До: Варшава 223 - няколко въпроса.
Като и оправя спирачките, ще ти я покажа. Със сигурност купето е податливо на електрохимична корозия. Но в конкретния случай - явно е била винаги в гараж с откачен акумулатор. Кола с толкова здраво купе не съм имал никога. Външно има някоя и друга драскотина, но оттам нататък - изглежда като от завода. Теоритично би трябвало да има следи, но на практика навсякъде, където има връзки с масата и т.н. си стои фабричната боя. Ако почистя коша от мръсотията - ще стане като от завода. Просто не е ръждясала никъде. Няма и следи от течове на електролит. Всичко си е здраво. И на всички болтове си стои емблемата FSO.
В СССР през 1961-ва минават към "-" на маса. Поляците са оставили с "+" и Варшавата, и на Жука, и на Нисата.
И да не пропусна - пак я палих, че даже я и местих напред-назад. Никакъв проблем.
Като и оправя спирачките, ще ти я покажа. Със сигурност купето е податливо на електрохимична корозия. Но в конкретния случай - явно е била винаги в гараж с откачен акумулатор. Кола с толкова здраво купе не съм имал никога. Външно има някоя и друга драскотина, но оттам нататък - изглежда като от завода. Теоритично би трябвало да има следи, но на практика навсякъде, където има връзки с масата и т.н. си стои фабричната боя. Ако почистя коша от мръсотията - ще стане като от завода. Просто не е ръждясала никъде. Няма и следи от течове на електролит. Всичко си е здраво. И на всички болтове си стои емблемата FSO.
В СССР през 1961-ва минават към "-" на маса. Поляците са оставили с "+" и Варшавата, и на Жука, и на Нисата.
И да не пропусна - пак я палих, че даже я и местих напред-назад. Никакъв проблем.

На практика не съм го виждал, а въпреки особено скромната ми възраст, поради хобито ми през мен са минали немалко такива автомобили.Не забравяй, че по една от гореизброените коли има средно по около 50 килограма калаено-оловна композиция, използвана заводски за изравняване на неравностите вместо кит.Освен това на по-старите варианти облицовъчните ламарини са 1.3, 1.4, 1.5 дори мм дебели, докато на по-новите са леко изтънени, с цел олектояване, но все пак не драстично.Което допринася за устойчивостта на каквато и да е корозия.Моята Варшава е произведена през 1955 година, от най-първите модели, точно когато лиценза на Победа минава в Полската Народна Република.Нейния под е 2,5 мм дебел и пак е на на сито на места


Ако се сетя ще пиша.
Коментар