От: Новак с MZ es175/1
От собствен опит мога да кажа, че тези машини страдат от проблеми с реле-регулатора, а той е пряко свързан със запалването . Баща ми караше такъв мотор от 1974 г. на който в момента съм притежател / по наследство/. Според скромното ми мнение с което не искам да ангажирам никой, проблема идва точно от реле-регулатора. Искам да кажа, че проблема с токовете /поне за запалването/ баща ми го реши с монтаж на динамо-магнет от Ковровец, но от това се породи друг проблем който е със слабите светлини на мотоциклета, иначе ритнеш ли пали и върви без проблем, само фара свети като фас. Единствения съват който мога да дам е, монтиране на 6 В механичен реле-регулатор от Трабант или електронен такъв до колкото можеш да намериш. Колкото до семерингите искам да кажа, че ако този от ляво е пробит, двигателя ще харчи маслото и при работа ще дими повече от обикновено, ще цапа свещи, ще прекъсва и т.н., а това може да се разбере при проверка на нивото на маслото в картера, ако е скъсан семеринга от дясно, двигателя ще повишава оборотите си тъй като ще "краде" въздух от дупката в него който ще обогатява допълнително горивната смес.
От собствен опит мога да кажа, че тези машини страдат от проблеми с реле-регулатора, а той е пряко свързан със запалването . Баща ми караше такъв мотор от 1974 г. на който в момента съм притежател / по наследство/. Според скромното ми мнение с което не искам да ангажирам никой, проблема идва точно от реле-регулатора. Искам да кажа, че проблема с токовете /поне за запалването/ баща ми го реши с монтаж на динамо-магнет от Ковровец, но от това се породи друг проблем който е със слабите светлини на мотоциклета, иначе ритнеш ли пали и върви без проблем, само фара свети като фас. Единствения съват който мога да дам е, монтиране на 6 В механичен реле-регулатор от Трабант или електронен такъв до колкото можеш да намериш. Колкото до семерингите искам да кажа, че ако този от ляво е пробит, двигателя ще харчи маслото и при работа ще дими повече от обикновено, ще цапа свещи, ще прекъсва и т.н., а това може да се разбере при проверка на нивото на маслото в картера, ако е скъсан семеринга от дясно, двигателя ще повишава оборотите си тъй като ще "краде" въздух от дупката в него който ще обогатява допълнително горивната смес.
Коментар