Здравейте на всички. Реших да драсна някой друг ред и за моята кола - Ford Capri набор 1979 г.
Когато видях Ford Cаpri за първи път си поставих за цел да имам такава. Тази кола е създадена за да доставя удоволствие на шофьора. Има дух и собствен ретро стил от края на '70- те.
Има си обаче и лоши страни: Изключително неудобна за каране. Материалите са лоши. Вътре е доста тясно. Фаровете са зле, а багажника става само за едно дипломатическо куфарче. Волана се върти трудно и колата не е маневрена. Автомобила е стабилен на прав път и магистрала, но задницата носи доста в завои. Чaсти се намират трудно ( но все пак ги има). Въпреки това Капри- то никога не ме е изоставяло на път. За мен това е кола, която се отличава от сегашната мода на високи и обли, като сапунерки автомобили ( всичките, като че ли еднакви).
Закупих Форд - а преди няколко години. Колата беше в много добро състояние, като окачване и двигател, но салона и външния вид бяха трагични. Да не говоря за ламарините които се разпадаха. Задни вежди не съществуваха. Калниците бяха на дупки. Пода също, а коша се беше разцепил. Гърнета нямаше Наложи се да се разглоби цялата кола за да се изкърпи, каквото може. Лошото беше, че нямах пари за нови детайли но позакрепихме положението. Претапицирах седалките, направихме нова генерация от-до и след като смених и джантите с оригинални Ронал- ки RS за Форд Капри - 7J x 13 с гуми Тойо на 205/60/13 колата вече придоби вид.
Старият двигател на Capri - то беше 1.6 редови четири цилиндъра с еднокамерен карбуратор и 72 к.с. Новия мотор в момента е 2.8i , V6 с K-Jet троник инжекцион и 160 к.с. ( от Форд Гранада ). Монтиран е спортен разпределителен вал на kentcams. Главите са свалени с няколко mm, както и сме олекотили малко маховика. Поставил съм спортни изпускателни колектори и леко е увеличен диаметъра на тръбите на генерацията. След тези малки "подобрения" колата тръгна доста прилично.
Който не е карал Капри- препоръчвам да опита
Когато видях Ford Cаpri за първи път си поставих за цел да имам такава. Тази кола е създадена за да доставя удоволствие на шофьора. Има дух и собствен ретро стил от края на '70- те.
Има си обаче и лоши страни: Изключително неудобна за каране. Материалите са лоши. Вътре е доста тясно. Фаровете са зле, а багажника става само за едно дипломатическо куфарче. Волана се върти трудно и колата не е маневрена. Автомобила е стабилен на прав път и магистрала, но задницата носи доста в завои. Чaсти се намират трудно ( но все пак ги има). Въпреки това Капри- то никога не ме е изоставяло на път. За мен това е кола, която се отличава от сегашната мода на високи и обли, като сапунерки автомобили ( всичките, като че ли еднакви).
Закупих Форд - а преди няколко години. Колата беше в много добро състояние, като окачване и двигател, но салона и външния вид бяха трагични. Да не говоря за ламарините които се разпадаха. Задни вежди не съществуваха. Калниците бяха на дупки. Пода също, а коша се беше разцепил. Гърнета нямаше Наложи се да се разглоби цялата кола за да се изкърпи, каквото може. Лошото беше, че нямах пари за нови детайли но позакрепихме положението. Претапицирах седалките, направихме нова генерация от-до и след като смених и джантите с оригинални Ронал- ки RS за Форд Капри - 7J x 13 с гуми Тойо на 205/60/13 колата вече придоби вид.
Старият двигател на Capri - то беше 1.6 редови четири цилиндъра с еднокамерен карбуратор и 72 к.с. Новия мотор в момента е 2.8i , V6 с K-Jet троник инжекцион и 160 к.с. ( от Форд Гранада ). Монтиран е спортен разпределителен вал на kentcams. Главите са свалени с няколко mm, както и сме олекотили малко маховика. Поставил съм спортни изпускателни колектори и леко е увеличен диаметъра на тръбите на генерацията. След тези малки "подобрения" колата тръгна доста прилично.
Който не е карал Капри- препоръчвам да опита
Коментар