Здравейте и от мен. Това е моят скромен народен автомобил. Марка Москвич, модел 408И, година на производство 1974, страна на произход България. Експлоатиран като ежедневен автомобил до 2007 година. През 2009 ,съвсем случайно, дни преди да тръгне към пункта за старо желязо, попадна в мои ръце. Има доста следи от експлоатацията през годините,но въпреки това все още е с оригиналната си боя, брони, тасове, тапицерия. Съхранява се в топъл и сух гараж.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Москвич 408И-1974
Свий
X
-
От: Москвич 408И-1974
Баси, с оригиналната боя и не е изгнил?
Трябва да е бил не неделна, а месечна кола за да се запази толкова.
Ъъъ, таблото май не е оригиналното. Всъщност съм почти сигурен. Тези табла се слагат на 2138/2140, а те излизат през 80-те.
Някой знае ли какво означава "И" в означението на модела?Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Москвич 408И-1974
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеБаси, с оригиналната боя и не е изгнил?
Трябва да е бил не неделна, а месечна кола за да се запази толкова.
Ъъъ, таблото май не е оригиналното. Всъщност съм почти сигурен. Тези табла се слагат на 2138/2140, а те излизат през 80-те.
Някой знае ли какво означава "И" в означението на модела?
Коментар
-
От: Москвич 408И-1974
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеБаси, с оригиналната боя и не е изгнил?
Трябва да е бил не неделна, а месечна кола за да се запази толкова.
Ъъъ, таблото май не е оригиналното. Всъщност съм почти сигурен. Тези табла се слагат на 2138/2140, а те излизат през 80-те.
Някой знае ли какво означава "И" в означението на модела?
Коментар
-
От: Москвич 408И-1974
Да, от '73та слагат долни скорости, новото табло и целите брони. Тези с горните скорости и съшия външен вид бяха с брони от две части. И не, на осмака мотора не е копиран от БМВ а от ОПЕЛ. Нали са изнесли цяла поточна линия след войната. А от БМВ уж е копиран 412 ама с "подобрения". И накрая буквата И я има и при тези с горните скорости. Моята беше '72 с горни скорости и се водеше 408И. Поздрави за добре съхранения екземпляр!Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
От: Москвич 408И-1974
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнениеБравос!!!
Маторя как е? Щото по спомени е копнат от Байерише машинен верке!!Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
От: Москвич 408И-1974
Първият ми автомобил, който съм карал е такъв москвич. Само че с горни скорости и старото табло с една огромна синя лампа, която светеше като си на дълги и стрелката на бензиномера трепереше като на "диво прасе опашката".....От доста години не съм виждал толкова запазен москвич.LJ73, 2L-T, BFG-MT 32-11.5-15, Superwinch OX-24V,фланци 30 мм, ЕТ-10,Окачване без произход.
E23,E36,E46,E39,E61.
Коментар
-
От: Москвич 408И-1974
И-то е че модела отговаря на нормите на ЕИК на ООН за пасивна безопасност.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Москвич 408И-1974
Благодаря за положителните оценки! Виждам ,че някой от колегите вече са уточнили някой от нещата, за това дали мотора е копие на Опел, и за таблото. До началото на 1974 година ,се поставят старите табла. Тези новите от типа на 2138-2140, започват да се поставят по -късно. Москвича е произведен септември 1974, и оригинално си е с това табло. Лично на мен по ми допада старият вариант, но тъй като при смяната ще се загуби автентичността, и реалните километри изобразени на циферблата, смяната остава за далечното бъдеще.....
Коментар
-
От: Москвич 408И-1974
Точно пък тези уреди са малко по-особени и се произвеждат мн кратко време. Разликата с тези от 75г. нататък е, че цифрите и надписите са гравирани на "стъклото", а не на панелите зад стрелките... Виждал съм го тоя красавец не веднъж на живо и мога да кажа, че изглежда още по-впечатляващо !
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар