Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

    Първо бих желал да Ви поздравя за качествения форум , новобранка съм още , това ми е 1 пост !
    Имам нужда от Вашата помощ в търсенето на талантлив тенекиджия ,
    колата е БМВ , модел 3.0 CSA , 1972 година , двигател М30В30 , 3000 кубика , 180 к.с. !
    По-голямата част от ламарините за кърпене (готови сгънати детайли) съм намерил , естествено ще трябва и някои неща той да си направи !
    Купето ще е оголено , песъкоструй и студено поцинковане преди да се кърпи ! Разполагам със много помощни снимкови матеряли относно структурата на купето и сглобките !
    Прикачени файлове

  • #2
    До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

    Здравейте!

    Във Форума отскоро имаме и ретро-раздел, мисля, че ще намерите съмишленици:
    http://forum.offroad-bulgaria.com/fo...play.php?f=364

    Така описана, задачата предполага нещо повече от тенекеджийство и е огромна по обем. Човек, като се захване с такава идея, обикновено е по-склонен да си оборудва работилница и да задели от своето време, отколкото да я възложи на някой. Обичайният тенекеджия просто няма правилния подход и старание, а истинските реставратори са заринати със свои проекти.

    Коментар


    • #3
      До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

      От кой град си колега ?
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • #4
        До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

        Колега, добре дошъл и поздравления за проекта!

        Не искам да ви разочаровам но да намерите тенекиджия, който да се заеме с такава обемна задача и то не само да се заеме, ами да я свърши по-добре от това да си остави двата леви крака, е почти нереално.

        Огромна част от субектите, наричащи себе си "майстори" или изобщо няма да я захванат, или ще я "замажат" по такъв начин (зверско застъпване на ламарини, точковане през 5 сантиметра, употребата на строителни кофи кит и прочее майсторски похвати), че ще ви се прииска да легнете под БМВ-то и да ритнете крика, както сте отдолу...

        Автомобилът, докаран от вас до такова състояние - цялостен песъкоструй, пълен демонтаж, липса на каквито и да е елементи, пречещи на работата (например седалки и тапицерия, застрашени от запалване при заваряването), е на практика рай за шлосера. Просто реже, чука и заварява, без небходимост от непрекъснато внимание да не съсипе нещо. Работата по един такъв автомобил би трябвало да достави удоволствие на човек, който по свое желание е избрал тази професия, с доза ентусиазъм. Да, ама не, особенно в София - градЪТ на големите гъзари. Тук просто няма тенекиджии, които да работят с ентусиазъм (с минимални изключения). Чукат се ламарини за едни цветни хартийки.

        Ако имате необходимата база, а именно - гараж, оборудван с телоподаващо, всякакви други електрически инструменти и шлосерски приспособления, си я правете сам. След това момента с боядисването е малко по-розов.

        Това е моят съвет. Не за друго, просто съм на абсолютно същия етап и имам известни наблюдения не само по моята Варшава, но и по околни ретро-возила.
        Последно редактирано от м20_маниак; 19-04-09, 21:46.
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #5
          До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

          Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
          Колега, добре дошъл и поздравления за проекта!

          Не искам да ви разочаровам но да намерите тенекиджия, който да се заеме с такава обемна задача и то не само да се заеме, ами да я свърши по-добре от това да си остави двата леви крака, е почти нереално.

          Огромна част от субектите, наричащи себе си "майстори" или изобщо няма да я захванат, или ще я "замажат" по такъв начин (зверско застъпване на ламарини, точковане през 5 сантиметра, употребата на строителни кофи кит и прочее майсторски похвати), че ще ви се прииска да легнете под БМВ-то и да ритнете крика, както сте отдолу...

          Автомобилът, докаран от вас до такова състояние - цялостен песъкоструй, пълен демонтаж, липса на каквито и да е елементи, пречещи на работата (например седалки и тапицерия, застрашени от запалване при заваряването), е на практика рай за шлосера. Просто реже, чука и заварява, без небходимост от непрекъснато внимание да не съсипе нещо. Работата по един такъв автомобил би трябвало да достави удоволствие на човек, който по свое желание е избрал тази професия, с доза ентусиазъм. Да, ама не, особенно в София - градЪТ на големите гъзари. Тук просто няма тенекиджии, които да работят с ентусиазъм (с минимални изключения). Чукат се ламарини за едни цветни хартийки.

          Ако имате необходимата база, а именно - гараж, оборудван с телоподаващо, всякакви други електрически инструменти и шлосерски приспособления, си я правете сам. След това момента с боядисването е малко по-розов.

          Това е моят съвет. Не за друго, просто съм на абсолютно същия етап и имам известни наблюдения не само по моята Варшава, но и по околни ретро-возила.

          Отлично те разбирам (ако позволиш на ТИ)
          Имам и гараж и база , но не съм заварчик , искам да го наравят професионалисти , стойноста на колата за мен е голяма и не мога да си го позволя да я окепазя или да се уча на нея !
          От София съм , мога да я закарам на не повече от 100 км от тук , тъй като искам да следя процеса от близо .
          Знам че кърпенето е отживелица, и че се предприема все по-рядко в автомобилната индустрия , с изключение при случайте на реставриране , там е основна крачка .
          Но все пак се надявам че има способни хора който се занимават с това и биха свършили работа срещу заплащане разбира се .
          Но в краен случай както казваш ще запретна ръкави ще прочета това онова и я почвам .

          Коментар


          • #6
            До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

            Първоначално публикуван от SimeonStanchev Преглед на мнение
            Първо бих желал да Ви поздравя за качествения форум , новобранка съм още , това ми е 1 пост !
            Имам нужда от Вашата помощ в търсенето на талантлив тенекиджия ,
            колата е БМВ , модел 3.0 CSA , 1972 година , двигател М30В30 , 3000 кубика , 180 к.с. !
            По-голямата част от ламарините за кърпене (готови сгънати детайли) съм намерил , естествено ще трябва и някои неща той да си направи !
            Купето ще е оголено , песъкоструй и студено поцинковане преди да се кърпи ! Разполагам със много помощни снимкови матеряли относно структурата на купето и сглобките !
            Даммм, хубав автомобил
            С удоволствие ще следя този проект, който ще отнеме много време и средства.Както ти писа Стоян, ситуацията е много сериозна.Истинските реставратори са малко и са затрупани с работа за месеци напред.Ако отидеш при обикновен тенекиджия...има голям шанс да си дадеш парите на вятъра.Нито има умението, нито желанието да изпипа подобен проект.Като и гледам състоянието, поне едно 3000 лв. приготви за тенекиджийска работа.Ако нямаш умения за работа с ламарини и заварки, не те съветвам сам да я почваш.Успех в търсенето
            DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
            Skype: pach_bs

            Коментар


            • #7
              До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

              Първоначално публикуван от SimeonStanchev Преглед на мнение
              Отлично те разбирам (ако позволиш на ТИ)
              Имам и гараж и база , но не съм заварчик , искам да го наравят професионалисти , стойноста на колата за мен е голяма и не мога да си го позволя да я окепазя или да се уча на нея !
              От София съм , мога да я закарам на не повече от 100 км от тук , тъй като искам да следя процеса от близо .
              Знам че кърпенето е отживелица, и че се предприема все по-рядко в автомобилната индустрия , с изключение при случайте на реставриране , там е основна крачка .
              Но все пак се надявам че има способни хора който се занимават с това и биха свършили работа срещу заплащане разбира се .
              Но в краен случай както казваш ще запретна ръкави ще прочета това онова и я почвам .
              Взимаш една разкапана Жигула или Нива, части за тях бол. Като я спретнеш и си готов за проекта. Това което сам сътвориш нама кой "майстор" да го направи.
              Успех!
              ПП. Къде в София си, може да мина да обменим опит.Имам някакъв.

              Коментар


              • #8
                До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

                Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
                ... Не искам да ви разочаровам но да намерите тенекиджия, който да се заеме с такава обемна задача и то не само да се заеме, ами да я свърши по-добре от това да си остави двата леви крака, е почти нереално.
                Присъединявам се към това мнение. Близо година така и не можах да намеря кой да свърши далеч по-малко сложна и дори съвсем непретенциозна работа.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

                  Страхотна кола колега.

                  Коментар


                  • #10
                    До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

                    Първоначално публикуван от SimeonStanchev Преглед на мнение
                    Отлично те разбирам (ако позволиш на ТИ)
                    Имам и гараж и база , но не съм заварчик , искам да го наравят професионалисти , стойноста на колата за мен е голяма и не мога да си го позволя да я окепазя или да се уча на нея !
                    От София съм , мога да я закарам на не повече от 100 км от тук , тъй като искам да следя процеса от близо .
                    Знам че кърпенето е отживелица, и че се предприема все по-рядко в автомобилната индустрия , с изключение при случайте на реставриране , там е основна крачка .
                    Но все пак се надявам че има способни хора който се занимават с това и биха свършили работа срещу заплащане разбира се .
                    Но в краен случай както казваш ще запретна ръкави ще прочета това онова и я почвам .

                    Разбира се, на ти да е. Понятно е, че искаш изкърпването да стане професионално.

                    Аналогичен случай с моя - също си търся (може би вече търсЕХ) тенекиджия, близо до София, за да мога да го следя какво и как го прави. Това е правилно, иначе накрая задължително има изненади.
                    Но и тук, естествено има пречка - в повечето случаи те са толкова темпераментни, че се сърдят когато почнеш много да им показваш, демек - "Гле'й го с'а тоа к'во ми дава наклон, кат' толко' знае, 'шо не си я прави сам?!". Трудно може да се намери майстор за тази нелека задача, но такъв, на който да му висиш непрекъснато на главата - абсурд. Същите гореописани елементи работят на моменти, както следва:
                    -Първи етап - ентусиазъм. Започва да си фантазира кое как ще стане и се радва на таланта си.
                    -Втори етап - сбъскване с действителността. Майсторът започва работа, като първите заварки и кръпки са изключително добри и вдъхват доверие, както и силна въздишка, че колата ще стане. Започват оплакванията, че купето е много зле, предишните хора, правили ремонтите в миналото са кретени и идиоти, в Бавария са били дебили "да го направят ТАКА".
                    Следват предложения за авторски промени по концепцията.
                    -Трети етап - скоростно завършване. За него вече е твърде късно да се откаже. Започва работа "през пръсти" - застъпва, криви, прегаря, маже, променя концепцията на истинските детайли по негово желание (по-лесно е). На въпроса "защо така", отговора е: "А и така може бре, нЕма яд. Тога'а не са знаели, че и така мо'е ' се напра'и."

                    Проблемът е, че третия етап обема точно най-важната (най-видимата) част от каросерията - врати, калници и т.н., поради порядъка на работа от вътре - навън.


                    Както ти каза колегата Пенчо, не очаквай всичко да стане както ти си го представяш, когато изпълнението е чуждо.
                    Ако имаш възможност - време и пари, вземи една пробита Жигула, както те съветва той, смени й сам праговете, изкърпи пода и т.н. и виж резултата. С повече ентусиазъм и старание, ще се справиш не по-лошо от кварталния гаражист.
                    С "Фармахим" - непобедим
                    Дизел - само дънки!

                    Коментар


                    • #11
                      До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

                      Първоначално публикуван от SimeonStanchev Преглед на мнение
                      ....Имам нужда от Вашата помощ .....
                      ....ъъъъ ....що` не Фанеш да си вземеш тИлИфона .....и да ми звъннеш
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #12
                        До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

                        Ами ако ми го дадеш мога да се пробвам !

                        Коментар


                        • #13
                          До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

                          едни цифрички в подписа ми 0877 17 07 27 .... ама утре, след 8.00, че сега ще събудиш къщата и ще ме .....
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #14
                            До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

                            Първоначално публикуван от SimeonStanchev Преглед на мнение
                            Ами ако ми го дадеш мога да се пробвам !
                            В подписа! И аз така се изложих!
                            יעבור
                            «И това ще мине»

                            Коментар


                            • #15
                              До: ТЕНЕКИДЖИЯ WANTED

                              Не го виждам , нямам права още ! Утре ще ти звънна !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X