Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БФАС и траял състезанията!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: БФАС и траял състезанията!

    Първоначално публикуван от getdown Преглед на мнение
    Защо като не си състезател, и не си дал парички на БФАС да не може да си страничен човек, които може би знае за какво става дума, и поради факта, че не го познават, какво... той няма право на глас! ...
    Ако някой ще се цани за адвокат с претенции да ми решава проблемите, съвсем близко до ума е, че ще искам да знам кой е той и каква му е "квалификацията", за да мога да преценя дали наистина има намерение да защитава моите интереси или в същност си преследва някакви си негови цели ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #17
      До: БФАС и траял състезанията!

      Уважаеми nitro, очевидно имаш грешна информация относно този си пост: P.S.2 Незнам дали се интересувате и от други моторни спортове и дали сте запознати какво стана с "Драг" състезанията?
      Като стана популярен "Драга" синчето на президента на БФАС Янакиев-младши направи Драг федерация.... НО хората си му теглиха една голяма май...а и си направиха своя и от години са си много добре.
      За "Дрифта" - http://www.bfas-bg.org/drifting_committee.html БЕЗ КОМЕНТАР !
      За това да те информирам.
      1.Да наистина Гого е регистрирал това ЮЛ. НО се съмнявам че въобще ти е ясно точно какво е станало и причината за разпадането на групата му. Очевидно си и по незапознат с хората които в момента организират драг състезанията защото иначе ще си на ясно че вражда няма и отношенията са повече от приятелски и въпреки небагоприятната година аз мисля че те ще намерят решение да не са зависими от място на което да правят състезания. Но понеже си вътре в схемата звънни им и ги питай какво е станало на времето.
      2.За дрифтинга когото аз съм мислил за дрифтинг /2001 г./ ти най вероятно си имал други потребности /факт дрифт фрумът е от 2006 г. и за него трябва да цунете ръка на Явор/.
      3.Относно информацията ти за клубове и състезатели 510 лични лиценза х 100лв. и 84 клубни х 600лв.
      4.За преминаването на оф роуда към БФАС не съм компетентен тук има други хора които следят исторята в оф роуд те могат да напишат кой и защо го е вкарал в БФАС.
      Колега точно заради такива кьор фишеци без стойност в България всичко е една празна хипрбула не само в спорта. Желателно е по-принцип когато някой дава мнение то да бъде проверено, а не чул не до чул да се пишат постове и да се търси сензация. Която обаче в крайна сметка вреди на теб лично като потребител в сектора автомобилен спорт вместо да се гради то се разделя и размива, всеки казва "дръще крадеца", но не гледа той къде е в схемата и какво прави. За мен винаги е било приоритет да спазвам правилата на играта в противен случай живота става сложен и губиш единствено ти.

      Коментар


      • #18
        До: БФАС и траял състезанията!

        Ама и вие го грабнахте човека...
        ПРАВЕТЕ СИ КЕФА БЕ ХОРА!!!!!!!!!

        Коментар


        • #19
          До: БФАС и траял състезанията!

          С две думи , някой ще каже ли , дали и през 2010 ще има ЛЮБИТЕЛСКИ състезания , като тези в Лазарово, Тетевен, Самоков и Приморско ?
          Ако се провеждат , трябва ли да се спазват указанията на БФАС ?
          Или , ако има някакъв начин да са неЗависими от БФАС там няма да се допускат лицензирани състезатели , защото ще им бъде отнет лиценза ?

          Коментар


          • #20
            До: БФАС и траял състезанията!

            ПРАВЕТЕ СИ КЕФА БЕ ХОРА!!!!!!!!!
            SUZUKI SAMURAI
            http://htftp.domainbg.com/icofresh/a...m/new-logo.jpg

            Коментар


            • #21
              До: БФАС и траял състезанията!

              Коакъв ви е проблема,ако има спонсори ще има и състезания като Лазарово,тетевен и Самоков.Тези състезания не зависят от никаква федерация,ако лицензирани състезатели не карат на тях не е болка за умиране,и без тях стават страхотни състезания.Техен проблем е да навият федерацията да им разреши,щото публиката е на такива състезания,и докато не дойдат да карат с любителите и да ги побеждават ,никой не може да повярва че са професионалисти и са най-добри.

              Коментар


              • #22
                До: БФАС и траял състезанията!

                Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                Коакъв ви е проблема,ако има спонсори ще има и състезания като Лазарово,тетевен и Самоков.Тези състезания не зависят от никаква федерация,ако лицензирани състезатели не карат на тях не е болка за умиране,и без тях стават страхотни състезания.Техен проблем е да навият федерацията да им разреши,щото публиката е на такива състезания,и докато не дойдат да карат с любителите и да ги побеждават ,никой не може да повярва че са професионалисти и са най-добри.
                Лицензиран състезател не значи, че е професионалист. Професионалист е състезател, който се състезава и получава пари за това. Хората , които се състезават в т.н. шампионат към БФАС си правят сами колите плащат си разноските, лицензите и щетите. С две думи те са любители, като всички останали.
                Професионалист не е равнозначно на перфектен, много добър, господ състезател. Да, професионални състезатели са само най-добрите, и те стават заводски пилоти.Такива в родния оффроуд няма! Много колеги в различни теми са го писали обяснявали и повтаряли, обаче няма кой да чете, или не иска да го разбере.
                А хората си спомнят, кой спечели първото издание на Лазарово - Пламен Йоцов/Траян Траянов. За това , че такива състезатели липсват на тези състезания търси причината на друго място. Повярвай ми, че не е защото ги е страх от теб, не е и в БФАС.

                Коментар


                • #23
                  До: БФАС и траял състезанията!

                  Мда само че има закани от страна на федерацията за глоби на всеки решил да организира самостоятелно състезание,без да си е платил таксите към нея.А за да организираш състезание трябва пък да си регистриран клуб към нея.Та парите за организация стават още по-сериозни. Отделна тема са изискванията към автомобилите,които е въвела за траял състезанията.Най-интересен ми е момента със задължителната застраховка"Гражданска отговорност" и валидна регистрация-като как да се направи законно на автомобил,който е с променен ДВГ,тотално променено окачване може би рама и т.н. и без никакъв шанс за узаконяване (поне не и нашия Технотест),а в същото време имаме клас прототипи-е как да стигнем до тях.Съгласен съм да има някаква застраховка покриваща рисковете свързани с едно състезание,но това е абсурд. Всъщност този въпрос е открит и за колите от шампионата.
                  Последно редактирано от gonzo-georgi ivanov; 01-01-10, 22:47.

                  Коментар


                  • #24
                    До: БФАС и траял състезанията!

                    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                    Коакъв ви е проблема,ако има спонсори ще има и състезания като Лазарово,тетевен и Самоков.Тези състезания не зависят от никаква федерация,ако лицензирани състезатели не карат на тях не е болка за умиране,и без тях стават страхотни състезания.Техен проблем е да навият федерацията да им разреши,щото публиката е на такива състезания,и докато не дойдат да карат с любителите и да ги побеждават ,никой не може да повярва че са професионалисти и са най-добри.
                    Дано да си прав, и за напред да има любителски траял състезания. А относно профитата могат да си напраВят лицензирани състезания, ако им се кара траял и са зависими от БФАС.Относно заканите на федерацията , за глоби, мисля, че организаторите на любителските състезания ще измислят нещо , за да не попаднат под ударите на БФАС - "ПРИЯТЕЛСКИ РАЗХОДКИ" с такси за хапване и пиене или нещо подобно.
                    Това е лично мнение и не ангажирам никого с него !!!!!!
                    Поздрави на всички, Честита Нова Година и много кални и безаварийни километри.

                    Коментар


                    • #25
                      До: БФАС и траял състезанията!

                      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                      Коакъв ви е проблема,ако има спонсори ще има и състезания като Лазарово,тетевен и Самоков.Тези състезания не зависят от никаква федерация,ако лицензирани състезатели не карат на тях не е болка за умиране,и без тях стават страхотни състезания.Техен проблем е да навият федерацията да им разреши,щото публиката е на такива състезания,и докато не дойдат да карат с любителите и да ги побеждават ,никой не може да повярва че са професионалисти и са най-добри.

                      Не се притеснявай за състезанията по траял.Освен в USA НАВСЯКЪДЕ ДРУГАДЕ СА АМАТЬОРСКИ.

                      Притеснявайте се повече че ако БФАС ви шусне по пързалката няма да можете да го правите и като любители.Щото вече едва ли ще имате силата да отговорите на правилата .Лично на този етап в българия мисля че има профисионалисти но лично вие не сте стигнали до това ниво.Както всичко друго във всяка свера има хора дето се занимават само с това. Дори ако щеш го наречи мазохизъм.На кой кво се плаща и кой кво влага няма нужда някой да дава обеснения.Спонсор за някой е химера а други го правят с лекота.Важното е да можеш да отговориш на предизвикателствата.В траяла скоро няма да има интерес така че действаите времето е ваше.Но и при траяла ще дойде време дето едни ще живеят само за това а други ще се пробват да се свързват само заради онанизма че в двора си имат една ръждива руЗка джипка.И тогава идва момента баничка или каренце памперс или щанга Ето това е разликата.Пожелавам ти в някой друг живот да я разбереш.Тя тая разлика и избор пак шибано боли няма евтино измислено още обезболявощо.А рецептата за успех е още пет етажа на горе.


                      Това че националният оф роуд се насочи към Рали Рейд също има своята причина.Траяла е в пъти по евтина безопасна и безинтересна за спонсорите и публиката дисциплина.Ако не вярваш пробвай се за един сезон при ралито...Ако още не вярваш виж колко хора от теб наречените с жлъч профита отделят нерви и средства за международни РАЛИ РЕЙД състезания.След това виж темата за ЕВРО ТРАЯЛ там и не само се прескачаше с всякакви каскадьори..и други смешни чебурашки.

                      При всички полужения би било по добре ако педерацията беше направила по добра маневра към тази дисциплина.Тогава можеше и да се отсее плявата от сеното. Даже можеше и да ви вземат стотинките. а ВИЕ ДА СТАНЕТЕ ОЩЕ ПО ДОБРИ.Пак и само заради негово величество публиката. Но това се усеща само след много състезания мъки и разправии.А повярваи ми спонсорите гледат за тия неща.И не само.........


                      Не е виновна единствено педерацията а и вие дето само и се плашите от сянката.А и се плашите щото не притежавате силата да вземете решението... Дали ще сте по призвание и до живот аматьори или професионалисти решавате само и единствено вие...А за мъжките решения и силата в сърцето никой спонсор не дава и пет пари....Тях ги интересува само адекватната реклама и регистрирани продажби.На това място се клатят само вашите железни топки. Ако ги клатите добре значи всичко е наред.И това не е срамно само със спонсорите този спорт може да върви напред.Ние производитери за спонсори като при хората почти нямаме...Поне иди и виж питай малко хората ...Това да си бизнесмен не е по ЕВТИНО отколкото реално да участваш в кушията. Другото са само горски хамалски дървенящини и ежедневна мъка... гадни кални житеиски коловози и разправии.Това дали другите са открили парното и климатика още не е твой проблем и далеч не е от твоя зле объркан кръгозор.Но и не очаквай никой да се съобразява с по правило загубилите борбата фосили.Щото в нищетата и безветрието всички трябваше да сме свой и равни. Лошото е че и тогава не беше така даже беше по измислено и дървено. Щото като дете не си бил даже виждал на живо Сашко Балев.и другите Отроча....Тоя период мина сега е времето на загниващия капитализъм...Връзките и шуробаджанащината се определят единствено с приходи влияние и пазарни позиции.Другото са за Другаря Матросов чикиджииските пионерски раздухвани митове.Системата е смазваща сама по себе си. Всъщност това е самият РЕАЛЕН ШИБАН живот.Ще не ще всеки по някое време трябва да яде салам.Ако е много ербаб трябва да е готов да се ЖЕРТВА и да си ближе вечерта оная работа за сол.И това ти действие да ти определя реално мястото.

                      Избора е само твой... Ако решиш замрази се за по добри времена.... Ако не. се върни в миналото..Или ще се бориш...или подчинявай се и умри.Това е въпроса...Става и те устроива ако твоето участие в този аматьорски спорт ще е САМО в публиката..
                      Другото е да си един измислен за умрелите плазмодии в българия "професионарист".
                      Последно редактирано от kinex; 02-01-10, 09:58. Причина: цензурирано

                      Коментар


                      • #26
                        До: БФАС и траял състезанията!

                        Първоначално публикуван от gonzo-georgi ivanov Преглед на мнение
                        Мда само че има закани от страна на федерацията за глоби на всеки решил да организира самостоятелно състезание,без да си е платил таксите към нея.А за да организираш състезание трябва пък да си регистриран клуб към нея.Та парите за организация стават още по-сериозни. Отделна тема са изискванията към автомобилите,които е въвела за траял състезанията.Най-интересен ми е момента със задължителната застраховка"Гражданска отговорност" и валидна регистрация-като как да се направи законно на автомобил,който е с променен ДВГ,тотално променено окачване може би рама и т.н. и без никакъв шанс за узаконяване (поне не и нашия Технотест),а в същото време имаме клас прототипи-е как да стигнем до тях.Съгласен съм да има някаква застраховка покриваща рисковете свързани с едно състезание,но това е абсурд. Всъщност този въпрос е открит и за колите от шампионата.
                        То закани от БФАС и аз съм чувал, че има... за едни 10000 лв. глоба се говореше
                        Но нямаше ли в Европа едни закончета срещу монопола за каквото и да е ?
                        Мисля, че "заканите" ще "паднат" много лесно в съда... ако БФАС изобщо се престраши да действа по този начин де
                        Защото ако мен някой иска да ме глоби с 10 бона, аз бих си потърсил непременно правата в съда, а изгубят ли ( БФАС ) подобно дело, това ще бъде началото на краят на БФАС ...
                        ( Не забравяйте, че АКЦИЗА падна заради потърсените права на съвсем обикновен човек срещу ДЪРЖАВАТА ! Като години наред си плащахме и мислехме, че е законно... а се оказа, че сме били прееб..ни)
                        Но аз не съм специалист, ако има запознати в правото да кажат, ще е интересен казусът.
                        Последно редактирано от nitro; 02-01-10, 00:36. Причина: дописване

                        Коментар


                        • #27
                          До: БФАС и траял състезанията!

                          Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                          ... за едни 10000 лв. глоба се говореше ...
                          Е, то проблемът е, че се кара по слухове. Една жена била казала ...

                          Като вземе да се чете съответната литература, току виж се видяло, че дяволът не е толкова черен ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            До: БФАС и траял състезанията!

                            Първоначално публикуван от nitro Преглед на мнение
                            То закани от БФАС и аз съм чувал, че има... за едни 10000 лв. глоба се говореше
                            Но нямаше ли в Европа едни закончета срещу монопола за каквото и да е ?
                            Мисля, че "заканите" ще "паднат" много лесно в съда... ако БФАС изобщо се престраши да действа по този начин де
                            Защото ако мен някой иска да ме глоби с 10 бона, аз бих си потърсил непременно правата в съда, а изгубят ли ( БФАС ) подобно дело, това ще бъде началото на краят на БФАС ...
                            ( Не забравяйте, че АКЦИЗА падна заради потърсените права на съвсем обикновен човек срещу ДЪРЖАВАТА ! Като години наред си плащахме и мислехме, че е законно... а се оказа, че сме били прееб..ни)
                            Но аз не съм специалист, ако има запознати в правото да кажат, ще е интересен казусът.

                            Я виж на аватара ти пак кой кара рикшата. Джабалата не е лошо нещо стига да не си тотално черен.Тогава само бой по кратуната и ебан за живота получаваш както е в нашия роден мил случай...И то само ей така щото си направил рикша с тонколони.Смятай ако се извратиш зверски към спортен автомобил и свободно мнение. Малко хора тръгнаха направо от рикшите но това не значи че в ръцете и мисълта на държавните маниполатори не са само долни негри.Колкото и яко да дънят колоните...те въртят само една тъжна песен... робската.
                            Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 02-01-10, 12:23.

                            Коментар


                            • #29
                              До: БФАС и траял състезанията!

                              Аз лично имам няколко въпроса!
                              1.Обеснявате се под въпроса има ли място БФАС в траялните състезания?
                              2.Кой какво иска да прави дали е професионалист или любител.
                              3.Започвате пак да си го мерите кой е по-велик!


                              Това което виждам е че много състезатели който некарат от 1,2,3 години искат да карал Рали-райд се радват на това и си правят колите за тази форма на офф-роуд не е нещо което трябва да бъде порицавано.Защото това си е техен избор в цял свят хората избират какво искат да правят и как да си чупят парите.
                              Това че на някой не му харесва да ги гледа/участва не значи че може да дава оценка кой какъв е.
                              Близнак искам да те попитам с цялото си уважение към теб найстина както казваш в България траяла е с пъти по ефтин от едно рейд състезание но трябва ли да се умаловажава?Защото хората който отиват да участват го правят за хоби.Не хвърлят примерно 100000000000 пари за коли!Дали преди години когато много от тези който вече не карат се състезаваха за кеф и всяко състезание започваше или приключваше с някакъво затворено трасе?Дали тогава с брат ти не се кефехте и не давахте газ-та до край?Трябвали затова да се дава един общ знаменател за всички и всичко.Мисля че има хора който искат тези състезания да си бъдат любителски без ограничения и прагове.Който има пари да прави скъпи коли да идва и да печели.Но винаги ще се намери човек като Жоро от суходол с РУСКАТА джипка или като Светльо с самурая.
                              Дали ако някой от двамата имаха финансовата поддръжка като на повечето нормални състезатели от цял свят няма да карат неузнаваеми коли?Не мислиш ли че след всяко следващо състезание нещата ще си се наредят по начин най-добър за всички.

                              Викторе това че на няколко състезания са участвали имена като Пламен Йоцов,Алекс и други който са печелили не едно състезание ги прави фаворити за мен лични си в голяма грешка.Има доста хора даващи газ и който няма да се оставят да бъдат пренебрегнати.
                              Аз лично догодина съм решил да карам само за удоволствие и затова не ми трябва БФАС,ДАНС или каквато и да е организация съкращение или каквато и да е групировка на хора с лични интереси в дадена насока.
                              Да припомня преди няколко години имаше подобен спор но с времето потъна в мъгла.
                              Пак казвам меренето на пишки не е в форума или през различни организаций.
                              Който иска да си го мери участва и не мрънка.Това било така това не било.Както всеки знае траял състезанията в България са такива ако му изнася кара ако не некоментира.Всеки има право на избор.Един иска да кара рали друг траял трети иска да бъде камикадзе.
                              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                              Коментар


                              • #30
                                До: БФАС и траял състезанията!

                                Първоначално публикуван от ДиДжейДавел Преглед на мнение
                                Аз лично имам няколко въпроса!
                                1.Обеснявате се под въпроса има ли място БФАС в траялните състезания?
                                2.Кой какво иска да прави дали е професионалист или любител.
                                3.Започвате пак да си го мерите кой е по-велик!


                                Това което виждам е че много състезатели който некарат от 1,2,3 години искат да карал Рали-райд се радват на това и си правят колите за тази форма на офф-роуд не е нещо което трябва да бъде порицавано.Защото това си е техен избор в цял свят хората избират какво искат да правят и как да си чупят парите.
                                Това че на някой не му харесва да ги гледа/участва не значи че може да дава оценка кой какъв е.
                                Ето тук вече си в грешка първо не виждам тук с кой и какво да си меря.Просто това беше едно лирично отклонение за "колегата" дето мрази всички който не карат на любителски състезания да го наречем.
                                Никога не съм казвал че мразя Траяла даже напротив. С радост участвам или гледам на подобен род изяви. Написал съм само каква е разликата в двата стила.Днес като влезе във форума Чавдар Крачунов може да го питаш че аз единствен спорих с Мариннов относно новите измислени правила за тази дисциплина от федерацията.И само аз защитавах организаторите на тоя род кушии.
                                Мисля че след като си наложиха думата силово вече няма нужда нито едно състезание от тази дисциплина да е по техния правилник и изисквания. Другото че самите хора още не са готови за толкова драконовски изисквания.

                                Но и това не е хубаво за спорта щото няма да има единни правила и адекватни решения относно мерките за сигурност.Щото отново ще виждаме как някои състезател си хвърля каската демонстративно преди старта.Друг педалира джипката на кило и канче ракия.Трети е дошъл без ролбари и колани...Трябва да има някакви нормални граници дори и в аматьорското забавление.Щото да не чуе дявола ама като стане белята връщане назад няма.Много тъпа приказка ама е истинска.Тази година състезанията по траял на който присъствах бяха много добре направени и организирани. Дано през следващия сезон станат още по добри.

                                А голямата тайна дето така и не може да я разберете е че..Няма начин как да накараш някой дето се е състезавал на дълго състезание да подготви джипка пътува и тн.Само за да кара за два дни 12 минути. Затова си има хора и за Траял и Рали.И как знаете кое е по хубаво след като сте пробвали само от едното.
                                Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 03-01-10, 03:24.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X