До: Варшава 223 - няколко въпроса.
Да, наистина жалко за това, че боята не е оригинална. В такъв случай действително може да се замислиш за освежаването й, както те посъветва Ванката - PACH . Какви други ремонти имаш да по нея? Казвай, ако трябва - ще помагаме.
. Какви други ремонти имаш да по нея? Казвай, ако трябва - ще помагаме.
							
						
					Да, наистина жалко за това, че боята не е оригинална. В такъв случай действително може да се замислиш за освежаването й, както те посъветва Ванката - PACH
 . Какви други ремонти имаш да по нея? Казвай, ако трябва - ще помагаме.
. Какви други ремонти имаш да по нея? Казвай, ако трябва - ще помагаме.
							
						
 
 


 . Втория път може да е протекъл от гумички-ментета. Иначе текът от износване на вътрешната повърхнина, следствие от замърсена спирчана течност. Повреждат се и от корозията - по начало спирачната течност се сменя на 2 години, но обикновено по нашите коли - на 22
. Втория път може да е протекъл от гумички-ментета. Иначе текът от износване на вътрешната повърхнина, следствие от замърсена спирчана течност. Повреждат се и от корозията - по начало спирачната течност се сменя на 2 години, но обикновено по нашите коли - на 22  . И тъй като ДОТ-3 е хигроскопична, поема влага от въздуха и в края на краищата корозията атакува долната част на цилиндъра, като естествено го прави негоден за експлоатация. И в двата случая това се получава при недостатъчни (или често - никакви) грижи за спирачната система. Решението за цялостната подмяна е правилно.
. И тъй като ДОТ-3 е хигроскопична, поема влага от въздуха и в края на краищата корозията атакува долната част на цилиндъра, като естествено го прави негоден за експлоатация. И в двата случая това се получава при недостатъчни (или често - никакви) грижи за спирачната система. Решението за цялостната подмяна е правилно.



 
							
						 
							
						
Коментар