Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стари автомобили на служба

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Стари автомобили на служба

    В НШЗО Плевен имаше доста "Праги", возеха ни с тях от школата до полигоните, а и ги ползвахме по самите полигони. Направи ми впечатление, че минаваха през места, където трудно се ходеше. Но се движеха адски бавно. Даже по асфалта.

    Коментар


    • От: Стари автомобили на служба

      Страшно проходими бяха! Нямаха равни на пресечена местност. Точно за до и на полигона. Имахме такива в поделенията в Звездец и Грудово. Правеше ми впечатление, че по време на тревога вдигаха капаците, палеха някакви факли от вестник, сваляха някаква тръба и подгряваха нещо си, шофьорска им работа... За тези, които се возеха отзад в каросерията-голяма отровия, мирише на нафта, та се не трае... Обаче, проходимост-почти неограничена!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8-0-3-6-0-1-@-Praga V 3 S na izpitatelen poligon-.jpg
Прегледи:1
Размер:205.0 КБ
ID:5808094

      Коментар


      • От: Стари автомобили на служба

        Първоначално публикуван от Alexr Преглед на мнение
        В НШЗО Но се движеха адски бавно. Даже по асфалта.
        Максимум 60 км/ч и то ако "тубата" е състезател. Молотовките ГАЗ - 63 бяха по-чевръсти.
        Прагите имаха блокажи, но трябваше да не се върти волана, само направо.
        сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
        dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

        Коментар


        • От: Стари автомобили на служба

          Хора карали Прага(лично аз само съм се возил на такова), казват, че бавните са толкова бавни, че може да слезеш да се поразходиш около камиона докато маневрираш.
          Нищо чудно, все пак с пълен товар и ремарке я дават над 15 тона композиция, а първия модел двигател даже няма и 100 коня.
          Да, това май не се спомена, в началото мотора е 7,4 литра, и е към 100к.с.(72kW/98к.с) при 2100об/мин. Въртящ момент 353Nm при 1400об/мин. По-късно става 8,1 литра и 110к.с.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • От: Стари автомобили на служба

            Нещо ми се върти в главата, че Прагите бяха 60 кс, а ГАЗ - 63 - 75 кс. БТР-ите бяха с два газкови общо 150 кс.
            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

            Коментар


            • От: Стари автомобили на служба

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              Ясене, това си го пропуснАл, а от него започна отклонението (девиацията в прекия и преносен смисъл) :
              По линия на изкуството: Започвам да се чудя, как оная работа е минала на художествен съвет...
              Ама от друга страна добре, че сте го махнали овреме... Тия неща трябва да се ''режат'' от корен! Ми, 'ко тръгне нЕкоя педераЗтия?!?
              Последно редактирано от centurio; 30-01-19, 02:11.

              Коментар


              • От: Стари автомобили на служба

                С колко скорости е и къде и е задната
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • От: Стари автомобили на служба

                  Първоначално публикуван от centurio Преглед на мнение
                  ... Правеше ми впечатление, че по време на тревога вдигаха капаците, палеха някакви факли от вестник, сваляха някаква тръба и подгряваха нещо си, шофьорска им работа...
                  Искаш да кажеш, че до ден днешен не си си обяснил що за тайно и секретно свещенодействие е била тази "шофьорска работа"
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • От: Стари автомобили на служба

                    Няма лошо като са ти слаби акумолаторите в студовете да помогнеш на измъчения дизел с малко горещ въздух Това и сега го практикувам на мотокара щото акумолатора я завърти 3 оборота я не Ама днешните вестници не горят като Работническо дело
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Стари автомобили на служба

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      ...Хора карали Прага(лично аз само съм се возил на такова), казват, че бавните са толкова бавни, че може да слезеш да се поразходиш около камиона докато маневрираш.
                      Нищо чудно, все пак с пълен товар и ремарке я дават над 15 тона композиция...
                      Все ми се чини , че все пак имаха разлика в предавателно число V3S и шосейния вариант .
                      Баща ми (лека му пръст!) беше първият "стохилядник" на Прага с ремарке в един провинциален ДАП и имам спомен , че на "първа балканска" (както на шега наричаха първа бавна ) трябваше да подтичваш отстрани , за да си с изравнена скорост . Е , вярно че (от друга страна) бях 6-7 годишен тогава , но се сещам за един случай от който съдя , че скоростта е била 7-8 км/ч. някъде.
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • От: Стари автомобили на служба

                        Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                        С колко скорости е и къде и е задната
                        Четири скорости, схема като на повечето леки коли. Задна е в ляво и назад до втора.

                        А за бавните колко са бавни...примерно.
                        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                        Коментар


                        • От: Стари автомобили на служба

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          А за бавните колко са бавни...примерно
                          Интересно...... тоя туч има ли хидравлика на волана (не ми се рови) ..... Може би ако беше обърнал товарната щипка напред щеше и на преден да излезе.
                          Каросерията е сменена с по дълга и съответно стърчаща назад ..... Иначе в такива моменти и Камазите имат навик да се изправят на задна гума...
                          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                          Коментар


                          • От: Стари автомобили на служба

                            Първоначално публикуван от nbajani Преглед на мнение
                            .... Може би ако беше обърнал товарната щипка напред щеше и на преден да излезе.
                            Ами ако беше стъпѝл тоя зяпач отпред на бронята? Или поне в кабината да беше седнАл?
                            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                            Коментар


                            • От: Стари автомобили на служба

                              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                              Ами ако беше стъпѝл тоя зяпач отпред на бронята? Или поне в кабината да беше седнАл?
                              Осемдесет кила, едва ли биха имали особен ефект.

                              Обаче, това нещо е натоварено с (грубо на око) 2х2х4 кубика - суров бук... Разположението (на товара) отделно.
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар


                              • От: Стари автомобили на служба

                                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                                Искаш да кажеш, че до ден днешен не си си обяснил що за тайно и секретно свещенодействие е била тази "шофьорска работа"
                                И понятие си нямам! Тези неща, винаги са ми били ''Terra incognita''... Имаше нещо тайнствено и мистично в цялата работа и все ми приличаше на някаква шаманска дивотия, като туземци танцуващи около огъня... Ама, смятах, че всичко си е в реда на нещата и сигурно знаят какво правят, щото, иначе после, машините си вървяха безотказно. Пък и честно казано, на кой му остава време да се замисли, докато секундите от норматива текат, а старшината крещи: ''Никой да не се качва на камионите преди да са дошли!''
                                Последно редактирано от centurio; 30-01-19, 12:51.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 8 потребители онлайн. 0 потребители и 8 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X