Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лекотоварен дизел на въздушно охлаждане.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лекотоварен дизел на въздушно охлаждане.

    Здравейте, простете ако въпросът ми е неуместен, но... търся лекотоварен дизел до 3,5 тона на въздушно охлаждане. Ивеко имат знам но над 3,5 тона. С двигател Магирус, ако не греща. Благодаря на всеки с информация по въпроса.

  • #2
    Да нямаш предвид с въздушно окачване, че с въздушно охлаждане хептен няма такива.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      Точно за въздушно ОХЛАЖДАНЕ визирам, жалко щом е така ще трябва да се заема нещо да съчиня. Подходящ дизел въздухар някой би ли препоръчал, предполагам Дойц може нещо да имат, но несъм сигурен.

      Коментар


      • #4
        https://en.wikipedia.org/wiki/Robur_(truck) само, че от къде ще го намериш, нямам никаква представа.
        Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

        Коментар


        • siem
          siem коментира
          Редактиране на коментар
          За Робур става дума. Линка нещо се скапа.

        • kolobar
          kolobar коментира
          Редактиране на коментар
          Целия Робур се води над 3,5 тона и не е на винетка. А другия режим е досаден. Имам само двигарет и кутия от Робур но невиждам къде би се побрал освен в самия Робур дори в него шопьор и спътник трябва с периском да се виждат.

        • siem
          siem коментира
          Редактиране на коментар
          Няма пълно щастие. Здраве да има.

      • #5
        Без да се знае целта на занятието, защо, как и т. н. не виждам как някой нещо да препоръчва?

        Коментар


        • #6
          Robur, вече съм го намерил, при това в комплект със скоростна кутия и съединител, проблема при него е голямата височина, от най-ниско ниво на картера до капака на клапаните е точно 1 МЕТЪР, ГОВОРИМ В МЕТРИ. Та въздухара на Т40 ДОРИ Е ПО НИСЪК -0,8 метра, неможех да повярам като ги съпоставих, но втория няма дори 2000 оборота, все пак трактор.

          Коментар


          • #7
            Целта е малко товарно возило на въздушно охлаждане, а защо на въздушно мисля които са били в Африка се досещат.

            Коментар


            • #8
              Ако не държиш твърдо на дизел - двигатели от мотори има, даже сузуки ДР650 май още си се прави за щатите. Въздухарка е.

              Коментар


              • kolobar
                kolobar коментира
                Редактиране на коментар
                Въртящия момент ще бъде проблема все пак 3,5 тона да влачи се иска- редукция така ли би трябвало да се процедира?

            • #9
              Мисля че имаш едни дърти VW LT с въздушно охлаждане те са до 3,5 тона и са кучета . Дали има още живи е друга бира
              088455338две
              "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
              Джамбазов 2010г..

              Коментар


              • kolobar
                kolobar коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря, несъм се сещал за тоя модел, от кои години трябва да е?

              • kolobar
                kolobar коментира
                Редактиране на коментар
                Помня имаха едни доксери бяха на въздушно но те са бензинови, дано греша.Ако някой се сеща кой модел е дизел на въздушно нека пише.

            • #10
              Фолксваген Т3 (три) е това което търсиш.Проблема е че двигателят е отзат

              Коментар


              • kolobar
                kolobar коментира
                Редактиране на коментар
                Бензиновата версия я знам, че е боксер на въздушно но за дизела им несъм сигурен дали не е на течно, несъм сигурен, намерих няколко но със сменени двигатели вече с 1,9

            • #11
              1.6 атмосферен дизел е въздушно,турбо дизел е на водно.Виш в чичо Гошо знае всичко.

              Коментар


              • kolobar
                kolobar коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря, ще потърся да видя такава версия.

              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Нямат такъв дизел VAG.

            • #12
              https://de.m.wikipedia.org/wiki/Liste_der_Deutz-Motoren

              Разгледай тук. Ползвай преводача на Гугъл, ако трябва. Имат малки мотори за трактори, агрегати и подобни. Но заводски няма това, което търсиш, освен екзотики от Втората световна война, и разни експериментални.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Слагаш тол-машинка, и си караш колкото и когато искаш. Е, зареждаш малко пари предварително, но не е драма.

              • kolobar
                kolobar коментира
                Редактиране на коментар
                Да и това е вярно. Някои ми каза, че можело и да се направи преригистрация в по ниска категория за да е с винетка, незнам, нямам ясно решение все още.

              • kolobar
                kolobar коментира
                Редактиране на коментар
                Ако е за цели като кемпер, реално наистина 3,5 тона няма да се надвишат , само разсъждавам, може и да греша, трябва на место да питам.

            • #13
              Пререгистрация е трудно, ако си е над 3,5 тона. Но тола не е философия.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Над 3.5 тона влизаш в лицензионния режим на закона за транспорта на товари и пътници с всичките произтичащи от това последствия . Тол плащачката в общи линии ти е най малкия проблем . Влизаш в юрисдикцията на най корумпираната институция в България ДАИ .

              • Asen Kushlev
                Asen Kushlev коментира
                Редактиране на коментар
                Над 12 тона е с лиценз, но пак не му трябват срещи с ДАИ. Златото е до 3,5 тона

            • #14
              Правилно, съществен аргумент да си далеч от там.

              Коментар


              • kolobar
                kolobar коментира
                Редактиране на коментар
                Абсолютно вярно е за по късия живот на експлоатация, но подмяната на едни ризи и бутала при въздухар спокойно и на полеви условия сме го правили, нищо по различно от това на една двутактова моторетка. Да не са се наложили, естествено изискват ползване на по-скъпи материали, проектирането им поначало е по продължителен период, това оскъпяване на себестойноста естествено отблъсква и е в противоречие с мераците за високи печаби, отделно в тоя капризен свят доста са шумни и това дразни, изискват често действие с водоструйката за подържане чичсти и обезмаслени охлаждащите оребрения. В същото време производителя те губи като редовен абонат за определени части в охладителната система.Нищо не е нито само черно нито само бяло. А относно за достоверноста, попитай хора които са работили в Либия на времето а и не само там, те нека разкажат .Да знам, че нямат бъдеще, светът вече е друг други цености.....но има си и екзотика, скука е ако всичко е еднакво.

              • kolobar
                kolobar коментира
                Редактиране на коментар
                Недалеч от тук има една кариера за добив на скална маса. Пуснати нови няколко марки самосвали, последни до ремонт на двигателите стгаха Татрите. При тях проблема беше в износване на гумите, но пълно щастие няма.

              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Ортака ми навремето е работил в Ирак с цистерна за вода Магирус 10 цилиндъра V образен въздухар . Това 1980 и някоя година . За там много добра машина но тук сме в съвсем друг климатичен пояс . От скоро и един приятел от Елин Пелин е взел такъв въздухар Магирус самосвал с 3 водещи моста за дърварка . Дали го е пуснал не знам .

            • #15
              Ето за това говорим. Няма да съжалява, те Прагите там се справят та Магируса.

              Коментар


              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Той има още два ЗиЛ 131 и един Урал .

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X