Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на Волга ГАЗ 22 - комби

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Здравейте!

    Напротив, обяснимо слаби са.

    От една страна, разнообразните, гадни и низши бензини, с които са мислени да работят, принуждават моторите да бъдат със смешно ниски степени на сгъстяване. И отдруга страна, архаичната конструкция на тези двг, също допринася за мудния им характер.
    Всичко в тях е прекалено тежко. Колянов вал, биели, бутала, газоразпределение, а за маховик - да не говорим. Те не любят високите об/мин., които са много вредни в този случай. Разчитат най-вече на въртящ момент. Който за времето си е доста сериозно постижение на соц.машиностроенето по отношение на леките автомобили. Ако щеш, хвани някой правителствен ЗиС и му виж характеристиките. От такъв, голямолитражен мотор, каква никаква мощност е постигната. И какъв въртящ момент- като на камион. Което е по-важно за няколкотонното купе. Волгата се движи и наема чудесно с нейния си мотор, стига той да е в изрядно състояние. Пък, ако ти се занимава - намираш някой камион ГАЗ 53, гепваш му мотора и го кордисваш у Волгата.

    Десетилетия след тях, разбира се, по италиянски патент се появяват и малолитражни двигатели. Те са малки, леки, модерни, бързооборотни, с рязко разгръщане на мощността и икономични. Но друга тема е това.

    Коментар


    • #17
      До: Здравейте!

      ogitto
      добре че не съм от Перник
      Ако опрапастиш тази кола с така замисления "тунинг", смятай, че си направо "Почетен жител на Перник".
      Възстанови си колата в оригиналния и вид и се радвай на труда си. Винаги, когато решиш, можеш да я продадеш на ценител на марката.
      There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
      No wahalla.

      Коментар


      • #18
        До: Здравейте!

        Като ценител на марката аз също апелирам за извършването на качествена реставрация, а не на тюних. Ненавиждам съсипването на ретро автомобилите, още повече - на руските.

        Но мисля, че колегата е взел вече решението и предлагам да му помогнем както можем, за да стане колата му наистина интересна и екстравагантна, а не някаква гадна безвкусица.

        Ще потърся из харда си снимки на руски изпълнения, в които Волгата е с минимално окепазен външен вид - все някоя може да ти хареса.
        С "Фармахим" - непобедим
        Дизел - само дънки!

        Коментар


        • #19
          До: Здравейте!

          Хайде и аз да се включа. Търсих дълго, но безрезултатно годна за нещо стара Волга. Гледах няколко - бяха жестоко съсипани както от неграмотни собственици, така и от времето, което безмилостно унищожава всичко старо.
          Аз съм за напълно оригиналния вид по няколко причини:
          Първо, значително по-трудно, сложно и костващо време и усилия, е възстановяването в първоначалния вид. Да върнеш 40-50 години обратно... Мисля, че не е по силите на всеки. За това дори такъв масов автомобил като Волгата, в България е трудно, да не кажа невъзможно да срещнеш в състояние като от западните списания - винаги има по нещо, което не е точно.
          Второ - поне по двигателя и ходовата част има части и са на достъпна цена. За купето... Няма да е нито лесно, нито евтино.
          Трето - ГАЗ 21/22 е продукт на една епоха, когато боята металик и широките гуми, са били абсурд. Волгата просто не е американски автомобил. Прилича, но не е.
          Четвърто - дори и с нейния си двигател върви напълно прилично. На първия баир хората в повечето обикновени малолитражки ще гледат само двата верикални стопа... Харчела - еми харчи си. Но 12-13/100 бензин все пак са поносими - не е болка за умиране. А дългоходовото меко окачване и седалките тип диван - който е минавал с такъв звяр през легнал полицай, или е карал по павета, знае за какво говоря. Просто не ги усеща.
          Мисля, че тия четири стигат...

          Коментар


          • #20
            До: Здравейте!

            Аз ГАЗ 21 открих. Все още съществуват, съвестни дядовци, запазили реликвата до днес. Едната бе небесно синя, а другата - абсолютно черна. Съответно на 68 хил. и 240 хил. км. Първата се намира в моето село. А и аз бях против това, да се бракува. Та, все още е в цветущо здраве - и има виновен за това. Явно на тази кола й е писано, аз да я карам, някой ден. Живот и здраве. Всичко в тая кола, радва безкрайно. Още по-поносими са били по времето, когато бензина беше стотинки. Но и сега, пак не е свръх висок разход. Още повече, че такъв автомобил, не би се ползвал за ежедневни битови нужди. Просто ,,Волга", не е била за ширпотреба. И това е едно от нещата, което я прави толкова ценна.

            Така или иначе, 22-ката си е твоя. Ама да знаеш - този китук за спорт и скорост, не става. Всичко при нея е мислено да се движи бавно и плавно, с финес. За да тръгне с якия БМВ мотор, трябва да може да се управлява, а и да се спира. Това ще наложи и коренно друго окачване. А, като почнеш да дялкаш и от окачването, Класическия универсал се превърща в ужасен варел.

            Щом искаш да тунинговаш - намери ГАЗ 24. Тя е по-подходяща за твоята цел. На мен лично, по-ми допада дялкана 24-ка, отколкото унищожена 21-ца. 24-ката, има по-модерна и права линия. На нея ще й ходят супер, свръхшироки джанти/гуми с ниско окачване и разни издутини по веждите накалниците и прочие неща, с които явно си запознат. Помисли.

            Коментар


            • #21
              Виждам ,че всички сте недоволни но, съм взел вече решение.В Русия има правен такова купе, като за основа е ползван BMW 645.Aз се спрях или на S500 ili 750. Така че сега се търси читав донор.
              Последно редактирано от м20_маниак; 13-05-09, 16:41. Причина: Сливане + правопис - имената на държавите се изписват с главни букви.

              Коментар


              • #22
                До: Здравейте!

                Действително, все още се намират прилични екземпляри на ГАЗ 21. Голяма част от тях са отлично обгрижвани през годините - по време на Социализма, Волгата винаги е показвала благополучието на собственика си. Който се е доберял до такава кола, я е пазел като очите си. И в този смисъл е по-лесно да намериш перфектно поддържана Волга, от колкото например един ЗАЗ.
                Иначе технически грамотния човек си поддържа винаги машините, независимо дали кара Чайка или Жигула.
                ГАЗ 22 е доста по-раритетна. Преди време мой приятел ме помоли да му намеря такава. Хубава. Резултата не закъсня - издирих екземпляр на оригинална боя, реални 70 000 километра. Така, че не е невъзможно.

                Относно разходът на гориво.
                Първо - той е една нищожна част от разходите по един класически автомобил. Неразумно е да се прави сметка точно с това (а да кажем само боядисването е "глътнало" 5к).
                Второ - никой не купува ретро кола за ежедневно или икономично шофиране. Става ми много смешно, когато някой се заоплаква, че старинната му кола харчела много. Ми, харчи си. И? - щом управляването доставя удоволствие, не виждам какъв е проблема. Ако икономичността е основният фактор за него, по-добре конкретния човек да продаде "лямата" и да се оборудва с съвременен, икономичен и скучен автомобил. Пък "ретрото" да предостави на някой, който ще го оцени обективно.

                Георги, с прост монтаж двигател от ГАЗ 53 на "Волга", няма да постигнеш нищо повече от влекач, с фасона на лека кола.
                ЗМЗ 511 е доста по-различен от ЗМЗ 505 на Чайката. Разиката в мощността е 75 к.с. в полза на Чайковия, който съответно е и по-високооборотен. При Чайковия и карбуратора е четирикамерен, и хода на буталото е по-голям, и диаметъра...
                Със сериозна преработка на 511 може и да се постигне близък ефект, ама трябва да се помисли. Като за начало той е силно разреден, за да може да се кара с най-некачествения ( и съответно - еФтин) възможен бензин. Ако го сгъстиш, определено ще има резултат - най-малкото, ще работи правилно на А-95. Някъде из темите имаше писано с колко могат да се срежат главите, така, че да пасне жабата - по спомени 4-5 мм.
                Виж темата на Цветан за тунинга на "осмака", който е качен на УАЗа му - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=49689
                Последно редактирано от м20_маниак; 13-05-09, 16:45.
                С "Фармахим" - непобедим
                Дизел - само дънки!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X