От: Ладичка 2103
Вярно, читави Лади има все още в България. Ама, една Класическа, нова и перфектна Лада за 1500 никой няма да ти даде. Това е положението. А, аз съм търсил. Из цялата страна, буквално. Преди 2-3 месеца, бях на кантар да купя една 1600 на нищожен пробег, 78/79-та година май беше, чисто бяла и почти нова. Тоест, доста под 50 000 км. . Категорично прясна, свежа непокътната кола. Без никакви наченки на ръжда, със заводски гуми. Отнесоха я едни украинци - дошли с платформа да я дигнат. Собственикът прибра 2500 лева. А, Ладата си струваше.
Друга беше маслено зелена 2103 от 1973-та година, на 4900 км., скътана във град Видин. Такава кола трябва да се види, просто изглежда невероятно истинска, огледално лъскава и.....красива. Тя имаше хубави атрибути - никелирани жълти фарове, пръстени на джантите и разни прилежни Социалистически тунинги. Купи я едно момче от Ямбол. За 3200-3300 лева, до колкото помня, защото на доста такива находки съм присъствал при изравяне, съживяване и продаване. Обикаляйте България - Лади има колкото искате. Но, не за 1500 лева. За 1500 кинта, перфектната Лада 1600 - няма да намериш НИКОГА. Номерът е да е под 30 000 км. и да е била обект на зверско робуване и вардене. Всичко останало е т***к работа и празни надежди.
В моя блок има стар дядо със 2104 - слонова кост, 1985 година, 24 000 км. Не я продава. Нея покарах също. Просто е много различно, когато подкараш нова Лада, правена през Соц. време. Вътре е много тихо и уютно. Няма виещи кутии, няма шумящи диференциали, тропащи предници, дрънкащи пластмаси, разхлабени и увиснали врати, луфтове и прочие. Возията може да се нарече приятна, но е по-скоро стегната и комфортна, стабилна. При 80-90-100, вътре се говори с тих тон, няма паразитни шумове. Визирам най-вече ВАЗ 2103 и ВАЗ 2106. Галиш им газта - вървят с лекота. Набиеш педала - веднага отлепя, върви мама й стара. Бе, както й да е.....
Вярно, читави Лади има все още в България. Ама, една Класическа, нова и перфектна Лада за 1500 никой няма да ти даде. Това е положението. А, аз съм търсил. Из цялата страна, буквално. Преди 2-3 месеца, бях на кантар да купя една 1600 на нищожен пробег, 78/79-та година май беше, чисто бяла и почти нова. Тоест, доста под 50 000 км. . Категорично прясна, свежа непокътната кола. Без никакви наченки на ръжда, със заводски гуми. Отнесоха я едни украинци - дошли с платформа да я дигнат. Собственикът прибра 2500 лева. А, Ладата си струваше.
Друга беше маслено зелена 2103 от 1973-та година, на 4900 км., скътана във град Видин. Такава кола трябва да се види, просто изглежда невероятно истинска, огледално лъскава и.....красива. Тя имаше хубави атрибути - никелирани жълти фарове, пръстени на джантите и разни прилежни Социалистически тунинги. Купи я едно момче от Ямбол. За 3200-3300 лева, до колкото помня, защото на доста такива находки съм присъствал при изравяне, съживяване и продаване. Обикаляйте България - Лади има колкото искате. Но, не за 1500 лева. За 1500 кинта, перфектната Лада 1600 - няма да намериш НИКОГА. Номерът е да е под 30 000 км. и да е била обект на зверско робуване и вардене. Всичко останало е т***к работа и празни надежди.
В моя блок има стар дядо със 2104 - слонова кост, 1985 година, 24 000 км. Не я продава. Нея покарах също. Просто е много различно, когато подкараш нова Лада, правена през Соц. време. Вътре е много тихо и уютно. Няма виещи кутии, няма шумящи диференциали, тропащи предници, дрънкащи пластмаси, разхлабени и увиснали врати, луфтове и прочие. Возията може да се нарече приятна, но е по-скоро стегната и комфортна, стабилна. При 80-90-100, вътре се говори с тих тон, няма паразитни шумове. Визирам най-вече ВАЗ 2103 и ВАЗ 2106. Галиш им газта - вървят с лекота. Набиеш педала - веднага отлепя, върви мама й стара. Бе, както й да е.....
Коментар