Здравейте на всички, тук ще ви покажа реставрацията на една Лада 3-ка на моя приятел Венци (ladaManqk). Колата като цяло си беше доста добре за 30 годишен автомобил. Постоянно беше в движение, като за последната една година преминаваше разстоянието Пловдив-Варна почти всяка седмица. От доста време обаче си говорихме с него, че трябва да се направи нужното освежаване, защото ръждата пробиваше път и можеше да се стигне до усложнения. Така в края на лятото вече се почна съществена работа по колата. Цялата идея е Ладата да придобие оригинален вид. Като за начало слагам снимки на колата преди да се почне работа по нея!
Като за начало започнахме с сваляне на лайсни, стопове и оглеждане на поразените от корозия места
http://vbox7.com/play:4cfadff9
С групичка от 4-5 човека започнахме да разглобяваме детайл по детайл предимно от интериора
След окола една седмица дойде момента да се свали двигателя и всичко по коша
Така колата беше подготвена да ходи на тенекеджия. След дълго търсене, се намери добър майстор занимаващ се от години със закърпването и изчукването на Лади. По колата се смениха коритото за резервната гума, прагове и столче за шофьорската седалка.
За близо една седмица колата излезе от сервиза закърпена професионално и трябваше да се преминава към подготовката за боядисването. За да се избегне осиране от майстори, Венци започна всекидневно търкане на всичката ръжда която се бе появила по колата.
В крайна сметка колата стана на това:
От началото на тази седмица колата е вече при бояджия. Очаквайте още снимки по проекта. Ако на някой се намират нови или перфектно запазени брони да се обажда!
Искрени благодарности на другаря Тодор Живков за помощта която ни даде!
Като за начало започнахме с сваляне на лайсни, стопове и оглеждане на поразените от корозия места
http://vbox7.com/play:4cfadff9
С групичка от 4-5 човека започнахме да разглобяваме детайл по детайл предимно от интериора
След окола една седмица дойде момента да се свали двигателя и всичко по коша
Така колата беше подготвена да ходи на тенекеджия. След дълго търсене, се намери добър майстор занимаващ се от години със закърпването и изчукването на Лади. По колата се смениха коритото за резервната гума, прагове и столче за шофьорската седалка.
За близо една седмица колата излезе от сервиза закърпена професионално и трябваше да се преминава към подготовката за боядисването. За да се избегне осиране от майстори, Венци започна всекидневно търкане на всичката ръжда която се бе появила по колата.
В крайна сметка колата стана на това:
От началото на тази седмица колата е вече при бояджия. Очаквайте още снимки по проекта. Ако на някой се намират нови или перфектно запазени брони да се обажда!
Искрени благодарности на другаря Тодор Живков за помощта която ни даде!
Коментар