Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Авто Легендите на СССР

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Авто Легендите на СССР

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Колеги я вижте тука някой няма ли да си познае останалите три книги ? Албума заминава в понеделник за Кюстендил . http://www.offroad-bulgaria.com/show...=4536&page=129
    Аз съм с лада и не ми трябват книжките, но мога да ти съдействам да си намериш един Москвич за тях

    Коментар


    • #62
      От: Авто Легендите на СССР

      Къде е москвича?

      Коментар


      • #63
        От: Авто Легендите на СССР

        Колкото и да е парадоксално-в мобилето.Един жълтичък, 2138, казанлъшки.Комплектен и запазен, а очевидните поправки по боята бяха нещото което ме убеди че не е припудрян.Обаче сега видях, че е капариран-жалко.

        Коментар


        • #64
          От: Авто Легендите на СССР

          Първоначално публикуван от Frysco Преглед на мнение
          Аз съм с лада и не ми трябват книжките, но мога да ти съдействам да си намериш един Москвич за тях
          Не мерси ! За този живот с москвичите приключих .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #65
            От: Авто Легендите на СССР

            Как така?!? Един живот е абсолютно недостатъчен за да усвои човек Москвича.Затова и са десетина-двадесет книжки написани за него, от различни автори.Във всяка от тези книжки, човек може да прочете едва между 1/10 и 1/20 за Него.Аз към моя подходих навремето крайно лекомислено, но не знаех че той има способности, неприсъщи на другите коли и затова бях наплют мощно с антифриз, бях замерван с ремъци, задушаван с бели пушеци и други.

            Съвсем сериозно обаче, ако никой не вземе книжките, аз ще ги прибера в моята скромна библиотека.Но нека все пак, първо колегите с Москвич да помислят.

            Коментар


            • #66
              От: Авто Легендите на СССР

              До колкото виждам, книгите ги е запазил колегата Кръстев
              Иначе Фриско, не знаех, че си имал Москвич (предполага си наясно, че към тази графа не спадат разни предноприводни недоразумения )

              Коментар


              • #67
                От: Авто Легендите на СССР

                Първоначално публикуван от Frysco Преглед на мнение
                Как така?!? Един живот е абсолютно недостатъчен за да усвои човек Москвича.Затова и са десетина-двадесет книжки написани за него, от различни автори.Във всяка от тези книжки, човек може да прочете едва между 1/10 и 1/20 за Него.Аз към моя подходих навремето крайно лекомислено, но не знаех че той има способности, неприсъщи на другите коли и затова бях наплют мощно с антифриз, бях замерван с ремъци, задушаван с бели пушеци и други.

                Съвсем сериозно обаче, ако никой не вземе книжките, аз ще ги прибера в моята скромна библиотека.Но нека все пак, първо колегите с Москвич да помислят.
                Човек на времето бях автомонтьор в сервиз Москвич на Ботевградско шосе този който сега е Деу . Работех в бригадата на най добрите Коцето и Пешо барбата . Тоя кошник го знам на изуст а и съм имал почти всички модели на марката . Последните два които имахме като служебни един 2140 и еди ИЖ баничарка ги пратих на вторични миналата година .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #68
                  От: Авто Легендите на СССР

                  Шегувам се де, ти пък Като се видим някой ден, ще се извиня с една бира.

                  Сахо, ами точно предноприводен беше.Искаха да го сдадат за скрап и го купих, покарах няколко месеца... и после отиде на скрап.Пуста сиромашия.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Авто Легендите на СССР

                    Да, знам, че имаше такъв и затова направих уточнението Ако не се лъжа може и да съм го виждал....

                    Коментар


                    • #70
                      От: Авто Легендите на СССР

                      То по голямо недоразумение от алекото в съветската автомобилна промишленост няма . Преди него беше запорожеца но алекото и него го би . Нашата бригада на времето му почна първа гаранционното обслужване голяма мъка беше . Болтовете на полуоските се саморазвиваха ; предните амортисьори изтичаха на няма и 5 000 километра ; лагерите в скоростите гърмяха . С москвичовия двигател като включиш пета колата и по нанадолно намалява а и на другите предевки демаража хич го нямаше . Антикорозионна обработка никаква за 3 - 4 години ръждата го почваше от всякъде . Все проблеми които ги нямаше при 2140 .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #71
                        От: Авто Легендите на СССР

                        Съгласен.Моя беше сглобен в Балкан, за което свидетелстваше горда табелка под капака.Изгнил беше, но добре замазан.Толкова могли-толкова направили, предишните собственици.За боя, боя имаше-но като ритнеш прага се сипеше ръжда отдолу.За петата мога да свидетелствам в съд.Действително намаляваше.Докато се установи на някаква скорост, която той си харесва-после не намалява.И не ускорява.Добър способ за ограничаване на максималната скорост, сега им се налага електроники да мислят за тая цел.
                        Но учи младия шофьор на отношение към автомобила.Например с волана шега не бива.Почти шест оборота от край до край, изискваше съсредоточаване.Също така, че невнимателно вкарване на първа, трета и пета, директно ти затваря пепелника.На втора и четвърта страдаше лявата ръка на пасажера.Явно моя лакът беше по корав.Както е казал главния конструктор на този автомобил-пепелника непушачи го измислиха това.Значи пушене зад волана, не.Спирачки имаше.Но бяха безполезни с лоши гуми.Урок който важи за всички автомобили.Костваше ми няколко побелели косъма.
                        И с инсталацията шега не бива.Парно, нагревател, фарове, касетофон-запали се.Но не изгоря.Само се наложи да сменя таблото и инсталацията.Добре че ми ги дадоха без пари, с дълбок съчувствен поглед в моргата.Самата смяна на инсталацията, извърши добър жичкаджия.Платих му със скоростна кутия за жигула, също подарена-как я е счупил неговата, не можах да разбера.Повече проблеми не съм имал, но внимавах колко консуматора съм включил.Идеята за бушон и на масата в таблото, така и остана неосъществена.Само спомена за пушеците от таблото и скоростното откачане на акумулатор остана.И бели косми по главата.
                        Така и не установих причината за белите пушеци от ауспуха.Шлайфахме глава, гледахме ризите дали са слези.Тц.Не пожела да спре да прегрява.Така се ограничих в кратки шофирания из града-полезно за млад шофьор.Няколко пъти ме обля, поради неразумно отваряне на капачката на разширителния съд.Така се научих да не го отварям докато не изстине.Един път ремъка изчезна.Бързо открихме липсата му.Сложихме го, но продължи да грее.Така се научих, че кола която не можеш да поправиш, най добре да я продадеш.Бях го купил за 300, продадох го на цигани-работници на Сточна гара за 550.Взеха дори броните които му бях приготвил.
                        Въобще, автомобил за обучение на мъже.Аз не успях да го убия, но циганите които го купиха, не му простиха някой от неговите уроци и го прегазиха с камион.Поне ми върнаха номерата и талона, а аз ги предадох на бившия собственик, та си отдъхна човека.Не постъпих коректно с него, а трябваше.Това също ми беше за урок.
                        Ако някой се чуди, как така с камион са сгазили колата, не знам, но освен номерата на москвича, отиваха да върнат и номерата на камиона.Явно и той не е издържал на този садизъм.

                        Но не запазих лоши чувства за тези коли.Гледам ги дори с повече уважение отпреди.
                        http://frysco2103.snimka.bg/automobi...h-21412.635593
                        Последно редактирано от Frysco; 29-06-13, 22:32.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Авто Легендите на СССР

                          В началото беше пълен с проблеми даже направо си беше само проблеми които трябваше да решаваме в движение . Тоя кютук струваше 12 800 лева при цена на ВАЗ 2107 10 500 лева . Как да обясниш на гордия собственик че руснаците не признават гаранция за почти нищо . Амортисьори нямаше а изтеклите бяха почти на всеки влязъл в сервиза и там ги побългарихме от раз . Отвиваш му капачката изсипваш оригиналното хидравлично масло и наливаш М 10 Д амортисьорите заспиваха не изтича и предницата се държеше много добре . Едно нещо до ден днешен не разбирам как и защо са навряли радиатора зад фара на място където не се обдухва от насрещния поток дори и с работещ вентилатор на моменти прегряваха . Зимата пък умираш от студ .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #73
                            От: Авто Легендите на СССР

                            Първоначално публикуван от Frysco Преглед на мнение
                            Съгласен.Моя беше сглобен в Балкан...
                            Още си го обичаш, личи си...
                            Аз си пазя един 2140 в движение и с изрядни документи, даже и винетка си има. Та да не питам какъв джип да си взема за риболов. Този ми стига...

                            Коментар


                            • #74
                              От: Авто Легендите на СССР

                              Аз моя кола, да намразя-не мога.Още го обичам, но и всичките други, които са там в албумите и тях тоже.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Авто Легендите на СССР

                                На мене от москвичите любим ми е първия модел на 412 със старото купе и новия двигател . Имах такъв правен за ГДР табелките всичките му бяха на немски . Тогава на руснаците още не им беше дошла глупавата идея да дефорсират двигателя . По магистралата съм обръщал с лекота километража .
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.

                                Зареждам...
                                X