От: BG X-Enduro Championship Кърнаре 25-26 април 2015г
Понеже не съм участвал на никакво състезание досега имам два въпроса: Записването за клас "Полянка" в началото на темата пише, че е до 10 часа в деня на състезанието, това още ли важи? И второ, какви са техническите изисквания към мотоциклетите и екипировката?
От: BG X-Enduro Championship Кърнаре 25-26 април 2015г
И един въпрос от публиката... Има ли координати на атрактивните дестинации от навигацията на "Хобитите" в събота, или да разчитаме на упътване от местните?
От: BG X-Enduro Championship Кърнаре 25-26 април 2015г
Красимир Джантов.
Клас - застаряващи младежи.
Номер - без значение, по възможност някакъв по лесен които мога да запомня.
Търся някой към който да се прикача? Имам GPS, но това не ми пречи да се губя постоянно и непрестанно. Не е длъжен да се съобразява въобще с мен.
За предпочитане е да паднеш на тревата или в калта, отколкото на асфалта!
От: BG X-Enduro Championship Кърнаре 25-26 април 2015г
Как вика Змея - поздравления, голяма емоция беше и мннного добре си изкарахме. Само да не направиш грешката трака от Експерт догодина да го караме Хоби Ще има умрели хобити по трасето
ОБЩИ УСЛОВИЯ
...... 7. Заобикаляне на задължителен участък – 1 час
8. Пропусната контрола – 1 час
....
На финала НИКОЙ не проверяваше за наличието на контрола по моторите.
No help зоната беше пропусната от много колеги, които поради тази причина нямат и взета контрола.
В официалното класиране обаче това не е отбелязано.
Нямаше да пиша по темата, защото това не промяна с нищо моето класиране и не съм заинтересован, НО Знам, че г-н Пачарозов много обича нещата да са изчистени с класирането, за справка, темата за Кърджали.
От: BG X-Enduro Championship Кърнаре 25-26 април 2015г
Браво! Много добро състезание. Пачарозов се е представил на ниво, но според мен, е хубаво да се помисли за привличането на опитни колеги организатори. Смятам, че ще се намерят такива всеотдайни колеги.
Сега след като вече излезе и официалното класиране, ще си позволя да запитам следното:
На финала НИКОЙ не проверяваше за наличието на контрола по моторите.
No help зоната беше пропусната от много колеги, които поради тази причина нямат и взета контрола.
В официалното класиране обаче това не е отбелязано.
Нямаше да пиша по темата, защото това не промяна с нищо моето класиране и не съм заинтересован, НО Знам, че г-н Пачарозов много обича нещата да са изчистени с класирането, за справка, темата за Кърджали.
Контролата запиваше всеки минал приз нея г-н Илчив.
Пък за "изчистените неща" ще ти кажа че в Кърджали работеше екип от 50 човека със всички глезотии по измирвоне на времената.При мен имаше 2 човека при наличие на 180 състезатели и всички грешки се коригираха на момента.
МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256
Коментар