Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лекотоварен дизел на въздушно охлаждане.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ако си мислиш че дойц въздухар ще го ремонтираш на къра , много сълзи ще рониш. Нищо просто няма в него и доста народ се чудеше защо при ремонт с оригинални части не изкарва и 72 часа...
    Да не говорим ако има теч на масло за колко време затяга.

    Поинтересувай се на траверсоподбивните машини какви са двигателите и за какво ти говоря - Пласер и Тъорер с двигатели v12 на дойц
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Въздухарите са със съвсем други допуски поради значително по високата работна температура . На мотоциклетите БМВ и Урлал нормалната работна температура на цилиндрите е нещо от порядъка на 180 градуса .

  • #17
    Там си е висш пилотаж. Визирах по елементарни версии.Всеизвесно е че течовете за въздухара е смърт. Там компромиси няма как да има.

    Коментар


    • #18
      Ще може да сравни кой как ще се справи в екстремални ситуаци, Но Магируса си е Магирус, няма какво да го коментирам.

      Коментар


      • kolobar
        kolobar коментира
        Редактиране на коментар
        Колега за парното си абсолютно прав, но то за мен е последна грижа, там за размразяване на стъклата импровизации могат много да се направят. По-скоро ако имаш идея подскажи варианти за превключване на скоростите ако поставя втори двигател със скоростна кутия допълнително в ремъркето. Това съм го правил с генератор но без скоростна кутия- директно след съединителя кардан към двигателен мост.Основния двигатем ускорява и после се оставя на втория- въздухар а основния може и да не работи. Освен с жила имали друг вариант според теб, за да може да се закача и откача ремъркето.Виждам имаш познания и затова конкретно те питам И на хидравличен принцип ми се върти като идея но допълнелително разпределител с още 2 лоста ще трябва май а и при разлика в температурата ще дава разлика в скороста на превключване.Незнам при автобусите със заден двигател как се действа на такова разстояние назад.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        При градските автобуси е лесно скоростната кутия е обикновено класически автоматик с електро - хидравлично управление . Даже и на Икарус който беше с двигател по средата автоматика беше с електро - хидравлично управление . Хидравликата не е страшна . В ЮХ има специална добавка за маслото за карите които работят в хладилни камери и зимата на открито . До - 50 гарантирано маслото не си мени вискозитета . Има и добавка за плавност на хода за карите които работят с количка за вдигане на хора .
        Последно редактирано от sek.1; 08-02-25, 10:04.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Идея си нямаш колко се радвам че в тия студове не ми се налага нищо да импровизирам . Паля и след 5 минути стъклата са размръзнали а вътре е поносимо топло . Това ван Рено Еспейс . Имам два единя е дизел другия 2.2 бензин / газ 4х4 . Колкото и студено да е навън и двата повече от 5 минути не се налага да чакам . Нивата още по бързо стопля . Навремето заради парното една позната с Трабант уцели един дирек на стотина метра от паркинга на блока и в Младост . Вуйчо ми заради скапаното парно още на първата зима продаде перфектен Фолксваген Бийтъл . Това при положение че на млади години караше ЗАЗ . Даже и руснаците не са си правили опити да топлят купето с кожух на ауспуха а направо са сложили бензинова печка .
        Последно редактирано от sek.1; 08-02-25, 18:37.

    • #19
      Тъй и тъй разговорът върви тихо и кротко, що не споменавате там едни моторчета дето ги слагат по Владимирчета и Т-16 шасита? Д-21 ли бяха или нещо такова...
      Кви Магируси, кви Татри на днешно време у България...

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        За въздухарите 20 W 50 . https://linsonmoto.bg/polusintetichn...-v-twin-20w-50

      • kolobar
        kolobar коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря, а за дизели въздухари нещо по спечифично препоръчва ли се,Това го дават за четиритактови бензинови гледам.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        Ще питам Жоро утре .

    • #20
      За мен те са си чудесни двигатели и по- големия им събрат 2 пъти шаси както някои го наричат 4 цилиндровия Д144 ЗАДВИЖВАЩ т40. За текезесарски цели са чудесни, имам няколко и пробеми с тях нямам. Незнам какви претенции имат някои към тях, но за мен са добри двигатели.

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        За шасито се бъзикат че е изобретено във врачанско около град Роман . Товара да е пред тебе щото ако е зад теб и не го гледаш постоянно ще те разтоварят в движение .

    • #21
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20111124_111513.jpg
Прегледи:144
Размер:117.2 КБ
ID:6987648 На магируса на Витиня за 3 години от солените изпарения във въздуха буквално му изгни двигателя . Бедна ти е фантазията колко пъти сме го теглили с урала . На втората зима толкова му беше изгнила стойката на акумолаторите че се откъсна и си прегази със задните мостове акумолаторите . Това е истината . Не са много камионите оцелели 10 години на Витиня дежурен влекач зимата . https://www.youtube.com/watch?v=SkmS...BB%D0%B5%D0%B2 48 тона на най стръмното на старата Витиня на мокро . Скания претоварена със скъсан съединител .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        При нас проблема идва от масовото използване на на морска сол защото е най евтина . Солта върши работа до - 8 градуса от там насетне се минава на калциев хлорид . Той е много по ефективен не е агресивен към металите и почвата но е много по скъп . В Русия солта не се използва защото няма смисъл . Солта масово се използваше в Германия и Австрия но до колкото знам от десетина години и там са я забранили . Във Франция е забранена още някъде от ВСВ и за това от там колите са като нови . Там работят с американския химикал който е на целулозна основа и според колегите бил много близък до тяхната захар от тръстика но нямал грижи и над - 60 градуса . Тук на Витиня колегите са стигали до 200 тона сол на смяна (24часа). За това земята покрай пътищата е като покрай гръмналия реактор в Чернобил . Расте само една трева и тя е по жилава от арматурната тел .
        Последно редактирано от sek.1; 07-02-25, 04:50.

      • kolobar
        kolobar коментира
        Редактиране на коментар
        Колега, разбирам, че имаш реални спомени и назад във времето, определено може да се окажем и връсници, но това не е толкова важно. Тъжното е , че при нас всичко е в най -лоша форма за разлика от останалия свят и най добрата идея тук се изкривява, затова цялата държава е на тоя хал. Кой ти мисли за последици от третиране с някаква си химия по пътя, то от химията в храната не се стряскат, та за каквото и да е било друго.

      • sek.1
        sek.1 коментира
        Редактиране на коментар
        При нас в България всичко е много изкривено . В националните паркове както е примерно Витоша е забранено да се използва друго освен пясък . Заради тая глупост един пръст сняг правят пътя нагоре непроходим . Това при положение че има съвременни химикали които са абсолютно безвредни за околната среда . Солта е смърт за въздухарите и не само за тях . Един Мерцедес толкова му беше корозирал за 5 - 6 години двигателя че с нищо не можаха да му отвият болтовете на главите . Счупиха и някакъв специализиран инструмент на Факом . Вече тия които работят зимата на магистралата като аварират по сериозно след 5 - 6 години направо ги бракуват и ги режат на скрап в базата на автомагистрали в Елешница .
        Последно редактирано от sek.1; 07-02-25, 08:29.

    • #22
      Кой казва, че Урал е лоша машина.

      Коментар


      • kolobar
        kolobar коментира
        Редактиране на коментар
        Лесно ли се настройват 2 карбуратора, това ми е доста мътно, а там където се ползват два Д.вигателя едновременно изобщо нямам идея как се постига синхрон в оборотите- БТР.

      • kolobar
        kolobar коментира
        Редактиране на коментар
        Колега, разбирам, че имаш доста познания и затова се обръщам със следното питане. Виждал съм руснаци как придвижват по няколко камиона теглени един зад друг от един шофьор. Закачени един зад друг с тегличи във формата на триъгълник. Какви са съотношенията за страните на триъгълника, тоест теглича. В щатите така си теглят малолитражки след кемпери.

      • kolobar
        kolobar коментира
        Редактиране на коментар
        Няма връзка към кормилна щанга.,закачен е в двата края на бронята а върхът е в буфера за теглене.

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X