Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ford Capri - то на Bonso

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ford Capri - то на Bonso

    Здравейте на всички. Реших да драсна някой друг ред и за моята кола - Ford Capri набор 1979 г.

    Когато видях Ford Cаpri за първи път си поставих за цел да имам такава. Тази кола е създадена за да доставя удоволствие на шофьора. Има дух и собствен ретро стил от края на '70- те.

    Има си обаче и лоши страни: Изключително неудобна за каране. Материалите са лоши. Вътре е доста тясно. Фаровете са зле, а багажника става само за едно дипломатическо куфарче. Волана се върти трудно и колата не е маневрена. Автомобила е стабилен на прав път и магистрала, но задницата носи доста в завои. Чaсти се намират трудно ( но все пак ги има). Въпреки това Капри- то никога не ме е изоставяло на път. За мен това е кола, която се отличава от сегашната мода на високи и обли, като сапунерки автомобили ( всичките, като че ли еднакви).

    Закупих Форд - а преди няколко години. Колата беше в много добро състояние, като окачване и двигател, но салона и външния вид бяха трагични. Да не говоря за ламарините които се разпадаха. Задни вежди не съществуваха. Калниците бяха на дупки. Пода също, а коша се беше разцепил. Гърнета нямаше Наложи се да се разглоби цялата кола за да се изкърпи, каквото може. Лошото беше, че нямах пари за нови детайли но позакрепихме положението. Претапицирах седалките, направихме нова генерация от-до и след като смених и джантите с оригинални Ронал- ки RS за Форд Капри - 7J x 13 с гуми Тойо на 205/60/13 колата вече придоби вид.

    Старият двигател на Capri - то беше 1.6 редови четири цилиндъра с еднокамерен карбуратор и 72 к.с. Новия мотор в момента е 2.8i , V6 с K-Jet троник инжекцион и 160 к.с. ( от Форд Гранада ). Монтиран е спортен разпределителен вал на kentcams. Главите са свалени с няколко mm, както и сме олекотили малко маховика. Поставил съм спортни изпускателни колектори и леко е увеличен диаметъра на тръбите на генерацията. След тези малки "подобрения" колата тръгна доста прилично.

    Който не е карал Капри- препоръчвам да опита



























    Последно редактирано от cveti; 01-07-09, 23:15.
    Кара: само "кошници"
    Opel Frontera 2.4i, Ford Capri 2.8i

  • #2
    До: Ford Capri - то на Bonso

    Първоначално публикуван от Bonso Преглед на мнение
    ...

    Има си обаче и лоши страни: Изключително неудобна за каране. Материалите са лоши. Вътре е доста тясно. Фаровете са зле, а багажника става само за едно дипломатическо куфарче. Волана се върти трудно и колата не е маневрена. Автомобила е стабилен на прав път и магистрала, но задницата носи доста в завои...
    Карал съм такова... 79-80г. трябва да е било, с бял кожен салон и същия мотор. В сравнение с Ладата, беше по комфортно и повече вървеше.
    Поздрави!

    Коментар


    • #3
      До: Ford Capri - то на Bonso

      И аз съм му се възхищавал колега,браво за ентусиазма,поздрави.

      Коментар


      • #4
        До: Ford Capri - то на Bonso

        Браво колега, много добре си го направил.Ако идваш на море с него, няма да откажа едно кръгче
        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
        Skype: pach_bs

        Коментар


        • #5
          До: Ford Capri - то на Bonso

          Доста работа си отметнал и като гледам - все качествено! Имам два вана с този мотор и мога да кажа че бива. Автомата не върви толкова, но този с ръчните поддържа 200 по магистралата, та представям си на това леко купенце какви чудеса се получават.
          Със здраве да си я караш!

          Коментар


          • #6
            До: Ford Capri - то на Bonso

            Определено я обичаш тая кола. Личи всячески. Аз, не бих положил толкова труд и време. Може би, защото нещата при мен са преходни, (и разочароващи, заради една бивша моя антика) но добре знам, какво е усещането. Гранадовия мотор е куче бясно и е напълно подходящ за такъв тип автомобил. Радва ме, че си запазил ретро-визията в тая антика. Най-вече, изпълнено в олдскуул стайл. 6+ Нещата, които си описал са точно в своя ред. Типичен млад олдтаймер от онази епоха, в която колата е просто жива и никога не доскучава. Е, да, не е първа младост, но в това й е чарът. Най-вече във веждите на 4-те кръгли фара. Не знам защо, но обожавам старинни коли с 4 фара и дялан с брадвата дизайн. Вярно, може да не е най-великата, но ако успееш да я приемеш със всичките й недостатъци, причинени от някогашните технологични решения, вярвай, съжителството ще бъде по-лесно и щастливо. В прочем, явно това е факт.
            Последно редактирано от Тодор Живков; 02-07-09, 23:27.

            Коментар


            • #7
              До: Ford Capri - то на Bonso

              Не само ,че и подхожда на колата а и си е нейния двигател

              Коментар


              • #8
                До: Ford Capri - то на Bonso

                мой роднина има форд капри
                карал съм го и съм останал с много добри впечатления за държането и на пътя - основно изключително стабилна в завой и мисля, че това е най-големия и +

                Коментар


                • #9
                  До: Ford Capri - то на Bonso

                  Скоро по Top Gear даваха, че този модел е един от най-обичаните във Великобритания. Виждам, че и на теб ти е влязла под кожата . Наистина много чаровна количка. Пожелавам ти да продължаваш в същия дух. Личи си, че се грижиш за машината с много мерак и любов.
                  Поздрави!
                  "Nec scire fas est omnia."(Quintus Horatius Flaccus)
                  "Не можеш да знаеш всичко."(Квинт Хораций Флак)

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ford Capri - то на Bonso

                    добрите спомени..... и до сега си проверявам мобилетата за капри и манта. ама аз бях от другата страна на бариерата :-) със манта. като за пореден път заминавах за чужбина преди няколко (7- години я продадох/подарих на един пич дето обещаваше да се грижи за нея и го видях миналата седмица- ударил я няколко пъти и я разглобил.продал я на части...... сърцето ме заболя...... бях я разглобил напълно едно време и рециклиране на сичко...... тъжна история сега. ама със мантата съм имал най-добрите си преживявания и не ме е предавала никога.по едно време я карах със 2.8 от сенатор и със самоблок. диф- качвал съм се на пампорово във сняг със летни гуми.аз я бях направил със 13 ки отпред и 16 ки отзад :-). браво за ентусиазма и браво за машината. каприто ти е много добро. а капри със хай джакове отзад и със различен цолаж и голяма разлика широчина гуми- е няма толкова красива и ''бандитска'' брутална или както искате я назовете кола. още веднъж браво.и какво съвпадение- мантата ми също беше червена със две широки ''го фаст'' линии.....
                    висете отпуснато

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ford Capri - то на Bonso

                      Браво! Хвала на такъзи хора ,добре че има още някои да пази историята жива че тия нови мерцедеси и бмвта каде ти се объдне главата там са!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ford Capri - то на Bonso

                        Ами освен да дойда с Капри- то на някоя от сбирките в София. Ако има и други ретро ентусиасти може да се организираме.

                        Поздрави на всички,
                        bonsata
                        Кара: само "кошници"
                        Opel Frontera 2.4i, Ford Capri 2.8i

                        Коментар


                        • #13
                          До: Ford Capri - то на Bonso

                          Kолега, да те питам нещо - от неръждаема стомана ли са ти генерациите и изпускателите, че и аз имам такъв двигател на Сиера, която искам да и вкарам същата интервенция? А между другото аз също съм имал 2 Каприта и мога да ти кажа как да си пооправиш кормилната уредба (да и монтираш хидравлика) и също така как да я направиш палава колицата.
                          Последно редактирано от м20_маниак; 11-07-09, 18:09. Причина: главни букви и правописни грешки

                          Коментар


                          • #14
                            До: Ford Capri - то на Bonso

                            Генерацията не е от неръждавейка за съжаление. Иначе хидравликата не е монтирана за да не товари мотора.

                            Единственото, за което се сещам като подобряване по мотора и времената на 1/4 миля е нитро или доста по сложно, но и по скъпо - турбо. Какво имаш в предвид?

                            Поздрави,
                            Кара: само "кошници"
                            Opel Frontera 2.4i, Ford Capri 2.8i

                            Коментар


                            • #15
                              До: Ford Capri - то на Bonso

                              Първото, което е добре да направиш е скорости като моите М-75, които са алуминеви и с по-къси предавки и доста по-издръжливи, второ е диференцияла има къси и дълги - виж твоят от кои е. А и се запаси с резервен, че щом си го понасъскал гаранция ще го строши. А иначе за турбото си доста прав - Каприто има и такъв мотор 2.8 турбо jeanspeed - слагаш бутала вкопани от 2,9 + турбина и хептен ще полудее Каприджоса. А що се отнася до окачването - ако направиш носачите на унибалита ще стане доста по-устойчиво, че си имат дерт с тампоните на носачите.
                              Т
                              ова е от мен.

                              Ако решиш пиши на л.с. - имам някои чаркове мога да ти ги дам ей така, в името на велката марка и най-вече модел -Капри-.


                              Последно редактирано от м20_маниак; 04-09-09, 13:57. Причина: главни букви

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X