Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ладичка 2103

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ладичка 2103

    Здравейте на всички, тук ще ви покажа реставрацията на една Лада 3-ка на моя приятел Венци (ladaManqk). Колата като цяло си беше доста добре за 30 годишен автомобил. Постоянно беше в движение, като за последната една година преминаваше разстоянието Пловдив-Варна почти всяка седмица. От доста време обаче си говорихме с него, че трябва да се направи нужното освежаване, защото ръждата пробиваше път и можеше да се стигне до усложнения. Така в края на лятото вече се почна съществена работа по колата. Цялата идея е Ладата да придобие оригинален вид. Като за начало слагам снимки на колата преди да се почне работа по нея!




    Като за начало започнахме с сваляне на лайсни, стопове и оглеждане на поразените от корозия места
    http://vbox7.com/play:4cfadff9

    С групичка от 4-5 човека започнахме да разглобяваме детайл по детайл предимно от интериора





    След окола една седмица дойде момента да се свали двигателя и всичко по коша






    Така колата беше подготвена да ходи на тенекеджия. След дълго търсене, се намери добър майстор занимаващ се от години със закърпването и изчукването на Лади. По колата се смениха коритото за резервната гума, прагове и столче за шофьорската седалка.


    За близо една седмица колата излезе от сервиза закърпена професионално и трябваше да се преминава към подготовката за боядисването. За да се избегне осиране от майстори, Венци започна всекидневно търкане на всичката ръжда която се бе появила по колата.






    В крайна сметка колата стана на това:







    От началото на тази седмица колата е вече при бояджия. Очаквайте още снимки по проекта. Ако на някой се намират нови или перфектно запазени брони да се обажда!
    Искрени благодарности на другаря Тодор Живков за помощта която ни даде!

  • #2
    До: Ладичка 2103

    Тя много хубава, бре! Колко и се търсят?
    В Пловдив няма ли никелажни? Защо нови брони? Виж тази тема:
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=52798
    Lancia Delta HF Integrale Evolucione

    Коментар


    • #3
      До: Ладичка 2103

      Ще излезе много работа и пари, а бюджета е малък. Затова по-добрия вариант е да се търсят нови

      Коментар


      • #4
        До: Ладичка 2103

        Е лаптопа е удобство, но пръстите кебапчета развалят кефа от лежането и писането по форуми
        Последно редактирано от Дрон; 09-10-09, 05:32.
        После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

        Коментар


        • #5
          До: Ладичка 2103

          Хехех И аз минах по тоя път, обаче при мен бояджията си остави ръцете!

          Най-сърдечни пожелания за успех в начинанието. Поздравления, че сте се заели с една безмисленна според някой и определено неблагодарна задача. Иначе ще стане красавица! Ако имате нужда от момощ свиркайте.

          Имам само малки забележки, черния грунд от новите тенекии трябваше да го махнете, така няма да изкарат и 2 години праговете. Води се транспортен и няма почти никви антикоризионни свойства.
          Аз мойте ламарини ги мазах със смивка, после топла вода, сушене, бензин и 2-3-4 ръце от Мистър Цинк. След една година ръжда по обработените от мен детайли няма...там дето пипа майстора обаче, вече пълзи.

          Ето малко снимни и от мен
          http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic.php?f=122&t=117


          Та по тоя повод, понеже следващия път мисля сам да си я правя, някой от форума ако си търси стажанти тенекиджии за по 2-3 дена седмични да свирка, само занаят ще крадем, заплата не щем



          п.с. за хромираните детайли има едно магазичне в Софията,
          Мигач+габарит - 26лв бр.
          Брони (за 2106) по 50лв.
          Мога да питам и ако нещо ви трябва и го има да ви го донеса, тамън и една бира да изпием по лададжийски!
          После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

          Коментар


          • #6
            До: Ладичка 2103

            Брони за 2106, не вършат работа. Трябва да са целите! А иначе това черното не е грунд. Това е преобразувател Wurth, върху който може да се боядисва без проблем. Отдолу под него всичко е изтъркано до метал и най малката ръждичка е отстранена. Та работата беше горе-долу търкаш-мажеш.
            А теб да те попитам Desert Ant, защо вече нямаш акаунт в Лада форума? Баннат ли си?

            Коментар


            • #7
              До: Ладичка 2103

              За 2106 броните ти дадох само пример за цена да си направиш сметката дали те устроива, мисля имаше и 2103.

              Това Вюрт нещо като протектата 3 в 1 ли е?

              Имам акаунт, първият просто беше изтрит по мое желание.
              После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз

              Коментар


              • #8
                До: Ладичка 2103

                Първоначално публикуван от Desert_Ant Преглед на мнение
                За 2106 броните ти дадох само пример за цена да си направиш сметката дали те устроива, мисля имаше и 2103.

                Това Вюрт нещо като протектата 3 в 1 ли е?

                Имам акаунт, първият просто беше изтрит по мое желание.
                Значи сега като прочетах за Протекта 3 в 1, ми стана ясно, че е на един и същи принцип. Прави съединение с ръждата и предотвратява разпространението и. За сигурност обаче всиката ръжда бе почистена до дъно, за да няма главоболия.
                За броните не съм те разбрал правилно. Ако има и за 2103 ще ми кажеш нали? Само да не са за Жигула и да ти кажат че стават! Те май стават, ама не са същите.

                Коментар


                • #9
                  До: Ладичка 2103

                  Много запазена машинка.Като гледам лонжероните не са мръднали.Успех в съживяването.2103 май излязоха най здрави от всички лади досега

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ладичка 2103

                    На мястото, което предполагам, че има в предвид Сашо (Desert Ant), имаше брони за 2103 и то съветски. Буферчета за тях също могат да се намерят - дали на онова място, дали на едно друго... Все едно - мисля, че бяха нещо от рода на 80 лева на броня. Не съм ходил там отдавна и съм забравил. Не са евтини, но си струва.
                    Има и турски брони - по-недодялано са изрязани от руските и са с по-некачествен хром. Ръждясват за една зима. Знам от собствения си горчив опит - смених оригиналната ми задна броня след като една кака ме удари на Цариградско. Сега ще й е втора зима на турската - не знам и не искам да знам как ще изглежда след нея. После си купих още една нова турска и две - предна и задна съветски втора употреба. Те наистина нямат грешка. Ама ми е жал да ги монтирам.
                    ...
                    И помислете как да поставите лайсните на праговете - без тях не е същото... Някой ще каже, че повече ръждясва... Прагът е 10 лева, а кефът от кола с блестящ хром е незаменим.
                    Надявам се бояджията да се справи отлично!
                    Поздрави!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ладичка 2103

                      Колега ако решиш да ги хромиташ ще ти кажа едно място в Пловдив където ги правят.Ако имам интерес пиши на ЛС и успех с реставрацията

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ладичка 2103

                        БРАВО!!!!!!!!!
                        Страшен ентусиазъм.Успех с проекта!Аз от любопитство да питам какво ще се случва с мотора.Същия или нещо по-тарикатско ???

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ладичка 2103

                          Браво и от мене, успех !
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ладичка 2103

                            Бояджията трябва да се справи безупречно, защото ще яде дърво...., искам да кажа тръба от собственика и от цялата банда гробари. Иначе....

                            Дааамм, добрата стара, дядова, бяла Тройка.

                            Смея да твърдя, че към този....направо проект, собственика подходи много правилно и категорично сериозно. Всичко, което можеше и не можеше да бъде разглобено се разглоби и почисти от ръжда. Отдавна не бях виждал, някой да реставрира ВАЗ 2103. Иначе, разни Жигулки, 7-ци.... скука. На майтап реших, че трябва да видя това нещо. Видях колата, която вече беше някъде по средата на процеса. Огледах тук-там.....наляво-надясно....- това купе, освен добре подменени външни прагове и кръпнати ъгли на 2 калника, другаде не е мръднало, изобщо. На мен ми допадна тая работа. Обаче, някак си започна да ме човърка нещо вътре. Устремено нападнах собственика и с досадно постояннство го разпитвах за състоянието на мотора. Все пак - някак си не върви, кадърно реставрирана Лада 1500 да не получи и мааалко по-кадърен двигател. И така - през ноща, Венци с още трима бодигардове, домъкнаха дядовия мотор на дядовата Лада.


                            Двигателя 2103, вече е изцяло разглобен на съставните му части. (Венци, не припадай) Като състояние - чудесно. Около 120+ хиляди км. е минал, а стои хонинга на цилиндрите. За сметка на това, разпределителен вал и кобилици са за смяна. Харчил му е масло, но пък видях поради каква причина. Не е нищо сериозно. Мисля, че мога да го накарам, да стигне от 0 до 100 за 11 сек., а същевременно да бъде икономичен при кротко каране и дълговечен. Оххх, много тертиплийски собственик.....

                            Лайстните на праговете, аз ще се погрижа да се монтират правилно. Вярно- без тях не е същото и всякаква линия се губи. Заедно с това, ще предотвратя характерното задържане на всякакви лайна, кал и прочие мизерии в кухите лайстни, заради които иначе бързо гние всяка 2103-2106. Просто през онези времена - такава им е била технологията. Щракват се със щипки, но остават кухи. Още първата зима са пълни с луга, пясък и новата 2103 тръгва....към зле. Освен това, рядко някой собственик се сещал да обработи тия прословути лайстни веднъж завинаги. То и за това не останаха 2103 и 2106. Моите прагове са унищожени заради това вече , ама и няма да ги сменям, докато не паднат лайстните от тях.
                            Последно редактирано от Тодор Живков; 11-10-09, 01:21.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ладичка 2103

                              За мен това е най-добрият модел на ВАЗ.Неистина подхода към реставрацията е много сериозен.Ще го наблюдавам с интерес.Успех!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X