Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Волга М 21

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Волга М 21

    Не можах да си довърша. Понеже 20 години машината не е излизала в гаража и е спряна от движение, я оставих спряна, за да мога да я превърна в онова, което е била преди спирането.

    Коментар


    • #17
      От: Волга М 21

      Аз исках да си оправя документите преди да започна реставрирането и наливането на пари в колата.

      Коментар


      • #18
        От: Волга М 21

        Първоначално публикуван от geodj Преглед на мнение
        Ще карам по ред. Технотеста си е живо изпитание, имам чувството, че и нов автомобил трудно ще мине. Гледаха абсолютно всичко - спирачки, светлини, изгорели газове. В интерес на истината за някои неща си затвориха очите хората. Минах го в София. Цената беше 156 лв и стотинки.
        ...ибез грам пари под масата??? А къде точно е технотеста? Нещо по-специално за минаването му?

        Коментар


        • #19
          От: Волга М 21

          Първоначално публикуван от 19R Преглед на мнение
          ...ибез грам пари под масата??? А къде точно е технотеста? Нещо по-специално за минаването му?
          Там няма маси, само един канал. Намира се в промишлената зона на гара Искър, стария път за аерогарата. По-специалното е, че колата трябва да е технически изправна.

          Коментар


          • #20
            От: Волга М 21

            И все пак, една технически изправна Волга ще има доста по-различни параметри от нещо технически изправно и 30 години по-ново. Особено за газовете, не ми се мисли! Така че, как всъщност става, по някакви единни стандарти за допустим минимум, или различни стандарти за различни възрасти, класове или друг признак возила?
            Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

            Коментар


            • #21
              От: Волга М 21

              Гледат се стандартите на същия автомобил като нов. Иначе тя Волгата няма колани, задните мигачи са й червени, а предните бели, а не оранжеви и т.н. Изгорелите газове на нова Волга са в пъти по-високи от сегашните норми.

              Коментар


              • #22
                От: Волга М 21

                Точно заради тези факти, как се съгласиха да те пуснат! Сигорен ли си, че без връзки може да се премине ?

                Коментар


                • #23
                  От: Волга М 21

                  Имаше някакви законови облекчения точно в тази насока - при модели от преди 19хх г. да не се прилагат модерните изисквания и стандарти. Може да няма мигачи, да няма колани, да няма 4 спирачки, достатъчно е да е във вида, в който е произведена колата. Друго нещо беше това, че при ретро автомобилите нямало задължение за ежегоден технически преглед, а се прави само един първоначален. Но някой може ли да каже точно в коя наредба или правилник са въведени тези неща, за коли от преди коя година се отнасят?
                  Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Волга М 21

                    Всъщност едното го намерих: НАРЕДБА № 32 ОТ 5 АВГУСТ 1999 Г. ЗА ПЕРИОДИЧНИТЕ ПРЕГЛЕДИ ЗА ПРОВЕРКА НА ТЕХНИЧЕСКАТА ИЗПРАВНОСТ НА ПЪТНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА

                    (3) Не се подлагат на периодичен преглед за проверка на техническата изправност ППС, които са произведени преди 1.I.1960 г. или представляват музеен или исторически интерес, които се използват за движение по пътищата, отворени за обществено ползване само в изключителни случаи.
                    Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

                    Коментар


                    • #25
                      От: Волга М 21

                      Някой има ли представа след като са минали вече 11 години почти от тази наредба дали сега не трябва ли и да се включат и колите произведени преди 1970г. и по този начин се включват всички ретро коли от 60те а според мен те са най масови сред ретро средите!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Волга М 21

                        Трябва някой да настоява за промяната. Наредбата наистина е от 1999, но през годините е многократно изменяна и допълвана. Последно през 2008. Не е проблем да се смени годината, просто трябва Министерството на транспорта да го направи, нужна е поредна поправка.
                        Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

                        Коментар


                        • #27
                          От: Волга М 21

                          Пак съм аз Мисля, че намерих и втория текст, за който питах по-горе. При това в същата наредба, № 32, на следващия ред след това, което цитирах

                          "Чл. 3. Не се допуска прилагане на по-строги изисквания при периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на ППС от тези, на които е било предвидено първоначално да отговарят при неговото конструиране (производство)."

                          Това трябва да е текстът, който разрешава да няма колани и мигачи, да има карбидни фенери и кекави спирачки Щом така е конструирано навремето, така ще е!
                          Някои казват, че съм ужасен човек. Но това не е така - аз имам сърце на мил, чувствителен юноша. Пазя го в буркан със спирт на бюрото си...

                          Коментар


                          • #28
                            От: Волга М 21

                            Това е чудесно интересно ми е защо тогава собствениците не си регистрират колите произведени през 20те години щом е можело да бъдат регистрирани!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Волга М 21

                              Защото, Живко, представи си какъв дивашки късмет трябва да имаш, за да намериш автомобил от 20-те години, със запазени документи, по нашите земи! Или съответно да издириш собственици и наследници, за примерно 50 години назад.
                              С "Фармахим" - непобедим
                              Дизел - само дънки!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Волга М 21

                                Първоначално публикуван от Теодор МБ Преглед на мнение
                                "Чл. 3. Не се допуска прилагане на по-строги изисквания при периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на ППС от тези, на които е било предвидено първоначално да отговарят при неговото конструиране (производство)."
                                Това е текста поради който се гледат нормите когато е произведен автомобила. Иначе възстановяване на регистрацията не е чак толкова рядко срещано явление.
                                Колеги, вижте какво намерих под задната седалка. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21072010051.jpg
Прегледи:1
Размер:102.8 КБ
ID:5195873 Някой знае ли кога са се използвали тези транзитни номера? Възможно ли е да са от моята "Волга".

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X