Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект MZ ES 250 Doppelport

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проект MZ ES 250

    Отказах се от поцинковането .. поне за рамката.
    Оказа се, че при потапянето в киселини и др., колкото и да са добри заварките, вътре влиза/в тръбата/ и после няма спасение -ръжда.
    Резервоара - също.Цинка не можел да влезе през дупката за гориво и се наслоявал само отвън.Така, че май-няма смисъл.
    Ще прилагам класически антикорозионни покрития/системи/-с четката.
    Ако някой знае нещо, много моля - сега е момента /искам да го поцинковам целия - за винаги /.
    ______2
    Е = MZ

    Коментар


    • #32
      До: Проект MZ ES 250

      Първоначално публикуван от kro Преглед на мнение
      ...Ако някой знае нещо, много моля - сега е момента /искам да го поцинковам целия - за винаги /.
      Аз не виждам смисъл от това упражнение
      Намери му топъл гараж и няма да имаш грижи с ръждите
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #33
        До: Проект MZ ES 250

        Що се отнася до вътрешното почистване на резервоара в книгите за реставрация дават един сравнително лесен и достъпен метод на покритие.Пълниш 2/3 от резервоара със натрошени стъкла.Запушваш го,увиваш го в няколко одеала и в бетонобъркачката за 1 час или на ръка.След това се промива няколко пъти и можеш да повториш упражнението със стъклата. След това пълниш до половината със съчми за въздушна пушка и повтаряш упражнението с бетонобъркачката.А иначе в Германие например се продават специални комплекти за обработка на вътрешната повърхност на резервоара!

        Коментар


        • #34
          До: Проект MZ ES 250

          момчета не мога да не се похваля .... намерих си резервни части...
          наистина нещо пощурях ...Моторите MZ в гаража станаха 5 ...



          сега мисля, че ремонта доста ще се ускори
          Последно редактирано от Димо; 22-03-10, 08:38.
          ______2
          Е = MZ

          Коментар


          • #35
            До: Проект MZ ES 250

            Супер!!!
            Е така вече може да се работи
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #36
              До: Проект MZ ES 250

              Нямаш ли някои читави седалки-кантар за продан,че на моето МЗ са доста скапани?

              Коментар


              • #37
                До: Проект MZ ES 250

                Да, така вече се работи спокойно , скубя като див ...
                ааа читави седалки няма.Наистина Много са зле.
                За себе си реших да купя нови 85 евро едната от Germany сърцето ми се скъса но... това е .Цвят крем, материал - гума.
                Има ги и в червено за черните мотоциклети.
                ______2
                Е = MZ

                Коментар


                • #38
                  До: Проект MZ ES 250

                  Можешли да ми дадеш линк за такива седалки,защото в е-вау цените стигат доста зашеметяващи нива,а качеството на предлаганото не ме удовлетворява.А тая цена за една или за двете седалки е?

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проект MZ ES 250

                    Ето тук са седалките :

                    1.тук са 95 евро едната
                    http://www.emwfeller.de/shop/index.p...25b4e30f831c0b

                    2.тук 79 евро
                    http://www.dietel-fahrzeugteile.de/s...?categoryId=73


                    това са 2 добри магазина
                    но тези неща/цените/ се менят и човек не знае кога да купи ..
                    ______2
                    Е = MZ

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проект MZ ES 250

                      Много благодаря!Е виж точно на тези сайтове не бях попадал,а от доста време се ровя по темата!Ще ги понаблюдавам щом казваш,че цените се менят.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проект MZ ES 250

                        Здравей Кро,
                        аз също започвам подобен проект. Имам от скоро ЕС 175/0 с глава на 250. Твоята тема ми помогна много в запознаването с мотора. Ще го имам физически на 15 май, но вече го видях и покарах и е страшна работа. Гърми, трещи ама върви. Та видях че имаш доста машини на двора и се надявам, че ще се съгласиш да ми продадеш разни неща които вече не ти трябват. А също и съвети всякакви ще са от полза. Ето и малко снимки на моя звяр.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проект MZ ES 250

                          Здравей Сту,
                          Много ме радва твоята машина. Разбира се, че можеш да разчиташ на подкрепата ми и чаркове ... Ще се върна в София след 10-ти май.
                          Последно редактирано от Димо; 09-11-10, 12:39.
                          ______2
                          Е = MZ

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проект MZ ES 250

                            Благодаря ти много предварително, ще звънна след 10 ти. Весели празници.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проект MZ ES 250

                              Почти пет години след началото на тази тема имам удоволствието да я повдигна пак
                              Сега я чета и преглеждам с усмивка ... колко много неща са се променили оттогава, но. Уверявам ви, че не съм спирал да мисля по проекта си и помалко да работя.
                              Най-важното е, че проучих много информация за модела и марката. Успях да допълня съществени липси от мотоциклета, които за съжаление бяха доста ...

                              Да започна от тук, че мотоциклета се оказа от рядката серия за МЗ, а именно Doppelport. Това разбира се не го знаех, когато започвах, пък и от външния му вид по нищо не личеше.
                              Какво промени това? Ами най-съществената разлика е, че Doppel означава два, двойно. Два изхода, съответно два два ауспуха, два отвора в цилиндъра ...Да, обаче моят цилиндър беше с един.
                              Намирането на цилиндър за Doppelport днес е доста голямо предизвикателство. Тази модификация е произвеждана в края на 1956-а до средата на 1957ма. От източници в интернет става ясно, че са произведени или 856 или 5890 бр.Номерата на рамите на
                              Dppelport са седемцифрени и започват с 11ххххх. Последният открит домомента е с номер 1105890, което води и до предположението, че са произведениоколо 6 000бр. Двигателите са със седемцифрени номера 21xxxxx. От тях в България са внесени няколко. Колко точно не зная, но досега съм открил 7 (седем). Мисля, че са били десеттина. За съжаление от завода не поддържат подробна история (както е примерно при BMW ) Много от документите са загубени безвъзвратно. Съдейки по някои означения по детайли от мотоциклета, моят е произведен през дванадесетия месецна 56та, което означава, че дядо ми е имал възможността да го закупи или на пролетния или на есенния Пловдивски панаир, но през 1957ма.
                              Разликите на Doppelport със следващите модели на марката, а именно ES 250-0, ES250-1,ES 250-2, както и близките ES 150, ES 175-1, ES 175-2 се оказаха твърде много и почти навсякъде. В този смисъл трите 175ци, които закупих за донори, почти не могат да се ползват. Това разбира се е така, ако човек е достатъчно прецизен и иска да възстанови мотоциклета точно, а не да създаде някакъв MZ микс. В мотоциклета има детайли, които са общи по-скоро с "последната" IFA BK 350, отколкото с ES 175, но както и да е. Стана ясно, че ще се възстановява MZ ES 250 Doppelport - 1956та.
                              Липсата на цилиндър много ме подтискаше и радостта ми беше огромна, когато вечего държах в ръцете си. Нов, новеничък, с германската грес по него




                              Преди около три месеца вече започнах активно работа по мотоциклета. Като начало с рамата.



                              Важно е да отбележа, че в процеса на проучване, мислене, четене и т.н. се установи,че мотоциклета е претърпял катастрофа. Удара е бил отпред. Предния калник е строшил така ценния цилиндър, но са били подменени и предната капла (оригиналностоманена) с алуминиева, двата предни амортисьора и са поизчукали това-онова. Оригиналните амортисьори са четири еднакви с алуминиева гайка за прелоуд без лост (както при ES 175).
                              По рамата се наложиха някои съществени поправки. Замяна на разбитата тръба за осите на стъпенките на водача. Заварка на ухото за стъпенките за пасажера и удължаванена тръбата за оста на крачната спирачка ( не знам, защо са я разали ...)
                              Както и пълен ремонт на централната стойка, заради разбити уши, грозни заварки и т.н.













                              ______2
                              Е = MZ

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проект MZ ES 250

                                Централната стойка или по скоро останалото от нея ...







                                Удължената тръба за оста на крачната спирачка



                                Изработка на нова пружина, както и цялата хм "система", която държи централната стойка в работно и походно положение. Този мотор няма "Пачи крак", което прави централната стойка още по-важна ...





                                ______2
                                Е = MZ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X