Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Peugeot 504 ( то не е чак ретро, но все пак)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Peugeot 504 ( то не е чак ретро, но все пак)

    Ако много се инатят, опитай разредител ХK-1. По-добър е и от спрей за карбуратори, и от коресилин.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      От: Peugeot 504 ( то не е чак ретро, но все пак)

      Абе ти нещо много го препоръчваш този разредител ХК-1. Ще взема накрая да го пробвам.
      С "Фармахим" - непобедим
      Дизел - само дънки!

      Коментар


      • #18
        От: Peugeot 504 ( то не е чак ретро, но все пак)

        Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнение
        Абе ти нещо много го препоръчваш този разредител ХК-1. Ще взема накрая да го пробвам.
        Пробвай. Няма да съжаляваш. Аз откакто открих тия му качества, винаги държа "на склад" поне една пълна бутилка.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #19
          От: Peugeot 504 ( то не е чак ретро, но все пак)

          Миналата Неделя, поради неотложна работа по никое време, трябваше да се явя в родната столица в на майна си квартала, не знам къде точно бях. Карах 2 двигателя и половина за 2300 Д от такова Пежо, един човек ги иска да ги купува и прочие. Това го свърших. Обаче, знаех си аз, че не бива да тръгвам все още с тази......кола. Движим се по някакъв булевард, чиято настилка може да се отъждестви с лунна повърхност. Вали сняг, меко се носим върху резките неравности, жълтите фарове светят, таблото свети меко зелено, старият приемник приема, парното работи на бавна степен. Спирам на светофар за ляв завой, зад мен спира трамвай и Белинда угасна. И не щя да тръгне. Умрях от страх. Тъмно, никой няма, някакъв зловещ ватман ми се заканва през мръсно челно стъкло, тъмни балкански субекти обикалят наоколо и ме наобиколиха отдалече. Започнаха да ме зяпат от тъмна част между сгради и да си гъгнат нещо. След бърз оглед, видях какво става. Чукчето е прегоряло, ЗЛОВЕЩО. Визирам главно контактът на чукчето и в по-малка степен на наковалнята. В разпределител Ducellier, те са 2 отделни части, чукче/наковалня. Това чукче го купих преди точно 5 дни. Лошо, нямам батерия в телефона още от Пловдив, иначе бързо и без срам щях да пискам на накои хора за помощ сред нощ. Но, няма начин, трябваше да правя нещо, иначе....зле. Акумулаторът отслабва, продължава да вали тих сняг. За щастие, ама аз си знам от някога - винаги нося резерви в багажника разни. Веднага извадих старото, оригиналното, което пък не беше по-добро, но с него мотора работеше, а беше с доста износена петичка и прогоряла дупка в единият контакт. Веднага се заех със смяната. Усещам, как изстивам лошо, пръстите ми замръзват, не мога да си координирам движенията, за да защипя 2 малки, черни, дребни финни щипки, които фиксират чукчето към делкото и вакуумния регулатор. Криво-ляво ги защипах някак си. Изстинах много. Продължава да вали сняг, духна вятър, трамваят чака, аз отказвам да бутам колата настрани. Изобщо не ме интересуваше на колко цилиндъра ще работи и нищо, само се молех да потегля от нищото. Седнах врътнах.....акумулатора отказа. Загасих всякакви светлини. След минута-две отново опитвам смело. Направи точно 3 оборота, а на 4-тия умаля пределно. Запалих от 4-тия. Ако не беше запалил от него, щеше да е канегорично последния. Пуснах светлини, веднага потеглям. Маслото отчита, волтметърът мързеливо се покачва нагоре, парното отново духва топло. Прибрах се благополучно в Пловдив. Вече си купих истинско чукче от стари времена за точно това делко в този двигател. След като монтирах същото и разбира се коригирах предварението, сега стана.


          По отношение на злощастният Солекс. Дроселчетата вече се движат и зейват напълно свободно. Ужасна гняс. 1 час трябваше, докато започне да започва да се раздвижва. Дал съм едно поръчване на цял комплект гарнитурки, жигльори и прочие елементи от обзавеждането на конкретно този модел Солекс. Като цяло стана, както трябва. Искам само да изгоря 15-20 литра 10-15 годишен бензин, който се клати в резервоара, за да мога да налея нов и не толкова разложен. Не, че с този бензин не върви, но много гори, чуват се ясни детонации при коректен аванс, не работи добре....и прочие не хубави работи. Като го изчистя с промиване, тогава окончателно ще регулирам качество/количество. Сега, просто не може да стане коректно с това разложено гориво. Иначе отпуших горивопроводите, резервоара как ще го чистя не знам. Тоест, ще му изсипя две шепи гайки и ще го клатя силно. Едно време на разни Балкани, МЗ-ти и прочие железа така успешно се миеха силно корозирали ревервоари. Макар, че онези са 15 литра, а този 70. Ще го направя някак си. Чудя се, да използвам ли някакъв преобразувател за ръжда, когато го промия и изсъхне вътре? Да се боядисва? Искам да бъде годен, просто трябва да има бензин в една кола, ако ще и на въздух да работи, че лоши спомен имам от липса на гориво там.
          Последно редактирано от Тодор Живков; 02-01-11, 22:42.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X