлепват едните стикери и да се лепят другите - да се свалят едните табели и да се слагат другите...)
2. Застраховка на стойност мин. 15 000 лв., медицинско, снимки и т. н. ще бъдат ли необходими?
3. Ако има някакви конкретни изисквания къде да бъдат разположени номерата върху състезателните машини - моля уточнете (също така за големината им???)0887 246718
Коментар
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Първоначално публикуван от BEAST1 Преглед на мнениеБлагодаря за предоставената възможност.
1. Възможно ли ще бъде участниците в XCROSS да си запазят и номерът от ATVCCup (иначе ще трябва през месец да се разлепват едните стикери и да се лепят другите - да се свалят едните табели и да се слагат другите...)
2. Застраховка на стойност мин. 15 000 лв., медицинско, снимки и т. н. ще бъдат ли необходими?
3. Ако има някакви конкретни изисквания къде да бъдат разположени номерата върху състезателните машини - моля уточнете (също така за големината им???)
- Състезателните номера ще бъдат едни и същи за всички шампионати.
- Относно лицензирането и застраховките, изчакайте малко за по-подробна информция, която ще пуснем скоро.
- За разположението на номерата в правилника е описано. По два от двете страни и един отзад като регистрационен номер.Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 05-01-10, 16:11.
Коментар
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Тоше, нещо не мога в сайта да открия датите, ще ми ги пратиш ли на ЛС, знаеш защо.LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеБлагодаря за предоставената възможност.
1. Какви са разликите относно трасето на „Adventure”и "EXPERT"-те?
2. За „Adventure”-ите има ли задължителен пит стоп в кетъринга с време за почивка, както е в много европейски състезания?
3. Понеже в регламента пише че:
старта на всички класове едновременно ли е?
Има "pit-stop" за всички и всеки прави каквото си пожелае...нали му тече времето
Старта е масов за АТВ и Мотори, но по различно време, примерно 30 мин. разлика. Това ще зависи от терена, времето и т.н.
Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнениеТоше, нещо не мога в сайта да открия датите, ще ми ги пратиш ли на ЛС, знаеш защо.
Ех Cross - I кръг Варна 6-7 март
Ех Cross - II кръг Варна 1-2 май
Ех Cross III кръг Троян 25-26 септември
Ех Cross IV кръг Варна 13-14 ноември
Има вероятност един от кръговете да бъде в София, но ще зависи от готовноста на "VTA Extreme" с оффроуд полигона, който изграждат
Коментар
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнениеТрасето е еднакво за "Adventure" и "Expert", като ще се "икономисват" определени екстриймченца и броя на обиколките
Има "pit-stop" за всички и всеки прави каквото си пожелае...нали му тече времето
Старта е масов за АТВ и Мотори, но по различно време, примерно 30 мин. разлика. Това ще зависи от терена, времето и т.н.
Ето и датите с малко закъснение...
Ех Cross - I кръг Варна 6-7 март
Ех Cross - II кръг Варна 1-2 май
Ех Cross III кръг Троян 25-26 септември
Ех Cross IV кръг Варна 13-14 ноември
Има вероятност един от кръговете да бъде в София, но ще зависи от готовноста на "VTA Extreme" с оффроуд полигона, който изграждатLZ1LRE, Range Rover 300Tdi
www.ADV-Bulgaria.com
Коментар
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Аз имам въпрос относно задължителното оборудване за мотоциклети.
-Защита на задния спирачен диск и задния пиньон не по малко от 30%
-Аспусите трябва да имат заглушители или стандартните си муфи или мрежи на края на аспуха.
-Дръжки или лостове трябва да имат топки. Без остри ръбове.
Какво ще рече тази защита на диска и задния пиньон не по-малко от 30%?Трябва ли да се снабдявам с подобно:
Моторът ми е със стандартен двутактов ауспух без мрежа накрая.Това предполагам не е проблем.
А ако лостчетата за съединителя и спирачката са без топки, но заоблени и без остри ръбове ще има ли проблем?(виждам че пише без остри ръбове, но не разбирам топчетата задължителни ли са)
Благодаря предварително.Иван Маринов
Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
ЕНДУРО ВАРНА
Коментар
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнениеАз имам въпрос относно задължителното оборудване за мотоциклети.
-Защита на задния спирачен диск и задния пиньон не по малко от 30%
-Аспусите трябва да имат заглушители или стандартните си муфи или мрежи на края на аспуха.
-Дръжки или лостове трябва да имат топки. Без остри ръбове.
Какво ще рече тази защита на диска и задния пиньон не по-малко от 30%?Трябва ли да се снабдявам с подобно:
Моторът ми е със стандартен двутактов ауспух без мрежа накрая.Това предполагам не е проблем.
А ако лостчетата за съединителя и спирачката са без топки, но заоблени и без остри ръбове ще има ли проблем?(виждам че пише без остри ръбове, но не разбирам топчетата задължителни ли са)
Благодаря предварително.
- Аспусите трябва да имат така наречените "искро-гасители" но ще се признават и стандартните "муфи" накрайници. Конкретно твоя случай няма проблем.
- Не само лосчетата но всичко остро няма да се приема. Конкретно за кормилата: трябва да имат гардове, ако нямат трябва да завършват с гумена дръжка или тапа. Ръчките за съединител и спирачка които са отрязани и липсва гард няма да се допускат. Всички ръчки, дори и афтермаркет завършват с топчица.
*** Тези правила ни задължават да ги спазваме, но и мислим че чрез тях ще се предотвратят злополуки. Имаме доста голям опит вече и от Challenge CUP - ATV и там резултатите са налице.
Питайте спокойно каквото си поискате!
Коментар
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Kaкво ще представляват трасетата, км., обиколки, и най вече типа пак ли ще са скоростни ралита или ще са по близки до по истинско ендуро, и ако клони повече към ендурото няма ли общия старт да доведе до повече инциденти по трасето, тапи и малко места за изпреварване, кое ще се търси във този формат леки трасета и повече участници с цел да могат всички да го минат или обратното в смисъл какви са идеите ако ще се разкарваме по няколко пъти до другия край на България да знаеме за какво става на въпрос.Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.
Коментар
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнениеKaкво ще представляват трасетата, км., обиколки, и най вече типа пак ли ще са скоростни ралита или ще са по близки до по истинско ендуро, и ако клони повече към ендурото няма ли общия старт да доведе до повече инциденти по трасето, тапи и малко места за изпреварване, кое ще се търси във този формат леки трасета и повече участници с цел да могат всички да го минат или обратното в смисъл какви са идеите ако ще се разкарваме по няколко пъти до другия край на България да знаеме за какво става на въпрос.
Масов старт ще има на места, които го позволяват и е предвидено така, че няма да има тапи и всички ще се разпръснат из трасето.
Точно за новите участници ще има леки трасета в клас "Adventure", а за другите яко...секс
Дължината според трудността и района е между 30 и 50 км.Последно редактирано от ТОДОР ХРИСТОВ; 06-01-10, 09:58.
Коментар
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "EX CROSS CHALLENGE"
Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение... ако ще се разкарваме по няколко пъти до другия край на България да знаеме за какво става на въпрос.
Коментар
-
До: ВЪПРОСИ И МНЕНИЯ ЗА "X CROSS CHALLENGE"
Уважаеми колеги, датата за първото издание на "X-Cross" се променя и се измества от 6-7 март на 16-18 април 2010
Кръгът ще се проведе в Троян, на оффроуд полигона в Дълбок Дол
Промяната се налага, поради рекета, който ни налагат от горско стопанство Варна и изчислиха 4400 лева наем за ползването на горските пътеки в Джанавара до Аспарухово
Николай Гочев в момента води преговори за дългосрочен договор и се надявам за май месец да бъде готов !
Датата за ATV Challenge Cup не се променя и остава 9-11 април отново в Троян
Вярно, че двете състезания са на една седмица разстояние, но няма по-добър вариант, а и от към Организация ще е по-лесно и с по-малко разходи.
За съжаление през тази година календара ще бъде "динамичен", в смисъл, че всичко ще се решава до месец преди обявените състезания... заради кризата и новите полигони, заради новите изисквания към Организаторите и т.н.
И така в резюме:
I кръг "ATV Challenge Cup 2010" - 9-11 април ТРОЯН
I кръг "X Cross " 16-18 април ТРОЯН
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар