Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

    Малко снимки от мен,










































































































    и част от организаторите,

    LZ1NBN

    Коментар


    • #17
      До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

      Колко ме е яд, че не можах да дойда!
      Благодаря за снимките.
      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
      Drag Grand Canyon Daily
      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
      LZ1JYM

      Коментар


      • #18
        До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

        И аз пощраках....
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #19
          До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

          А за някои вчера беше работен ден ...
          Благодаря на колегите за хубавите снимки, почти имам чувството, че съм видяла всичко наживо

          Коментар


          • #20
            До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

            Страхотни автомобили, благодаря за репортажа.

            Коментар


            • #21
              До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

              Красиви автомобили.Голямо мерси за снимките.
              0осем9осем7шест0осем7едно
              Миро

              Коментар


              • #22
                До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

                маико мила...не е истина какви красавици само....

                Коментар


                • #23
                  До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

                  Отидохме в Хилтън в 10. Облякохме организаторските тениски и се захнахме с дадените задачки.
                  Първо да подредим автомобилите. С "наще" хора се разбираме лесно и с половин дума. Стигаме до гърците. Някои от тях разбират български и три пъти като им се повтори по-настоятелно им става напълно ясно.
                  Други и от английски понятие си нямат. И с жестове не разбират!

                  В Гърция ретро автомобилите имат специални регистрационни номера, различни от на другите.




                  Продължават да идват още и още автомобили.






                  Някои от тях съвсем не бяха ретро:




                  Серия Порше-та:




                  Истински красавци! Прилежно излъскани, без следичка по боята. Е като изключим тук-таме някое мазно пръстче от любопитните посетители. Ама то ако не се пипне, все едно не си го бил видял - око да види, ръка да пипне! Иначе не се брояло.










                  За феновете на марката Мерцедес, която беше нескромно представена.










                  Да надникнем "отвътре".










                  Ретро.


                  Част от автомобилите бяха с номера, цифрите, на които посочваха годината им на производство.


                  Правителствена лимузина.





                  И докато сме на тема лимузини да насочим вниманието си към друга невероятна ценност!


                  Подарък от Брежнев на Бай Тошо, само 2 такива автомобила излизат извън СССР. И двата са в България.
                  По разкази на Стоян.


                  Автомобили, които бях виждала само в анимационни филмчета:






                  Тази определено ме грабна! Модернизирана каляска.


                  Носи духа на времето си!


                  БМВ преди...


                  По-точно БВМ от 1951.


                  Поглед към другите:












                  И към нещо, което определено хващаше окото и е можеше да бъде изпуснато.




                  Бентли - любимеца на всички жени...


                  А годината е 1955-та...


                  Автомобил, които сме виждали да се движи по улиците.






                  Алфа и преди и сега на мен лично не ми харесват...






                  Още невиждани автомобили:




                  Красота!






                  И нека Ретро парада започне сега!










                  А годината е ...вие си знаете коя...
                  Все, что делаешь, надо делать хорошо, даже если совершаешь безумство.
                  A2 (+)

                  Коментар


                  • #24
                    До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

                    Снимките са ми предоставени от приятел.

                    Искам да благодаря на Стоян за поканата, интересните разкази за колите и приятното прекарване! Мерси!
                    Все, что делаешь, надо делать хорошо, даже если совершаешь безумство.
                    A2 (+)

                    Коментар


                    • #25
                      До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

                      Колко много красота събрана на едно място...
                      Благодаря!
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

                        Първоначално публикуван от cveti Преглед на мнение
                        Снимките са ми предоставени от приятел.

                        Искам да благодаря на Стоян за поканата, интересните разкази за колите и приятното прекарване! Мерси!
                        Тъкмо щях да те хваля за боравенето с фото апарата и ти се издаде

                        Коментар


                        • #27
                          До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

                          Малко е "ОФФ" на темата, а за Спасов ден предвижда ли се нещо, и ако "да" кога и къде ?
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #28
                            До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

                            Мисля че трябва да имаме тема за мероприятия , и там да се пуска програмата , има сбирка на 30 май , и после мисля че на 12.06 пак някъде !

                            Коментар


                            • #29
                              До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

                              Много благодаря на всички за информацията и снимките, страхотни са ретро автомобилите, аз съм им голям фен, даже имам ретро автомобил, но все не остава време за това.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #30
                                До: Втори Конкурс за елегантност за класически автомобили - 2009 год.

                                Малее, Супер модераторката, много рано си писала.
                                Ето включване и от мен.

                                Телефонът ми иззвъня в 8 и 30. Събудих се недоспал и не особено отпочинал - събраха ми се няколко безсънни нощи, комбинирани с фитнес през деня...
                                Оправих се и като по чудо стигнах пред х-л "Хилтън" в уговорения час - 10:00. Цвети току-що беше дошла и ми звънеше.

                                Влязохме в хотела, където ни чакаше един подранил мой съученик, който вече си беше поръчал и съответно изпил голямата водка. Предварително бях поканил Супер Цвети, въпросният водкаджия, както и още няколко момчета от моя клас, да се нагледат на красоти, пък и да изпълняват заедно с мен функцията на организатори.
                                Аз пък бях поканен от мой приятел, г-н Маргарит Карабуров, който към момента е председател на БАКСКАМ и управител на списанието Автокласика и мотоциклети.

                                Както и да е, събрахме се и се появихме при Маргарит, за да ни даде указания и отличителни знаци. Вежливо отказах предложените ми маркови тениска и шапка под предлога, че бяла блуза в момента и без това си имам, а шапката щеше да ми развали прическата. Взех само служебната карта.
                                Цвети беше по-примерна си облече тениската. Останалите също се премениха и поеме към различните краища на паркинга - аз, Цвети и Пламен (алкохолика) се заехме да подредим класиките, така, че да е най-прегледно, докато Станислав и Габи останаха на входа да насочват пристигащите.

                                Не всички лукозни класики бяха на членовете на Royal Classic клуб - имаше и доста гости от Гърция и Македния.
                                Също така, както всяка година, Националната служба за охрана показа едно отлично ниво с представените автомобили, които в недалечното минало са обслужвали такива личности като Тодор Живков, Леонид Брежнев (при посещенията му у нас) и др. високопоставени другари.

                                Естествено, в първият удобен момент снимах точно тях.

                                Това е ЗиС 110, един от любимите автомобили на Сталин(този конкретно е "параден файтон" - кабрио):

                                Червеният "флаг" на капака му свети при включени фарове. Ерата на култа си личи във всички декоративни елементи - все пак, края на 40-те, началото на 50-те години...



                                Хромираните вертикални пластини по декоративната му решетка всъщност играят ролята и на жалузи...


                                Ето го и другият ЗиС:


                                Времето за снимки свърши - прииждаха нови и нови коли, които трябваше да сместим някак си. Е, справихме се. Както Цвети вече каза, имахме проблеми с гърците. Видно беше, че разбираха какво им се говори на български, но по една или друга причина клатеха глава отрицателно...
                                Междувременно вече съвсем пресъхнахме, в следствие от жаркото слънце и влязохме в хотела за нещо разхладително. За организаторите, охраната и всички други участници имаше осигурени храни и леденостудени напитки, сервирани цивилизовано в стъклени чаши.
                                Точно на 3 метра от масата, във фоайето на Хилтън, дремеше легендарното Рено Алпин. Усмивката на Цвети озари иначе тъмно синята боя на спортния автомобил:


                                Остана малко време и излязохме навън за още снимки.
                                Спрях се на друг автомобил, също собственост на НСО - този Cadillac 62 Convertible Coupe. Два такива Кадилак-а са доставени през далечната 1956-та година, по поръчка на Тодор Живков. Конкретно на този е имал честта да се вози червеният лидер Фидел Кастро (както и други гости, разбира се):




                                Интересно електротехническо решение, характерно за по-скъпите автомобили през 50-те и 60-те години, не само на запад, но и в СССР - т.нар. "фар-крушка":





                                Тук вече започна следващата част от мероприятието - нещо като малък парад. Под ред, класиките тръгват през паркинга, спират пред входа на хотела, където водещата манекенка задава различни въпроси на собствениците, свързани с историята на конкретния автомобил, реставрацията и т.н.
                                Прекратихме фотографирането, понеже трябваше да дадем наставления на екипажа на всеки автомобил за следващата маневра.
                                Тези снимки са направени от някой "от нашите", който в момента не извършва организационна дейност и има свободни ръце:




                                Возилата се върнаха обратно по местата си в очакване на следващата дисциплина. Докато обикаляхме да следим за нередности, например любопитни пипатели, които без да искат можеха да повредят безвъзвратно някоя част от скъпите автомобили и пр., се спряхме пак при магнетичните (поне за мен) лимузини от НСО.

                                Първоначално публикуван от cveti Преглед на мнение
                                ...
                                И докато сме на тема лимузини да насочим вниманието си към друга невероятна ценност!

                                Подарък от Брежнев на Бай Тошо, само 2 такива автомобила излизат извън СССР. И двата са в България.
                                По разкази на Стоян..
                                ...
                                Точно така, хубаво си запомнила.
                                От целия бивш соц. лагер, само в нашата държава съществуват два ЗиЛ-а 115 (като изключим Русия, естествено). Подарени са от Л. Брежнев през 80-те години. По думи на возилите се у тях, торсионното им окачване преодолява по-плавно неравностите от пневматичното на Mercedes-a Landaulet...
                                Служителите на НСО бяха изкючително любезни и като видяха, че съм запленен от съветските машини, ми позволиха да вляза в някои от тях и да усетя духа на времето им...


                                Имах рядката възможност да снимам арматурното табло на ЗиЛ-а:





                                Поглед към огромният силов агрегат на съветската черна грамада:

                                Забелязвам, че с някои колеги сме "запечатили" един и същ детайл, а именно - компресора на климатика:


                                Местим се при митичната партийна ГАЗ 14 "Чайка".


                                Момчетата от от Националната служба за охрана й отвориха багажника, който е с размерите на нормално мазе и побира без проблеми 4 човека. В него се помещава и климатика, който е по-голям от този в моята стая:





                                Мда, почти приличам на охрана на Чайката. "А'е нЕкой да се проб'а да я окепази, а!?"



                                Mercedes-Benz 600 Pullman Landaulet. Изключително рядък модел - в музея на Мерцедес в Германия НЯМАТ такъв...



                                Понеже малко се поувлякох(както обикновено), ще оставя НСО и ще ви запозная с други екземпляри и колекции.

                                Това е Mercedes 300 Adenauer, собственост на Антон Костадинов - Сами-М.



                                Друг негов автомобил беше този Мерцедес от 1951г.:


                                Както Цвети вече поясни, на голяма част от автомобилите поредният номер от регистрационните табели отговаряше на годината му на производство. Не правеха изключение колите на НСО, на Антон Костадинов и др.
                                Гърците пък се бяха оборудвали с табели, които са изработени специални за ретро автомобилите там. В Гърция колекционерите, които желят, могат да си регистрират старинното возило под друг параграф, като естествено, освен стилен рег. номер, стилистично отговарящ на епохата, получават и сериозни данъчни облекчения.
                                Надяваме се някой ден това да стане и у нас...

                                Споменатият по-рано Маргарит Карабуров тази година показа 2 прекрасно реставрирани класики.

                                Едната е Ford модел А от 1928 г. Видът му е напълно оригинален, всичко по него е грижливо възстановено и обслужено. Процесът е отнел няколко години. Абсолтно всички липсващи части са били поръчани по номенкл. номер, директно от САЩ...



                                ...дори и оригиналният термометър...



                                Другият е синия Мерцедес 230. Снимката му е по-горе, при интервюто.


                                Любен Хаджикостов също пристигна с интересни самоходи:

                                Hot-rod-ът му:

                                И тази ТЛК:



                                Стигнахме и до другата радваща окото част - манекенките. Всеки, който имаше желание, можеше да паркира пред входа на Хилтън и различни модели да позират с колата му.
                                Красиви жени, хром, оригинални тоалети, полирана до съвръшенство боя...





                                Интересен момент - за да не амортизираме излишно Форда, решихме да го избутаме на сцената. Аз се забелязвам от ляво на снимката:


                                След като антиката е на място, сесията може да започне:









                                Кулминацията настъпва, когато всичките красавици се събират около/пред/в Мерцедеса:







                                Следват още малко снимки и награждаването, за което ще пиша по-късно.
                                Последно редактирано от м20_маниак; 18-05-09, 17:02.
                                С "Фармахим" - непобедим
                                Дизел - само дънки!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X