Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро Рали България 2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ендуро Рали България 2009



    Колеги, както знаете миналата година в околностите на Стара Загора се проведе за първи път ендуро ралито "България", в което съорганизатор бeше нашият клуб "Crazy Job", а главен организатор беше австрийският ендуро клуб "TFC 85".
    По думите на гостите от чужбина ралито е преминало много добре и безпроблемно, от което най-вече се опасяваха състезателите от Европа. Тази година Рали "България" ще регистрира второто си участие на територията на нашата страна и ще бъде отново в района на Стара Загора.
    На базата на миналогодишната оценка от страна на участниците за състезанието, през тази година желаещите да карат на него са до сега два пъти повече, а записванията продължават !
    През 2008 г. от българска страна караха само трима души. Това бяха: Тодор Христов, Смилен Кабакчиев и Красимир Колев. Те също останаха много доволни, както от самото състезание, така и от неговата организация, в която участват над 20 души обслужващ персонал + трима лекари.
    Състезанието е по класическата рали схема - навигация по роудбук.
    Надявам се, през месец май тази година повече български състезатели да вземат участие в това много интересно състезание, още повече за българи колегите от клуб TFC 85 направиха голям реверанс, като свалиха таксата за участие и тя стана почти символична - 50 евро
    С това австрийските приятели засвидетелстваха уважението си, както към нашия клуб, който помага най-вече в разработката на трасето, специалните етапи, контроли и наблюдение, така и към българските състезатели като цяло, показвайки още веднъж, че в ендурото всички са приятели !
    Пускам ви първоначалната информация за Рали "България", преведена от австрийците специално за българските участници.
    Ако имате някакво въпроси, може да ги задвате тук, в темата !
    Ето го линка от миналогодишното отразяване на състезанието -
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=31189





    Виждате, че на една от кориците на проспекта дори е поставена снимката на Краси Колев, който мината година спечели най-дългия и атрактивен етап от ралито и грабна наградата "UFO MEN"
    За това издание на ралито по мое настояване бе въведен вече и клас "Девойки", което е тактическо название и означава клас "Жени".
    Надявам се, девойките от България да не ни посрамят и да вземат участие !
    Те са без такса участие !!!
    Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 15-01-09, 14:41.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    До: Ендуро Рали България.

    Колеги,
    наближава времето за провеждане на Рали "България". Няколко български състезатели са изявили желание за участие, но моля да го направят ТУК официално до каря на тази седмица, като аз ще препратя заявката на колегите от Австрия.

    Необходими данни:
    - трите имена;
    - дата на раждане;
    - номер и дата на издаване на шофьорска книжка;
    - име на тим (ако двама състезателя правят такъв);
    - категория (мотоциклети или АТВ)
    - марка и кубици на машината;
    - тегло на мотоциклета (под 160 или над 160 кг.);
    - състезателен клас (мъже, ветерани-над 50 г, АТВ, девойки)

    Регистрация и етапи:
    Рали "България" започва на 22 май с регистрация и техн.преглед. Регистрацията приключва в 18:00 часа. Моля за точност, защото в това отношение европейците никак не се шегуват !!!
    Прологът е на 23-ти. Той е с дължина 30 км и се прави с цел да се свикне с навигацията по роудбук и да се изгради стартовата решетка за първия етап.
    Първи и втори етап - 24 и 25 май. Дължината на етапите е от 150 до 200 км на ден. Ползват се почти само меки черни пътища в Средна гора и Стара Планина.
    Всеки етап протича по следната схема:
    навигация за точно време - специален етап за най-добро време - навигация за точно време - специален етап за най-добро време - навигация за точно време.
    Схемата на състезанието е приблизително като по правилата на FIM. Имате на разположение регламентирано време, за което трябва да се придвижите до часовника на специалния етап. Съдиите ви викат на старта за специалния етап, когато наближи времето ви за стартиране. Всеки специалн етап е с дължина от 8 до 12 км и се кара на газ за най-добро време.
    Класирането за деня се оформя на базата на резултатите ви в специалните етапи, разбира се, ако нямате наказания за закъснения по време на придвижването за точно време между етапите.
    Почивен ден - 26 май.
    Трети и четвърти етап - 27 и 28 май. Етапите са както първи и втори.
    Крайното класиране се оформя от сбора на резултатите ви през четирите дни навигация.

    Настаняване и стартове:
    Старозагорски мин.бани
    Хотел "Ропотамо"
    Цена на двойка стая - 36 лв.
    Утре на мястото на този надпис ще има телефон за заявки
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      До: Ендуро Рали България.

      Ами след тоя анонс, как да не продължа традицията с участията ми в тоя тип състезания
      Жоро, записвай ме, а на лично ще ти пратя останалите данни

      Коментар


      • #4
        До: Ендуро Рали България.

        Първоначално публикуван от ТОДОР ХРИСТОВ Преглед на мнение
        Ами след тоя анонс, как да не продължа традицията с участията ми в тоя тип състезания
        Жоро, записвай ме, а на лично ще ти пратя останалите данни
        Благодаря, Тодоре !
        Следващият и моля един по един !

        Имаха интерес и колеги от Варна ...
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          До: Ендуро Рали България.

          Жорка, надявам се тази година на още по добро представяне на българските учасници мисля, че ще съм от тях, но след справка със съотборника от миналата година там съм само да намеря роудбук ,че миналата година ползвах на колегата,
          надявам се ,че не ме е заменил

          Коментар


          • #6
            До: Ендуро Рали България.

            Първоначално публикуван от KOLEV Преглед на мнение
            Жорка, надявам се тази година на още по добро представяне на българските учасници мисля, че ще съм от тях, но след справка със съотборника от миналата година там съм само да намеря роудбук ,че миналата година ползвах на колегата,
            надявам се ,че не ме е заменил
            Краси, имам два холдера от които единият е електрически, а другия - мануaлен. Мисля, че заради твоето отлично представяне през миналата година може да ти предоставя с удоволствие електрическия "Turatech"
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              До: Ендуро Рали България.

              И така, днес започнаха да пристигат състезателите, които ще участват в Ендуро Рали "България".
              Мероприятията започнаха с пресконференция в прес рума на БТА. Гостите проверяваха за последен път трасетата и не успяха да се включат в нея, но моя милост и ПР-ката на Crazy job Дима Тонева дадохме неоходимите разяснения за състезанието и отговаряхме на въпроси. Интересът от страна на журналистите беше голям !



              След това продължихме с частно събиране в TJ Club, където уточнихме подробности по протичане на ралито и най-вече въпросът с "веселите" момичета за почивния ден. На събранието бяхме: Президентът на TFC 85 Mr. Бернди (който чудесно си тежи на мястото, най-отляво), известният рали пилот Хели Фраувалнер, Гл.организатор - Дитер Грюн и аз.



              А лагерът вече беше започнал да се пълни.


              След обяд пристигна и единствения български участник - Стоянчо Козаров. Браво за меракът на това момче ! Искрено му пожелавам успех, но и натрупването на опит в карането по роудбук, пак му е достатъчно.


              От тук ще се стартира всеки етап.


              Последно пипване на машините преди утрешния пролог.


              ... и фешън прически от страна на състезателите !


              Някои от машините вече са в предстартовата зона. Направи ми впечатление този КТМ 250 - цвайка, но за по-спънатите трасета в България, този мотор не е никак лош избор !


              Холдери, трипмастери, всичко е Ready to race ! Този път заявка са дали 60 състезатели от Австрия, Холандия, Белгия, Германия, Словения, Италия, Хърватска. Има и 3 заводски тима.


              Дитер винаги е ухилен.


              Аксел Фоули. Никога не съм знаел истинското му име, но е стар наш приятел от триповете ни в Стара Планина и Родопите.


              Бернди ми обяснява трасетата и къде ще бъдат специалните етапи. Направо се чудя, как не го е страх, че ще ги кажа на някой ?!
              Ама аз така или иначе ще ги кажа на джуниърите ни и Ивка, защото те ще карат по тях заедно с ралито, тренирайки навигация по GPS.


              Главната съдийка на ралито се е курдисала с фланелка на Crazy job.


              Част от един от отборите. Има двама механика, едно техническо лице, което само дава акъл и т.н. И бирата в кръчмата свърши само за час.


              Администрацията вече е започнала да работи, а на преден план са подаръците за мен, Кокера и Данчо. Всякакви бутилки и вкусотии и разбира се, дежурното тиквено семе, без което не може.


              Всичко е зелено, та и аз започвам да се настройвам на такава вълна.


              Нашият добър приятел Валтер Щиглер също ще помага в организацията, както може. Например миналата година той и групата му караха по трасето да помагат, но най-вече изпиха всичката бира по заведенията покрай които минаваше етапът.
              Толкова за днес. Утре ще пусна инфо и снимки от пролога. Той ще бъде с дължина 35 км и ще започне в 16:00 часа. Ще взема да им предложа на гостите да обърнат дните като нас ...

              ----------------------------

              Я да взема да проявя и аз малко христовизъм ...
              Веднага в спортините сайтове днес излезе инфо за ралито, къде по не вярна, къде още по не вярна, но е разбираемо, материята за повечето журналисти е непозната, терминологията - също.

              http://sportni.bg/?tid=40&oid=2522823

              http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=358826
              Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 23-05-09, 01:36.
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                До: Ендуро Рали България.

                Успех при провеждането на ралито и стискам палци на Стоян Козаров за успешен дебют !

                Коментар


                • #9
                  До: Ендуро Рали България.

                  Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
                  Успех при провеждането на ралито и стискам палци на Стоян Козаров за успешен дебют !
                  Благодаря за пожеланията !
                  Стартът обаче на Стоянчо и на всички останали не бе много добър. Вчера на пролога навигацията беше много трудна и състателите до един закъсняха за специалния тест, като получиха полагащото им се наказание, та днес редът на стартиране бе малко странен, ама предполагам, че след днешния етап всичко ще си дойде на мястото.

                  Нямаше как снощи да пусна информация от вчера, защото до полунощ се разхождахме по болници, а след това уточнявахме подробностите по днешния състезателен ден. Имаше трима ударени. Един със счупени 4 ребра, друг със счупена ключица, а Аксел Фоули си строши китката. Спал съм само 3 часа снощи и едвам гледам сега, но ще ви покажа снимки от пролога и после ще почивам цели 4 часа до днешния етап, който стартира в 8:00 часа, тъй като е доста дълъг !


                  Прологът започваше чак в 16:00, ние не трябваше да губим време, затова качих на джуниърите и Ивка по един трак с шибана навигация и ги пуснах да се позабавляват из храсите около Стара Загора. В интерес на истината, всички се справиха прекрасно !


                  Разбира се, който не слуша, беше наказан според правилника !


                  Навигацията на трака от 80 км е приключила и вече чакаме старта на пролога на ралито.


                  Дори остана време Ивка да направи тест-драйв на новото "Шерко" 250 на Дитер. Да си призная, аз не го харесах изобщо, но всеки си има предпочитания.


                  И Така ... 16:00 часа. За пролога стартира първият състезател.


                  Ние, разбира се сме избрали най-подходящата позиция за снимане - край черешовата градина.


                  Първи премина Хели Фраувалнер, но ми направи впечатление голямаото закъснение, защото го очаквах определено много по-рано. Накрая за СТ закъснението му се оказа от 25 минути, което за 35 км се оказа огромно !


                  Спускане към с.Борилово. Повечето караха бавно, но ако знаеха, че толкова ще закъснеят ...


                  В дъното на кадъра е с.Змеево, заедно с вулкана над него. Красиво !


                  Първата по-голяма локва привличаше като магнит всички, макар че можеше и да се заобиколи лесно.




                  Прологът минаваше край западните квартали на града, т.е квартал "Лозенец". Иначе и тук е красиво.




                  Това беше пък вечерята.


                  За съжаление състезателите нямаха време да вечерят, защото вече бяха закъснели за специалния етап катастрофално !


                  Един от тях: "Боже, къде ли съм и накъде трябва да тръгна !?"


                  Специалният етап също беше повече ендуро, отколкото рали.


                  Това бе мястото, което причини на състезателите толкова много неприятности. Виждате дълбокия, затревен коловоз по средата на пътя. Той е дълбок около 40 см и почти не се вижда в началото ! Освен счупванията, днес поне 5-6 човека куцаха и не успяха да карат заради усукване на коляно. Неприятно !


                  Тук вече може да се дава много газ, но около 10 човека го правят наистина добре, останалите ... карат за кеф.


                  През рекичката към финала. Най-после !


                  Аксел със счупената китка. Имаше огромно желание да покара учителят по музика, но ... до тук. Вече е само зрител.


                  Е, това не пречи на гостите да се веселят, но снощи на масата имаше далеч по-малко бира от нормалното.


                  И накрая някои дори успяха да се "насмъркат" ... с инфие.

                  Това е от вчерашния пролог. Днес първи етап от 160 км премина безпроблемно, което е радостно ! Нямаше ударени и всички състезатели бяха много доволни от трасето. Стоянчо кара много добре, беше навреме и за двата теста, премина ЦП-тата също навреме и финишира успешно. Утре ще пусна снимки от днешния ден и класиранията, че май ми останаха пак около 3 часа за сън !
                  Лека нощ !
                  Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 25-05-09, 01:56.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ендуро Рали България.

                    Моля, г-н Хаджиев, продължете с разказа...
                    [CENTER][FONT=Impact][SIZE=3][I][COLOR=blue][FONT=Arial Black][URL="http://www.vromos.com/"][COLOR=red]VROMOS.com[/COLOR][/URL] [/FONT][/COLOR][/I][/SIZE][/FONT][FONT=Impact][COLOR=blue][I][SIZE=3][FONT=Impact][URL="http://www.t-max.bg/"][COLOR=orange]T-Max.bg[/COLOR][/URL] [/FONT][/SIZE][/I][/COLOR][/FONT][SIZE=3][URL="http://www.calmini.bg/"][COLOR=blue][I][B][FONT=Arial Black]CALMINI.bg[/FONT][/B][/I][/COLOR][/URL][/SIZE][/CENTER]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ендуро Рали България.

                      Гледам днес на няколко състезателя ( мисля от чуждестранните бяха) трака им минаваше покрай Телевизионния сервиз
                      Hristo Draganov
                      http://htftp.domainbg.com/HD/

                      И аз искам България чиста ! ! !

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ендуро Рали България.

                        Г-н. Хаджиев моля продължете темата.Чакаме репортажа с нетърпение.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ендуро Рали България.

                          Г-н Хаджиев, и ние чакаме... Падаме си по ралитата, така да се каже

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ендуро Рали България.

                            Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                            Г-н Хаджиев, и ние чакаме... Падаме си по ралитата, така да се каже
                            Г-н Хаджиев,май позабрави кирилицата напоследък,от тия 'интернационали'!
                            Вчера като го видях,псуваше на ЕСПЕРАНТО вече
                            Eвгени Филчев
                            Всичко което не ме убива, ме прави по-силен!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ендуро Рали България.

                              Извинявам се за голямото закъснение, но тези дни активно се разхождахме по болници, имахме и доста други задачи, та се налагаше да спя по 3-4 часа на денонощие. Каталясал съм както никога до сега и нямах нито време, нито желание да пускам информация. Сега ще опиша по-подробно първи и втори ден от навигацията, а утре, надявам се - останалите, ако партито по награждаването, разбира се не продължи до късно, както и се очаква.


                              Първата навигация щеше да бъде към яз.Жребчево, която изцяло покриваше трака на жените от "Crazy Job 2007", но решихме първо да се кара западния трак в Средна гора, тъй като предвижданията бяха за валежи, а около х.Каваклийка завали ли, става много лигаво и за големите стругове 160кг+ щеше да е кошмар.
                              Трасето минаваше по билото на планината през Каваклийка, Братан, х.Свежен, спускаше се към с.Александрово и после покрай Скобелево, Ясеново, яз.Копринка и Стара Загора състезателите се прибираха в Ст.мин.бани. Дължината на етапа бе 160 км със сравнително лека навигация и два специални етапа.
                              На снимката се вижда финала на 1-ви спец.етап.


                              Искам да благодаря тук на колежката Ива, която ем тренираше навигация, ем помагаше активно по молба на гостите в съдийството по време на първите два дни на ралито !


                              Финалът на етапа завършваше с преминаване на малко поточе за радост на снимащите.






                              Карайки по трасето, изпреварихме много мотори, но тук тази цвайка ни задържаше постоянно, докато райдърът и не се изсипа по едно време и го задминахме и него.


                              Колежката кара много стабилно и дори гостите я похвалиха, че се справя за жена отлично.


                              Това е старта на втори спец.етап. Състезателите са пристигнали рано и си чакат времето за стартиране.


                              Снимка за спомен с Хели Фраувалнер, който кара за втори път на ралито. Миналата година беше втори тук. Хели скоро се бе върнал от Рали "Монголия", където бе заел второ място в оверала и първо място в неговия клас (450 к.см.)


                              Трасето на спец.етап беше песъкливо и меко - истинско удоволствие за даване на газ !






                              Финал на етапа. Хели и Томас Бах (14-ти на Ерзберг) са с абсолютно еднакви времена !


                              Пътят от х.Свежен до Александрово е ужасен ! Спускане, изпълнено с всякакви по размер камъни, но вече свършва. Ня няколко места ми удари яко на джанта, но за щастие се отървах без спукана гума.


                              Голямо разочарование ! Туджа беше намаляла много и нямаше шоу.








                              Могилата до Копринка. Тук беше контролата. Интересна случка имаше тук ! Трябваше да сме пристигнали точно в 13:00 часа, състезателите - също. Отидохме точно навреме, отборът на "Ред бул - Кини" ни чакаше върху могилата чинно, а Хели Фраувалнер бе тръгнал вече без да бъде отметнат. "Уха-а, сега ще го накажем !" - помислих си аз, но не след дълго ми се обади гл.съдия и ми каза да му пиша, че е преминал, защото не може току така да се наказва точно Фраувалнер за няма нищо !


                              Ивка


                              Красиво !


                              Хей !


                              Тимовете обикновено се движеха в група.


                              "Смешното Шерко", както го нарече сполучливо Кокера.


                              Идат ! Много са !


                              Ето го и Стоянчо. Много добре кара нашият младеж през този ден !




                              "Колко ли ми остава още ?!" Отговорът беше - 50 км.


                              Всичко е ОК, показва организаторът Дитер.


                              Е, някои се поизсилиха повече на качването.


                              Този в средата е камикадзето. Днес вече не го видях сред стартиращите, нявярно се е качил някъде още по-кофти ...


                              "Какво става тука ? Няма ми лентата нещо ... "


                              Сравняване на списъците. Прави ми впечатление, че съдиите сверяват по 5-6 пъти списъците и данните за грешки !


                              Контролата стои на пост само 2 часа и тръгва. Който не е минал през това време се наказва. Такъв е правилникът на състезанието и мисля, че е много разумно това !


                              Етюд с КТМ.


                              Етюд с Хонда.


                              Познавате го всички - Румен. И той кара, кефи се, учи роуд бук навигация и снима едновременно.


                              ... и накрая - бира на Копринка с нашия стар приятел Валтер.
                              Хубав етап беше този, а и красив ! Нямаше нито един контузен и всички бяха много "хепи" дет се вика, но на другия ден ги чакаше големия ... досещате се.
                              Ендурото и сексът не са шега работа !
                              -------------
                              Животът се измерва с броят на издишванията !

                              http://sixdayscrazyjob.com
                              http://crazy-job.com

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X