Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Москвич 408И-1974

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Москвич 408И-1974

    Здравейте и от мен. Това е моят скромен народен автомобил. Марка Москвич, модел 408И, година на производство 1974, страна на произход България. Експлоатиран като ежедневен автомобил до 2007 година. През 2009 ,съвсем случайно, дни преди да тръгне към пункта за старо желязо, попадна в мои ръце. Има доста следи от експлоатацията през годините,но въпреки това все още е с оригиналната си боя, брони, тасове, тапицерия. Съхранява се в топъл и сух гараж.
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Москвич 408И-1974

    Едно към едно с първата ни семейна кола (408И - 1973та), освен таблото (нашето беше от старите, продълговатото с овалите в него
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      От: Москвич 408И-1974

      Баси, с оригиналната боя и не е изгнил?
      Трябва да е бил не неделна, а месечна кола за да се запази толкова.

      Ъъъ, таблото май не е оригиналното. Всъщност съм почти сигурен. Тези табла се слагат на 2138/2140, а те излизат през 80-те.

      Някой знае ли какво означава "И" в означението на модела?
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        От: Москвич 408И-1974

        Бравос!!!
        Маторя как е? Щото по спомени е копнат от Байерише машинен верке!!

        Коментар


        • #5
          От: Москвич 408И-1974

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Баси, с оригиналната боя и не е изгнил?
          Трябва да е бил не неделна, а месечна кола за да се запази толкова.

          Ъъъ, таблото май не е оригиналното. Всъщност съм почти сигурен. Тези табла се слагат на 2138/2140, а те излизат през 80-те.

          Някой знае ли какво означава "И" в означението на модела?
          В грешка си. И ние имахме същия модел и беше с това табло.

          Коментар


          • #6
            От: Москвич 408И-1974

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Баси, с оригиналната боя и не е изгнил?
            Трябва да е бил не неделна, а месечна кола за да се запази толкова.

            Ъъъ, таблото май не е оригиналното. Всъщност съм почти сигурен. Тези табла се слагат на 2138/2140, а те излизат през 80-те.

            Някой знае ли какво означава "И" в означението на модела?
            Има ли 'И' значи е с долни скорости!

            Коментар


            • #7
              От: Москвич 408И-1974

              Имал съм 408-И с горни скорости и визия, като горния, но с другото табло. Буквата по-скоро я свързвам с вида на фаровете, без да изпадам в спор, разбира се.

              Коментар


              • #8
                От: Москвич 408И-1974

                Да, от '73та слагат долни скорости, новото табло и целите брони. Тези с горните скорости и съшия външен вид бяха с брони от две части. И не, на осмака мотора не е копиран от БМВ а от ОПЕЛ. Нали са изнесли цяла поточна линия след войната. А от БМВ уж е копиран 412 ама с "подобрения". И накрая буквата И я има и при тези с горните скорости. Моята беше '72 с горни скорости и се водеше 408И. Поздрави за добре съхранения екземпляр!
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • #9
                  От: Москвич 408И-1974

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Бравос!!!
                  Маторя как е? Щото по спомени е копнат от Байерише машинен верке!!
                  Цъ, осмака произлиза от Опел. Дванайсетака е от БМВ
                  Nissan Terrano 2,7 TDI

                  Коментар


                  • #10
                    От: Москвич 408И-1974

                    Колега, каква ежедневка, тази кола изглежда като музеен експонат.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Москвич 408И-1974

                      Първият ми автомобил, който съм карал е такъв москвич. Само че с горни скорости и старото табло с една огромна синя лампа, която светеше като си на дълги и стрелката на бензиномера трепереше като на "диво прасе опашката".....От доста години не съм виждал толкова запазен москвич.
                      LJ73, 2L-T, BFG-MT 32-11.5-15, Superwinch OX-24V,фланци 30 мм, ЕТ-10,Окачване без произход.
                      E23,E36,E46,E39,E61.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Москвич 408И-1974

                        И-то е че модела отговаря на нормите на ЕИК на ООН за пасивна безопасност.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          От: Москвич 408И-1974

                          Благодаря за положителните оценки! Виждам ,че някой от колегите вече са уточнили някой от нещата, за това дали мотора е копие на Опел, и за таблото. До началото на 1974 година ,се поставят старите табла. Тези новите от типа на 2138-2140, започват да се поставят по -късно. Москвича е произведен септември 1974, и оригинално си е с това табло. Лично на мен по ми допада старият вариант, но тъй като при смяната ще се загуби автентичността, и реалните километри изобразени на циферблата, смяната остава за далечното бъдеще.....

                          Коментар


                          • #14
                            От: Москвич 408И-1974

                            Точно пък тези уреди са малко по-особени и се произвеждат мн кратко време. Разликата с тези от 75г. нататък е, че цифрите и надписите са гравирани на "стъклото", а не на панелите зад стрелките... Виждал съм го тоя красавец не веднъж на живо и мога да кажа, че изглежда още по-впечатляващо !

                            Коментар


                            • #15
                              От: Москвич 408И-1974

                              Браво. Много запазен екземпляр. Само да отбележа нещо, което ме притеснява - ако скоростта 120 км/ч не е при движение "по-инерция" налягането на маслото не е ли доста ниско за такива обороти ?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X