Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Балкан 250 Кросов

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Балкан 250 Кросов

    Дай си телефона да се чуем.И аз съм от Велики Преслав

    Коментар


    • #17
      От: Балкан 250 Кросов

      Ми как се казваш и каде живееш

      Коментар


      • #18
        От: Балкан 250 Кросов

        Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
        Здрасти guss,
        нали още не си рязал нищо? Не го прави. Не те моля, просто не го прави.
        Ще минат много малко годинки и ще затърсиш Балкана на дядо ти, но няма да го намериш. Ще намериш грозна орязана купчина скрап.
        Този мотор никога няма да стане кросов, нито по нещо ще прилича на моторите на приятелите ти, които бръмчат по нивите.

        Ако наистина не ти пука за Балкана, продай го. След време поне ще можеш да му ходиш на свиждане.
        Димо, като чуеш звук от приближаващ флекс лошо ти става май...
        Колега, ако твърдо си решил да го нарежеш, търси задни амортисъори от кросово ЧЗ и предница и кормило....така на твоите години и ние съсипахме един оригинален балкан 250
        Недей да пишеш в този раздел, че тука са само ретро мания...и аз се махам, че ще ме отупат

        Коментар


        • #19
          От: Балкан 250 Кросов

          навремето (когато бях в 7 клас) срязах един ковровец за да го правя крос.започнах с рязане на горната част преди захващането на амортисьора там където е средата на седалката и после заваряване (почти ми беше сефте с елекгрожена и после ходих да ми вадят шлака от очите които пък си бях осветил). на долния край на аморт. сложих удължитери от тръба сплескана в двата края и пробита за да мине борта. по-късно си намерих предни амове с пружини от МЗ трофи и возията стана много по-добра. а и хода също.наожи се да обтегна и предните пружини че бяха поомекнали. като цяло се повсигна общия център на тежестта и мотора започна да се изправя на задна гума а допреди това едвам се отлепваше на 1 педя.смених задното зъбно колело с преправено от ИЖ както и малкото предно и втора скорост стана бавна колкото преди промяната на първа, а първата още по бавна и нямаше баир който да не може да се качи освен ако не ме захлупи. предполагам че щом си решил ще го почнеш иначе и аз бих те посъветвал да го стегнеш в оригиналният му вид и да си горд собственик на уникален мотор. пък и не се знае дали някога ще се произвеждат мотори в БГ. прецени си сам. моят ковровец оше си стои на село и не съм го палил от 5-6 години.наливах му малко дв. масло през свеща и го развъртях само да направи маслен филм по стените на цилиндъра и това е.
          Honda CR-V I 2000 г.
          0 осем 96 осем три 3 сто и 10

          Коментар


          • #20
            От: Балкан 250 Кросов

            Аз сам си решил че ще го правяя крос и това е мерси за полезните савети

            Коментар


            • #21
              От: Балкан 250 Кросов

              Аз се отплеснах от първоначалната си идея - исках кратичко да кажа, че балканът като кросов мотор не струва и не е забавно. Той е като лодка за разходка. Това лято подарих едно МЗ 150 май, май му казват "камила" - то щеше да ти хареса като вървене и способност за движение по (не)пътя.
              Няма ли някой по-лек и пъргав мотор около теб? С трактор на магистрала е скучно по условие.

              Коментар


              • #22
                От: Балкан 250 Кросов

                Колега, ако се опитваш да направиш пълна реплика на заводския кросов мотор, което е в пъти по-сложно от реставрацията и е смислено, оправдано е всякакво преправяне. Останалото е варварщина...

                Такива "проекти" свършват на кантара.

                Коментар


                • #23
                  От: Балкан 250 Кросов

                  Нямам др по лек мотор а пак аз не исакм да го правя реплика на крос акана искам просто да го повдигна и да бриша тука балканите с приятели. Това е.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Балкан 250 Кросов

                    Ще направиш единствено осакатена купчина желязо, чиято верига ще пада през 10 метра и ще съжаляваш, че си съсипал мотора.
                    На твоята възраст правехме подобни печални опити, защото нямаше други мотори. Хубаво нещо е да използваш натрупания от поколенията опит.
                    Недей да учиш нещата по трудния начин!
                    Колкото за гората - гарантирам ти, че ще се справя с черните пътища по-лесно както е в заводския си вид. Тези мотори са по-проходими от съвременните им аналози.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Балкан 250 Кросов

                      НЕ РАЗВАЛЯЙ НЕЩО КОЕТО СЛЕД ГОДИНИ ЩЕ ТЪРСИШ ЗА ДА ГО ВЪСТАНОВИШ И ДА МУ СЕ КЕФИШ! чуй хората които вече съжаляват

                      Коментар


                      • #26
                        От: Балкан 250 Кросов

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM3345.jpg
Прегледи:2
Размер:146.0 КБ
ID:5259147Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM3346.jpg
Прегледи:1
Размер:126.6 КБ
ID:5259146Този Балкан 250 е на един мой колега запазен е в заводското си състояние и от доста време се надлъгваме да ми го продаде но човека не е склонен да се раздели с него по никъкъв начин и за никъкви пари . Мотора е произведен в друго време и си носи технологията чара и дизайна на времето няма да стане като новите кросарки къквото и да направиш първо е доста тежък за това което искаш да го направиш двигателя няма нужната динамика и тнт.
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #27
                          От: Балкан 250 Кросов

                          Кажи му, че е от България и...
                          Бедна работа - като няма никакъв друг мотор... Ако си говорим честно, в цялата тази анархия за 100, айде 150 лв може да се намери някое МЗ или дори истинско леко кросово моторче, ако няма да се дават пари за прехвърляне. Така или иначе ще се кара незаконно. Ама къде 150 лв...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Балкан 250 Кросов

                            Привет и от мен до къде се стигна с този проект балкан 250 като крос аз също имам един такъв балкан но не мога да кажа че е правен крос просто е дигнат отзаде с амортисьори от чз един по голям венец и друга предница естествено ламарините и кутийте са махнати ,и си карам спокойно по черно дори за балкан става но несъм решил да го тестваме ,единствено най ниската ми точка е ауспоха ,с интерес ще следя темата и ако може някоя снимка да качи автора на темата Поздрави !

                            Коментар


                            • #29
                              От: Балкан 250 Кросов

                              Здравейте на всички,и аз бих искал да видя до къде си стигнал колега с преобразяването на балкана .И аз имам балкан250, вече и не помня преди колко години го купих може да има 20 по спомени.И аз го направих кросов ,но тогава нямаше други по подходящи и евтини мотори.Та тогава не само рамката преправих но и двигателя, шлайфах цилиндъра и сложих бутало от ИЖ спорт и запалване от симсон.Не го бях карал от 3, 4 години, и лятото го подкарах пак но не вървеше както преди и сега съм разглобил двигателя да сменя семерингите и лагерите но искам да сменя и цилиндъра и буталото,защото винаги карам със страх да не строши биелата (виждал съм иж спорт с изкочила биела през картера) ,но не мога да намеря.Ако някои може да ми помогне с окомплектовани цилиндър,бутало и сегменти ще му бъда много благодарен.Живея в Ловеч.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Балкан 250 Кросов

                                Историята на една легенда - Балкан 250. Макар, че темата е започната преди година време и всички казват недей, не става, няма смисъл, аз мисля, че не точно така. Пиша от името на едно момче - Генади, което няма комп. и интернет.
                                В основата на всичко написано по-долу, стои ЖЕЛАНИЕТО и НЕМОТИЯТА.
                                Всички знаят какво е да имаш огромен мерак и желание, но да работиш за 300лв. (на село няма повече) и да не стигат до никъде, а за истински мотор и поддръжка да не говорим.
                                Накратко, един двигател и половин рама от Балкан и много части от други соц. мотори, са събрани в едно творение, което с течение на времето претърпя и доста преправяне и доизкусуряване. Мотора, никога не е бил в истинския смисъл ''кросов'' и няма как да бъде, но за разходки и преходи е идеален. В началото бе с гуми 16 и 19цола, но с течение на времето се установи, че с малкия цолаж гуми трудно минава препятствия. Сега е с 18 и 21цола, сложихме му и предница от кросово ЧЗ 125, конусни лагери на тройниците на предницата, магнетно запалване от Ковровец, и разстърган с 2мм. карбуратор от Балкан.
                                Оригиналните зъбаци и верига, много бързо ги износи и Генчо му сложи зъбаци 13/53, със о-рингова верига - стари, но в тях имаше още хляб. След година каране, двигателя умря и след доста търсене излезе двигател, но.....в Симеоновград - на около 500км. от нас . Е ...ходихме и го вземахме - оправда си ходенето, излезе огън двигател.
                                На тази самоделка, има навити около 5000км. само по черно до момента. Ходил е по Балкана и оттатък Балкана. Най-дългия преход, Севлиево-Априлци-хижа Тъжа-с.Тъжа-с.Асен -Узана-Севлиево. Никога, ама никога не се е чупил или закъсвал някъде.
                                На засукани, криви, сложни пътеки, без да се срамя мога да кажа, че ни слага в задния си джоб - на Кърнаре ни направи за смях, а и не само там.
                                Имам няколко снимки, но ще изровя и по-стари, по-нататък.



                                С малките 16/19цола гуми.


                                Между Б. Осъм и Беклемето.


                                Някъде по Балкана.


                                На Деветашката пещера.
                                Gas Gas ec 250

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X