Важно съобщение! 10-те години труд се отменят до второ нареждане
Защото започвам работа директно по втората кола, а именно същия такъв мерцедес 170, произведен най-вероятно през 1940 г. Но да започна от начало: благодарение на колегата Badboy, който ме насочи към него, на шега на майтап, сдобих се с втори мерцедес! Или по-точно, със съвкупност /купчина/ от части, от които може да излезе втори Напълно е разглобен, така че примъкването отне време. Първо докарах купето, после врати, капаци, калници, решетки, брони, табло... А днес дойде и шасито. Остават някои дреболии /като диференциал/, за да стане пълна кола, но тях мога и по-нататък да ги карам, сега нищо не пречи да се захващам за работа!
И така, в близките месеци купето ще мине на песъкоструй, ще започне кърпене, а след това и изграждане на дървената структура вътре. Съответно изчистване на шасито, боя, оглед и ако трябва смяна на лагери, освежаване на кормилната кутия, направа на спирачките. Калниците и вратите са здрави, при това вратите са направени още преди 20 години, а те са много трудни - на практика представляват дървени рамки с доста сложна форма, върху които с пирончета се кове ламарината. Това, че са готови, е много голяма крачка напред и още един аргумент за това, да започна работа първо по тази кола. А аргументите са много - напълно разглобен, вратите са готови, калниците са по-добре, купето като цяло е по-добре, макар и праговете да са малко по-изгнили.
Иначе двигателят на първата ще продължи да се прави, той трябва да стане, сега му е времето. При тази втората нещата са по-различно, тя е с дизел от "мече", мерцедес от 50-те години. Интересното е, че пасвал точно на оригиналната скоростна кутия! Всъщност това си има обяснение, първите "мечета" са с агрегат от старите мерцедеси, от тях тръгва развитието. Оригиналният двигател може и да се пази, но не е сигурно. Ще видим. При всички случаи, на първо време ще е с дизела, който между другото е доста добър и надежден двигател.
Защото започвам работа директно по втората кола, а именно същия такъв мерцедес 170, произведен най-вероятно през 1940 г. Но да започна от начало: благодарение на колегата Badboy, който ме насочи към него, на шега на майтап, сдобих се с втори мерцедес! Или по-точно, със съвкупност /купчина/ от части, от които може да излезе втори Напълно е разглобен, така че примъкването отне време. Първо докарах купето, после врати, капаци, калници, решетки, брони, табло... А днес дойде и шасито. Остават някои дреболии /като диференциал/, за да стане пълна кола, но тях мога и по-нататък да ги карам, сега нищо не пречи да се захващам за работа!
И така, в близките месеци купето ще мине на песъкоструй, ще започне кърпене, а след това и изграждане на дървената структура вътре. Съответно изчистване на шасито, боя, оглед и ако трябва смяна на лагери, освежаване на кормилната кутия, направа на спирачките. Калниците и вратите са здрави, при това вратите са направени още преди 20 години, а те са много трудни - на практика представляват дървени рамки с доста сложна форма, върху които с пирончета се кове ламарината. Това, че са готови, е много голяма крачка напред и още един аргумент за това, да започна работа първо по тази кола. А аргументите са много - напълно разглобен, вратите са готови, калниците са по-добре, купето като цяло е по-добре, макар и праговете да са малко по-изгнили.
Иначе двигателят на първата ще продължи да се прави, той трябва да стане, сега му е времето. При тази втората нещата са по-различно, тя е с дизел от "мече", мерцедес от 50-те години. Интересното е, че пасвал точно на оригиналната скоростна кутия! Всъщност това си има обяснение, първите "мечета" са с агрегат от старите мерцедеси, от тях тръгва развитието. Оригиналният двигател може и да се пази, но не е сигурно. Ще видим. При всички случаи, на първо време ще е с дизела, който между другото е доста добър и надежден двигател.
Коментар