Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро Рали България 2009

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ендуро Рали България.

    Навигация ден втори - яз.Жребчево.
    За мен този етап беше най-лек и приятен. Нямаше стръмни качвания и спускания, караше се край язовира и по река Тунджа по меки пътища, с една дума - кеф.
    Да, но се оказа точно обратното !


    Поради това, че имаше съмнение дали една бариера на втори спец.етап не е затворена, въпреки уговорката с тези, които я стопанисват, етапът беше преместен в дъбовата гора около село Люляк. Обадиха ми се измервачите на етапа, че не могат да намерят финала му, тъй като поради гъстата и ниска растителност GPS-ът им губи връзка със сателитите и се въртят на едно и също място като пумпали. Тръгнах по трака на газ с клубния Garmin 76 CX, защото нямаше много време и никъде не изгубих сигнал. Настаних времеизмервачите, но бях загрижен за две три места от спец.етап, на които едва не се пречуках. Бързо се върнах по трака обратно, за да предупреждавам състезателите да намалят поне на едното място, тъй като то беше след леко възвишение, завой и не се виждаше изобщо.
    Отидох там и заварих първата жертва (на снимката) да се търкаля в коловозите. За щастие, му нямаше нищо !


    За старата лисица Томас Бах бе достатъчен само един мой жест, за да се ориентира без дори да намаля скоростта.
    На пръв поглед ситуацията не е нищо особено, но под дълбоките коловози има дървени трупи, които горски работници са слагали, за да вадят затъналите камиони и влезеш ли в коловозите, вече си обречен ! А влизането става със скорост от около 100 км/ч, защото предо това има страхотна права и гладка отчсечка. Така предупреждавах много състезатели, но трябваше по някое време да напусна поста и резултатът е - 5 фрактури на петима състезатели (два счупени палеца, една ключица, 4 ребра и един крак). Много кофти !


    Ето, този идеално гладък път водеше към коловозите.






    И така, общо фрактурите станаха 8 за три дни. Състезанието продължава към река Тунджа.


    Пресевните на село Шаново. Отново красиво на фона на Стара Планина.


    Това мостче сме пускали не на едно състезание окло града, но входът му така беше обрасъл, че голямо въртене наставаше, докато го уцелят състезателите. Някои се врщаха чак на километър, за да сверят разстоянието точно ! Не е леко "занимание" това роуд бука !


    Тук е направо като на Париж-Дакар. Местните жители се радват на състезателите много.


    Тук щеше да е още по-хубаво, ако имаше вода, но реката вече бе пресъхнала от дългата суша.


    Начало на спец. етап 2. Тук майстор като Фраувалнер се изгуби и остана в класирането едва 16-ти ! Това вече е голям крах за него, защото Бах едва ли ще испусне предимството през следващите дни.


    Познато на повечето място - стената на яз.Жребчево.


    Заставах все на такива места да снимам, че за гостите да останат повече впечатления чрез кадрите ми от красивите места, тъй като по време на състезание, едва ли са видели нещо ...


    Всички бяха единодушни, че България е страшно красива страна !


    Потопената църква. Лятото тя отново "изплува".






    Стига красоти, време е за бира !


    Валтер ми декорира мотора с букетче, а аз неговия с коприва и се започнаха едни простотии, напълно в мой стил.


    Правя показно как се минава река без камъни.


    Ами да с плъзгане по водата на висока скорост ! Май тук нещо не се получи много, ама пък е красиво.


    И докато чакаме състезателите да пристигнат, за да ги снимаме ...


    ... съм измисли вече друга простотия.


    Накрая свалих и слипа, но се оказа, че имало жена сред австриците. Набързо изимпровизирах това, че каската ми беше много далече !


    Вече състезателите започнаха да минават и интересът се прехвърли където трябва, за да се облека спокойно.


    Това преминаване много ми допадна. Красиво !
    Ами, това е репортажът ми от първите два дни навигация. Беше много готино и красиво, само да не бяха тези 8 бр. фрактури, но ... "на война, като на война", както казва Дитер.
    Сега лягам, че вече отива към 4:30, а само след два часа и половина ще ставам пак.
    Ако има грешки в поста ми, то те ще са технически, така че дори някой не толкоз отворен модератор ще може да ги оправи.
    Извинявам се, едвам гледам вече ! Утре - повече.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #17
      До: Ендуро Рали България.

      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
      И така, общо фрактурите станаха 8 за три дни. Състезанието продължава към река Тунджа.
      Жоре, това нормално ли е...
      Или се дължи на формата с висока скорост...макар, че и при нашите навигации 100 км./час където позволява са си нормално...

      Дай (кат се наспиш другата седмица) един анализ на какво се дължи това.
      Mitsubishi L200 DobbleCab

      KTM XC 450 RW 2009
      KTM 350 SX 2011

      Коментар


      • #18
        До: Ендуро Рали България.

        Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
        Жоре, това нормално ли е...
        Или се дължи на формата с висока скорост...макар, че и при нашите навигации 100 км./час където позволява са си нормално...

        Дай (кат се наспиш другата седмица) един анализ на какво се дължи това.
        Още сега ти отговарям, Мики (сиксти фор), защото днес отменихме втори спец.етап по билото на Стара Планина поради обилния дъжд.

        Аз мисля, че многото инциденти се дължат главно на две причини.
        Първата е, че много от гостите не са карали в продължение на дълъг период от време, съответно рефлексите им са се позагубили, а от там и точната преценка за ситуацията, а това знаете всички до какво води, особено на състезание !
        Втората причина според мен се дължи на "заразителния" пример, който дават 5-6 състезатели, които пък от своя страна са на много високо ниво и останалите се мъчат наивно да им подражават.
        Водачът до момента Томас Бах каза снощи, че той най-напред си осигурява сигурността и едва после тръгва да гони скорост, разбира се в границите на възможностите му.
        Ето, така трябва !
        Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 30-05-09, 00:42.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #19
          До: Ендуро Рали България.

          И така, днес вече се понаспах и е време да приключа с репортажа от ралито. Продължавам с ДЕН ЧЕТВЪРТИ:

          Етапът: Баните - Змеево - Ягода - р.Туджа - Копринка - Дунавци - Узана - Шипка - Бузлуджа - Енина - Мъглиж - Ст.Загора - Баните.
          Дължина - 170 км

          За съжаление от този ден нямам много кадри, тъй като почти цял ден се занимавах с отварянето на една бариера по пътя Бузлуджа - Енина. Тук искам да благодаря на моите приятели от Казанлък и Енина, които съдействаха това да стане, а на Филчев (Коча) и Ибрямчето искам да изкажа моите най-големи благодарности, че дойдоха и бяха готови, ако не намерим кой да отвори бариерата да пренасяме моторите през нея.


          Е, пак свършиха работа пичовете, записвахме с тях преминаващите състезатели. Така ми беше наредено от щаба !
          Много интересна "плаваща" контрола бяха измислили организаторите. Тя бе в определени интервали от време по различни места на трасето и записваше кои състезатели са преминали от там. Разбира се, състезателите трябваше да преминат точно в определеното за това време !


          През този ден Румен много снима. Снима и от ръка и с хелмет камера, а вечерта състезателите с удоволствие и интерес изгледаха сглобения материал.


          Помествам няколко снимки от преминаването на река Тунджа. Имаше и по-плитко място, но никой от състезателите не прояви творчество да го потърси.


          Първият състезател вече е преминал, след като моторът му загасна по средата на реката.


          Голям късмет извадиха някои, след като се гръмнаха с висока скорост във водата.


          Адвенчъра премина като кораб.








          Имаше време да се преместя само до старта на спец.етап 1 (барата до с.Шипка - Узана)


          Тук се смях от сърце на непохватността на някои състезатели, които нямат грам опит в ендурото, на рали карат много добре. За тях преминаването през някаква елементарна дупка беше голям проблем.






          Гостите с любопитство изгледаха как ще премине Стоянчо, но те не знаеха, че джуниърът дори има повече опит в ендурото, отколкото в ралито и това за него е като детска игра.


          Чътвърто време даде Стоян на този етап !!! Ако не бе голямото му закъснение през втория ден на спец. етап, където обърка навигацията, българинът навярно щеше да се бори за класиране в призовата тройка на оверала. И това ще стане вярвам през следващата година, когато Стоянчо ще е само на 18 години !


          Бързакът Хели Фраувалнер е угрижен. И той обърка навигацията на предишния етап и не влезе дори в шестицата, но "това е нормално" - заявиха гостите - "кросистите не са сред добрите навигатори."


          "Smoker's Team", както ги кръстих тия двамата аз. На всяка пауза лапваха цигарите, но бяха веселяци. Заявиха, че са дошли само на разходка по роуд бук. И такива ги има.


          След като всички преминаха бариерата, бързах да настигна групата за още снимки, но на ръба на една вада по пътя, спуках предна гума и след като я направих, вече бе останало време само за една шкембе чорба и една бира на "Червената бензиностанция" до Мъглиж.
          Ето я бирата, включена в етюд с КТМ. Тук "Каменица" да почерпят !
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #20
            До: Ендуро Рали България.

            Браво, много добре сте си изкарали
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #21
              До: Ендуро Рали България.

              ДЕН ПЕТИ:
              Етапът: Баните - Ст.Загора - на изток по Тунджа - Жребчево - Н.Загора - Ст.Загора - Баните.
              Дължина на етапа - 220 км.

              От този етап сигурно имам най-много кадри, тъй като категорично заявих, че не искам да се занимавам ни със съдийство, нито с контроли. Е, гостите ми го върнаха, като ме помолиха учтиво, когато бях с мотора по средата на трасето, ако имам желание да разходя този ден "царската дъщеря" с джипа. Нямаше как да откажа.


              И тук някои си имат талисмани. Този явно помогна на Макс Ентуис в края на краищата да заеме второто място в оверала.




              Атрактивни изпълнения на някои състезатели.


              Като видя този кадър, Хели Фраувалнер възкликна: "Това същото го имаше, когато карах на ралито в Аржентина ! Дали не сънувам или е дежа ву ?!"
              Отговорих му, че може и да е от червеното вино.


              Адвенчърът през този ден катастрофира със състезател на тима на Хускварна. Последствията бяха - счупена китка на водача на Хускварната.


              Яко газ надолу ...


              ... а после нагоре по газопровода. Изглежда стръмно, но в действителност не е така.


              Пак там.


              Най-накрая Хели влезе във форма. През този ден все си почиваше доста преди специалните етапи.


              Спускане към равното старозагоско поле.


              Един от "струговете", който е по-подходящ за пустинята.


              Спускането е БАЯ стръмно, но майсторите си го карат на газ.


              На асфалта по-долу мислих, мислих около 3 секунди и превърнах отново каптивата в оф роуд машина.


              Брифинг преди спец.етап 1.


              Тази пищна дама бе главния времеизмервач на ралито. Нямаше транспондери, но резултатите бяха изключително точни, излизаха навреме и никой не подаде контестация през цялата шестдневка !


              Този млад пич също кара яко и атрактивно, но поради липса на опит, не успя да се класира напред.


              Нашият приятел с гривата. Вечно беше усмихнат.


              Приятелката на Макс винаги го следваше по трасето с джипа на австриците, а преди всеки тест го милваше по играчката.
              ... искам да кажа по катеричката, която бе закрепена на кормилото на мотора му.


              Другият брат на "гривата". Интересна личност ! На награждаването ще ви покажа и бащата, който заедно със синовете си беше сглобил тим "Каменица".


              За Хели обаче състезанието е като война. Той воюва докрай и през този ден благодарение на добрите си резултати си възвърна челните позиции.


              Серия кадри от специалния тест. Първи тест бе доста бърз и това се вижда от снимките.








              Томас Бах. Той е наистина потомък на знаменитата музикантска фамилия, но каза, че най-добре свири на "Акрапович" !


              Стоянчо дава яко газ и отново стана четвърти !


              Вечерта на брифига, когато показаха филма от деня, всички бурно аплодираха нашето момче ! Стоянчо влизаше в завоите на такава скорост и дрифтеше така умело, че всички станаха прави, за да изразят възхищението си ! Кеф ми стана и на мен, голям кеф !


              Жребчево ни посрещна отново с красиви гледки.


              Хели бе пристигнал далеч преди другите и вече го избиваше на дрямка. Питах го на български: "Какво се е опънал като рязан читак", а той ме попита съответно какво е това "опънал". Отговорих му, че е много дълго за обяснение.


              Тимът на "смокърсите" вече се бе увеличил с още трима. Много се смяха на тази снимка на брифинга вечерта всички !


              Съдията е "железен" !


              Хели е отново съсредоточен. Предстои му втори спец.етап и той е много решаващ, защото е по-дълъг.


              Ето го и старта му.


              ... и малко след това.


              Спокоен мъж е Томас Бах. Преди старта няма и помен от напрежение в него. Само веднъж го видях ядосан, когато падна в едни коловози. Голямо ритане и псуване удари той тогава, защото беше наближил вече Фраувалнер.


              Стоян Козаров. В това момче има много бъдеще и всеки ден тръгваше да кара с огромно желание !
              - Сега се уча и това състезание ми е много интересно и полезно - заяви младежът.


              Като ме видяха от къде минавам с паркетника, гостите ми лепнаха този надпис на задното стъкло.


              Поредният ми етюд с шлем и крава отново много разсмя състезателите вечерта на разглеждането на материалите от деня.


              Стоян трябваше все да стартира последен, защото вдигаше прах, колкото стадо разгонени крави.


              Ето го и на старта.


              А това е Бах, който караше КТМ 400 ЕХС, но за майсторите няма значение толкова мощността. Защо е майстор, ще ви разкажа друг път от взетото по-късно интервю с него.


              Га-аз по равното поле към Нова Загора.


              Тук искам да благодаря на нашият приятел Васко от Нова Загора, който е "голяма клечка" в полицията, а и наш колега от ендурото ! Благодарение на него и шефа на полицията в града, беше осигурена охрана на състезателите при преминаването им през един от кварталите на Нова Загора, който се смяташе за по-опасен.
              Тази снимка всички си я искаха за спомен, че да показвали на полицаите в своите страни, как се отнася в България полицията към ендурото !
              И тук си премълчах тактично.


              Обещах на този германец, че ще се обадя на фирмата да му изплати поне един милион за реклама на продукта, но като гледам, че не съм фокусирал много добре, я вземе половин милион я не ...


              Не знам защо този много ми приличаше на композитор, но така и не го попитах.


              Красоти край Жребчево.
              Всъщност не знам как изглеждат кадрите от свестен монитор, че ги гледам на монитор на лаптоп и нямам реална представа за тях.
              Дано ги бива !
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #22
                До: Ендуро Рали България.

                Страхотни са снимките,
                жалко че имаме само един БГ участник.

                Коментар


                • #23
                  До: Ендуро Рали България.

                  Снимките са невероятни!
                  Благодаря за страхотния репортаж.
                  Per aspera ad astra.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ендуро Рали България.

                    Има още интересни неща и от награждаването, но точно преди да пусна последния си пост, знаете по закона на Мърфи какво става ... редиш, редиш картинки и чукнеш по невнимание без да искаш друг клавиш !
                    Е, нищо. Ще продължа рапортажа утре вечер от Кипър, където ще отида да си почина малко и да посъбера материал за друг репортаж.
                    До скоро !
                    Благодаря за похвалите !
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ендуро Рали България.

                      И така, здравейте от Индия !


                      Тук е интересно, подложили са ме на натоварена развлекателна програма и едвам тази нощ останах малко по-свободен, та да си довърша репортажа от ралито.

                      И така, дойде ред за ДЕН ШЕСТИ:
                      Маршрут: Баните - Ст.Загора - Оряховица - Николаево - Лява река - Череша - Плачковци - Зимница - Шаново - Змеево - Баните.
                      Дължина на етапа - 175 км

                      Прогнозите бяха за дъжд през този ден, но се надявахме той да закъснее и да завали след обяд, когато вече няма да има толкова значение, защото състезателите ще се прибират към финала.
                      Преди старта капна малко и спря, дори облаците се поизчистиха.
                      Отидох направо на 1 спец.етап, който прекосяваше Средна гора между селата Змеево и Шаново. Етапът беше по мек горски път, по който тук-таме имаше коловози и канали, изкопани от дъждовете, но се преминаваха и на скорост, стига да не си хептем смотан.
                      Сутринта имахме разправия с дървари - турци, които не искаха да освободят пътя на спец.етап, но след като им се обадих, че Ахмет Доган и той ще кара, събраха разхвърляните насечени дърва от пътя само за 5 минути.


                      Ето го човекът с катеричката. И през този ден той кара много добре !


                      Стоянчо отново се представи много добре, въпреки че този етап не бе много подходящ за по-малкия цолаж гуми на АТВ-то.


                      Ех, как ме е яд и мен за този втори ден, когато обърка нашето момче навигацията ! След това всичко беше шест, ама ...


                      Ето го и Дитер със смешното "Шерко". Той затвяряше състезателната колона отзад и внимаваше да няма някой пострадал. В това отношение организаторите са железни ! Има екип, който минава преди състезателите и такъв, който минава след тях. ТАка, щом Дитер се появеше, това значеше, че всичко е ОК.
                      Трябваше да местя към втори спец.етап и аз, за да проверя как е обстановката по билото на Стара Планина. Щом навлязох в Прохода на Републиката, започна да прикапва леко дъждец. Около Лява река направо заваля, а по пътя към Череша вече дъждът беше пороен. Едвам изкарах нагоре, при все, че съм с лек мотор. Така се беше разлигавил горния слой, че все едно караш по лед. Обадих се на организаторите те да преценят дали да продължи състезанието, но знаех, че едва ли ще пуснат големите стругове по-нататък.
                      Така и стана. Денят приключи преди Лява река, а състезателите се прибраха по асфалта към баните.


                      На мен пък ми излезе малко работа и когато и аз пристигнах в "Извора", организаторския банкет точно вече се заформяше. "Тоя дъжд дойде точно навреме !" - сподели радостен Ади и си поръча Бургас 63 + бира "Загорка". Щом Ади употребяваше точно тази комбинация, това значеше, че работата вече е приключила и всичко е ОК.


                      "Wow, very nice girl !" - възкликваха гостите след като видеха тази девойка, а Томас Бах направо си поръча каса бира от раз. Така си беше, няма шега.
                      Идваше ред на награждаването !


                      НАГРАЖДАВАНЕ:


                      Награждаването при западняците е една весела и тържествена церемония, която за съжаление ние не можем да постигнем, тъй като всички, които не получават призове при нас си тръгват демонстративно веднага след състезанието и за награждаването остават една шепа хора. Макар Дитер - главният организатор да му дръпна дълга всъпителна реч, в която спомена дори чистачката от хотела, всички слушаха с интерес и никой през това време не гъкна дори !


                      Залата събираше деветдесет места, колкото бяха и гостите на хотела, всички от състезанието.


                      Дойде ред и на Ади да съобщи резултатите. Ади по професия е полицай и много разчитат при организацията на него, защото всява респект.


                      За съжаление някои награди не мога да коментирам, тъй като бяха обявявани само на немски, но по-важните и тези, които бяха обявявани заради нас на английски са ми ясни.
                      Например, не знам "четката" за какво получи този приз, но явно е трябвало. Може би заради това, че е готин и винаги усмихнат ...


                      Сега, след като видях снимката на този младеж, който караше много добре се сещам, че може би награждаването започва от шесто място ?!


                      Хели Фраувалнер получи много призове и награди. Тази е за трето място. Тя бе съпроводена с кафе машина, та като се загуби в гората, да може да си вари кафе поне. Много грешки направи любимецът на Австрия в навигациите на отделните дни !


                      Това пък е победителят при "стругарите" ! Той кара КТМ "Адвенчър" 990 и много добре се справяше с него !


                      Най-възрастният участник беше на 68 години и се казва Валтер. Накрая и той удари скоро чупената си ръка, но каза, че ще му мине, както всеки път до сега. Той пък получи като бонус към наградата си шоколадче !


                      Хели стана победител и във ветеранския клас. Той е на 51 години и преди доста време е бил 5-ти в света по мотокрос.


                      Ето го и Стоян Козаров. Това момче изпълни чужденците с кеф и уважение, когато го гледаха по специалните етапи. Вечер по време на брифингите, всички чакаха да видят на видеото неговите дрифтове и бурно го аплодираха.


                      И сега направиха същото, изпратиха бъларинът с овации ! Браво, Стоянчо !


                      Награди при тимовете. Ето ги готините баща и двамата му синове ! И мама беше там, но тя се явяваше като механик на отбора, предимно ги снабдяваше с бира.


                      И тимът победител. Това е отборът на братя Бах "Ред бул - Кини". Заслужиха си го пичовете ! И тримата караха много добре.


                      А това е призовата тройка в оверала. Победител стана Томас Бах, следван от Лудя Макс, а трети е Хели Фраувалнер.
                      Накрая ще ви пусна и едно интервю с Томас Бах. Мисля, че си заслужава.


                      Всички призове бяха вече раздадени. Останаха само два пакета, в които имаше нещо тъмно... Дитер взе единия и обяви, че в края на краищата, "Шеркото" се оказал един много здрав мотор, след като издържал краш-теста, който му направи Ива точно преди първи етап. Само стойката за холдера и трип мастера нещо била лабава, но щели да поработят по нея още, така че, веселата награда, която се връчва всеки път на това състезание беше за колежката.


                      Изкривената стойка бе това, поставена на мраморна плочка ! Аз я приех с благодарност поради липса на титулярката и всички се смяха много ! Да напомня, че минала година точно аз бях носител на същата награда, когато си счупих калника при една от пробите на тестовете. Получих предното му парче по същия начин, подписано от всички участници.


                      Благодарих от името на Ива за приза и казах, че тя далеч не е тествала всички марки мотори, като възнамерява да го направи догодина. Състезателите отговориха, че ще дойдат всички с "Шерко", че вече е тестван.


                      Дойде ред и на другия пакет. Тогава напълно сериозен, Дитер се обърна към мен с думите: "Това е благодарност на TFC 85 към Crazy job за съвместната ни работа и помощта, която получихме от вас. Нашият клуб е платил 1200 евро за стаите на Crazy job в хотела, в който вие сте настанени на "Ерзберг Родео", т.е. 50% от стойността им, като по този начин изразяваме огромната си признателност към вас !"
                      Това наистина беше голям жест към нас и се радвам, че приятелите ни оцениха безсънните нощи и тичането по време на шестдневката, а и по време на подготовката и !


                      Наистина се зарадвах много, благодарих им от сърце и накрая добавих в унисон на шеговития тон на вечерта, че за догодина мислим да се настаним в "Хилтън" ...


                      Традиционната снимка за спомен на всички организатори на състезанието. Състезателите ни аплодираха, което значи, че всичко е минало ОК !


                      Ето и двата приза, които получи нашия клуб. Отначало доста се вайках, когато Ивка потроши стойката, но сега като гледам колко хубаво стои на пиедестал се радвам, защото кой знае как щяха да се мъчат горките организатори да присъдят тази награда, след като аз не си строших нито един калник тоя път ?!


                      И така, приключи едно хубаво ендуро състезание - "Ендуро рали България 2009". То стана вече традиция да се провежда край Стара Загора и навярно ще има през следващата година и трето издание тук, защото на всички състезатели много има харесва ! Е, дванадесет човека си тръгнаха с различни фрактури, но това е положението. Аз вече изкоментирах причините по-горе. Жалкото е само, че имаше един български участник за срам и позор ! Още веднъж, браво на Стоян Козаров ! Споразумяхме се с Дитер той да кара без такса, защото това момче си заслужава уважението. Все уверявах чужденците, че карането по роуд бук не е типично за нашите състезатели и те са много леви втази материя, а не беше така. Кара се в други страни, правят се подобни ралита в България, а тук освен Стоянчо, никой друг не дойде да кара ! Много неудобно ми стана накрая, когато раздадох без да се усетя на състезателите листовките, които Тодор ми изпрати за това рали:
                      "BALKAN OFF-ROAD MARATHON 2009"
                      Всички ме изгледаха странно и аз тогава чак се усетих за какво става въпрос, ама ... познайте дали някой от тях ще дойде, щом ние не уважаваме тяхното състезание ?!!!
                      Време е да си вземем поуки и да не делим състезанията на "наши" и "чужди", защото така след време никой няма да ни уважава и няма да кара при нас !
                      Затова Crazy job има много приятели в Европа и караме без такси навсякъде, защото ние също правим реверанси към приятелите и приятелите са за това, за да ги ценим и да ги уважаваме !
                      (чакай да ви светна някоя крушка, докато Митков не ги е прибрал в Харманли )

                      Искам накрая отново да благодаря на нашите приятели от австрийския клуб TFC 85 за жеста, който направиха за нас, както и на членовете на клуба ни: Кокера, Данчо, Жасмин, Иван и Ива, които взеха участие в подготовката на трасетата и при провеждането на състезанието !
                      Блгодаря също на кмета на Старозагорки мин.бани и на кметовете на околните села, които ни съдействаха изцяло и добронамерено !
                      Благодарности и към полицията, която не ни създаваше никакви неприятности и също ни съдействаше повсеместно !
                      Ами, това е от мен.

                      ПП. И понеже съм чувал, че на лъжата краката били къси, искам да призная, че първата снимка не е от Индия, а от индийски ресторант в Кипър !
                      Благодаря и на вас за вниманието !
                      Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 02-06-09, 02:45.
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ендуро Рали България.

                        Поздравления за единствения български участник - освен, че е натрупал опит е спечелил уважението на останалите състезатели и организаторите.

                        Снимките от награждаването са красноречиви за оценката на състезанието - всички са щастливи и доволни, дори и потрошените. Което пък ми напомня за едни други години и един друг спорт, когато "последния манш" беше най - чакания - след награждаването всички се събирахме /дори и потрошените/ и купите тръгваха на обиколка около всички отбори и състезатели, като биваха редовно допълвани с кой каквото има подръка, когато бъдеха пресушени

                        Благодаря на Жоро Хаджиев за интересния репортаж и се надявам догодина пак да има издание на Рали България.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ендуро Рали България.

                          Тези австрийци знаят как да се веселят и да направят купона на всяко състезание. Безспорно мога да твърдя, че това за мен беше най-приятното състезание с приятелска атмосфера, в чиято организация съм имала честта да участвам. Много се радвам че се запознах с всички тези хора и безкрайно много съжалявам, че не успях да остана докрай за да си получа приза Поне Жоро е успял да улови неповторимата еуфория на купона на награждаването и интересните моменти от състезанието. Особено много ми харсаха "красотите около Жребчево" и задължително ще трябва да направиме клубна тренировка по тези тракове, понеже някои от тях не съм карала
                          DCRT®

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ендуро Рали България.

                            Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
                            Поздравления за единствения български участник - освен, че е натрупал опит е спечелил уважението на останалите състезатели и организаторите.
                            А Стоян май няма и 18... Браво на него и браво на Жоро за жестокия репортаж!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ендуро Рали България.

                              Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                              ...
                              Все уверявах чужденците, че карането по роуд бук не е типично за нашите състезатели и те са много леви втази материя, а не беше така. Кара се в други страни, правят се подобни ралита в България, а тук освен Стоянчо, никой друг не дойде да кара ! Много неудобно ми стана накрая, когато раздадох без да се усетя на състезателите листовките, които Тодор ми изпрати за това рали:
                              "BALKAN OFF-ROAD MARATHON 2009"
                              Всички ме изгледаха странно и аз тогава чак се усетих за какво става въпрос, ама ... познайте дали някой от тях ще дойде, щом ние не уважаваме тяхното състезание ?!!!
                              Време е да си вземем поуки и да не делим състезанията на "наши" и "чужди", защото така след време никой няма да ни уважава и няма да кара при нас !
                              Затова Crazy job има много приятели в Европа и караме без такси навсякъде, защото ние също правим реверанси към приятелите и приятелите са за това, за да ги ценим и да ги уважаваме !
                              Жоро, не си прав ! Никой не дели състезанията на "наши" и "чужди" !
                              Миналата година двама българи караха по роудбук въобще и двамата участвахме в "Рали България"
                              В момента сме 5 състезателя, единият е бил при теб ! Пламен Йоцов кара с техника на Събин, аз и Борис Червенков бяхме контузени, Петър Ценков има сериозни проблеми ( става дума за живота на сина му), Краси Колев няма оборудване и това сме всички
                              След като нямаме в България този тип състезания от къде да дойдат състезатели, знаеш, че оборудването е над 1000 лева...
                              Още един от проблемите е, че тази година състезанията са на много гъсто, хората вече се замислят за разходите си, а и малко от тях могат да си отделят цяла седмица ( 5 работни дни) за състезание...
                              Аз лично много харесвам това състезание и хората, които го организират, миналата година стартирах на седмия ден след операция на коляното... Просто понякога няма как...
                              Поздравления за професионалните снимки и успешното състезание

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ендуро Рали България.

                                Жоро, казвай дата за 2010-а, че станахме много българите с "тетрадки" и ни трябват тренировки
                                За "Баха Саксония" вече сме три АТВ-та и четири мотоциклета

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X