Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От къде да намеря такова бутало

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: От къде да намеря такова бутало

    Пак казвам,не се предавай! Изчисти я ,намери човек който се занимава с това,нека той каже! Знам за какво говориш,в гаража ми няма машини на по малко от 75 години,повечето са събирани от сметищата и не са били в по добро състояние от твоя двигател.До тук няма нещо което да не е станало,въпреки че колкото и странно да звучи в Плевен майсторите "железари"/стругари,фрезисти,шлайфисти,заварчици/ да са почти на изчезване и е много трудно да намериш кой да свърши работа....

    Коментар


    • #32
      От: От къде да намеря такова бутало

      Наистина, може да не може, но може и да може да се направи. Зависи каква е щетата! Сам казваш, че не се вижда, значи е някаква микроскопична пукнатинка. Чугун не само се заварява, но също така и се лепи. Скоро ставаше въпрос за спукани глави на мерцедес, които са поправени и работят така, със залепване. А там говорим за доста по-голямо натоварване, отколкото при този мотор. Пак казвам, гаранция няма, но е напълно възмжно да може да се завари или залепи.
      Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

      Коментар


      • #33
        От: От къде да намеря такова бутало

        Тук охладителната система е термосифонна. Респективно няма налягане. По-вероятно е да духа газове във водата, отколкото обратното. При ненатоварен двигател и температурите не са кой знае какви. Защо не огледаш добре дали гарнитурата е ок и дали няма нещо криво по сглобката.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #34
          От: От къде да намеря такова бутало

          Ето ви обещаното видео.Каквото съм обещал съм си го изпълнил Все пак без вас нямаше да намеря буталото от VW 1.6D.Тук малко гърми,но е без ауспух още.

          Коментар


          • #35
            От: От къде да намеря такова бутало

            За съжаление радостта ми беше прекратена от поредната повреда на единствената част на двигателя,която остана не изцяло подменена/ремонтирана - МАГНЕТА.Той е от пусков руски двигател .Има една бобина ,ротор,1 кондензатор и чукчета.Когато го сваля и го завъртя на ръка дава нормална искра,но сложа ли го на двигателя от искрата и помен не остава!!! Ума ми не го побира това защо се случва,каква е разликата между монтирано и немонтирано положение? Един майстор ми каза,че карето било дълго и избутвало колектора на една страна .Добре,скъсих го карето,сега не няма никакво напрежение в него,но искра пак няма.Пробвах с 2 други магнета от същия тип-резултата е абсолютно същия.Свалени работят нормално,но като ги монтирам спират да дават искра.Ако има по-запознати с магнетите сред вас ще се радвам на всякакви съвети,както и координати на майстор в Бургас,който ще ми реши проблема срещу заплащане от моя страна разбира се.
            Ето снимки на въпросния магнет:
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SNC00171.jpg
Прегледи:1
Размер:393.9 КБ
ID:5575681 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SNC00170.jpg
Прегледи:1
Размер:416.0 КБ
ID:5575680

            Коментар


            • #36
              От: От къде да намеря такова бутало

              Ей-това нещо го монтират на ПД-10(отмъщението на инжинера) и чисто може да ти съкрати живота.Магнета,първо трябва да е чист и абсолютно сух,разглоби и задължително извади ротора,като махнеш привода от предната страна,развиваш гайката и продължаваш докато освободи конуса.Ротора не трябва да е стъргал по статора,често оста от към привода която е накатена и набита във ротора се размърдва и ротора закача по статора,провери я ако мърда,друг ротор.Измиваш със бензин и подсушаваш,сглобяваш,контактите на чукчето трябва да са идеално почистени,без пъпки и да "стъпва" по целият си диаметър на наковалнята,пружината на чукчето трябва да е изолирана от маса и със надежно закрепен кабел от високоволтовата бобина.Магнета трябва да се върти по посоката която е отбелязана на корпуса(по часовниковата стрелка,гледан от към привода)като се прави проверка дали е центрован правилно,а именно дали отваря чукчето във момента на пресичане на магнитните му полета.Може да го провериш по следният начин,завърташ привода,като следиш отворчето му да застане на 2-часа(приблизително) гледан челно,като високата част на магнета е нагоре,трябва да усетиш задържане причинено от магнитните полета,точно във този момент,чукчето трябва да отвори(03-04мм).Ако не отваря,развиваш болчето на гърбицата и я превърташ така,че да отваря точно във този момент,слагаш високоволтовият кабел,като го задържаш на около 2-3см от корпуса,при раздвижване на ротора напред-назад като следиш момента на отваряне на чукчето,трябва да получиш искра,ако се наложи,поиграй си със гърбицата до получаване на качествена искра,при сериозно развъртане трябва да имаш непрекъсната искра съпроводена от характерен звук наподобяващ плющене.
              Ако магнета се върти наляво,операцията е идентична,като пак дебнеш пресичането на полетата,но обръщаш гърбицата и центроваш до получаване на истинска искра.При това положение зацепваш магнета към мотора,и ако не идва центровката,ще трябва да си разпробиеш отвори на подходящите места за закрепване или да използваш фланец.Много хора бъркат,като първо закрепват магнета,и после наместват гърбицата спрямо изпреварването което желаят,и във 95% от случаите,искрата изчезва понеже се губи центровката на магнета,предполагам,че твоят случяй е подобен.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X