Уикендът се разходих до Картала над Благоевград, което й беше първо извънградско каране, откакто я докарах от Димитровград. Волгата отиде и се върна без никакви проблеми, като мина към 300км.
Даде разход от 14,5/100 газ, което ме задоволява напълно. Повече от 140 по магистралата не съм вдигал - може, ама няма смисъл.
Като цяло се държи супер и не е кой знае колко шумна. Основното гърне си има дупка, та безшумността ще се подобри, когато го сменя. Иначе - по баирите никакво замисляне, върви си със 100 и нагоре.
На място си поиграх най-сетне с връзването на радио. За момента работят само задните говорители. От предните не се чува нищо, ще ги замеря с мултицета. Най-вероятно ще си купя 4 нови.
Заиграх се и със скоростния лост. На отиване ме дразнеше резонанса, в който последния изпадаше. Понеже лостът е като на Лада, имах ремонтен комплект втулки. Като го разглобих с изненада установих, че най-горната е от пластмаса, а не гумена. Сложих всичко ново и звънтенето изчезна.
Иначе - 3102 не е с мост от 24 и няма резбови втулки - всичко е на сайлент блокове. Има шенкели, ама това да ми е проблема. Окачването е по-широко от на 2410 и съответно на задния мост фабрично има по 10мм фланци от всяка страна. Джантите са специфични за модела - имат отвори за водачи като на Лада (то и водачи има освен шпилките). Офсетът е 16мм, докато на 2410 е 6мм. Това разширяване отпред идва от монтажа на вентилирани дискове, защото плътните не издържали. За да не стане много голяма разликата спрямо задния мост, отзад слагат фланците.
Реално този мост с доработки го слагат и на по-новите Волги от 90-те, докато не минават на шарнири.
За олигофренското товарене - да, със сигурност може, но нито стария собственик е издевателствал над колата, нито аз мисля да го правя. За товарене имам Ниса. На мен тази Волга много ми харесва и поради факта, че е много запазена. И аз няма да съм й душманин.
Даде разход от 14,5/100 газ, което ме задоволява напълно. Повече от 140 по магистралата не съм вдигал - може, ама няма смисъл.
Като цяло се държи супер и не е кой знае колко шумна. Основното гърне си има дупка, та безшумността ще се подобри, когато го сменя. Иначе - по баирите никакво замисляне, върви си със 100 и нагоре.
На място си поиграх най-сетне с връзването на радио. За момента работят само задните говорители. От предните не се чува нищо, ще ги замеря с мултицета. Най-вероятно ще си купя 4 нови.
Заиграх се и със скоростния лост. На отиване ме дразнеше резонанса, в който последния изпадаше. Понеже лостът е като на Лада, имах ремонтен комплект втулки. Като го разглобих с изненада установих, че най-горната е от пластмаса, а не гумена. Сложих всичко ново и звънтенето изчезна.
Иначе - 3102 не е с мост от 24 и няма резбови втулки - всичко е на сайлент блокове. Има шенкели, ама това да ми е проблема. Окачването е по-широко от на 2410 и съответно на задния мост фабрично има по 10мм фланци от всяка страна. Джантите са специфични за модела - имат отвори за водачи като на Лада (то и водачи има освен шпилките). Офсетът е 16мм, докато на 2410 е 6мм. Това разширяване отпред идва от монтажа на вентилирани дискове, защото плътните не издържали. За да не стане много голяма разликата спрямо задния мост, отзад слагат фланците.
Реално този мост с доработки го слагат и на по-новите Волги от 90-те, докато не минават на шарнири.
За олигофренското товарене - да, със сигурност може, но нито стария собственик е издевателствал над колата, нито аз мисля да го правя. За товарене имам Ниса. На мен тази Волга много ми харесва и поради факта, че е много запазена. И аз няма да съм й душманин.
Коментар