Мога да се похваля вече съм горд собственик на М-21 комби не е била линеика.Тия дни ще пусна и снимки.Съжалявам предварително,гледам че сте яко запалени,мисля че ще извърша доста кощунства над автомобила.Идеята ми е да монтирам 8-ак(незнам какъв) и автоматична кутия.,но трябва да е много кончета.Ще трябват и други спирачки и т.н.Моля за съвети колата ще е DEMO на фирмата ми.Отвън не искам да се различава тотално от оригинала.Забравих да кажа занимавам се с тунинг на автомобили,но досега не съм правил антики.Ако сте гледали OVERHOLIN по дискавъри,без да се хваля всичко може да се направи.Благодаря предварително за подкрепата.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тунинг на Волга ГАЗ 22 - комби
Свий
X
-
До: Здравейте
Ами, добре дошъл.
Само, само не съсипвай тоя уникат. Поне го остави, да прилича Волга. В същност, това се води ГАЗ 22. Тя е доста внушителна, като размери и вярвай- няма как да не бъде забелязана. Особено, когато муцуната и тавана стърчат с ,,две педи" над тези на останалите. От нея би станала чудесна колесна реклама, стига да не съсипеш изваяната й линия.
Показвай снимки, да се порадваме.
-
До: Здравейте!
Здравей колега.Ако слагаш нещо мощно гледай да е американско под капака V-образен мотор защото има сила.Все пак волгата е копие на американска кола а окачването е здраво но за тунинг и хотрод можеби ще ти е нужно друго . Пиши и давай снимки на проекта за да умуваме заедно тук пък и да обменяме опит .Успех.
Коментар
-
До: Здравейте!
М30В35 , 3.5 литра , шестак е , вгражда се в доста БМВ-та , 218 кончета е , ако го чарджнеш и малко други неща ще извадиш 300-350 от вуле ! Компактен е и ще го събереш в коша , скорости също лесно ще намериш , и като цена за мотор и скорости си до към 1000-1500 лв ! Иначе USA мотор 4.7 или по голям от корвет или камаро ама и те са по 300 коня , ако е от БГ може би ще е за ремонт , тогава е тояга с частите ! Аз ти препоръчвам Европейски мотор , БМВ или МЕРЦЕДЕС , 560 SEL примерно !
Коментар
-
До: Здравейте!
Първоначално публикуван от ogitto Преглед на мнениеМога да се похваля вече съм горд собственик на М-21 комби не е била линеика.Тия дни ще пусна и снимки.Съжалявам предварително,гледам че сте яко запалени,мисля че ще извърша доста кощунства над автомобила.Идеята ми е да монтирам 8-ак(незнам какъв) и автоматична кутия.,но трябва да е много кончета.Ще трябват и други спирачки и т.н.Моля за съвети колата ще е DEMO на фирмата ми.Отвън не искам да се различава тотално от оригинала.Забравих да кажа занимавам се с тунинг на автомобили,но досега не съм правил антики.Ако сте гледали OVERHOLIN по дискавъри,без да се хваля всичко може да се направи.Благодаря предварително за подкрепата.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
До: Здравейте!
Първоначално публикуван от SimeonStanchev Преглед на мнениеМ30В35 , 3.5 литра , шестак е , вгражда се в доста БМВ-та , 218 кончета е , ако го чарджнеш и малко други неща ще извадиш 300-350 от вуле ! Компактен е и ще го събереш в коша , скорости също лесно ще намериш , и като цена за мотор и скорости си до към 1000-1500 лв ! Иначе USA мотор 4.7 или по голям от корвет или камаро ама и те са по 300 коня , ако е от БГ може би ще е за ремонт , тогава е тояга с частите ! Аз ти препоръчвам Европейски мотор , БМВ или МЕРЦЕДЕС , 560 SEL примерно !
Това е бая здрав двигател, и си издържа сешоар под капака, за мен е доста добър избор.'98г. Mitsubishi Pajero II 2.8tdi Super Select къса база фейслифт
'95г. Mitsubishi Pajero II Super Select къса база - за "лек" offroad - coming soon :)
И разни BMW-та...
Коментар
-
До: Здравейте!
Според мен не си заслужва да се разрушава една класика. Толкова ли свършика голфовете? Тая кола в класически вид с всичкия хром ще е една жива легенда и ако не тука, то на запад ще струва 10 пъти повече от най-тунингованата такава!После смерти плохие десептиконы попадают в Автоваз
Коментар
-
До: Здравейте!
Първоначално публикуван от JoeQ Преглед на мнение...
Tака или иначе руските машини са с необяснимо слаби пърпоретки.Един осмак само ще я направи по-екзотична.
ogitto, имай в предвид, че всеки ретро автомобил с тип на каросерията "комби" е по-рядък, съответно ценен, спрямо базовия седан. Не прави изключение и ГАЗ-22 "универсал". Помисли си пак преди да я развалиш.
Съвет от мен, ако все пак решиш да я преобразяваш (въпреки, че съм яростен противник на каквато и да е смяна на концепцията) - на Волгата хич не й отива голфаджийския тунинг. Както каза Таргата - не слагай неони и подобни гнусотии. Гледай да и запазиш максимално видът на каросерията - не спестявай лайстните и другите хромирани елементи. Двигател- по избор, но да пасва с минимално преправяне. Ще изглежда добре със семпли лети джанти.
Общо-взето - използвай умерено съвременните елементи. Това е тайната на истинския тунинг, а не някакъв сбиращайн от 15 вида автомобили, наблъскан с боклуци от кварталния китайски магазин, които изобщо не си схождат.Последно редактирано от м20_маниак; 09-05-09, 13:33.С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
До: Здравейте!
По въпроса за тунинга. Преди години гледах по Дикавъри едно предаване с някой от нашумялите тунинг майстори в Щатите и там човека каза едни думи, дето са останали в паметта ми. "Хубавия тунинг е този, който като го погледнеш да не разбираш че е правен тунинг, а колата да изглежда като излязла от завода." Та и аз си мисля, че в тия думи е истината, а не в "Пернишките" изпълнения.
Коментар
-
До: Здравейте!
К'ви тунинги, к'ви 5 лева?
Ако държите на ретро машините, то те задължително трябва да се довеждат до вида, в който са излезли от завода... останалото са пернишки изгъзици!Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар