Здравейте на всичко нов сам в този форум затова ще ме извинявате за некои неща. Започнах един така да се каже за моите годинки амбициозен проект аз сам на 19 имам останал от дядо ми Балкан 250cc мотор и видях на много места че са си ги направили кросови моторчета и така започнах и аз днеска си беше голям студ и неможах да свърша много работа. Свалих ненужните ламаринки и започнах да мисля как да повдигна тази задница. Дадоха ми различни идеи да намеря др. амортисиьори от кола или да удължа тези ушенца, за които са хванати сегашните или просто да взема от др мотор по дългички и това е за днес. Дано всичко ми се получи и тати помага помалко , но и очаквам и помош от вас разбира се вие имата повеч опит в тея неща.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Балкан 250 Кросов
Свий
X
-
От: Балкан 250 Кросов
Здрасти guss,
нали още не си рязал нищо? Не го прави. Не те моля, просто не го прави.
Ще минат много малко годинки и ще затърсиш Балкана на дядо ти, но няма да го намериш. Ще намериш грозна орязана купчина скрап.
Този мотор никога няма да стане кросов, нито по нещо ще прилича на моторите на приятелите ти, които бръмчат по нивите.
Ако наистина не ти пука за Балкана, продай го. След време поне ще можеш да му ходиш на свиждане.Последно редактирано от Димо; 08-03-11, 19:11.______2
Е = MZ
-
От: Балкан 250 Кросов
Подкрепям мнението на колегата!
Би било грехота, особено ако машината е комплектна. След време читавите, оригинални, български машини ще са още по - редки. А и щом си само на 19, без да се обиждаш, но сигурно има още какво да научиш - за подръжката на една машина и особено за реставрацията (тунинговането) й.
А ако много искаш да имаш кросов Балкан - по - добре си намери някой, който вече е преправен.
А в брой 87 на списание "Автокласика" (с червен Opel GT на корицата), имаше статия на оригинален кросов "Балкан". От снимките там добре си личи колко различен е кросовият модел от този, който имаш ти:
Автокласика 87 6–1
Автокласика 87 6–2
Коментар
-
От: Балкан 250 Кросов
Напълно споделям мнението на колегата Димо не осакатявай машинката,не това е амбициозен проект както ти се изразяваш това е по лесния проект.Амбициозния е да направиш някаква реставрация на този мотоциклет, а ако си го "отписал" по добре го продай на някой който ще го възстанови или поне да ползва за донор.
Коментар
-
От: Балкан 250 Кросов
Не унищожавай хубавата машина ! Няма да стане кросова даже и ендуро нито рамката нито двигателя и амортисьорите са поне близки до това което се изисква при кросовите машини само ще съсипеш един чудесен класически мотор .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Балкан 250 Кросов
Навремето ги преправяха чопъри,сега на кросови.В близко бъдеште трудно ше се намират екземпляри в оригинален вид.Нечеса нещто специално,но наши,родни,български.Трябва да останат поне да има в музеите. Със здраве!!... информацията влиза в главата му и отчаяно търси мозъка ...
Коментар
-
От: Балкан 250 Кросов
Моторчетат не се продават втория Балкан има работа по двигателя баща ми иска да си го прави за него а този ми го остави на мен а аз искам да си го направя так както сам си решил извинете ме мног не исакм да се засяягате момчета
Коментар
-
От: Балкан 250 Кросов
Аз съм се занимавал с това преди 15-20 години. Също бих предпочел мотора да си остане в оригинален вид, но това не е моя работа.
По въпроса.
Имаш някои ограничения за вдигането на задницата - възможноят ход на задната зъбчатка нагоре надолу трябва да остане в определени граници заради мястото на веригата. Ако повдигнеш задницата без да коригираш тази работа, ще си имаш ядове и в крайна сметка няма да караш. Не броя за каране 100 км около селото с няколко ремонта. Мястото на предната зъбчатка, шарнира на задната полурама (вилка), и задната зъбчатка зависят едно от друго. Има опори на веригата когато трябва да се направи това, което си мислиш да започваш - но не знам къде и колко трябва да е.
Предполагам няма да регистрираш мотора си. При тези условия аз бих се поогледал да си купя нещо по-подходящо. Поне по-леко и по-пъргаво. Някое МЗ 150 е перфектно, пробвали ме
За амортисьорите - ти за амортисьора ли говориш или за пружината? Едното е горе-долу противоположното на другото. Може и от кола, въпрос на технически решения и работа е.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар