Обява

Свий
Няма добавени обяви.

на какво се дължи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • на какво се дължи

    гледам класацята за OFF-ROAD ШАМПИОНАТ 2004 и ми направи впечатление че преобладават Г-класите а има само 3 уазки
    та се чуда на какво се дължи това че Г-класата има по добро представяне и е по предпочитан отколкото УАЗа

  • #2
    Който има пари - купува геленд. А който има УАЗ няма пари да го доправи, иначе класацията щеше да е обратна ...

    Коментар


    • #3
      Re: на какво се дължи

      Първоначално публикуван от kraz
      гледам класацята за OFF-ROAD ШАМПИОНАТ 2004 и ми направи впечатление че преобладават Г-класите а има само 3 уазки
      та се чуда на какво се дължи това че Г-класата има по добро представяне и е по предпочитан отколкото УАЗа
      Аз лично ще ти дам един много прост отговор с една дума ! ПАРИ.
      Парите са от решаващо значение.
      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

      Коментар


      • #4
        е G то си е G
        то ако беше уазката по добра в цял свят уазки щяха да карат
        при нас по финансови причини си взимат хората уаз
        иначе всеки би предпочел мерцедесчето

        Коментар


        • #5
          Само дето не е Мерцедес, а е разработка на Steyr-Puch и то доста стара.Днес видях един от тези дето ги купиха военните за да сменят УАЗките.Никак зле не изглеждаше!
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Galabin
            Само дето не е Мерцедес, а е разработка на Steyr-Puch и то доста стара.Днес видях един от тези дето ги купиха военните за да сменят УАЗките.Никак зле не изглеждаше!
            то може да е разработка на който и да е - продава се от Мерцедес /по-точно Daimler-Chrysler/

            по света УАЗката не може да стъпи масово, защото фирмата е много слаба финансово...

            колкото повече, толкова повече /в случая пари/
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Геленда не става тъкмо защото е Г ... Квото и да му отрежеш, не можеш да го свалиш под 2 тона, и с това всичко свършва. Добави цената на частите и срока на доставка, и цялата работа става безсмислена. Освен ако разбира се работата не е въпрос на непреодолимо лично пристрастие, което си е ирационална история, или на копане на яма за хвърляне на пари.
              Толкова повече, че двете нямат принципни разлики, кво немски, кво руски уаз ... Тури там и японския, и това е общо-взето ...
              Я-я, къде се търкаля вече офсетната сделка казваш? Под един свински задник чунким? Любопитно ми е. В нашия случай от всичкото Же и модификации, единственото свястно е комплектацията Вълк, която си е същото голо желязо като УАЗа, ама не съм виждал по наште земи.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от mitkov
                е G то си е G
                то ако беше уазката по добра в цял свят уазки щяха да карат
                при нас по финансови причини си взимат хората уаз
                иначе всеки би предпочел мерцедесчето
                То при нас повечето Г-класи са по какъв ли не начин пипани.
                То ако има и някой уаз пипан колкото е пипана някоя " Г " дали няма да може да е по добра?
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #9
                  За да направиш УАЗа на нивото на Геленда трябва да му смениш само мотора. Който без друго ще е нещо нечупливо, при оставане на всичкото с тия цени на ремонта. Демек по джоба на човек на заплата. Макар че има хора, които тунинговат геленди с уазови агрегати, и с това печелят тежки състезания. Може да тръгнеш и от двете страни за да стигнеш до една и съща точка. Въпроса е какво знаеш в началото, и колко ще успееш да стигнеш.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    За да направиш УАЗа на нивото на Геленда трябва да му смениш само мотора.
                    Плюс някой друг блокаж и още доста неща/притежавам и двата/,но честно да си кажа на УАЗката по се кефя/може да е мазохизъм/

                    Коментар


                    • #11
                      Блокировката не е принципно различие, за УАЗа също се продават.

                      Коментар


                      • #12
                        според мен сравнението е много просто, ако някой вземе една УАЗка и една Г класа, стандартни и ги подкара яко на офроуд, УАЗката ще се разпадне много преди Г класата.

                        а ако говорим за тунинг то там всичко се променя
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          Ще се разпаднат точно на едно и също място. На състезанията никой не е застрахован от никакви грешки, и статистиката на дупките, камъните и опасните завои не прави никаква разлика по производителите, те са еднакви за всички))
                          Да не говарим че няма такова нещо като "стандартен Геленд".

                          Коментар


                          • #14
                            Колкото и да ми е неприятно, но за едно нещо трябва да се съглася с go go go качеството на някой детаили и на зглобката на УАЗ-ката не е на ниво - без замени, притягане и модификаций Уаз-а няма да мине много, за Г-класата не знам, не съм карал/имал, но приемайки че има поне някаква прилика в качеството с останлите коли на мерцедес съм почти убеден че извадена от завода ще изкара повече от също така не пипнатия УАЗ.
                            А иначе след някави инвестиций (НЕ сравнимо по-малки в УАЗ-ката) нещата стоят съвсем различно, УАЗ-а е доста по лек, по-евтин - т.е. не боли толкова при евентуални повреди и те се отстраняват далеч по-лесно.
                            И накрая покупката на кола винаги е била и ще бъде ЕМОЦИОНАЛЕН акт (ако се абстрахираме от парите) т.е. на който му харесва Г (и може да си го позволи) няма НИКАКЪВ смисъл да му набутваш достоинствата на УАЗ-а, Нека си се кефи на ибора и да му се радва - "за всеки влак си има пътници"

                            Коментар


                            • #15
                              Айде пак старото ...((( Стига бе, на кита му е по-дълъг и отколкото на магарето даже, 4 метра е!
                              Като искаш всичките гайки на УАЗа да са затегнати, плати за него 180 000, колкото за най-евтиния геленд, а не 18 000 с ДДС. И тогава казвай с умен вид цитати от рекламните брошури. Ставаше дума за конструкцията, и за това че там всичко е еднакво, и възможностите следователно - също! Колко конструктивни схеми на 4х4 има, и кои кога се използват? Всичките джипове с които се печелят състезания струват 20 000, по целия свят, все едно дали си започнал от куп гнило желязо за 300 лева, или от лъскава играчка за 200 000. Всичките са очукани и пълни с гаечни ключове и болтове. И повечето са конструктивно еднакви, колко месеца вече говорим за желязо.
                              Привързаността към някоя марка е психологическо явление, и поне за мене може да се обсъжда само в рамките на майтапи на чашка. Тогава сигурно ремонтните и проходните влакове ще ни заврат всичките в кучи гъз, щото и на Мусала да го пратиш, пак ще стигне, и все едно със 7 км/ч, знам пък един който е маниак на това. Тогава кво да правим?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X