Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Националният оффроуд шампионат 2003

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Ето, че дискусията се получи

    Сега цялата идея спорет мен е от 2 части.
    1-ва:Идеята за иделна дискусия по тази тема е напълно вярна и не знам кой би отрекал това.Много хора искат да постигнат нещо в този спорт и начин на прекарване на свободното време.Обаче ние говорим повече за спорта.Спорет мен един правилник който се побликува предишната година няма да наврени на никого.Няма да накара някои да се откаже или пък да манипулира някои.Точно обратното.Няма да позволява манипулаций.Ще навлизат повече хора.Аз като човек който от МНОГО време наблюдаващ нашия ШАМПИОНАТ мога да кажа че това което се прави сега е до някаде смешно.Защото първо какво е това някой който е ПРОВЕРЯВАЛ ТРАСЕТО да участва.Или пък този който го е изготвил да кара.Добре да кара ама за кеф без да се вписва някаде.Без да се упоменава в класиране.Ако иска нещо повече да не участва в изготвянето на трасето.Много ми се иска сичко това да се оправи.Защото ако навлязат правила ПЪРВО сичко ще се нормализира.Няма да има спорове защо някой е класиран тук.Или защо мен ме няма в класирането.И цялата дискусия върху тази тема да доведе до нещо.
    2-ра:Сега ако отговора на ВАЛЕРИ ВУШЕВ е за правила той е че не иска той да прави правилника.А че иска да се въведе.Сега не знам какво мисли Др.Св Дойчинов но ако се въведат тези правила ще може този който идва с броени стотинки на състезание да се състезава рамо до рамо с този който не си знае парите.Не знам защо доктора се обижда ама е така.(човек се учи до когато е жив и никои не се е научил научен).В някое мнение казаха че цикалов не можел да прави състезания.Защо?!Може ли някой да ми отговори точно ЗАЩО.Защото аз мисля че се справя.Някой беше казал че на са му били верниe роад буците.Не знам до колко е прав.Ама как някои се справят а други не.Сами си правете изводите.Вярно е че офф роуда в българия е нов спорт ама трябва да има развитие.И моля ви.Недейте да правите такива глупости.Тоя не можел да прави това тоя можел.Номера е спорта да се развива нали.А не да печелят отделни личности за сметка на други.Но какво да се прави.В българия е така.За малко си помислих че нещата могат да се оправят поне тук.Но се осетих.Просто нямам думи какво да кажа повече.

    P.S.Съжалявам ако съм обидил някого или съм казал нещо което не е така.Това си е лично мое мнение и не с цел да обижда и да дава напътствия
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #17
      Re: Ето, че дискусията се получи

      Първоначално публикуван от DJDAVEL
      .....Защото първо какво е това някой който е ПРОВЕРЯВАЛ ТРАСЕТО да участва.
      Ako imash predvid men, sastezanie mejdu motoristite niama... zatova se saglasih da pomogna da doktora! Plius tova as sam edinstveniat s roadbook chetec i trip na motociklet... taka ili inache niama s koi de se sastezavam...

      Dnes si pogovorihme s Vushev i se razbrahme da predloji reglament koito da reglamentira neshtata kakto triabva. Moje pak da izleze neshto, koi znae???

      Otnostno Cikalov az sam navigiral dostatachno izpolzvaiki negovie roadbooci i tai kato sam stanal parvi minalata godina znachi nai dobre sam uspial da se orientiram. Kategorichno toi ne mojeshe da pravi roadboocy dokato ochastvah v sastezaniata t.e. kraia na 2003. Moje i da se e nauchil veche koi znae...no spored men e mnogo malko veroiatno... prosto moe mnenie...

      p.s. забравих за кирилицата, не ми се пише всичко на ново, за което се извиниавам.

      Коментар


      • #18
        Отговор на Sabin

        Eto tuk si se otnesal v absoliutna greshna posoka...
        6.1. Manipulacia e che vushev iska da ne se dopusnat do sastezanie vsichki modificirani avtomobili t.e. pocheti vsichkata mu konkorencia. Da ne govorim che i negoviat avtomobil e s modificiran dvigatel.
        Не съм забелязал никъде (поне в това което съм прочел) В. Вушев да иска да не се допускат до състезанията модифицирани машини. Това което той иска е да има класове както е навсякъде по света и както е редно. Нали не искате да кажете, че състезанието между джип с 32+ цолови гуми, рязано шаси, сменен двигател и какво ли не още и обикновен без подобрения (без значение дали е УАЗ или не) е честно и спортсменско.

        Защото, ако е така и според обявените към момента правилници всеки може спокойно да дойда с БРДМ, БТР или танк и да се състезава с останалите. Вие ми кажете при съществуващите към момента правила (по точно липсата им) какво пречи?

        А за двигателя на Вушев най добре той да каже, а аз си спомням следния епизод: На състезанието в Гниляне когато само Пл. Йоцов и В. Вушев качиха един много стръмен наклон много хора от публиката твърдяха като вас, че е със специален двигател. Е тогава В. Вушев си спря уазката пред публиката и предложи на който му покаже една не оригинална част по двигателя или автомобила да му го подари. Да ви кажа имаше много зяпачи и желаещи но накрая В.Вушев си тръгна с уазката. :-)

        6.2 Doktora ne razdava na nikoi kupi che mu haresvalo, pone ne ot kakto as sam v igrata. Problema doide ot Kiro, koito praveshe road-boocite i davashe jokeri na opredeleni hora. Doktora ne beshe v chas sas tova, ne che ne se samniavahme, no dokazatelstva imame ot skoro. Kakto i da e tezi off-road velikani deto igraha nechestno opozoriha off-road-a i Doktora e naiasno s tova. Immenno zatova se zae sas zadachata da napravi roadboocite sam a az samo mu pomognah da proveri chast ot tiah za greshki (neshto koeto Cikalov ne pravi)
        Ами щом Доктора има толкова добри желания и намерения защо вместо да се радва на тази дискусия, на това, че много хора имат желание да допринесат с нещо се засяга и не говори по същество, ами единственото, което казва е колко е велик. Все пак да не забравяме, че В. Вушев нито го е обидил (доколкото знам) нито от нещата които е казал иска нещо за себе си? Може би пък отношението на Доктора да е просто недоразумение (не го познавам за разлика от вас) и в края на краищата всички да спечелят - да се надяваме.

        Dnes si pogovorihme s Vushev i se razbrahme da predloji reglament koito da reglamentira neshtata kakto triabva. Moje pak da izleze neshto, koi znae?
        Е дано в този спорт се намерят и повече като вас които смятат че с този който е казал нещо различно е по добре да поговорят...

        Коментар


        • #19
          Re: Отговор на Sabin

          Сега има хора който хвърлят сумати пари по джиповете.Да ги направят по добри.Но не гумите,броните,ролбарите и какво ли не друго кара колата.Защото ако пилота не мисли какво прави и да му струва 100000лв джипа пак няма да направи нещо.Точно за това тази тема е много болна в българия.Как вушев с обикновен джип УАЗ бие джипове за по 30-40К.Моля замислете се по този въпрос като спора отиде само за джиповете.
          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

          Коментар


          • #20
            Добре,

            сагласен сам че има идея да се направи клас за немодифицирани автомобили. Тук обаче опираме пак до промени в регламента, и някой да не каже после нещо

            Вярвам че Доктора ще направи каквото е правилно.

            Отностно модификацията на двигателя, как ще откриеш модификации като, свалена глава за по голяма компресия, полирани смукателни и изпускателни колектори, модифициран карбуратор, по голями клапани, спортен вал, олекотени бутала и други части в двигателя и т.н.т. Или не разбираш от тези неща или се правиш на "дръж ми шапката"! Вушев никога не си е признавал, но като видиш старт на ласката и 200+hp друг джил всеки би се сетил за какво става дума

            Коментар


            • #21
              корекция на мое мнение

              Vushev beshe dobar, kogato beshe skromen. Sega zaloga e goliam i shte dava poveche gas v sledstvie na koeto 1-vo navigatora shte se barka poveche i 2-ro kolata niama da izdarji.
              Малко твърдо съм го написал, та чак обидих Вушев. Не че вече не е добар пилот/отбор, но поради факта че е медиина/интернет звезда отговорността му се увеличава и със това и напрежението, а това може да повлиае лошо при състезание. Както и да е... времето ще покаже...

              Коментар


              • #22
                По повдигнатия въпрос от Sabin

                Отностно модификацията на двигателя, как ще откриеш модификации като, свалена глава за по голяма компресия, полирани смукателни и изпускателни колектори, модифициран карбуратор, по голями клапани, спортен вал, олекотени бутала и други части в двигателя и т.н.т. Или не разбираш от тези неща или се правиш на "дръж ми шапката"! Вушев никога не си е признавал, но като видиш старт на ласката и 200+hp друг джил всеки би се сетил за какво става дума
                Ето тук вече темата много започна да ми харесва лично на мен, затова се извинявам, че правя отклонение от нея, но не всеки ден става дума за сериозни технически детайли – благодаря на “Sabin” за повдигането на този въпрос.

                Много е важно не само за регламента, но и за обикновения ентусиаст да се разбере какво е техническа модификация, промяна в конструкцията и кое какво дава.

                1. За компресията. Ако компресията на един двигател е повишена спрямо стандартната предписана от производителя – той се счита за модернизиран и наистина не може да се каже, че е стандартен – на око не може да се определи, но пък има уред наречен компресомер – за 10-15 сек може да се провери.
                2. Полираните смукателни и изпускателни колектори не се считат за модернизация, ако няма промяна на вътрешния им диаметър. Ако завода, който е произвел двигателят е спазил необходимата технологична дисциплина състоянието е близко до полираното.
                3. Промени по карбуратора, при които да са сменени негови жигльори с неоригинални са определено модернизация – това може да се провери всеки производител има заводски предписания.
                4. По големи клапани – от оригиналните заводски са определена модернизация и това може да се определи – малко по трудно, но при желание може.
                5. Спортен вал – смяната на разпределителния вал с не оригинален е модернизация, но тук мненията са нееднозначни, защото за машина предназначена за оффроуд това е нож с две остриета, има много смисъл, но за двигател, който може да развие високи обороти. Тъй като много добре познавам двигателя на УАЗ мога да кажа, че никой не може да го накара да работи над 4000-5000 оборота (чисто конструктивни причини) така че тази смяна няма да донесе нищо – но пък на УАЗ-а е елементарно да се види дали му е сменен вала и това е модернизация.
                6. Олекотените бутала са същата тема като разпределителния вал има смисъл само за двигатели, които могат да развият обороти – за двигателя на УАЗ и по 1 грам да са все тая – проверява се, но по трудно, това също е модернизация.

                Нашия клуб даде трибуна на г-н В. Вушев по много повдигнати от него въпроси, в които той е радетел за висок морал и спортно достойнство. Аз лично го познавам и съм чувал декларацията му, че двигателя на автомобила му е стандартен без промени и подобрения на заводската конструкция. Темата има две измерения и техническо и морално и затова се ангажирам официално от името на клуб OFFRoad-Bulgaria да го потърся и да му предложа да направим публична проверка. Ако той се съгласи ще се постарая да привлечем съответните специалисти, ще осигурим необходимата техника и средства и разбира се ще поканим всички желаещи на проверката.

                Ако има проверка резултатите и ще станат достояние на всички на страниците на нашия портал!
                Ако г-н В. Вушев откаже смятаме въпроса за приключен и проблема става негов и от морално естество!
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #23
                  Re: корекция на мое мнение

                  Така аз точно за това първоначално не знам за какъв залог говорите.Той кога е залагал нещо.Аз мисля че залог е да заложиш нещо.Примерно ако беше шампион и беше спечелил миналото КОМ-ЕМИНЕ може ама сега няма за какво.Друго за правения двигател.Помните ли на нежна мощ как вушев докара джипа пред сички който твърдяха че джипа е превен.Но щом не вярвате чрез клуба offroad-bulgaria накараите го да ви го отвори.Няма лошо.
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • #24
                    УАЗ - В. Вушев

                    Свързахме се с г-н. В. Вушев и разговаряхме за неговия УАЗ. Той с готовност предоставя машината си за пълна публична проверка.

                    Щом организираме къде и как ще се извърши експертната оценка ще оповестим детайлите за нея.

                    Премествам тази част на темата в форума: Автомобили, техника...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #25
                      Re: УАЗ - В. Вушев

                      Свързахме се с г-н. В. Вушев и разговаряхме за неговия УАЗ. Той с готовност предостави машината си за пълна публична проверка.

                      Щом организираме къде и как ще се извърши експертната оценка ще оповестим детайлите и резулататите от нея.

                      Премествам тази част на темата в форума: Автомобили, техника...
                      VPetrov.photography

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X